Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Tygrik

    Tygrik

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      1 053


  2. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 911


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 723


  4. MichalRr

    MichalRr

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      714


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.7.2014 ve všech sekcích

  1. Osobně jsem R1 nikdy moc nemusel, ale poslední půl rok jsem mu docela přišel na chuť, a je fakt že kdybych se teď rozhodoval koupit auto, asi bych si ho koupil. Jak říkáš, ten design je divnej až je zajímavej, což je pravda že málo kdo pochopí. Dle mě ho měli nechat být, udělat fajn novej model a jít dál, a z F udělat pick-up, mě osobně se libí ten co mají v Česaně, předek F1, zadek Filcka.
    3 body
  2. to teda nevím, kam na tyto utopie chodíš... Vstup VW do F1 se připravuje již asi čtyři roky a bude se, podle mých nynějších informací přímo z VW Motorsport, jednat o tým RedBull. Protože je to vlastně malá domů, neboť majitel RedBullu Mateschitz je vlastníkem i části akcií VW Navíc spolupráce VW Motorsport a RB byla a je velice plodná a přináší oběma firmám velké prachy. A o to jim jde. Navíc Renault v tuto chvíli vůbec nepobral novou technologii současných přeplňovaných motorů pro formuli, takže tam je výměna vcelku jednoduchá a pochopitelná. Jen je třeba nechat doběhnout současnou smlouvu... EDIT: pokud chceš rozebírat pozici IVECA na trhu užitkových vozidel, pak Tě můžu ujistit, že konkurentem pro MAN a Scanii je hlavně VOLVO a DAF (resp. koncern Paccar) a hlavně MERCEDES. Protože to jsou značky, které vyrábějí pod vlastní značkou celou škálu od šestitun až po velké speciály na nadměrné transporty a hlavně autobusy. IVECO kdysi bylo jedničkou ve svém oboru velkých náklaďáků, ale ty doby jsou už pryč. Dnes se spíše koncentrují na dodávky a městskou rozvážku, příp. meziměstskou přepravu. Ale velký prachy se dělají v dálkových tahačích, kdy se ty auta permanentně po třech až pěti letech točí, a pak v autobusech. Jirko, rozhodnutí o pozvednutí SEATu v rámci koncernu a tím pádem jeho záchrana před krachem se udělalo před zhruba 3 lety. Ale naplno se to začalo realizovat až příchodem pana Stackmanna před dvěma roky. Od té doby je značka opět na vzestupu a má nyní de facto pozici Škodovky v roce 1996 - vývoj OI, velké investice do modernizace a rozšíření závodů, vysoká kvalita dílenského zpracování. Jediný směr, kde zatím SEAT pokulhává je oblast služeb v sales a after sales; tam v tuto chvíli doplácejí na některá chybná rozhodnutí managementu z před pěti šesti lety, kdy se síť autorizovaných prodejců a servisů redukovala zhruba o 30%... A co je super, tak se značce začíná dařit na domácí půdě ve Španělsku, což je pro ni klíčový trh - něco jako postavení ŠA v tuzemsku. Ve Španělsku hodně lidí přesedlalo na Dacie a Renaulty, které se však v mořském vzduchu v rez a prach obrátily
    3 body
  3. Ještě aby ubylo když máš záložní nádržky ve dveřích :-D
    2 body
  4. Jsme sice už docela fest OT, protože tady je dred o FIII, ale já osobně se na Rooma koukám podobně jako na XB-70 Valkýrii - to taky nebyla ani ryba, ani had, prostě vejškovej nadzvukovej mezikontinentální bombardér, navrženej pro co nejúčelnější využití rychlosti a doletu. Valkýra je doslova tak šeredná, až je krásná. Roomstera navrhovala "banda" nadšenců, kterým stálo za to pošťouchnout estetický cítění diváka k tomu, aby se zamyslel, proč by zrovna všecky MPV měly bejt "krabicoidní" až "šatníkoidní" - tak prostě postavili auto, který by se uživateli zalíbilo ne proto, jak vypadá, ale co všecko se s ním dá podniknout a jakou má vnitřní variabilitu. Že jim to pro sérii Vlkohrad osekal málem až na kost je druhá věc. Ale postavení "další generace" na bázi úplně jinýho auta včetně úplně jinýho designu (samozřejmě pocházejícího ne z první generace, ale z toho druhýho auta) a ponechání jen názvu už je jen pouhým využíváním pověsti, kterou si Roomster jako takovej za dobu svojí existence vydobyl - jako sice možná pro někoho nevzhlednej kříženeček, ale spolehlivej, vrcholně praktickej a užitečnej pomocník do rodiny i drobnýho podnikání.
