Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. pusher...

    pusher...

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      699


  2. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 911


  3. rogerer

    rogerer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 371


  4. mira

    mira

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 067


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 30.6.2014 ve všech sekcích

  1. Tak jo. V "tímto" není o nějaké nové edici ani slovo a je tam popsána historie. A "možně" není oficiální vyjádření ŠA. Ale já se vůbec nechci přít. Jen jsem vyslovil svůj názor na okurky a kačeny a nerad bych aby se to zvrtlo jinam :-)
    2 body
  2. Presne tak. Neni vice kabelu. Mobil pozna nabijecku tak, ze jsou zkratovany piny 2 a 3 (datove piny). Tyto piny ale nejsou zkratovane primo v kabelu, ale az v samotne nabijecce. Proud tece pres piny 1 a 5 (napajeci piny). Micro USB ma celkem 5 pinu (stejne jako mini USB). Pin 4 slouzi prave k aktivaci funkce OTG. Snad uz je to jasne.
    2 body
  3. Motosmane: jediné s čím můžeš operovat co se sekačky na trávu týče je 3,6 FSI to je obsah, to co máš 1,8 je z jiného pohledu třeba amerického též sekačka. Myslím si, že dnes už se na obsahy nehraje, páč už se dělají třeba 1,4 co mají větší výkon než Tvoje 1,8. To víš, urazil si mi auto ( i když nepřímo) tak ho musím bránit, ale v podstatě s tebou souhlasím. :kol-28:
    2 body
  4. http://www.autorevue.cz/skoda-pripravuje-vykonnejsi-octavii-rs-zde-jsou-prvni-fotky Co si o tom myslí zdejší osazenstvo? edit: zde více foto http://www.autoforum.cz/predstaveni/ostrejsi-skoda-octavia-rs-poprve-nafocena-je-to-rs280-nebo-plus/
    2 body
  5. 2 body
  6. Si se zbláznil či co? To mám ještě půlnoc Dej si nějakou zajížďku a před devátou tě nechci vidět
    1 bod
  7. Už se to tu taky psalo. Proč se řetěz mj. prodlužuje? Protože vzniká vůle mezi čepy a otvory v článcích. Vůle vzniká otlačením materiálu, otlačení způsobuje tzv. měrný tlak, vznikající působením tažné síly na plochu otvoru, takže pokud chci zvýšit odolnost na otlačení (a ponechat materiál stejných vlastností) nezbývá mi než zvětšit plochu otvoru a tím snížit měrný tlak. Proto ty širší články řetězu. Překročením dovoleného měrného tlaku vzniknuvší nepatrná 0,01mm vůle v každém jednom článku x počet čepů (152, jestli jsem dobře počítal) pak udělá dost velký prodloužení. Přirovnal bych to k situaci, kdy vám 50kg partnerka při tanci šlápne tenkým podpatkem na nohu - zařvete určitě bolestí. Bude-li mít ploché letní sandálky, bude to naopak líbezné pošimráníčko.
    1 bod
  8. tak velikost mi je akunderat Diky ti
    1 bod
  9. No ta Klet vypada zajimave jelikoz tam vede lanovka a ja jsem zrovna v leceni urazu, tak by to i slo. Pridavam na seznam.
    1 bod
  10. Taky super Trííííčo už je doma Děkujiiii
    1 bod
  11. minuta je málo, to ešte nestačí stiecť ja meriam 10-15 min po odstavení a u oboch aut či HTP 47kw alebo 16v 63kw je rozdiel medzi studeným a teplým motorom u htp viac tam mi to robí aj 1/2 cm
    1 bod
  12. Takže dnes jsem byl na výměně oleje v CB auto Tábor.Nikdo nic neřešil,olej jsem měl vlastní Yacco 5W30 s technickým listem,který si nechali,výpusťák mění při každé výměně.Na zakázce a faktuře poznamenáno že jsem měl olej vlastní+druh a značka.Proběhla v rámci záruky drobná úprava kabelového svazku k mlhovkám.Potvrzena záruka mobility,auto umyto a vyčištěno,cena 1027Kč. Byl jsem maximálně spokojen.Ještě připomínám,že jsem si olej měnil během těch 21000 dvakrát.
    1 bod
  13. Clinte, děláš taky jinou směnu kromě té noční???
    1 bod
  14. určitě když bude pěkné počasí podívat se na http://cs.wikipedia.org/wiki/Kle%C5%A5
    1 bod
  15. Kokto bys mohl jed s tátovo 3,6 FSI popř. Motosmane na economy run, myslím že by jim 500 startovné nestačilo. A jed co to dá. Nikdo tam s takovým obsahem nebude, kategorie sama pro sebe, tedy bys vyhrál, projel bys jen v benzínu víc než co bys jim dal, oni ti to zadáčo dotankují a ještě se najíš.
    1 bod
  16. Mno ja tam radsi ani nejedu, bych tam byl za debila jak by me v polovine trasy dosel benzin... Btw kolik stoji startovne ? Ze bych trebas za 200,- dostal plnou nadrz a vesele odjel dom aspon )
    1 bod
  17. To víš, tady se všechno obrátí ptori tobě. No však jo, nízké emise = nízká spotřeba.
    1 bod
