Hlavní panel


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.9.2014 ve všech sekcích

  1. 7 bodů
    Jo Hravec něco psal, že musel podepsat mlčenlivost, když mu sekretářka šéfa servisu přeblafla rákosku
  2. 3 body
    A když u přímovstřiku přibývá oleje cca 0,5l na 1000 km, tak radíš zkrátit výměnu oleje na 500 km?? A kde že to ten benzín kondenzuje? Máš v tom teda řádný guláš, žádné palivo na studených stěnách válce nekondenzuje, protože stěny budou chladné cca 5 vteřin po startu. Problém s pronikáním benzínu do oleje souvisí s netěsnými vstřikovači a po vypnutí motoru protéká olej přes kroužky rovnou do motoru. Ještě jsem nikdy nezažil, že by u motoru v dobré kondici pronikalo palivo do oleje i při těch nejkratších jízdách.
  3. 3 body
    Já koupil ojetou Navíc neměníš rozvody jako u staré PD ale až při 180 000 .. takže to mám daleko a proti 1.4 16V jede mnohem líp.. Teda myslím 77kw verzi. Ale na jeho trasy bybyla vhodná ta 1.4 16V spíš než nafta.. sotva jí zahřeje.. Do TSI bych po zkušenostech z fóra a po tom co jsem vviděl že jsou všude v bazarech nešel .. raději budu mít starou konstrukci bezproblému než moderní konstrukci s tunou problému ..
  4. 3 body
    slusny lidi jsou zavislaci na kompech, hrach, cigarech, chlastu nebo fetu - Clint je zavislej na konfigurovani RSka
  5. 3 body
    Tak já patřím k těm šťastnějším, mám za sebou druhou opravnou sadu - s novými řetězovými koly a dle sdělení technika jde o sadu, která se v současné době používá do motorů TSI. Věřím tomu, že odborníci v MB zapracovali na problému tak, aby již byl vyřešen jejich paskvil a že se tímto vyhnou dalším sporům. Mám najeto 29000 km a r.v. 2011. Asi se všichni shodneme, že jinak jde o velmi dobrý motor, ale toto je zbytečná kaňka a dělá výrobci špatnou vizitku, zvláště, když se k tomu někdy staví tak, jak se dočítáme. Budu sledovat a dám případně vědět o dalším vývoji. Doufám, že pozitivním.
  6. 3 body
    Já si koupil naftu 1.6 jen proto aby mě vydržela těch 8 let a 300 000 Km a víc tak doufám že to tak bude Taky jsem se rozhodoval mezi TSI,TDI a 1.4 16V .. upřednostnil jsem 1.4 16V ikdyž mě trápil slabučký výkon a spotřeba stejná jako u mé 1.4 MPI chtěl jsem roomstra a s tím by to mělo ještě větší problémy .. taky jsem hledal jen na škoda plus a nakonec i v bazarech ale nikde není 1.4 16V všude jen 1.2 TSI 63kw .. asi to o něčem svědčí .. podle mě o tom že lidi se toho ve velkém zbavují (všechny měly do 100 000km). Zde lidé mě přesvědčili na mé trasy o 1.6 16V TDI a lepší jsem si nemohl vybrat .. pro mě je to stíhačka předjíždět je radost ..
  7. 3 body
    Proto já beru vždy jen 20 litrů Jsem mazanej, natankuju v mrazu, pak zajedu do teplé garáže a z nádrže vypustim rázem 45 litrů
  8. 2 body
    no ono bude najlepšie to dať pozrieť takému,čo tomu rozumie
  9. 2 body
    Jak se tak dívám, tak to RSo má o desetinu menší kombinovanou spotřebu, než moje 1.4 TSI. Ovšem 35 tkč za Columbus, to je tedy cenovka... Kolik si myslíš, že se ti povede sundat dolů, z těch skoro 3/4 mega?