    2 body
  5. já myslím že ne, protože ho nikdo nebere vážně
    2 body
  6. ono bych rekl, ze to skace asi stejne jako amarok, to jsou proste auta na jine pouziti a ne na dojizdeni, ktere praktiikuje Clint. Pro Clinta na jjeho pracovni dojizdeni by byl nejlepsi hodne silnej VW Crafter, aby mohl vozit do prace cele straseci a jeste na tom rejzoval. Na vikendy si pak koupi Cupru, aby mohl poradne litat se samosvorem. A samozrejeme si oboje necha chipnout, protozze jinak to bude dycky vycichly
    2 body
  7. On má ale trochu pravdu... Když pominu kufr, tak koupíš stejné auto za méně. To z mého pohledu Seatu dost nahrává. Ty seš tak trochu zaslepen na Škodu, ale pro normální lidi je to ta samá plechovka a ještě levnější. A píšeš to tak ironicky jako kdyby oktávka byla bůh ví co.... zklamu tě, bohužel není, zvlášť ne O3.
    2 body
  8. kdyžtak si dá Belina tu čivavku k svačince
    2 body
  9. Pro pobavení: Dotaz na info Škoda: věc - poškozené zapalovací kabely Prosím o informaci: Auto máme v prvním servisu a tam technik tvrdí, že rozhodně nemohu dostat poslední nové inovované zapalovací kabely, tj. chráněné "husím krkem", ale v druhém servisu tvrdí, že to lze bez problémů, a že je běžně instalují. Kdo má prosím pravdu? Osobně si myslím, že ten druhý servis, neboť nevidím prostorovou odlišnost (kryt turba aj.), pouze se musí dokoupit plastové držáčky na větší průměr těch kabelů. Nechci platit za něco, co již není technicky nej. Pokud je to pravda, proč první servis toto odmítá?? Děkuji za rychlou odpověď a jsem s pozdravem XY Odpověď: Vážený pane XY, tímto bychom rádi reagovali na Váš dotaz týkající se možnosti použití zapalovacích kabelů pro motor 1,2 TSI. Děkujeme za Váš e-mail. K vašemu dotazu sdělujeme, že možnost použití vhodného typu zapalovacích kabelů je dána datem výroby vozu, podle kterého se v objednávkovém katalogu zobrazí příslušný typ zapalovacích kabelů. Kabely s indexem H, K, J, L s ochrannou krkavicí lze použít pouze pro vozy po datu výroby 22. 10. 2012 jelikož má motor jinak konstrukčně vytvořený hliníkový plechový kryt turbodmychadla. Starší motory mají spoje (přesazení) na tomto krytu jinak uspořádané a při kritických hodnotách teplot, kdy ohřátý vzduch od turbodmychadla proudí nahoru tímto spojem ke kabelům, hrozí na zmíněných krkavicích tepelné poškození, a to zejména na třetím válci. Kabely s krkavicemi z montážního hlediska pasují i na starší vozy, nicméně je tam výše uvedené riziko, a proto není ze strany výrobce tato montáž doporučena. Dodatečná montáž horního krytu kabelů PN 03F 103 935 je možná bez omezení. S pozdravem,... Péče o zákazníka ------------- Tak to je fakt péče o zákazníka, který si musí koupit chráněné kabely (2800kč) s krytem (700kč) za své a ještě k tomu proti doporučení výrobce, protože na zákazníky se staršími motory kašle. Tj. atˇ si náš zákazník stále dokola kupuje ty skladové zásoby starých kabelů, přeci mu nedáme nové krytování