Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. SUP1

    SUP1

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      3 681


  2. Maverick

    Maverick

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 260


  3. Honza9007

    Honza9007

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 871


  4. Stringo

    Stringo

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      10 736


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 20.8.2014 ve všech sekcích

  1. HHC u staré O2 funguje trochu jinak a i já chápu nastavení na "později" u O3. Tady v běžném módu jak šlápneš na plyn okamžitě tlak upustí, a proto je nastavení později mnohem lepší, protože upustí až za chvilku po sešlápnutí plynu. To je co jsem testoval...tj. v O3 to reaguje hlavně na sešlápnutí plynu. U slabších motorizací to hodně pomůže to nastavení na "později". Samozřejmě, že čím silnější motor(zejména nafta) tím ten efekt ztrácí na významu, ale u slabšího motoru to při rozjíždění do kopce rozhodně pomůže.
    3 body
  2. tady brečíte jak malí hoši... u FII byly v základu 14" kola s poklicema, a vy tu brečíte, jak budou 15" kola málá.... Fotky vypadají fajn, ale realita je trošku jiná Třeba ta červená barva nové Fabii opět sluší; jako tomu bylo v případě FI. Většina lamentovala, že chtějí zpátky FI a když ji (v trošku moderním hávě) dostanou, tak je to zase špatný... Těžko pomoct a zavděčit se
    3 body
  3. Auto myji cca 1x za 10 dnů (min. 2x do měsíce) i v létě, kamera se přitom asi umyje také, takže osobně si na ní skutečně vzpomenu jen několikrát do roka. Je tak dobře umístěná, že se nijak zásadně nešpiní ani v deštích, a kdo pravidelně myje auto, nemusí se o ní nijak starat. Tím jako myslíš, že je/bude couvací kamera u O3 jiná či bude jinde umístěna, než byla ta do O2FL, příp. je již dávno také v Yeti nebo Superbu, jež s ní jezdí již také nějaký pátek ? U jakékoliv oktávky je to vítaná pomoc a asistence, kvůli špatnému výhledu vzad. Osobně s ní mám (i jiní) víc jak 3letou zkušenost, to je ti evidentně málo. Nu což...pochybuj dál, obdobně to tady již bylo dávno s klimatizací, ABS, ESP apod...
    2 body
  4. Žiju. Mám dovču a válím se na Slapech. Už 3 dny čistím auto na Žamberk. Teď jsem našel houbu.:-) Clinte: možná máš SZ
    2 body
  5. Pančák mexikán se tam také chystá v pátek, ještě se s ním domluvím;) Co synovec, nepojede?
    1 bod
  6. jsem rád, že to někdo vyzkoušel na vlastní pěst.
    1 bod
  7. Ten druhý start znám (stane se mi to cca 3x ročně v létě), motor sice nastartuje, ale drží otáčky okolo 500ot/min a strašně sebou škube, po přidání plynu se otáčky vyhoupnou na 1100ot/min a chod motoru se stabilizuje, je to ono?
    1 bod
  8. Pokud je logika uvolnění brzd u OIII jiná než u OII, což jsem nepředpokládal, bude se to samozřejmě chovat v této situaci zřejmě jinak, snad to změnili spíš k lepšímu. Já tam musel ECS vypnout, jinak bych tam točil volantem ještě teď. A tvého auta mi tudíž nemusí být líto.
    1 bod
  9. Kdo tady mluvi o drtive vetsine nevybavenych, tak asi nevidel kamion jedouci na zapad. To same CZ, kde je posledni 3 roky velka vetsina dodanych aut AM vychazejici z Ambition.
    1 bod
  10. No bordel hroznej,jestli to budes mit takhle v tom novem RSu tak s tebou prestanu mluvit:)
    1 bod
  11. Ze to je Made in PRC bych az tak neresil. Vetsina prave kuze se vyrabi nekde v prdeli v Asii. Tohle podle me proste vubec neni kuze, byt to vseznalek Hravec nikdy neprizna. Kuze opravdu neni tvorena nekolika vrstvami ktere se mohou loupat, jak tu nekdo navrhoval. Ani se nebarvi tak, ze se veme kuze a nastrika se barvou, ktera by se mohla loupat. Z fotek to vypada jak nejaky umely matros. Ostatne ani Skodovka nikde neuvadi, ze to je prava kuze, tak jako to v davne minulosti delala.
    1 bod
  12. Jádro pudla je v masivním šetření výrobce. Ta hlavice bude asi Made in PRC, ostatně jako obrovské procenta jiných dílů v koncernových autech. Když si vezmu že moje O1 stála nová 610 Tkč a byla celkem jednoduchá a ne tak komplikovaná jako současná OIII která je v podobné cenové relaci. Protože je vše na OIII složitější tak výrobce musí maximálně šetřit aby dosáhnul obdobného zisku na autě. Tedy v tom je jádro pudla a nedá se u současné produkce očekávat kvalita jako u dřívější výroby. Jen si vemte jak je složitej dnešní motor a kolik má dílů, které dost stojí. Takže se ušetří na kvalitě vnitřích materiálů a výrobce doufá že to záruku překlepe.
    1 bod
  13. Pěkná by byla no, škoda..
    1 bod
  14. Dnes jsem si taky vyzvedl auto a mám obdobnou informaci. Škodovka to řeší, problémy má více aut a až na něco příjdou, zavolají a bude se opravovat
    1 bod
  15. Míro nejsem si jistý,ale tvůj problém může být i ve špatném nastavení plynu.Mohl by jses jít zeptat tam kde ti to montovali at ti přeměří nastavení Lpg.Mě to u Octávky též tak dělá a Karel.lpg mi napsal,že může to být tím.Já jdu ted měnit filtry tak at se na to podívají.Nevím jak se k tvému problému ještě postaví Škoda,jak tam máš plyn.Já měl stejný problém na fábii jak jsem jí koupil minulý rok v srpnu,ale v říjnu už to nedělalo a ted může stát auto klidně i týden a startuje na poprvé.U většiny co tento problém popisují,se to objevilo hned u novoty.Teda aspon u mě a frogyho co já vím.Problém se vytratil sám.Chápu vás ale.Mě by to sralo jak prase.Takovéto závady se ale těžko prokazují a zrějmě i těžko řeší.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Dle mého to skončí výměnou ABSa, protože v servu bude zapsaná chyba o ztrátě komunikace s jednotkou ABS.
    1 bod
  18. Už jen z toho důvodu, že světla dole u země jsou daleko hůř vidět než normální "potkávačky" hlavně v místech horizontálního zvlnění silnice ("horizonty") bych to nedělal. Svítit sice budeš, ale DOSTATEČNĚ VIDITELNÝ nebudeš... A o to v případě denních světel jde - nejsou na parádu, jak si někdo myslí. Ale zapojení je jednoduché - stačí přepojit ovládací vodič relátka mlhovek k vodiči, který vede na relé potkávaček od ŘJ denního svícení. Spojení s přepínačem světel nad levým kolenem musí zůstat zachované - to znamená oddělit všecko diodami. Jestli nevíš, jak bys to měl zapojit, radši na celou věc zapomeň.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...