Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.5.2012 ve všech sekcích

  1. Zase vedle... Litinovou 5kanálovou hlavu měla naposledy šáde, už "stopětatřicítky" (a "stošestatřicítky" jakbysmet) Rapidy měly motor s hlavou hliníkovou, 8kanálovou. Tu samou palici měl pak i favorit a zbytek "empéíček" až po fábuli.... Samozřejmě že ten motor se celých 67 let nevyráběl úplně stejný, byl několikrát "rekonstruován" - měnilo se vrtání, rozteče válců i zdvih (a tí samozřejmě i zdvihový objem), umístění rozdělovače ze středu vačkového hřídele se přesunulo na jeho konec, v půlce 70. let s náběhem výroby typu Š105/120 se objevila plnoprůtoková filtrace oleje atd. Pořád to ale byl motor s rozvodem OHV poháněným 2řadovým válečkovým řetězem a klikovým hřídelem uloženým ve 3 ložiskách - říká se tomu KONCEPCE MOTORU a ta zůstala celých těch 67 let jeho výroby a prodeje stejná... Proto se říká, že tenhle motor panatuje ještě starýho čalouníka Ádu - protože ho skutečně KONCEPČNĚ pamatuje...
    1 bod
  2. http://madmechanics.eu/photos/skoda-octavia-rs/ par fotiek OII RS vo farbe rally green
    1 bod
  3. To je zajímavé, když jsem tady nedávno napsal, že mi tam Garny dal tlumiče Monroe, tak tady byl každej chytrej jako kunda, že Monroe stojí za hovno a podobné řečičky. No a teď, když se Krysa ptá, tak nikdo nic neví. Běžte do prdele vy chytrolíni po....ní, když si člověk něco dá na auto a vy to nemáte, tak jen kritizujete a máte plnou hubu blbých keců. Kryso dej si tam co chceš, hlavně ať ti to slouží a vydrží, sám nevím a nerozumím tomu, dal jsem to co bylo v přijatelných cenových relacích a co mělo dobré hodnocení na netu a v časopisech. Zvolil jsem zlatou střední cestu, ani levné ani drahé a taky v hodnocení jen trochu lepší průměr. Držím palce, ať ti to maká
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...