Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. sytic

    sytic

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 335


  2. Radis.low

    Radis.low

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      100


  3. Olin

    Olin

    Administrátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      13 504


  4. mira

    mira

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 067


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 5.5.2014 ve všech sekcích

  1. Stručný program: Pátek 30.05.2014 Sraz začíná až v sobotu, ale skalní příznivci již mohou přijet v pátek. Kemp je pro účastníky otevřen od 15.00 do 21.00 hodin. O pozdějším příjezdu informujte pořadatele srazu. Večer bude následovat volná zábava plná pokecu nejen o Škodovkách. Sobota 31.05.2014 8:00 – otevřen kemp pro příjezd účastníků Poté následuje příprava aut na soutěž a jejich představování Do 13:00 - každý účastník vyplní srazovou kartu, kterou následně odevzdá pořadatelům u vjezdu, kteří ji předají porotcům a Ti vyhodnotí nejlepší auta srazu v daných kategoriích. 11:00 – 15:00 proběhne hodnocení aut 14:00 – křest knihy „Legendární Škoda 1000 MB“ a autogramiáda autora pana J.Tučka 16:00 –proběhne losování vstupenek a následně předání všech 50 pohárů. Neděle 01.06.2013 Po nedělním probuzení, snídani a vystřízlivění prosíme účastníky, aby do 12.00 hodin opustili kemp, pokud se předem nedohodnou na pozdějším odjezdu s majiteli kempu.
    3 body
  2. Tak to tučné mě nejvíce pobavilo.
    2 body
  3. TeamViewer, originálni hex kabel, jeden volný USB slot pro kabel a uživatele s oprávněním administrátora v PC(notebooku) a smířit se s tím, že VCDS nám leccos neumožní aktivovat.
    1 bod
  4. No ja mam na svojom V4 8V TURBO podobne akurat asi preto ze maju len 1680km....
    1 bod
  5. jsou-li sazky, hodte mi v nepritomnosti 500 na Arlova myslivce a pokud se ptate proc, tak proto ze myslivec je vzdy lepsi nez nejakej liftak
    1 bod
  6. No holt se nesmíte nechat odbýt... Ale vážně... já všechny reklamace u ŠA vždy vyřešil, ale vím, že jsou i tací co mají jiné zkušenosti, ono bohužel záleží (aspoň ze začátku) hodně na konkrétním servisu a na jeho přístupu....
    1 bod
  7. Goril: No to je tak přece vždycky a u všeho , že každý nadává a hledá chyby... a pochválí jen málokdo... navíc toto forum je plné prvních "dětských nemocí" u OIII, kterými trpí každý model po uvedení do výroby... a řekl bych že 90% bude již v této chvíli vyřešeno - případně máš záruku a známe problémy ti ŠA odstraní bez řečí.... A uplně největší experti na výrobky od Škoda Auto jsou majitelé vozů Hyundai, Kia a Renault... protože reklamy ty přece nikdy nelžou ...a zvlášť v televizi....
    1 bod
  8. JJ Clinte dobrej nápad. Kokto není to nic osobního,ale dávám taky 50 na Arla !! (beztak ti shoří spojka a brzdy....)
    1 bod
  9. Ja to mam resene takto.. http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-ash/1527553_485030138275037_564020897_n.jpg Snad jako inspirace pomuze
    1 bod
  10. Rapid z papíru není, torzní tuhost tady už někdo myslím srovnával, nebo jsem to viděl jinde, ale myslím, že byla o chlup lepší než Octavia II. Mimochodem ten s Rapidem 1.2 TSI 63 kW a kotoučema vzadu jsem já. Taky jsem řešil proč tam jsou a ničeho jsme se nedopátrali. Jediná teorie byla, že začali vyrábět Toledo a skončili u Rapida Teď se nabízí varianta, že ty kotouče, které měl dostat tady kolega s bubnama v TDI jsem dostal já Ale asi ti je nevrátím