turba, kam bychom to přišli. Chtěli jsme taky přeci původně ušetřit na tom krytu kabelů, tak se toho držme chlapi - simply clever!! Mimochodem, byla lehce poškozená silikonová izolace na dvou kabelech na kolínkách u cívky, a najel jsem na ně bez problému mnoho kilometrů, neboť pod tou vrchní izolací kolénka je ještě asi keramická nebo co (a také vzdálenost k okolí je velká), takže asi nemohlo docházek k probíjení, těžko dnes dokazovat ... Myslím si však, že náhlý výpadek motoru(nouzák) byl spíše způsoben regulací turba, neboť to nastalo při akceleraci cca ve 100km/h a do té doby nebyl žádný problém s cukáním či nepravidelným chodem motoru. Prostě, možná došlo k překročení plnícího tlaku (tak ho raději stáhli, aby se to neopakovalo a nemuseli měnit turbo na záruku). No nevím, těžko dnes soudit, když člověk nebyl u diagnostiky ... K tomu - motor a DSG se chovájí jinak, netáhne od nízkých otáček, takže při přidání DSG raději podřadí (s velkou prodlevou a turbo efektem) i v situacích, kdy dříve to motor utáhnul bez podřazení. Pravda je, že je motor tižší (menší tlak = menší hluk, tj. menší dunění v nízkých otáčkách). Před tím, než jsem auto převzal ze servisu jsem se schválně zeptal "změnili jste sw?" a odpověď byla s údivem "ne". A ironie na závěr - za týden dotaz ze ŠA "byl jste spokojen se servisem?", tak jsem vše řekl po pravdě. A tím to skončilo, od té doby ticho po pěšině. Ty nové možnosti sw úprav nám byl čert dlužen. Legislativně bych to zakázal. Přeci když si auto kupuji, tak musí být hotové a pokud ne, tak vše (tj. i sw) jen v záručním režimu se svolením zákazníka. Možná další téma pro zákonodárce ... Vskutku jsem zklamán a smuten, i když vím, že ne sám.
    1 bod
  10. Je občas potřeba zůstat nohama na zemi, protože není všechno zlato co se třpití; bohužel. Jinak bych ho všechno už vzal Můj názor na OIII jako relativně kvalitní auto zůstává, Rapid je složený z odzkoušený techniky a některé modifikované komponenty se, bohužel, nevyhnuly nějakým "kouzelníkům". Mně je vždycky líto těch zaměstnanců, kteří ještě donedávna byli na značku hrdí, ale neustálá honba za vyššími výtěžky z firmy taky nejsou tím správným řešením. Vytralila se ta KŘEHKÁ rovnováha mezi ještě únosnou kvalitou a výdělky pro vlastníky. ŠA má v Koncernu pozici dojné krávy a spolu s AUDI dotují další značky. Ale je to kolotoč, protože se historie opakuje; SEAT a ŠKODA si nyní jen de facto vyměnily pozice. Citigo je malé poctivé auto jednoduché konstrukce. Navíc vím přímo od kvalitářů z Bratislavy na co se případně zaměřit - NA NIC. To auto podle nich nemá vady Ale já osobně vím minimálně o dvou, které mám z vlastní zkušenosti s VW up!. Jedním z problémů je tyčka držící kapotu (často se na ní zapomene a kapota se zamáčkne dolů i s tyčkou, která se prostě ohne ) a druhým je zakrytování podběhů kol. Víc toho není. Motorově je to solidní přístroj, elektronicky taky bez vážných poruch či potenciálních nebezpečí.
