Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. mikl

    mikl

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      2 613


  2. samurai

    samurai

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      1 519


  3. Wittmann

    Wittmann

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      5 779


  4. Zedd

    Zedd

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      28


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.8.2012 ve všech sekcích

  1. bych skoro tipoval, že nějaká kladky byla vadná od začátku, případně se neměnily všechny. Tohle svědčí buď o nekvalitní práci při výměně, nebo nekvalitní sadě.
    1 bod
  2. Tak to nemyslíš vážně co ? :'>
    1 bod
  3. Ano já bych pneu vyhodil a koupil nové. Pokud mám na takovéto auto, tak musím mít i na pneumatiky na jeho obutí. Jinak já v tom autě vozím rodinu takže dobré pneumatiky jsou základ. Pokud máš také rodinu tak to jistě chápeš.
    1 bod
  4. Tvé válení smíchy není na místě,označení M+S,přesto,že v naší legislativě stačí ,aby pneu mohla být považována za zimní,zimní pneumatikou být nemusí. M+S (mud+snow) je běžné označení pneu pro vozy off-road na trh USA a Kanady. Tyto pneu mají mít mít lepší trakci než běžné letní pneu. Při pohledu na detail pneu je zcela jasné,že vzorek zimní to není. Označení pro zimní pneu,které spolehlivě identifikuje zimní pneu je hora se třemi vrcholy s vločkou.
    1 bod
  5. Stačí používat olej dle specifikace a není třeba nic řešit, motor si to ohlídá jak potřebuje, 105 není nic hrozného. 103 se dá dosáhnout svižnější jízdou na dálnici, jen pak při zastavení je dobré nechat trošku dochladit a ne hned chcípnout motor, jinak je to myslím jedno. A odkaz na starší článek - syntetika a ostatní - http://www.oleje.cz/clanek/Mazivarske-myty--Mytus-treti---mineral--polosyntetika--syntetika .
    1 bod
  6. Tal jsem si to tady přečetl. Jen chci říct, že dělám škodovky v jednom servise v Praze. Vybrace tohoto typu jsou v 99% klouby na poloosách. Jak poznat špatný kloub? 1. Jedná-li se o kloub vnější (tj. ten u kola) vybrace se většinou nepřenáší do celeého auta, ale spíše do volantu a při přímé jízdě se neděje nic (když už je úplně mrtvej tak to mlátí pořád). Zvednout auto (chce to mít odlehčený kola) a kloubem zahýbat nahorů dolů a zkusit s ním poootočit. Tak aby se henulo kolo. Je-li tam vůle vyměnit. Když chytnete za pooloosu (tyč) a budete hýbat od kola k převodovce tam vůle být může, ale to není na závadu. Nesmí být vůle na kloubu. Jeslti máte možnost tak nejlepší je , třeba na zvedáku, nastartovat kopnout tam pětku a vytočit to tak na 120km/h vyšláípnout spojku a točit volantem zleva do prava. Když uslyšíte chroupání, viditelnělnou vibraci prostě divné zvuky linoucí se z kloubu je po něm a vyměnit. 2. Vnitří kloub. to je trochu patálie. Jesltiže se vibrace přenáší na cele auto bude to opravdu kloub vnější a to zpravidla ten vpravo (tam kde je poloosa delší). tenhle kloub odchází z důvodu takzvaného torzního kmitu. Jak je polosa dlouhá tak se mírně vychyluje nahoru a dolů přitom jak se otáčí, proto se tam dříve dávalo to kulaté závaží (Feldy, fáčka atp.). Dneska se to řeší tak, že ta pravá delší poloosa je v průměru silnější naž ta kratší. Tím pádem težší a tlumí tyto tak zvané "torzní kmity". No zjisit jeslti je vadný stejně jako u to vnějšího. Chytit a zkusit zatočit tak aby jste netočili kolem. Je-li vůleje špatný. Každopádně kloub vnější je usazený na tvz. tisícihranu a naražený za pojistný kroužek. Srazit se dá celkem slušne. Kloub vnitřní drží víceméně na manžetě. Po sundání 6ti šroubů odpojíte manžetu od zbytku co vede do převodovky a vydundáte celou poloosu ven. Pak je tam takovej silonovej kroužek a vypadne vám celej vnitří kloub. Ještě teda musíte povolit matku uprostřed kotouče a odpojit rameno od unašeče. Sečteno podrtženo. Jeslti vybruje celý auto bude to vnitřní kloub. Zvuky v zatáčkách vibrace v zatáčkách-tak vnější. Pravdou je, že mnohdy se mění celá polosa než jen klouby. Někdy to vyjde levněji. Než vyměnit oba klouby to fakt radši celou. Každopádně utrhaný silntbloky. Spíše to při rozjezdu a brždění chroupe a lupe, ale když už to jede je ticho. gumy na stabilisatoru, uložení, a tyčky. Kdyby to bylo tohle dělá to bordel při jízdě na nerovnosti (husp do díry, přejezd nějakýho zvlášť peprnýho zeležničního přejezdu atd.) Vibrace=jednoznačně klouby na poosách.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...