  18. Jak ti sluší to růžové Supe? :-D :-D
    1 bod
  19. Veřejně děkuji Báje za trička, která mám už doma
    1 bod
  20. Toľko kecov okolo jednej hotovej veci , to je fakt možné len v ČSSR ... Koleso sa mení preto lebo je proste vyťahané a zníčí novú reťaz , takisto sa podľa potreby mení aj horné vačkové koleso , a už s tým bude podľa mňa pokoj ... Stresujete okolo hotovej funkčnej veci , pritom taká 1,8TSi má koliečka rozvodu za sebou naukladané a dotiahnuté len na skrutku a tam problémy nie sú ... plus kopec iných áut a vecí . Vrchné koliečko tiež drží len samosvornosťou a funguje to ...
    1 bod
  21. dle meho nazoru je 5tis pojistny limit velmi malo. cloveku se muze postestit hned zacatkem roku a pak je dost dlouha doba na to chytnout sutr i podruhe behem stejneho roku, zejmena u osob s vysokym najezdem km. obetovat par stovek navic na lepsi pojisteni se dle mne rozhodne vyplati, aspon ma pak clovek klid....
    1 bod
  22. Hlavne chlapi,vy to tady nevymyslite tak si pockejte s cim prijde Skoda,asi vedi co delaji ikdyz bych nekdy pochyboval..
    1 bod
  23. Protože jízda s benzínem je pro mě daleko zábavnější. Krouťák má sice nafta větší, ale zase spektrum otáček kde je využitelný není tak velké. Ale každopádně i s dalších reakcí vidíš, že ne každý by byl s naftou spokojenější jak ty tvrdíš. Spokojenější dle toho co píšeš budeš každopádně ty, tak neváhej a ber diesel bez ohledu na DPF.
    1 bod
  24. pawouk ma nesmyslny spotreby, ja bych tam poslal koktu, at se trochu zasnazi jinak priznavam, taky jsem nad tim premyslel, teoreticky v kategorii 2.0 TSI by moc aut byt nemuselo...
    1 bod
  25. No to tak byt nemusi, zalezi zda je to treba limit na 1 rok nebo limit na jednu vymenu nebo 1 výměna ročně. Vím že pravděpodobnost je malá ale na Cliu jsem měl 10tis na rok. Jezdil jsem hodně po dálnici, kamínek a bylo hotovo....a co čert nechtěl, týden po výměně další kamínek a vím že s tím byl velký problém se vejít i s druhou výměnou do těch 10ti tis... (výměna jednoho stála ca 6tis.). takže opravdu záleží jak je to nastavený a kolik si uctuje autorizak....
    1 bod
  26. A přitom má koncern docela hezké kliky na jednom z brášků čínského RAPIDa (má totiž dva...)
    1 bod
  27. Já mám z toho jinej dojem - trčí to tam jak madlo na rakvi...
    1 bod
  28. Přesně tak, je na to záruka, tak co. Jestli se jim to nelíbí, tak je to jejich problém, protože ty na takové reklamace právo máš a pokud se jim to nechce řešit, tak konkurence je veliká a není problém vybrat auto jinde. Jinak já jsem s mým servisem naprosto spokojen, již jsem tam byl se 4 reklamacemi a ikdyž šlo většinou o drobnosti, tak jsou velmi vstřícní a automaticky mi dávají náhradní auto. Jinak teď jsem tam byl s tím hrozným klepáním v interiéru. Opravdu jde o palivové hadičky, které jsou z výroby nějak špatně uchycené a někde zhruba pod kaslíkem drnčí o karoserii. Prý nejsem první u koho to řešili. Každopádně zatím jsem trpělivý právě díky skvělému přístupu mého servisu. Upřímně, kdyby se se mnou jenom trochu chtěli handrkovat, tak už se radím s právníky, protože já si koupil nové auto abych nemusel řešit servis a za 14 měsíců jsem byl v servisu 7x (2x oprava plechů, 1 garančka, 4 reklamace). S uživatelskými vlastnostmi jsem jinak spokojen. Teda kromě hrozného hluku/rezonance od podvozku na kostkách. Mají to "měkčí" (novější) Rapidy taky tak?
    1 bod
  29. ta žlutá je móóóóóóc dobráááá
    1 bod
  30. vrcholem všeho je, když mi ten smartphone při navigaci klekne, což se u toho šmejdu Galaxy S IV stává nějak moc často.
    1 bod
  31. Hravec - sice máš pravdu, že nejsme v sekci OIII, ano nepatří to sem, ale přestaň laskavě ponižovat cokoliv co není OIII. Taky asi nebudeš buzerant jen proto, že nosíš starší spodní prádlo než to co sem si já včera nové koupil...
    1 bod
  32. 1 bod
  33. Tak úplně ne, i na yetiho se dávají dozadu min. dva průměry podle motorizace. A řekl bych že škodovka si vybírá z více dodavatelů, jako u ostatních součástek.. Za dva roky budu moct říct, jestli to bylo kotouči, nebo tím jak jezdím :-)
    1 bod
  34. Špatně nastavené vstřik čerpadlo vuči klikovce (časovaní - povstřik) dale 90% lidí podcenuje stav baterie a stav starteru = malé startovací ot a chytne jak pumpa na fekalie a to pak mužeš mít vše 100x v pořádku.Tento mesíc jsem řešil 2x.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...