Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 15.4.2012 ve všech sekcích

  1. Jsem po výměně rozvodů a montáži podložky. Obavy ze snížení výkonu se nijak zatím nepotvrdily. Motor je tišší jak při startu, tak i v záběru - trochu jsem ho projel na dálnici. Spotřeba byla o něco vyšší než obvykle, ale zase tak moc jsem to nešetřil. Mám vyzkoušený nájezd na dálnici z kruhového objezdu, tedy z cca 20km/h na tachometrových 140km/h v poměrně slušném stoupání a v co nejkratším čase, a podle mě je to stejný jako předtím. Sice jsem to nikdy objektivně neměřil, ale pocit je stejný.
    1 bod
  2. Naprosto souhlasím. Když vidím některý paskvily na silnici,tak si říkám jak tohle muže někdo dovolit. Ledky 30cm od sebe,jedna svítí na horu druhá dolu,některý mají takovou intenzitu,že obrys.světla svítí víc,atd. Takhle upravená světla nemůžou nikoho oslňovat a přitom je auto jasně vidět i z dálky. Tahle konfigurace je tam daná výrobcem tak že jí některé země používají a nevidí v tom problém. Jezdím každý rok do Norska na ryby a tam potkávám spoustu aut která svítí přes den mlhovkami. Nemyslím si,že by Norové byly nějaký blbci kteří by někoho oslňovaly a ohrožovaly. Spíš na opak. Máme se co od nich učit,jak na silnici tak v kultuře národa a mám strach,že je nikdy nedoženeme ani s půlky
    1 bod
  3. Jedinná rada je kupovat stará auta, novotou voní snad každé auto. Mě to nevadí, kvůli tomu si kupuji nové auto, pro mě vůně a pro tebe smrad vydrží tak dva roky.
    1 bod
  4. Já jsem si USB dodělal podobně z http://www.dealextre...r-dc-12v-100722 , elektronika se mi i s vypinačem a pojistkou vešla do zaslepky tlačítek, napájení beru z autoradia.
    1 bod
  5. Zkusím ti to tady nějak napsat... Otevřeš kapotu , sundáš oba dva kryty motoru a potom ještě musíš sundat takový plíšek, který drží měrku oleje. To by mělo stačit, ale jak už ses tady mohl dočíst, je k těm dvěma šroubům co musíš odšroubovat fakt blbý přístup. Musíš si šroubovák (ráčnu) hodně prodloužit aby ses tam jakš takš dostal. Ty šrouby jsou ze předu na bloku motoru, když půjdeš po hadici od chladiče, nemůžeš minout hadice končí takovou plastovou hubicí s přirubou kde jsou právě ony šrouby. Snad se ti podaří povolit (mi se zatím boužel ještě povolit nepodařily, taky potřebuju termostat vyměnit). Jak je odšroubuješ čekej sprchu chladící kapaliny, dej si třeba pod auto nějaké lavor ať to nemáš všude po garáži. Termostat vyjmeš a dáš novej + těsnící kroužek, který před nandáním potři chl. kapalinou. (to jsem se kdesi dočetl ). No a obráceným postupem dojdeš až k zavření kapoty . joo a ještě musíš samosřejmě dolít kapalinu co ti vytekla Snad jsem ti trochu pomohl...
    1 bod
  6. ved to mas v pohode, uz len pripojit k autu, com port ti naslo a pripojilo, uz mu chyba len opacna strana, teda auto
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...