Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 18.1.2012 ve všech sekcích

  1. Mám podobný názor jako PaveloSK. Hlavně by mě vadily ty budíky neb tam je potom možný nájezd na km v niveč....auto mohlo mít na staré budíky třeba 100000km a s novými budíky najeto pak dalsich 166000km a nikdo ti nedokaže kolik má opravdu najeto. Cena je přemrštěná a to se bavíme samozřejmě o škodovkách a tak to určitě myslel PaveloSK, vždyť ceny se pohybují u Fabii 50kW na cca. 40000kc. Než ale 50kW bych ale vzal 44kW. Jel jsem v obou autech. 50kW ma sice víc výkonu a asi i větší maximalku, ale 44kW ma lepsi reakce na plyn, a lepe reaguje od spodních otáček. Oba ale tyhle motory jsou OHV, coz je klasicka skodovka 100MB, 120, Favorit, Felicie s inovacními upravami. Jestli ti jde o výkon, radeji ber motor VW 55KW 16V nebo nejakyho diesela.
    1 bod
  2. Tá cena sa mi zdá relatívne vysoká za auto, ktoré evidentne nemá veľmi jasnú históriu plus si treba uvedomiť, ze je to dnes už 12ročné vozítko, čo je fakt dosť. V ďaľšom prípade by mne osobne (ale toto neber objektívne, len môj dojem) prekážalo, že auto má celkom dost "zbytočných" zásahov ako napr. menené podsvietenie, budíky a palubovka z faceliftovej verzie, "tuningová" maska atď. Mne osobne takéto zásahy vadia a mám radšej, pokiaľ je auto v pôvodnom stave a len kvalitne servisované.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...