  10. 2 body
    Ozi, to už není pro mě, já nechci auto robota, ale auto, které stále řídím já, kde si já dávám rychlosti, kde já si udržuji odstup od vozidel, kde já se udržuji v jízdních pruhách a já chci zapínat dálková světla, kdy se mi zlíbí. Navigaci chci každopádně. A ta malá mě nenadchla, takže proto kolumbus. Hezké velké zobrazení, šikovné ovládání.... Zvuk audia mě v O3 nenadchl vůbec, proto Canton. Každý má jiné priority. Asi tak. To můžeš jezdit taxikem, když nechceš řídit.... Jestli to půjde takhle dál, auta bude ovládat satelit a lidi jenom sedět. Potom hodim klíče do kanálu a půjdu se odprásknout.... (naštěstí mám čím a vy si tu budete blábolit o hravcopíčovinkách sami)
  11. 2 body
    1.6TDI je taky dobrá volba, sice o 100000Kč dražší než 1.4 16V, ale po 300000km se to srovná ve spotřebě.
  12. 2 body
    Ani jsem si nevšiml, že má téma už 5 let. Za tu dobu cca 200 tisíc zobrazení. Tak to snad nebude dál stejná nuda jako posledního pů roku, kdy se skoro nic nedělo.
  13. 2 body
  14. 2 body
    Včera jsem si pročetl článek od p. Vaculíka - podle mě jeden z mála redaktorů (snad spolu s p. Freiem), kteří píší čtivě a člověk se něco opravdu dozví. Nezajímá mě (u 2. auta v rodině) ani tak moc výkon a trhání asfaltu jako spíš dlouhodobá spolehlivost a servisní nenáročnost - tady na tom 1,0 MPI zřejmě bude líp než turbíny TSI. Otázkou zůstává převodovka MQ 100 - zejména u někoho (jediné auto v rodině) při chalupářském používání (vozík naložený syrovým dřevem...). Z článku je mj. zřetelně cítit pochvalný tón na staré škodovácké motory OHV s MPI vstřikováním - to je pro vývojáře stále tak trochu hozená rukavice. Ten článek je prostě psaním o ČESKÉ realitě, ne jen tlachání PR jako všechny ostatní články o F III...
  15. 2 body
    Vážení přátelé značky Octavia, oficiálně porvrzuji termín, tedy: 6. Clintův sraz Octavia se bude konat v sobotu 18. října na obvyklém místě v zájezdním hostinci U Lípy v Krušovicích od 12:00 hodin Čeká na nás příjemné posezení, skvělé jídlo a pití a parta skvělých lidí... Vítáme nové zájemce a oktávky všech generací. Srazové samolepky 2014 stále k dispozici Na setkání s Vámi se těší Clint, Stanmar a další Náš Octavia sraz se koná tradičně dvakrát do roka za účasti především členů ze Škodahome.cz Sraz se těší stále větší oblibě, zástáváme názor, že kvalita vítězí nad kvantitou, což se nám jaksi potvrdilo po konání jinak povedeného letošního (pro některé konkurenčního) celorepublikového srazu OC v Žamberku. Účastníci byli rozděleni do malých skupin, které měly prakticky nulovou provázanost, což je jakási daň při konání tak velkého srazu. Jakousi nechtěnou odměnou pak bohužel bylo, že si navzájem účastníci v závěru odcizili zpoplatněné kelímky:) Náš sraz je velmi kolektivně provázaný a dá se říci, že jsme jedna velká skupina přátel, která funguje poté i na stránkách škodahome.cz v "Clintově pirátském klubu". Na srazu neprovozujeme soutěže o nejhezčí auto, ani netočíme pivo do octavia kelímků, nesnažíme se být konkurencí pro celorepublikový sraz Octavia clubu. Dobře se najíme, napijeme a pak debatujeme u našich mazlíků. Těšíme se společně na konání dalších srazů a protože je nám půl roku málo, scházíme se v menším seskupení nepravidelně i na "Čajích o páté", pořadané rovněž Clintovým klubem. Účastníci: (pravidelně aktualizováno) Clint Pawouk Kokta Pancho Radius Stanmar Ozi Torreto Bourá prej zeď SidCZ standa2003 Motosman Koty Vyrábí mimozemšťany XJOHNNYX Hurikán88 wén@ Nepustili ho z práce Tdernux Pany Nenousek +1 Arlo Je ve Frýdku, asi Místku Tomiikk Přijede později, až se vyspí Vittorio Tiktak Kačer Korni Nemá auto Cubecnik Zikmeister Zděnda Čada + 1 Tomáš Marušák Lukáš Boublík + 4 Va-šek Milan Klimek +1 Sirmike + 1 Petr Slováček Zdeněk Šedivý (dále přislíbili účast zájemci z OC na stránkách FB, jejich jména budu po potvrzení účasti zde zveřejňovat)
  16. 1 bod
    Že si tu svoji plechovku pořád pomlouváš......
