Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Janysek

    Janysek

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 547


  2. mike_k

    mike_k

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      2 132


  3. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      15 911


  4. Voice

    Voice

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 768


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 19.9.2013 ve všech sekcích

  1. Ja testuju, ze bych dal do Trabantu navigaci z Mercedesu a motor z Porsche a kola z Tatry 815. Az to zprovoznim tak dam vedet.
    2 body
  2. Zdar, asi Tě trochu zklamu, ale co vím a to jsem tady téměř od začátku prodeje Rapida, tak zatím neměl nikdo problém s tímto motorem u Rapida a to včetně mě se zatím 13tis km. Řeší se to zde hodně. Rozbitý TSI motor je jako paní Colombová, o které se mluví, ale nikdo jí nikdy neviděl. Abych byl také objektivní, tak Rapid je nový model a většina majitelů alespoň, ty co sem chodí nemají najeto tolik aby to mělo vypovídající hodnotu. Více se můžeš dozvědět v sekci Fábie, kde se nějaké problémy vyskytly, to bylo ovšem u motorů třeba ještě bez bez popisovaných inovací. A tím pádem i u Fábie s poslední variantou platí to samé jako u Rapida, krátký čas od posledních inovací a málo najetých km. Tedy jen čas ukáže.
    2 body
  3. Nevím co to je ju. Já jsem naprosto v klidu.Pokud dobře vidím žádné silné slovo jsem neužil. To že dává BOB za každou větu zdvižený prostředník ti nevadí? Já sdílím názor hadak11.
    1 bod
  4. Trocha faktů a statistiky: Fakt 1. Motor TSI vložen do Rapida a motor TSI pro Fabie do roku 2012 není ve všech dílech totožný. Fakt 2. Zkušební kousky inovovaného motoru prošly testy bezproblémově. Fakt 3. Pokud by automobilka tomuto motoru nevěřila, tak by jej ve velkém nenabízela ve svých akčních nabídkách. To by byl krok do hrobu. Fakt 4. Rapid "pendlující" mezi Prahou, Ostravou a Waršavou má teď najeto 35 tis. km a byla u něj provedena pouze výměna oleje a dále běžný servis. Statistika: V našem regionu prodáno od začátku roku 65 Rapidů s motorem 1,2 TSI. Z toho pouze 8 ve variantě 77 kW, ostatní 63 kW. Dva byly ve výbavě Elegance a ostatní jsou Ambition. Reklamace zatím jediná, a to na vadu laku na kapotě. Vyřešeno výměnou kapoty. Žádné jiné reklamace nebyly a zákazníci dle záznamů nereklamovaly prodané vozy ani u jiných značkových servisů. Takže na 1. část otázky lze odpovědět, že zatím u nás někoho, kdo by měl s tímto motorem problémy, nenajdeš. Na 2. část otázky se v tomto čase nedá fundovaně odpovědět, jelikož to ukáže čas. Zatím je z mého okolí nejblíže ujetým 100 tis. výše uvedený "ostře" sledovaný Rapid. Na lomu jara/léta příštího roku by už na těch 100 tis. km mohl být.
    1 bod
  5. Tak jsem nakonec nechal udělat v běžné dílně za 9.000,- Kč včetně výměny oleje a prohlídky (olej jsem měl vlastní). Rozhodl jsem se tak na základě cenové nabídky na 17.000,- Kč (rozvody+servisní prohlídka). 8.000,- Kč se mi dávat navíc nechtělo... Teď budu mít v plánu řešit nějakým způsobem spotřebu (byla už před rozvodama), protože se mi zdá vysoká. Zrovna jsem jel 60km po dálnici 120km/h s tempomatem a při sjezdu spotřeba 6,5l/100. Kámoš jezdí se stejným motorem při rychlosti 130km/h s tempomatem pod 6l/100. Mno uvidíme )
    1 bod
  6. Ty jo, já vím co to je. Asi byste oba měli přestat hulit ten matoš Pak to bzučení a načítání cédečka v motoru přestane
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...