Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. vick

    vick

    Superb Klub


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 340


  2. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      5 760


  3. kokta7

    kokta7

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 537


  4. samotsytlos

    samotsytlos

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 186


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.1.2014 ve všech sekcích

  1. kdybys Jirko koukal pořádně, tak bys nás tam ještě viděl stát
    2 body
  2. A tuhle informaci o Mazdě máš ověřenou a pokud, odkud ? Více detailů ? Kolega totiž mluví o Mazdě jako žesi ji chce koupit domů a takováhle informace mlže být zajímavá, pokud to ale není JPP. Já si jinak naopak myslím, že někteří zde by potřebovali trochu procitnout a uvědomit si, že O3 není nejlepší auto na planetě a to ačkoli chápu, že to co si koupí za svoje vydělaný háky je třeba chválit do nebes, tak občas by stálo za to vrátit se nohama na zem. A to nijak neobhajuju co píše wolfspitz, páč to zase smrdí v opačném gardu.
    2 body
  3. Kluci, nejde o samotnou šroubovici ale o ten bilý plast co je na ní nasazenej. Když zamykáš tak se šrobovice točí a přes pružiny pohybuje s tím plastem. Ten kolík je tak v průměru 2mm a výška tak 3-4mm. Není ani vidět na fotce. Já bych se nebál koupit čínu. Přinejhoším se dá vyměnit jen ten plast. Bude to stejny. O víkendu to rozdělám a nafotím pokud najdu ten tisicihran M8 co drží zámek ve dveřích.
    1 bod
  4. Porovnání původní a inovovaný. Rozdíl je nejspíš jen v materiálu horní krytky (D má bílý plast, u H to vypadá na pryž) a tuhosti spodního lůžka.
    1 bod
  5. je to pod kopcem, kde klint zkoušel svůj napínák jak funguje za studena! http://goo.gl/maps/F2XbT
    1 bod
  6. Ak myslíš konektory pod strechou pri anténe, tak môžeš, ak je to anténa len pre FM príjem. Ja som menil zasa anténu s jedným konektorom na FM za anténu s tromi konektormi zo Superba. Má FM, GSM a GPS. Pripojil som len FM a dodatočne konektor na GPS navigáciu, lebo som vymenil rádio Symphony CD za Becker Indianopolis s navigáciou.
    1 bod
  7. OIII rozhodně není nejlepší, ale zase ne taková aby si nad ní někdo odk.epával úd. Mazda taky není špatná, ale taky ne nejlepší. Shodou okolností si ji pořídil zapřísahlý příznivce Japonců, můj dobrý známý z Prahy a je z toho doslova znechucený jaké to auto má papírová čísla a realita je k pozvracení. Každopádně nevím, proč tady jsou "obranáři" toho co ma jí doma "napadáni teoretiky a snášeči pochybných testů a anket. Každý at si koupí co chce. A nevím, proč na foru Š-A jsou podsouvány neustále chytrýma všeznalýma hlavama něco jiného. Osobně taky nechodím na jiná fora abych něco plkal o místní značce a podsouval moji :kol-44:
    1 bod
  8. Já měl tento problém v minulosti uplně stejný problém jako VLADY25. Popis závady - auto šlo zamknou celé, odemknout na dálku mimo dveří řidiče, ty se musely odevřít pouze klíčem. po odemnkutí, šlo odemykat a zamykat tlačíktem na dveřích bez problémů což je zamykání bez SAFE. Příčina závady - obroušený kulatý kolík v mechanismu v elekrické části zámku (část s motorkem). Řešení - opilování kolíku do takové podoby aby mohl se posouvat v mechanismu při zamykání a odemykání a vodit mechanismus. Kolík není na obrázku vidět ale je na bílé plastu nasazený na té plastové šroubovici. Momentálně me to po roce používání, frekventovaném začlo dělat znovu a jelikož už je to asi tolik omleté bude potřeba výměna bude celéhé zámku nebo v mém případě mám starý z octavie totožný, tak přehodím je ut část s kolíkem. Snad Vám to pomůže.
    1 bod
  9. Ty woe wolfspitz, škodovku nemáš, téměř v každém příspěvku poukazuješ na její nedostatky, nechtěl by si jí a nikdy by sis jí nekoupil tak co proboha pořád děláš na skodahome ???
    1 bod
  10. Ja uz na obdobnou vec vznasel dotaz na servis. Na jedne strane mi kotouc vynechava tenky prouzek uprostred kotouce. Byli mi preposlano emailem stanivisko ze skoleni vcetne fotek ze toto je normalni jev vlivem mnohem nizsi ucinnosti zadnich brzd oproti brzdam prednim. Ze zadni brzdi 20% oproti prednim 80% a tak staci ze se tam dostane necistota a hotovo. Vzadu pak neni dostatecny ucinek aby to zbrousil. Tedy neni duvodem k reklamaci a ucinek brzd se tim nesnizuje.
    1 bod
  11. Stejně je to všecko podvod.... Jen se podívejte, co si dovolí tolik "akurátní" Dojčové: http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=799916#utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_campaign=B&utm_term=position-1