  17. 1 bod
    dneska jsem byl na soutěži hasičů ve vyprošťování a našel jsem na netu jeden zajímavej dokument k pročtení Prirucka VZOHV Skoda 2013-10.pdf
  18. 1 bod
    Ok :/ dam teda 185/60 R 15 na zimu. Jsou zapsáne jako základní rozměr kol nejsou v alternativních tak snad to bude dobrý.
  19. 1 bod
    Na střeše v zimě vozím dvoje lyže a snowboard. Přestože mi do dvou metrů chybí 4cm je to velmi neoblíbená činnost. Kola dávat na střechu by musel být totální opruz.....Jinak trialové 20"kolo můžeš bez rozebrání převážet i ve favoritu. Normální horák bez rozdělání tuším do roomstera ani nevleze. Kufr v roomu je pro mne dostačující, ale je opravdu menší, co si budeme namlouvat.
  20. 1 bod
    Já jsem ty blinkry přelepil folií přímo na ztmavení světel, a myslím že to u té černé nevypadá zle... Zadní také...
  21. 1 bod
    Nechal jsem mu odkaz, kam má svoje výhrady nebo informace k 1.4 napsat. Mě to opravdu zajímá. Zatím nenapsal. Ty a kolega e1 tady mlátíte prázdnou slámu.
  22. 1 bod
    Asi jsi špatně pochopil, já jen tvrdím, že TSI je vhodný nejlépe pro lidi, kteří netuší o problémech tohoto motoru a tedy je to ani nebude trápit. Při nejhorším se jim motor potká. A že si to kupují i lidi, kteří jsou v obraze a přesto do toho jdou...., to je jejich boj. Je mi jen trochu líto těch, kterým ho po skončení záruky vyčůraně prodajï. S TSI jsem najel cca 100km a bohatě mi to stačilo, abych si uvědomil, že se nejedná o žádný zázrak jak v dynamice, tak i ve spotřebě. Kecy o slátaninách si schovej pro sebe.
  23. 1 bod
    Mě jednou naboural taky starší chlapík .. seděl jsem v autě a on do mě vrazil tak že se auto odsunulo o metr .. naštěstí jsem měl jen lak dodřený a bylo mě ho líto ikdyž jsem ho seřval a málem mu dal po hubě .. vždy chytnu amok ale bylo mě ho tak líto že jsem ani policajty nevolal :/ příště takovou chybu ddoufám neudělám ..
  24. 1 bod
    Chtěl jsem pouze, aby konkrétně rozvedl, v čem podle jeho mechanika je 1.4ka nic moc. Jestli k tomu opravdu má co říct, napíše to, jestli to jenom plácl, nenapíše nic. A flame je přesně to, co děláš ty. Navíc není pravda, že TSI nemám rád, ten motor se bohužel prostě nepovedl.
  25. 1 bod
    tak sem zase o trochu pokrocil, kdyz byl cas .... predelal sem uchyceni dorazu operadel posunutim smerem nahoru do rohu ..... no a zde uz komplet jedna strana, jeste je tam par detaulu jako poradne uchytit bocnici, ale i tak tam tedka drzi dale pak u sedaku dopridelat zespod calouneni sedacky ke konstrukci a takovy ty detaily uz tedka delam na druhy bocnici takze se blizim ke konci, budu jeste resit ( nevim jak ) prostredni uchyceni pasu, muzete nekdo popsat jak ste ho uchytily do karoserie na drzak FI co tam je ? predem diky, ac vim ze mi urcite nikdo neodpovi
  26. 1 bod
    Lze využít tzv...nouzový start a jsou systémy, které to pak podporují.