Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 642


  2. Memphik

    Memphik

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 544


  3. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      9 422


  4. Falkon

    Falkon

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      445


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 17.2.2013 ve všech sekcích

  1. Dovolím si vložit srovnávací test Octavia III vs. A3, Golf a Leon : Úsudek nechám na vás,jen dodám že mne výsledek jakožto škodovkáře těší -nic víc ,nic míň !
    3 body
  2. HOSI ........ serte na napravy
    1 bod
  3. kašli na to,lebo tu budú zase 2 stránky o tom
    1 bod
  4. A nebude odskakovat zadní náprava?
    1 bod
  5. Ekkare píš to kratšie,kto to má tak dlhé čítať
    1 bod
  6. chlap pod metrák není chlap, killer zaber, to dáš!
    1 bod
  7. jak rika PETUS bez ste stou napravou z nekam,..... a ja to reknu jak si to myslim ja............ bezte sni uz do hajzlu !!!!!!!! fakt ze jo,...... kazdej sme tady amater a budete si stezovat na napravu ne, kurva ! ! ! ! .............. tohle fakt nechapu, jo fajn je to forum, kazdej si tady muze kecat co chce a atd.......... ale ceho je moc, toho je preci prilis ne ? s autem sem najel nejaky dalsi kilometry CELKEM tedy mame uz nejakych 475 km, klika je tvrda slysim na rozbity silnici jak mlati a jak duni, protoze je velkej kufr,... ale aby me to nejak rusilo v jizde to urcite ne ! ! ! ! ! Uvbedomte si ze 90 % ridi vam na nejakou kliku a multi link sere ............. oni jenom chteji jezdit,... a myslim ze 90 % lidi to ani nebude ze to bude i vic procent ........... pokud se chcete svizt tak si kupte rovnou 1.8 TSI 132 kw a tam uz ta naprava ma smysl,... jinak podle me vubec,..... jak sem psal v rychlo recenzi,... vsechno obstaravaji elektronicke systemy takze i tak se ta klika neda moc urvat ! ! ! ........... proste nevim co tady psat,.... byl by z toho sloh a to by nikdo uz necetl,..... jednoduse receno,....... pokud se nekdo chce pekne svizt, tak at si koupi uz poradnej motor s vykonem kde vyuzije jak vykon tak i podvozek pri vykonu a ne ze si koupi 1.2 TSI a bude s tim zavodit na okreskach, ale hlavni je aby tam byl multilink !!!!!!!!!§ tuhle logiku fakt nechapu !!!!!!! KONEC - TECKA . VYKRICNIK ! OTAZNIK ?
    1 bod
  8. No, už se tady probraly všelijaký lecosi, ale o zadní nápravě tu ještě pořádně nepadlo skoro ani slovo. auto-motor-und-sport.de podrobil v Golfu testu obě zadní nápravy a tam vůbec nevyznělo, že by mezi nima byl jen zanedbatelný rozdíl vlastností. Pomineme li stránku komfortu, tak obzvláště při průjezdu zatáčkou s terénními vlnami byl rozdíl podstatný.
    1 bod
  9. Když mě odešlo čerpadlo, tak to na diagnostice páni odborníci taky hned nezjistili, musely pak změřit jeho tlak a tlačilo málo.. Na 1.6 AKL 74kw mně vyšlo čerpadlo okolo 3tis. i s prací, ale nebylo origo.
    1 bod
  10. Pokud máš auto ještě v záruce, volej v pondělí do autorizovaného servisu, domluv si odtah, který by tě neměl nic stát a samozřejmě náhradní vozidlo po dobu opravy také v rámci záruky. Pokud auto v záruce není tak buďto opět servis něbo nějaký opravdu dobrý soukromý automechanik, jelikož sám to asi nespravíš
    1 bod
  11. Žádné zprávy o zrušení nejsou. Ale to vůbec nic neznamená. Nemyslím, že by se v nejbližší době cokoli dramaticky měnilo. Octavia zdražovat nebude a pokud zlevní, tak pravděpodobně u vyšších výbav. A tam by byl rozdíl i tak dost výrazný. Fabia dostala akční nabídku nedávno a nic dramatického se neudálo. Podle ohlasů se prodeje rozbíhají. U provedení Ambition s benzinem došlo ke zlevnění o 25 000Kč/30 000Kč a docela výraznému rozšíření výbavy. Octavie druhé generace jsou rozebrané, Rapidy začaly nakupovat i firmy.
    1 bod
  12. Jasný, máš v tom hokej... Tak podívej - KLAKSON je elektromagnetická houkačka takového toho klasického diskovitého tvaru co bývala na starších motorkách á la Jawa kejvačka nebo číza. Obsahuje kovovou membránu s železnou kotvičkou, kterou přitahuje silný elektromagnet s přerušovačem - přitažená membrána stlačí zároveň kontakty přerušovače, ten přeruší proud do cívek elektromagnetu, kotvička odskočí zpátky a kontakty se zase spojí = cyklus se opakuje. Kmitající mebrána vydává ostrý tón, který se dá mírně rozladit šroubkem regulovatelným kontaktem přerušovače http://www.e-xenony.cz/elektromagneticke-klaksony/ . Pak ještě existují fanfárky s elektromagnetem - jsou to takové ty šnekovitě zkroucené trumpetky, které se hlavně prodávají jako dvoutónové klaksony -jsou na té stránce taky Vzduchová fanfára je houkačka, která má také membránu, ale menší a utěsněnou v malé komůrce, do které se přivádí tlakový vzduch. Tlakem prohnutá membrána uzavře vstup vzduchu a membrána se vlastní pružností vrací zpátky. Na druhé straně membrány je malý prostor s otvorem navazujícím na trumpetovitý zvukovod, který vyzařuje zvuk vzniklý v komůrce. Velikostí membrány a délkou zvukovodu se určuje výška tónu. Čím větší membrána a čím delší zvukovod, tím hlubší tón. Tyhle houkačky vyžadují zdroj tlakového vzduchu - jinak se jim taky říká "podtlakové", i když fungují na tlakový vzduch... Proto když se prodávají jako v tom nalinkovaném e-shopu, mají tam na výběr 2 varianty - fanfáry bez kompresoru pro auta s vlastním zdrojem tlakového vzduchu = náklaďáky, které tlakovým vzduchem brzdí a vystavují spojku ( http://www.e-xenony.cz/fanfary--klaksony-a-sireny/www.e-xenony.cz/fanfary-bez-kompresoru/ ) a fanfáry s kompresůrkem na 12V nebo 24V, která se instaluje do aut, které vlastní kompresor nemají - tedy včetně osobáků ( http://www.e-xenony.cz/fanfary-s-kompresorem/ ).
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...