    1 bod
  11. Honzo. Vyrazil si mi dech. Mile si me prekvapil, ze umis byt i kriticky. Moje narazky doufam beres jen jako muj nazor a proti tobe jsem nikdy nic nemel a nemam. Aby ses nam neurazil. To co pises o F3 jsem uz tusil a zaroven uz mi to pred pul rokem potvrdil jeden zamestnanec z SA. Hold se musi zmacknout asi s cenou pod Rapida. Kam se ten svet (resp. Skoda riti) Nejakou dobu to asi pujde ty prodeje setrvacnosti, ale snad pak dojde k dostatecne zpetne vazbe a neco se zmeni at uz u Skody ci jinych automobilek. A co Superb jak to vidis u nej. Stejny trend nebo to nebude takova tragedie. Jinak o Citigo je fakt jsem zatim nic spatneho neslysel. Jinak jako auticko se mi libi take. Do mesta proc ne.
    1 bod
  12. Kdyby jenom voda, já budu ráno ze dveří vysypávat kroupy. U nás hotový peklo.
    1 bod
  13. Jsem názoru že takovéhle věci by měly být v základu . V dnešní době pomalu člověk nepředpokládá že by takováto věc v autě chyběla proto ho ani nenapadne nějaká nutnost dodatečné konfigurace.
    1 bod
  14. Jj properem a mozna nastane i puc. Az se vratis mozna uz se to tu bude jmenovat Koktuv piratsky klub, tuhle se mi zminoval, ze se tu melou prdy, zadna problematika kolem chipu, haldexu atd. a ze by to tu dal do poradku.
    1 bod
  15. známý policajt má 5 týdnu dovolená, 2 týdny lázně a 3 tydny na táboře. dobrý ne? motosmane zlatej rolbař, ten elekterice rozumí u VAG ag na 100% a je to super chlap
    1 bod
  16. Jak jste mluvili o kvalitě zpracování, tak jsem byl dnes v Audině na opravě el. k origo tažnému cca. 5 hod. Dělali svazek a něco v ŘJ tažného. Jak to mohlo projít výstupní kontrolou nechápu.
    1 bod
  17. K ostřikovačům mám také jednu poznámku. Po vypotřebování kapaliny v ostřikovačích mě zarazila nefunkčnost signalizace její hladiny a tak jsem vznesl dotaz na svého prodejce jak to vlastně ve skutečnosti je. Mám na Vás dotaz ohledně signalizace hladiny kapaliny v ostřikovačích u mého nového vozu Rapid liftback MR 2014. Po vypotřebování kapaliny se nerozsvítí v panelu přístrojů žádná kontrolka ani se nezobrazuje text na displeji maxi dotu k doplnění kapaliny. Můj dotaz směřuje k tomu, zda je tato funkce aktivní i v mé konfiguraci vozu nebo jenom v některém vybavení. V konfigurátoru tato funkce není nikde uvedena jako příplatková, takže podle návodu jí pokládám jako standardní u všech výbav. Děkuji za zjištění informací. A odpověď mi přišla následující. Dobrý den pane, kontrola hladiny kapaliny ostřikovače není součástí výbavy modelu Rapid v žádné verzi. Potom teda nerozumím uvádění této funkce v návodu k vozu viz přiložené obrázky. Máte k tomu někdo z Vás jiné informace? Díky
    1 bod
  18. také osobně nechápu, proč by Roomster 2 ( záměrně nepíšu R2, protože jak se pak bude značit Rapid 2 ??? nemohl mít ISOFIX, když ho má i ten blbej Rapid... Jinak rád bych napsal, že VW řítí Škodu do záhuby, ale asi ví co dělá, když se jí čím dál víc daří. Ale jedno vím jistě, když vidím kam jde kvalita Škodovek co se týče šetření apod. tak příští auto nebude Škodovka a pokud Mazda stále bude držet trend, tak skončím za 4 - 5 let tam...
