Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Xaradas

    Xaradas

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      66


  2. vlakras

    vlakras

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      464


  3. vormen

    vormen

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      3 082


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      32 719


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.6.2013 ve všech sekcích

  1. Já jsem majitelem Rapidu 1,2 TSI / 77kW , Ambition FRESH necele 2 měsíce (btw. také bíleho :-) ). Řeknu vám to asi takhle. Jsou lidi jako Marerick, který střídá auta jako ponožky, protože ho to baví a má na to prostředky. Má vyzkoušené snad každé auto od škodovky a co jsem vypozoroval za mé krátké účasti na tomto foru, z mého hlediska má názory s kterými se velice ztotožňuji. Někdo tady psal, že velice záleží z jakého auta do Rapidu přesedl. Pokud někdo jezdí služebním BMW nebo Superbu a chce si koupit vlastní auto řekněme do 350 tisíc, tak kouká na Rapida úplně jinak než lide jako já, který přesedlal do Rapida z 13let starého prorezivělého Hyundie Accent. Ano Rapid má tvrdou palubovku a výplne dveří...to mel Hyudai také a mnohem ošklivější. Že má rapid stahování okének na elektriku jen v předu? To je pro mě super, pač vzadu jezdí nejčastěji můj pes a ten si s tlačíkem poradí mnohem lepe než s kličkou . Že kvalita koženého paketu není dobrá??? No ale je to lepší než žádná ne? Takto bych mohl pokračovat dále, ale abych to shrnul. Na Rapidu je zkrátka lepší úplně všechno než na mém minulém přibližovadle a to jeho pořizovací náklady byly o 25 000 Kč menší než co se tenkrát zaplatilo za Hyundaie. Z mého hlediska udělali Rapid přesně tak jak celou dobu avizovali. Je to poměrně velké rodinné auto pro rodiny co nemají na Octavii. Hlavní je, že vše funguje dobře a spolehlivě. Když chcete levné auto tak nemůžete čekat, že bude z High tech materiálů. Mimochodem, docela by mě zajímalo jestli doma řešíte použité materiály v bytě. Např. plastové vypínače, zásuvky... jestli máte doma skříně z jednoho kusu dřeva, nebo "jen" dřevotřísku, matrace v postelích apod.... jen pro zamyšlení... v bytě trávím mnohem více času než v autě :-)
    2 body
  2. Na druhou stranu, pokud se k nizke kvalite budou vsichni stavet jako Xaradas, to jest "nevadi, ze je kvalita kozeneho paketu nizka, lepsi nejaka kuze nez zadna" tak za chvili bude jakekoliv auto uz z vyroby nepouzitelne. Me osobne celkem dost vadi, ze dnes lidi odmenou za nizkou cenu zkousnou skoro cokoliv. Prave diky tomuto pristupu uz v hypermarketu prakticky nelze koupit kvalitni jidlo apod.
    1 bod
  3. tak jsem začal lepit tu přední masku... no je to tedy pakárna...uchošťourem namočeným v lihu vyčistit tu drážku, přiložit nerez tyčku a jako vždy ručně doohýbat do patřičného tvaru, nanést lepidlo (lepší by bylo nějaké transparentní, ten Mamut z Obi je bílej), přiložit tyčku a očistit od přebylého Mamuta nejlépe to jde Lihem technickým né slivovicí i když by to možná rychleji utíkalo...včera sem dal 6ks dnes 8 ks a zítra se pokusím dodělat s vypjetím všech psychických sil ten zbytek...pak sem šoupnu fotky...jestli už nebudu někde u Chocholouška...
    1 bod
  4. presne toto som mal namysli ...takže tu je povedané všetko
    1 bod
  5. S tou recenzí musím souhlasit.- nemám srovnání s vlečnou nápraou v OIII ale co se týče motoru je to dost přesný. Spotřeba mě opravdu mile překvapuje. vě městě se dá do těch 8 i občas vejít ,ale hodně záleží jak běží klima a jakej je provoz ,ale jinak kolem těch 8L jo. Mimo město jezdím dálnice do 7.3 a to jedu v levym pruhu kolem 140-150 pořád takže docela rychle a občas za to i vezmu . Ještě jsem se nevrátil s větší spotřebou než 7.5 mimo město a to nejsem brzda provozu ale ani netočím tak často nad 4000. Kdyby jel člověk jenom pilu tak jasně že jste tam přes 10 ale normální rychlá kolem 100km vzdálenost (něco dálnice+okresky) jízda s občasným zatopením pod kotlem opravdu do těch 7.5 což je dle mě super. A chování motoru je taky trochu zajímavost. Jako kdyby do půl plynu jel člověk tak s 1.4tsi a až když přišlápne k podlaze bouchnou saze a otáčky letěj vzhůru. Motor se výborně vytáčí až k omezovači . Není problém na dálnici ve 120 dát za 3 a nechat motor vyletět až k omezovači. Zvuk je v rámci možností opravdu příjemný až návykový leč je to potom dražžší jízda hlavně pokud to člověk přehání. Není to žádný žihadlo od volnoběhu ale výkon je schovanej až ve vyšších otáčkách.
    1 bod
  6. Manfroto: Já o parametrech (velikosti) auta nenapsal ani písmeno. Ty si začal porovnávat Fábii s Peugeotem 308 a tim si ze sebe udělal komika. Fiat Stilo = P308 = Octavia (samozřejmě kufrem je Octavia někde jinde). Fábia = P208 Já sem s nadsázkou porovnával (porovnával v uvozovkách protože Rapida ještě nemám) Stilo a Rapida co se jízdích vlastností, pohodlím atd... týče. Přesedám ze Stila do Rapida, tak porovnávám!!!
    1 bod
  7. tak a teď to máme komplet, takže se dá všechno vypočítat :-) vypočítané rychlosti:
    1 bod
  8. Zase nesmysl - Fabia je přece v nižší třídě,než Stilo nebo P308... Jak je proboha můžeš srovnávat?
    1 bod
  9. návrh byl jasnej, okolo turba, což si evidentně našla, když je to tam na dvou místech prasklí, znamej to měl na 1.9 taky tu esovitou rouru a jinak to že nemáš čas to hledat, neni důvod zakládat téma, který tady je, takovejch je hodně co nemaj čas, stačí to napsat do vyhledávače a vyjedou ti téma ohledně podobných problémů, kam by se měl dotaz směřovat to sup1: otevřeli jsme to ti, co jsou na foru často, takže si všimnem nových příspěvků, až někdo další bude mít podobnej problém, tak pokud nebude línej a nezaloží zbytečně nový téma, tak to bude hledat v sekci ohledně turba a ztráty výkonu a nebude otvírat vlákno - něco je špatně
    1 bod
  10. Můžu potvrdit, že bez rezervy to je úplně jinej dělník.
    1 bod
  11. Vorlajz: To je zbytecnej prispevek, nemyslis? Jestli spotrebu nekdo manipuluje nebo ne je vec kazdeho jedince, to tu stejne nevyresime. Nehlede na to, ze vyse uvadena spotreba je naprosto realna a obzvlast u TSi silne zavisi na zpusobu provozovani auta.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...