Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. viewer

    viewer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 305


  2. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      14 534


  3. MBDusan

    MBDusan

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 131


  4. Hravec

    Hravec

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 774


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 18.7.2014 ve všech sekcích

  1. Hlásim se z Beřkovic, nějací dacani mě šoupli na parkovišti do auta a odvezli sem, vůbec nic nechápu
    2 body
  2. Clint a sediva OIII RS v Benzinu
    2 body
  3. Ahoj všem, pojal jsem takovou myšlenku, uspořádat pokus o český rekord. Vzhledem k mému konání a spolupráce přímo s agenturou, která v ČR rekordy registruje, bych to zkusil. Šlo by o uspořádání setkání všech majitelů SI i SII všech motorizací na zajímavém místě s doprovodným programem, kde bychom nakonec byli spočítáni a dostali bychom každý certifikát o rekordu. Myslím, že k nejlepší výrobní modelové řadě značky Škoda, by se takový rekord mohl šiknout ) Šel by někdo do takové akce? Dopředu se ptám pouze, zda by někdo chtěl taky podpořit tento pokus. Detaily, jako kde a kdy bych řešil až poté, kdy bude jasno, zda bude dostatek předběžně přihlášených účastníků.
    1 bod
  4. Trochu budu kolegy konstruktéry bránit (i když v automotive nedělám). Nezlob se na mě, ale pohybovat s těmi díy tak, jak to na videu děláš ty, je vysloveně hledání problému, tam kde není. Takhle se díly v reálném provozu totiž nikdy nechovají, protože na ně žádná síla, a už ne tak velká jako na videu, nepůsobí. A silně pochybuju, že právě tyto pohyby jsou zdrojem oněch pazvuků těsnění. Spíš se kroutí rám dveří vůči karoserii, stačí si na hrbolaté cestě položit prst do prostoru viditelné části rámu dveří a jejich těsnění a ucítíš hned ty pohyby. Ale to měla třeba už i OCT I, akorát tam holt neměla to přídavný vrzavý těsnění z blbýho složení pryže.....
    1 bod
  5. Clinte, bacha to je brácha od vlka - taky japonofil a koreofil
    1 bod
  6. Ale to je test navigace, ne stability kapoty za jizdy.
    1 bod
  7. Snímač úhlu natočení je pohledu přístupnej po vytočení kol do rejdu, pokud se k němu potřebuješ fyzicky dostat kvůli demontáži, musíš sundat LP kolo...
    1 bod
  8. To musí bejt ta Mazda slušně podmáznutá Měl jsem možnost s ní pár hodin jezdit a díky, nechci. Ještě jsem neviděl auto, kterému by se za jízdy klepala větrem kapota :D Musí to bejt slušnej papír Mluvil jsem s kámošem, jezdil s tou CX 5 a to bylo první, čeho si všiml také. Když jsem to říkal prodejci, jen nevěřícně kroutil hlavou. Zprvu jsem myslel, že není kapota dobře zacvaklá, ale pak jsem si přečetl něco o papírovém autě Jinak auto mě ničím nenadchlo, prostě auto.
    1 bod
  9. Slušné na auto skoro za 500 táců ... já si dnes koupil rtěnku od Sonaxu, kterou to patlá ten Němec na videu a jdu se do toho pustit.
    1 bod
  10. tak hlavne 3,6 bude jazdiť , kde sa dá hovoriť aj o jazde aj o nejakom prejave a kultivovanosti a hlavne neporuchovosti ...
    1 bod
  11. no a aby to snad nevypadalo, že to je úplně out z tématu tak doplním : chcete-li hulit v autě, otevřete si střešní okno
    1 bod
  12. A safra, nemáme se pro změnu odstěhovat my někam dál od ČR?
    1 bod
  13. Už se z toho vrzání neposerte.Troška oleje Motul 510 na houbičku, lehce potřít a už 20 000km o tom nevím.Źádné bílé stopy na těsnění, prostě nic.Cena opravy tak 5Kč.Fakt nechápu, proč kvůli tomu dělat litánie.Přijde mi trochu, že jste ze všeho malinko přepudrovaný
    1 bod
  14. řekl bych že člověk může něco hanit, pokud má lepší řešení. V současné době (vyjma hlasového ovládání) je ovládání na volantu asi tím řešením nejlepším - proto se to montuje
    1 bod
  15. Právě proto má být ovládání na volantu a ne někde na boku pod volantem, proto je to řešeno otočnými válečky v Rapidu suprově. Mám ještě Fiata Grande Punto, zde jsou na volantu tlačítka ale to není ono. Jinak zabývat se ptákovinama, jako omezením ovládání radia při točením volantem někde na křižovatce při odbočování, to je absolutní nesmysl. Toto řešil Citroen nepohyblivým středem volantu a ten šel do kopru - už ho v jejich autech neuvidíte. Uvažujte trochu rozumně.
    1 bod
  16. Když jsi v zatáčce tak raději řiď. Jinak ten původní čtyřramenný volant vypadá jak ze starožitnictví
    1 bod
  17. Tak ja to mam jako sluzebak, takze nemusim obhajovat neco do ceho jsem dal penize. Netvrdim ze klika je lepsi, jen ze konstrukterum se povedl ten podvozek naladit tak ze mne v nicem neomezuje. Neznam lidi co to auto maji ze by ten podvozek kritizovali, kritika je jen od tech co kliku nemaj a maj s ni u O3 pramalo zkusenosti. O cem se da debatovat ze v tehle tride by te viceprvek mit mela. Jedine jak tuhle situaci vyresit je to ze by byla volitelna za priplatek a at ai ji tam kazdej kdo bez toho nedokaze zit da. Treba se nekdy dockate. Urcite je O3 dobre auto a 90%lidi co ji koupi ani nevim na cem ji visi zadni kola. To mi vic vadi plastovej tapec ve dverich nez naprava.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...