    1 bod
  11. Za rok, co ho mám jsem najel 16 000 km. Resp. je teprve pátého května a do desátého najedu ještě kousek, takže možná 17 000 km to bude (celkem necelých 21 000 km za 1,5 roku stáří auta). Takže mě by se motor z traktoru nevyplatil. V zimě dlouhodobá spotřeba stoupla někam k 6.7 - 6.9 l/100km, ale byla dost mírná zima. Teď až se vynuluje počítač, očekávám návrat někam k 6.2 - 6.3 l/100km jako loni v létě.
    1 bod
  12. Velký dík Ozimu za nedělní motokárový srázek. Příště by se hodil posilovač řízení.
    1 bod
  13. V pátek otevřené zadní dveře a zavřel jsem 5.dveře to byla šleha.
    1 bod
  14. vlakem jsem jel naposledy na vojně
    1 bod
  15. čau, můžu se přidat na sraz????
    1 bod
  16. Já bych vzal rozhodně jedno z tohoto: http://www.skodaplus.cz/Car/750722/skoda-rapid-tsi-1-2-77-kw-elegance?query=%26priceFrom%3D0%26inOperationTo%3D2012%26speedometerFrom%3D10000%26mark%5B%5D%3D32%26model%5B%5D%3D573%26fuel%5B1%5D%3D1%26fulltext%3D http://www.skodaplus.cz/Car/759729/skoda-rapid-tsi-1-2-77-kw-elegance?query=%26priceFrom%3D0%26inOperationTo%3D2012%26speedometerFrom%3D10000%26mark%5B%5D%3D32%26model%5B%5D%3D573%26fuel%5B1%5D%3D1%26fulltext%3D Mimochodem ještě mě napadlo, že je vtipné to cenové srovnání s minulým rokem. Můj Rapid měl přesně před rokem cenovku 339 000 jako jeden z těchto (po ŠkoFIN slevě 319 000), vybaven byl asi stejně, najeto však necelé 4000 km (dnes mám 20 000 km, tj. nějakých 16 000 km jsem najel za ten rok). Jen motor je 63 kW. Takže si myslím, že jsem loni nakoupil hodně dobře (a taky podobný Rapid za podobné peníze se na ŠkodaPlus po mém nákupu neobjevil, vzal jsem ten poslední výhodný co byl).
    1 bod
  17. Ale jo, blbě to vypadá a na RSu dvakrát tak.Nutnost to rozhodně není, neříkám, že by se občas nehodil, ale žiju a jezdím i bez něj.
    1 bod
  18. nerob sa nasilu inteligentnym, nejde ti to ... ale pobavil si ma, to musim uznat
    1 bod
  19. Srovnávací test OIII Combi RS 2.0 TDI 135 kW vs OIII Combi 2.0 TDI 110 kW RS.pdf
    1 bod
  20. Pre pana jana, co ta viedlo si objednat Fabiu II 3 mesiace pred uvedenim noveho modelu, ktory bude neporovnatelne krajsi a asi aj lepsi ... ???
    1 bod
  21. Pro osazení zadní nápravy bubny, popř. kotouči, je sice rozhodující aspekt motorizace, ale zároveň existují různé specifikace pro trhy, kam samotné auto směřuje. Pokud byste dříve podrobněji procházeli nabídku ŠkodaPLUS, našli byste v ní více anomálií. Jeden z místních členů fóra má 1.2 TSI 63 kW a zadní kotouče. Typicky by se daly najít bubny na zadní nápravě i při motorizacích 1.2 TSI a 1.6 TDI 77 kW na Slovensku, minimálně na počátku výroby, pak si importér vyžádal zadní kotouče, pokud se nepletu (minimálně u 1.6 TDI 77 kW). Podobný případ je u F2, které mají třeba v Německu i s motorem 1.2 TSI 63 kW zadní kotouče.
    1 bod
  22. Moje zkušenost je v celku pozitivní, klop klop na dřevo, mam 1,2 tsi 63kw, březen2011, teď mám najeto 92500km, řachtaní se oziva po výměně oleje (ne hned po výměně ale napr. tyden po výměně sm tak to zarachta). Doufam, že budu mít vše v pohodě i po překročení 100tisc.km. Řetěz mám původní, kryt je označením C.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...