    1 bod
  19. http://www.novinky.cz/auto/342840-v-kvasinach-uz-se-vyrabi-superb-iii-zatim-v-overovaci-serii.html Tak už to vypuklo, doma bouchnu šampaňské.
    1 bod
  20. Záznam telefonního hovoru řidičky uvnitř havarovaného auta Miláčku jsi to ty? Jak kdo volá? Já! Přece tvoje prdelka. Miláčku, stal se problém.... Ne, nejsem v tom. Miláčku, s tím tvým novým stříbrným Mičubiči bude něco v nepořádku. Neee, cédéčko už nepřeskakuje. Tos opravil moc pěkně. Víš, trochu se odřelo. Ne cédéčko. Autíčko. Ne, rám i elektrony jsou v pořádku. Ale Mičubiči je jako ohnutej. Jen trošku. Ze strany. Jak z který strany? Z obou stran přece. Promáčknutý? A ty se ani nezeptáš, jestli se mi něco nestalo? Ty už mě nemiluješ? Ne, nic se mi nestalo. Jsi tak pozorný, že se ptáš. Miluju tě. Já vůbec nevím, jak se to stalo. To oni. Oni se na mně domluvili a schválně na mě začali najíždět. Viděli ženskou za volantem a ... Prasáci. No jako řidiči. Jako řidiči od tramvají. Jsou tak bezohlední. No já jí chtěla předjet a v tom se v protisměru objevila druhá... Oni jezdí jak prasata. Jako u Karláku víš. Kousek před tím butikem. Já myslela, že někam uhne. Jasně že vím, že tramvaj jezdí po kolejích. Neříkej mi krávo. Včera večer jsi mi říkal úplně jinak, když jsem ti ho .... Jak to, že tramvaj neuhne? Vždyť si mi říkal, že když je vpředu ten ochranný rám, tak že každej ještě rád uhne. Tys mi to špatně vysvětlil..... Já nevím, jestli je to prohnuté. Určitě asi ano, ne? Nemluv tak nahlas, já tě slyším dobře. Bohužel se nemohu dojít podívat. Já nemůžu ven. Ani přes centrál. Ano, zavolala jsem policajty. Nic neříkají. Jen se blbě smějou, devianti. Budeš si na ně stěžovat? Miláčku, dostaň mě odsud. Prosím. K tobě do pelíšku... Jasně že vím, kolik stojí třívrstvá metla. Já vím, že je Mičubiču na lízink. Lízink ty rád, ne... chichi. Ty to s tou pojišťovnou nějak uděláš. Jsi nejlepší. Jasně že se těším, až mě dostaneš do ruky. Pa zlato. Pa. 
    1 bod
  21. Samé trojky + spotreba, prednedávnom na výlete. Dvaja dospelí, dve deti, max 110 km/h
    1 bod
  22. Pawouku, jasný. Já se jen snažil Honzovi přiblížit ten pojem "vysoce kvalitní dílenské zpracování" v praxi po 27tis a 1,5 roku provozu. Motosmane: To si mě pobavil, stejně půjde v podstatě jen o změnu názvu.
    1 bod
  23. Petře, co bys nechtěl, vždyť je to jen škodovka. Máme jich (většinou Fabie/Roomster všech generací a různých motorizací a i nějaký ten VW se najde - konkrétně Caddy, což je ovšem největší plečka) ve firmě něco přes sto kusů, tak vím, zač je toho loket. Zlaté Felicie...
