Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 1.10.2012 ve všech sekcích

  1. ...no nič, budeme chodiť servisovať do Chorvatska
    2 body
  2. co by levnili , motory niekedy držali pol miliona bez poruchy , pozri dnes , plasty , sedačky , všetko je veľká poctivosť , dnes sa drbe na všetkom , kde aký koberec skrátiť , kde ubrať držiak , kde príchytku , ceny sú to krásne ale sú ludia čo by si priplatili a mali kvalitné auto a to s prepáčením a bez urážky TSI nie je , poznám len pár agregátov čo sa blížia ku 100tis hranici iba na jednom rozvode , aj to je zrejme tým že jazdia trasy od 100km dlhšie a celý deň sú teplé a v noci do teplej garáže , inak ostatné čo poznám a sú používané v bežnej premávke majú niektoré pri 30tis km už druhú rozvodovú sadu, jeden Yeti dokonca tretiu - prvé dve sa vymenili ešte v prvom pol roku a boli to tuším ešte tie staré , a potom prišla tá nová a tá zatiaľ drží , jeden yeti najeto 11tis km reťaz na výmenu , podložka , soft ,,, je krásne to chválené tsičko , jeho výkony aj spotreby , výkon bol parádny akurát po novom softe je to nezvyklá lemra , ale na všetko sa zvykne predsa ... neviem , ja osobne si pod spoľahlivosťou predstavujem niečo iné , i keď to majiteľov ešte v záruke väčšinou nestačí nič finančne , tak ich to stojí drahocený čas , nervy a zisk ... neviem , posledné auto čo sa mi páčilo od škodovky nad rok 2008 bol YETI a SUPERB , ale ak ho zmršia tou maskou ako bola v čínskej predlohe a zadnými svetlami , presuniem záujem k inej značke ... naj sranda je to keď sa tu niektorý TSIčkári v fabiach smiali tým čo si brali octu1,6 alebo fabiu 1,4 16V že čo sú to za lemry , netrvalo niekedy ani 3000km keď sa smiali prasknutému obalu turba alebo skočenému rozvodu tsi hold dnes už nie sú motory ktorým treba len naftu/benzín a olej a sviečky ...
    1 bod
  3. Pokud mas svetlo ze Supa, tak to napojis na pin primo k tomu urcenymu. Pokud ji nemas, tak to pripojovat nemusis nebo to napojis na cteci lampicku spolujezdce aby se ti nezaclonovalo kdyz treba spolujezdec cte z mapy a nebo to napichnes na minus co vede z komfortky a potom se nebude zaclonovat jen kdyz nekdo otevre dvere. Do lampicky jde stalych plus 12V a vse se spina minus 12V - a je jedno jesi je to minus z komfortky nebo minus ze spinace na svetylku. Kazdopadne to neni dulezity resit...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...