Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. DIAGNOSTIK

    DIAGNOSTIK

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 488


  2. Wojnar

    Wojnar

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      4 078


  3. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      8 263


  4. mike_k

    mike_k

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      2 132


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12.2.2013 ve všech sekcích

  1. Pánové , prominte mi to, ale musím říct svůj názor. Tady se to nedá číst. Unavuje mně to a tak přestávám vnímat tyhle článečky. Nějak se to zvrhlo v něco nezajímavého.
    2 body
  2. bojler: Jeste bych pridal jeden, ktery je tu zvlast obliben Na nazor, se kterym nesouhlasime, budeme odpovidat "vzdyt te nikdo nenuti si to auto kupovat".
    1 bod
  3. No já už to tady také nechápu, ale asi v jiném smyslu - je toto diskusní forum? Je. Tak se diskutuje. Že se to někomu nelíbí, prosím, nikdo ho to nenutí číst. Osobní výpady bych si tedy ale odpustil. Že tato diskuse na výrobu vozu nemá sebemenší vliv je snad každému jasné, nebo snad ne? Ale zase je tady občas trochu srandy, no. Ještě mě napadlo,c o to téma rozdělit na dvě části - v jedné se bude chválit a ve druhé brečet třeba nad tou zadní nápravou.
    1 bod
  4. jak to tak čtu, tak je to tu samý "odborník" a specialista... dneska jsem dělal školení prodejců, kteří přesli od nejrůznějších konkurenčních výrobců do koncernu a občas byste se nestačili divit, co se člověk dozví, resp. co se řeší u konkurence. A vy tu řešíte nějaký totální bullshit...
    1 bod
  5. Takže pánové, aby bylo jasno, žádné varování jsem nikomu neudělil. Tím myslím nikdy nikomu na tomto fóru, protože i přes občasné vášnivé diskuse ctím názory ostatních, byť se mohou lišit od názoru mého a bytostně s nimi nesouhlasím. A pokud se někdo provinil proti ostatním pravidlům tohoto fóra, vše jsem pokaždé řešil přes SZ a doposud se vždy s "hříšníkem" dohodl. Toliko reakce na přání kolegy Racek08.
    1 bod
  6. Ja zase hlasuju pro tu decentni listu na odtokove hrane, viz. 1.4 TSi.
    1 bod
  7. Pánové, už jste se tady vyřvali, že jsou vysoké ceny? :-)
    1 bod
  8. Petus: V tomto nemohu souhlasit. Nejvice si clovek udela nazor prave pri prvnim seznameni a z prvniho dojmu. To plati o cemkoliv, ne jen o te naprave, ktera me osobne zas az tak moc netrapi. Kdyz necim jezdis dele, tak si postupne zvyknes skoro na jakykoliv shit. Typicky priklad byl, kdyz jsem mel na tyden pujcenou ze servisu Fabii 1.2HTP. Prvni dojem byl, ze to absolutne nejede, nebrzdi a ze s tim nebudu schopen ten tyden jezdit. Na prvni krizovatce jsem zastavil asi 2 metry za semaforem. Druhy den uz to bylo docela v pohode a po tydnu uz jsem to bral jako normalni bezne auto na jezdeni do prace. Po navratu k memu autu se opet dostavil sok, tentokrat ale pozitivni. Zvyknout se da skoro na cokoliv, to ale neznamena, ze to je to dobre.
    1 bod
  9. Podla mojho nazoru vlecna naprava nebude obycajnemu soferovi vadit a nebude vediet porovnat v com sedi. Uciti to vsak na penazenke, kedy ho geometria nebude stat 50€ ale 30€ a pripadna vymena dielov bude tiez lacnejsia. Jedine ludia, co vedia na auto pritlacit to budu pozorovat. Podla mna dobry krok od skody. Vykonne motorizacie ju budu mat a tam je vacsia pravdepodobnost agresivnej jazdy vodicom a zaroven sa predpoklada, ze ten vodic si kupil ten motor na to, aby ho vyuzival na plno, nie aby sa vozil do kauflandu na nakup. Zbytocne tu niektori robite z komara somara.
    1 bod
  10. Možno že to tam je napísané dolu hlavou a má to byť KO.
    1 bod