    1 bod
  24. Jak to, ty nevidíš na rampě toho člověka v oranžové vestě jak zametá? S mobilem v ruce.
    1 bod
  25. kdyz uz velkej ford tak nejlip F350 http://www.ford.com/trucks/superduty/trim/f350xlt/ jezdil jsem se starsim modelem a naprosta parada, je pravda, ze majitel to musel mit predelany na plyn, aby ho to nesezralo, ale pak to jde opravdu pouzivat tak jak to auto je pripraveny - velky pracovni pickup (protoze na korbu se vejde malej bagr, kterej je potreba prevezt, nebo nejaka ta paleta veci a tak. proste idealni auticko...
    1 bod
  26. Když Forda, tak Mustaga a když kufr, tak F 150ku. Nedávno prodávali Mustanga s celosvětovou vyjímkou z emisí.[emoji16][emoji16][emoji16]
    1 bod
  27. No, xeny jsem také zařadil na seznam výbavy kterou musím vzít i příště...
    1 bod
  28. No koukám že se tady nic nemění - zase žvásty.
    1 bod
  29. Zdravim vsetkych, Tak z toho pensionu mi odpisali, takze starosti s ubytovanim mam vyriesene. #Telatko, alebo prasatko si dam k svacine ja, alebo David ak pride .
    1 bod
  30. Dneska mě brácha vozil tou svou novou prdlavkou a celou dobu mě přesvědčoval, že Seat je vlastně lepší jak oktávka
    1 bod
  31. Mě to začalo s těmi vyššími teplotami, hlavně když jedu pomalu na plný rejd a dělají mi to také ty sametky na dveřích. Rtěnka od Sonaxu zabrala, mazal jsem to jako na videu, ale zatím to jsou jen dva dny.
    1 bod
  32. já kupuju tady, bezkonkurenční ceny a super přístup http://www.olejacek.cz/
    1 bod
  33. Já kupuju tady http://jaknaauto.cz/ a jsem spokojenej. Jednou se stalo, že mi na úložku poslali omylem jinej druh a měl jsem před dovolenou a po tel. rozmluvě, mi majitelka druhý den (sobota) přivezla správný - klobouk dolů.
    1 bod
  34. Také dlhodobejšie zhodnotenie spotreby OIII 1,8TSI 4x4 DSG: Spotreba sa pohybuje od 6,2 (kľudná jazda) do 9 (mesto). Aj v meste sa dá jazdiť za 7, ale musí byť menej rozjazdov. Ak použijem režim ECO, tak len mimo mesta, v meste len režim Normal. Mimo mesta je kombinácia ECO+ACC pohodová. Režim Sport používam podľa potreby pri predbiehaní "drgnutím" do páky. Spotreba na fotografii je mixom všetkých ciest (od D1 až po cesty III.triedy úzke kľukaté s horskými sedlami). Asi tretina ciest bola obsadenosť 3 ľudia+plný kufor. Klimatizácia išla asi väčšinu času, cca tretinu ciest šoférovala manželka. Spotrebu samozrejme dvíhali krátke cesty do práce (6 km). Vzhľadom k tomu, koľko má auto kW a ako v režime S "cítiť", že zaberá 4x4, si myslím, že spotreba je primeraná.
    1 bod
  35. Par znamich na Cinol jezdi v ruznych autech a zatim nemaji problem... Kdyz uz ti to zere ten olej a chces pouzit Cinol, tak bych koupil 10w40 ktera je taky uplne dostatecna pro tento motor a melo by to zrani jeste o trosku byt mensi dik hustsimu oleji. Osobne nejsem priznivcem teto znacky Cinol a ani jinych podobnych To si kup treba staceny ze sudu Mogul 10w40 nebo 5w40 a urcite bude kvalitnejsi nez ten Cinol. Mam dobre zkusenosti z tadyma: Pri cene nad 1000,-kc je postovne zdarma a neplati se ani kanistry, ktere jsou nove! http://www.olejservis.cz/nejlevnejsi-nalevane-oleje/c-1443/ Ja pouzivam vecinou Mogul 10w40 Extreme a nebo tady ty stacene ze sudu pro ruzne auta a ruzne motory a apsolutne bez problemu
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...