    1 bod
  12. Kolego, mozna bych se vratil zpet k umyvani aut. Pokud k tobe jezdi premiova klientela s ohulenyma naraznikama, az tak premiovy nebudou, protoze nemaji na kvalitni cip. A pokud poznas cipovane auto jenom z narazniku, pak mas opravdu dobry zkusenosti, protoze dalsi 1/3 nepoznas, jelikoz nemaji cip za 2222kc a k tomu jako bonus dalnicni znamka
    1 bod
  13. Jsi problémový zákazník u škodovky, tak se nedivím, že i u UPC.
    1 bod
  14. ano takže každý kdo trvrdí opak a tvrdí že má nižší spotřebu tak podle tebe kecá ano?Takže všichni jsou Jardové,protože všichni sledují po celou dobu svou spotřebu a někteří po chipu vidí že to žere méně. A možná,že tak jako ty jsi umyl obrovské množství aut ve své myčce tak jiní lidé načipovali obrovské množství aut ve svých dílnách a grafy a výsledky hovoří za své.Pokud budu mít čipnuté auto a bude mi žrát víc než před čipem tak to přiznám,ale zrovna tak je-li tomu obráceně tak si nebudu vymýšlet a napíšu to. A pokud se ptáš k čemu je dobré čipování když pro tebe je to hovadina tak jednoduše někdo to má pro dobrý pocit,někdo proto,že chce lepší jízdní vlastnosti a jiný třeba právě pro tu spotřebu Ale nejlíp k tomu asi poví ten kdo se tím zabývá takže počkejme Jinak samozřejmě jsem zde napsal pouze svůj názor........
    1 bod
  15. Spíš bych řekl, že řetězu vadí skoková změna otáček motoru. Nízké otáčky motoru můžou mít vliv na tlak oleje a napínák řetězu. Ale toto je ošetřeno, aby byl tlak oleje na volnoběh dostatečný. 1.8 tsi má problém jen s napínákem řetězu. Zatížení motoru při nízkých otáčkách může mít vliv na klikový mechanismus. To řeší přímé vstřikování a regulace předstihu. Nedá víc benzínu, než je motor schopen spálit v daných otáčkách. Asi tak hóóódně zjednodušeně.
    1 bod
  16. Rozvodový řetěz je zatížený jen a pouze rozvodovým mechanismem. Zatížení motoru nemá vliv na zatížení rozvodového řetězu. A pokud by se mělo jezdit s otáčkama nad 2 000, volnoběžné otáčky (800 ot/min) by řetězu taky vadily?
    1 bod
  17. Moderni motor pod 2000ot neni podtocenej a ani nevibruje, takze toho bych se fakt nebal.
    1 bod
  18. Vnitřní dětské zrcátko půjde pořád z příslušenství nebo se vrátí do výroby v novém MY ?
    1 bod
  19. Rapid cenově moc low cost vozidlo není, tudíž už z principu takový běžný funkce má mít už od prvotní výroby. Popravdě, ikdyž s rapidem jezdím rád, tak tyhle takzvaně "prkotiny" na kterých se šetřilo, ovšem silně snižující uživatelský komfort mě u něj vadí.
    1 bod
  20. Nová ŠKODA Octavia je v České republice i na zahraničních trzích trefou do černého. Nejnovějším důkazem je jasné vítězství v hlasování veřejnosti v rámci ankety ‚Auto roku 2014’. ŠKODA Octavia získala ze všech 37 zúčastněných vozů nejvíce hlasů. Tento špičkový výsledek je pokračováním řady národních a mezinárodních ocenění, které tento nový model dosud získal. Octavia byla nominována do finále ankety ‚Car of the Year 2014’ a v loňském roce vyhrála řadu renomovaných cen, mimo jiné v Německu, Rusku a ve Švýcarsku. Nejčerstvějším přírůstkem do plejády ocenění modelu Octavia třetí generace je zisk titulu ‚Auto roku’ ve Slovinsku. Zobrazit celý článek
    1 bod
  21. No a hlavne kdo by nahrazoval takovym osizenym suntem celkem dobre sedacky z O2?
    1 bod
  22. ......mam jiny system.....pouzivam pritelkyni....
    1 bod
  23. 1612 N = cca 160kg Takze zelam vasim pantom vela zdravia a dlhu zivotnost. Aby ste nakoniec vsetci neplakali, ked si kvoli takejto pikacovine vylagrujete panty, prestanu vam doliehat dvere, bude vam to cele za jazdy hrkat a prestane tesnit. Ale kedze povoli vzdy to najslabsie ohnivko v retazi, mozu to byt aj uchyty plynovych vzpier, ktore to nezvladnu...
    1 bod
  24. Zdravim, zkusim se zeptat zde - v tomto tematu k danemu autoradiu: http://ws.skoda-auto.com/download/CZE/docu...Swing_A5_FL.pdf SWING. Jakým nejefektivnějším způsobem bych s tímto rádiem propojil telefon s BLUTUU? Mam Novou Octavii a nechce se mi tam dodělávat Parot :-( Jestli tedy je nejaky rozumný způsob. Díky moc za rady případně linky na firmu, kde mi pomohou - Praha a okolí. Fajn velikonoce!
    1 bod
  25. zkus si zajet někam na STK, maji tam regloskopy a myslím, že by to mohli ty chlapi umět nastavit. mám pocit, že za to chtěj snad stovku nebo dvě. nejsem si jistej, jestli ty regloskopy ve škodovce maj nebo to seřizujou jen tak od oka
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...