  11. Chlapi to chce klid, zbytečná hysterie kolem nápravy. Chápu, že někdo bude bránit tohle prehistorický řešení až za hrob a nakonec proč ne - to řešení je samozřejmě plně funkční a nikde jsem nenapsal, že není. Zkuste si ale hned po sobě obě varianty a pak teprve přemýšlejte. Mimochodem, kdyby multilink byl ve všech ohledech horší než kliková náprava, jistě by to montovali do O2, focusu, golfu a samozřejmě mnoha dalších aut včetně nejlepších motorizací O3 a G7 - no, pan novinář byl zřejmě znalec. Já si myslím, že kdo si to zkusí bezprostředně po sobě rozdíl pozná hlavně tam, kde je to nejvíc znát. Kdo to nechce poznat a jako mantru opakuje, že je vše v pořádku a tenhle cost cutting je vlastně lepší, ten to bude tvrdit vždy a lék na to neexistuje Jedním dechem ale dodávám, že kliková náprava je plně funkční - jen je prostě horší než multilink.
    1 bod
  12. Měl jsem to štěstí tenhle motor testovat v O3, v sekci O2 jsem četl, že tenhle motor není žádný zázrak a že je línější než stará dobrá 1,9 TDI PD v O2. Mě to tak tedy nepřijde. Sice jsem ho v O2 neměl, ani jeden motor, ale ze silnice vím, že O2 s 1,6 TDI mi vždycky pomalu ujížděla, kdežto O1 1,9 TDI mi nikdy neujela, akcelerovala stejně rychle, jako moje 1,4 TDI v F1.. Z toho beru to, že tedy 1,6 TDI v O2 FL má drobek lepší akceleraci, než O2 nebo O1 s 1,9 TDI PD. I když taky samozřejmě záleží na segmentu mezi volantem a sedačkou. Nic méně, O3 s 1,6 TDI mi přišel, že táhne úplně skvěle. Dle mého pozorování mnohem výkonější než F1 1,4 TDI (myslím tím poměr váha/výkon) .. možná to bude i tím, že O3 je udájně cca o 100 kg lehčí, než O2 FL. Nic méně, během mého testu jsem ujel 10 km v docela vysokém tempu, zkoušel jsem, jak auto jde za plynem. O3 měla najeto 185 km, když jsem jí vracel, z části byl motor studený. Myslím si, že většina lidí, co jí testovalo, tak jí tahalo do vysokých otáček, aby si to vyzkoušeli. A i přesto mělo auto po Praze spotřebu 6,6 litru/100 km. Dokonce jsem někde i četl, že s tím někdo jel přes Prahu a mělo to spotřebu 5,1 litru nafty. Což mi na auto takové velikosti přijde jako super výsledek. Ani nějaké extra problémy jsem o tomhle motoru nečetl. Zřejmě to bude kandidát do mého dalšího auta. Pokud se nevyskytnou nějaké zásadní problémy, které by mě odrazily. Ale asi furt to bude lepší, než si koupit 1,2 TSI, což mi mimochodem do O3 objemově prostě nesedí. Včera jsem se koukal na Autosalon, kde tedy testovali Rapida, ale porovnávali motor 1,2 TSI 77 kW a 1,6 TDI 77 kW a po výměně aut hned první, co chválili na 1,6 TDI, že má mnohem lepší akceleraci, než TSI.
    1 bod
  13. Nejsou podobné, ještě hodně nad čarou co do množství a druhů...Mám možnost to vidět...Kvalita je ta tam, jede se na kvantitu, novinky se zkoušejí na zákazníkovi, pak to tak vypadá. Komponenty se montují do různých značek-stejný výrobce. Proto průsery u všech takových podobné. Potom jde o to, jak to kdo řeší. Ale každý , kdo uvažuje o koupi, si takový obrázek musí udělat sám a nedat na klepy z netu.....Tady se toho taky nakecá...Každý, at si vybere, co se mu líbí a na co má...
    1 bod
  14. Sorry za OT : ale když to tady tak pročítám,tak mi nezbývá než říct : Kdo si OIII chce koupit tak si jí koupí a kdo se zde rozčiluje co všechno je tam špatně a že je to předražený tak ji asi ani nechce,v tom případě však nechápu že se tak někteří rozčilují protože : NIKDO PŘECE NIKOHO NENUTÍ COKOLIV KUPOVAT !!!
    1 bod
  15. 1 bod
  16. Mě taky u spolujezdce nesvítila a po sundání krytu zrcátka jsem zjistil, že je přerušený předřadník (rozuměj odpor) s pojistkou, který je na jednom vodiči vedoucím k tomu LED světlu ve smršťovací bužírce. Tak jsem to vycvak a sletoval odpor s pojistkou do plošných spojů (GM Electronic) a přetáhnul zase smršťovací bužírkou. Dělal jsem to před 3 lety a hodnoty součástek si už nepamatuji, ale stále je to OK. Petr
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...