Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. hollywood.2

    hollywood.2

    Uživatel


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      302


  2. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      8 263


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      32 731


  4. Honza9007

    Honza9007

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      1 871


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 31.1.2013 ve všech sekcích

  1. Ja budu oponovat - ze je design DE svetel obecne lepsi nez FF svetlometu je pravda, souhlasim. Nicmene co se tyka ucinnosti, je potreba rozlisovat - takova FI je toho zářným prikladem. Jedna vec je homogennost rozlozeni svetelnych paprsku a zabraneni v sireni tem "bludnym", tam ma jasne navrch DE modul a to je take jeho zakladni filozofie, druha vec je pak intenzita osvetleni plochy. DE modul ma totiz jednu negativni vlastnost a to tu, ze "žere" svetlo. Proste jsou v nem prave diky tomu, ze svetlo musi nejdriv na parabolku a az pak skrz cocku, ztraty. Pokazde kdyz sednu do FI sve zeny me uchvati, jak intenzivne oproti OII FL osvetluje cestu, homogenita svetla je ale pochopitelne horsi. Nerikam, ze DE modul je horsi varianta, naopak, jen upozornuju na to, ze to neni az tak jednoznacne. U Rapida si to vyzkousim v praxi.
    4 body
  2. Něco málo......... 031 Motory EA211.pdf
    3 body
  3. Něco o motoru033 Motory EA288.rar
    3 body
  4. Něco o motoru.... 032 Motory EA888 III.rar
    2 body
  5. Pánové tady jsou ......... 031 Motory EA211.rar
    2 body
  6. predfacelift s PP cislo: 6Y1 919 880 C B41
    1 bod
  7. Na komunikacích je nelze použít z jediného důvodu,nemají homologaci.
    1 bod
  8. mike_k: to pleteš dva systémy v jeden... ACC/ACA: v případě automatické převodovky DSG je vozidlo schopno samo ZA jiným vozidlem zabrzdit a po povelu řidiče sešlápnutím plynového pedálu se opět rozjet na předtím zvolenou (aktivovanou) rychlost. U převodovky klasické, tj. přímořazené toto není - tam musíš zastavit a se rozjet sám. Tam ten systém ACC/ACA funguje až od 30km/h. S tím nouzovým brzděním před překážkou myslíš systém CNB (dle německého označení VW; na českém trhu známé jako Nouzové brzdění ve městě CITY), kdy se jedná opravdu o nouzové zastavení před překážkou, např. jiným vozidlem (které ti např. skřízilo cestu vyparkováváním z místa atp.). Tento systém funguje na papíře DO 30km/h, v reálu je jistota v rychlostech do 25km/h (tzn. spíš pro případ, že něco např. přehlédnu). Např. Citigo/up!/Mii vybavené obdobným systémem fungují i lehce nad hranicí 30km/h, pokud jsou zrovna splněny určité požadavky techniky
    1 bod
  9. Escrito,ty tam snad děláš,že je tak obhajuješ? Jejich náklady zákazníka nezajímají - toho zajímá kvalita služby. A to se na mě nezlob,v dost případech je tedy bídná... Když už jsi u oleje - standard je přelití oleje při výměně,pocákaný motor olejem... To nemají ani na hadr,když olej u nich stojí násobky normálních cen? To aby zákazník musel hlídat i takové triviální věci?! Jinak se to tady začíná značně odchylovat od tématu...
    1 bod
  10. jestli to nebude tím mezikusem mezi volantem a sedačkou Mrkni na to a dej vědět
    1 bod
  11. Originální repro vyrábí Philips (pokud se nepletu) a dají se koupit jako náhradní díl (škoda servis, eshopy s ND Škoda). Jinak tedy nevím co máš v autě za reproduktory ty, ale ty moje krásně opravdu nehrajou...
    1 bod
  12. Hudra, mal som podobny problem, casom mi prestalo fungovat sklapanie, ale v navode je napisane, ze vsetky okna musia byt zavrene na 100%. Tak som ich vsetky stiahnol dole a vytiahol hore a zacalo to fachat, predpokladam, ze som mal jedno okno otvorene, ale nebolo to viditelne. Hadam to pomoze.
    1 bod
  13. SikiB: Kolego, nepostuj sem opakovane nesmyslne dezinformace!!!! Do Superbu prvni generace, tedy B5, se v serii montovaly pouze dve varianty hlavnich svetlometu: 1) halogen 2) bixenon Cili na svem aute nemuzes mit obycejny xenon, pokud prave tva varianta neni nejaky bastl. Bixenon u Superbu funguje tak, ze pri zapnuti dalkovych svetel se odklopi clonka v xenonovem DE modulu + se prida halogenova zarovka v pridavne dalkove parabole. Priste by se hodilo mene sebevedomi vuci ostatnim, kdyz se sam uplne neorientujes.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...