Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. manfroto

    manfroto

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      949


  2. Artigas

    Artigas

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 505


  3. hollywood.2

    hollywood.2

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      302


  4. KubinoPv

    KubinoPv

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      2 063


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 7.12.2012 ve všech sekcích

  1. Je to žumpa, která za mrzký peníz udělá cokoli. Stačí číst testy. Co bys chtěl...
    1 bod
  2. Prozatím má navrch konkurence.. Peugeot 301 1.6 HDi v nejvyšší výbavě 330.000,- 1.6 16V 115k pod 300.000,-
    1 bod
  3. Nynější TSIčka snad v příměstském provozu netrpí, ale já si s ním i zbytkem auta docela užívám a v pondělí jdu se zadníma brzdama, tlučením z přední nápravy a už po několikáté řešeným vrzáním dveří.Najeto cca 48000 a seznam závad je jak román na pokračování.Doplatím a pojede z baráku, na opravy za své, to nehrozí. Bral jsem nové aby byl nějakou dobu klid a nechci ani přemýšlet jak se to bude sypat za dva roky.... Výpis chorobopisu- 22.2.2011- výměna motorku stěračů - 15.11.2011- rozvody po reklamaci - 1.3.2012- kolabování elektriky- výměna akumulátoru - 17.4.2012- drhnutí zadních brzd- vyčištěno - ? akce podložka - ? reklamována zvýšená spotřeba benzínu - 5.6.2012- nefunkční komfortka oken, vrzání dveří, hlučný ventilátor topení- na "nic" se nepřišlo, stále vše zůstalo - 7.6.2012- 1.nouzový stav - 10.6.2012- 2.nouzák - 26.6.2012- 3.nouzák - 28.6.2012- 4. s příjezdem do servisu 5. při projížďce technikem - 2.7. 2012- výměna turba, nelze ho "naladit" na jednotku stále nepojízdné - při 45000 výměna rozvodů, mazání těsnění dveří, přeskládání výplně dveří z důvodu pocitu "že tam něco spadlo a kutálí se" - nyní objednán znovu na těsnění a další pi.oviny. už teču.....
    1 bod
  4. Vassek: taky ale může dělat hodně ten element za volantem
    1 bod
  5. tak ja mam taky BKD a starty taky resim,zhavice novy(aji kdyz vag neukázal žádnej spatnej)vstřiky pretesneny,tandem novej a starty byly furt spatny nic se po výměně nezměnilo. Ale nechal jsem nachipovat a ejhle dnes jsem startoval na drc pri -8 jindy i na 5x tak doufam ze u me to vyresil novej soft.
    1 bod
  6. netuší někdo kam patří pružinka, která mi při demontáži lamel ofuku vypadla? díky
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...