Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Woody

    Woody

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      5 741


  2. jozzi

    jozzi

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      14 580


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      32 723


  4. Stringo

    Stringo

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      10 736


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.10.2014 ve všech sekcích

  1. Návody na aktivaci funkcí v rapidu. Seznam budu doplňovat, jak se objeví něco nového 1,Protočení ručicek: funční VCDS --> Instruments --> Adaptation --> indicator_celebration --> change it to "On" and "Do It!" 2,Asistent rozjezdu do kopce: funční • [VCDS] Hill Hold Assist--> Controller 03(ABS)-->Coding 07-->long code helper-->Byte 16-->Bit 0 enable (tick box) 3,Běh stěračů v závislosti na rychlosti : nepotvrzeno 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 7 4,Povolení dodatečného setření kapek předních stěrařů: funkční 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 4 5,Vyhřívání zrcátek společně se zadním oknem: funkční 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 15 -> bit 3 6, Menu v maxidotu-dotankování v litrech: funkční 17 - Přístroj deska - 10 přizpůsobení- Dodatečný objem k načerpání - povolit 7, XDS : nejspíš nefunkční 03 ABS -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 16 -> bit 2 8, Vypnutí pípání + kontrolky nezapnutého bezpečnostního pásu: funkční 17 - přístrojová deska - 07 kódování - v byte 1 vypnout bit 1 (zrušit fajfku) 9 Změna řízení na sport: funkční Kanál 44, mění se kód nastavení z light (11250) na sport (11220). 10 Dokodování parkovaček (bez osvětlení SPZ) k dennímu svícení: 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 12 -> bit 0 Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!!
    2 body
  2. http://forum.skodahome.cz/topic/125760-dá-se-něco-dokódovat-do-rapida/?p=1819734 Když tak mě opravte, jestli je něco špatně
    2 body
  3. Nesouhlas, jen cocka nic neresi, ani tady není zarucena autonivelace, a problém tech prestavbovych HID kitu je prave absence automaticke nivelace, v tom tkvi prave ta nekonecna prasarna prasaku, kteří s tim jezdi :-(
    2 body
  4. Jo, dalo by se to tak nazvat. Zvuk motor při vytáčení, nebo zatížení je úplně jiný, než u 1.2 TSI. Tam je (1.2 TSI) skutečně slyšet syčení vzduchu v určitém režimu i bez nutnosti otevřít okýnko. Ale ona je taky Octavia lépe odhlučněná, takže nastartovanou 1.4 TSI, na rozdíl od FII s 1.2 TSI, uvnitř prakticky neslyšíš (zvenku je to všechno šicí stroj). Taktéž při vyrovnané jízdě bez vytáčení o tom motoru ani nevíš.
    1 bod
  5. A načo by mi bola ? Aby prach nesadal na zem ?
    1 bod
  6. Kokto já bych neřekl, pokud vše máš z autorizáku, potom je jasný původ oprav (i těch třeba po bouračce) a máš dané km a to ti prostě pokud si děláš servis sám, může někdo věřit, ale ani nemusí a v dnešní době ti garantuji, že si každej normální člověk co mu záleží na tom co kupuje radši vezme auto s jasnou historií, než nějaké faktury ze servisů... tam totiž nedoložíš třeba všechno, nebo si každej řekne, že km ti napíše kde kdo... asi tak... V něčem ten autorizák dobrej je, pokud nemáš auto na 10-15 let, tam už je to potom úplně fuk, ale pokud měníš auta co pár let, a kupuješ nová, je to lepší a rozhodně bych to dělal jako CLint...toť můj názor... a zvedni se od počítače, zajdi se psem do garáže, vyfoť mi ten displej a napiš mi rozměry a tu cenu vydřiduchu,... ať už mam co vymejšlet
    1 bod
  7. Kecy, kecy a kecy :-) spravnej Ford jezdi dobre :-P
    1 bod
  8. Náhodou, Clint má vše doložitelné z autorizáku a pokud v tom bude pokračovat až do prodeje, nevidím problém v tom, aby to dobře neprodal a i další majitel bude určitě spokojenej... nejhorší je, když tohle všechno majitel má a dá to do ÁČEK anebo nějakýho jinýho bazaru, to je pak úplně v hajzlu všechno...
    1 bod
  9. 30 tam a 30 zpět, a nárůst 0,5 cm, to nebude krátkými trasami...někde bude chyba tak snad na ní přijdou pokud jsou tlaky ok a vstřiky taky, tak snad už jenom palivový čerpadlo, tam by se ten olej s benzínem mohl střetnout
    1 bod
  10. Ahoj lidičky, tak sem tu znova se stejným problémem. Po první reklamaci benzínu v oleji a provedené váhové zkoušce vyměněn odlučovač oleje. Vše se zdálo v poho, ale asi po půl roce sem zjistil prolínání oleje, tak hurá do servisu kde utesnili ten odlučovač co mi sami montovali. A ejhle 3měsíce od výměny oleje a na rysce o 0.5cm nárůst. Změna servisu, kde nejdříve servisák tvrdil, že to auto s nájezdem 35000km nemůže dělat. Po dvou dnech otočil a už ohraná písnička s krátkými trasami. Když sem řekl , že auto teď jezdí 30km tam a zase zpátky, provedena kontrola vstřiku, ty byly ok. Takže teď ještě budou zjišťovat koprese a potom nová váhová zkouška. S autem budou jezdit oni a to 300km v kuse bez zastávky. Tak pokud někdo jezdí 300km denně bez zastávky tak ideální motor! Sem zvědav jak to dopadne, auto už týden v servise fakt super.
    1 bod
  11. clinte a neni lepsi nechat si udelat chip? a nedekuj za tu myslenku a za usetrene prachy me muzes na srazech hostit...
    1 bod
  12. Začíná to připomínat manfrota, či jednoho experta přes Fabie s nickem Pandora. Clinte, co tě vlastně nutí vyměnit vůz, s kterým jsi spokojen a který je jen několik málo roků starý a nemá najeto statisíce km?
    1 bod
  13. clinte, prosimte, hlavne uz si neco kup, dyt to s tebou neni k vydrzeni
    1 bod
  14. Jo panove , ja jak jsem tedkom od patku do nedele vozil kolace , tak jsem tak nejak zjistil ze mi v patek konci ridicak , tak hura stejny den vyrizovat novy, dodani bylo v pondeli Sobotu jsem odjezdil, nedeli taky , pak v pondeli do roboty .... Veacim se z prace domu (bydlim u dopravky) a tam me halt, prislusnici, kontrola dokladu prosim , tak mu podavam ridicak , technicak , cumi na nej , cumi na me a padlo jen Pane ridici vy nam uz presluhujete vy uz treti den jezdite bez opravneni a to jste u dopravni policie
    1 bod
  15. Taky jsem o tom uvažoval, že to prdnu hned na první příspěvek ať je to přehledné co a jak
    1 bod
  16. mondeo hold v EU se zapíchlo na starým modelu.... nevím proč přišli s novým modelem až teď, když už 2 roky jezdí Fusion v Kanadě/USA.... máš si pořídit TSI do oktavie a bude to tižší, jak ti může potvrdit boban
    1 bod
  17. za vším hledej aerodynamiku
    1 bod
  18. Nebo jo, když už jsem uklidil...
    1 bod
  19. 1 bod
  20. To je fotka z osmdesátých let ne?
    1 bod
  21. A tady je můj "ponk" (teď už tedy bez vysílačky, počítač tam mám také už jen jeden):
    1 bod
  22. Tady je zase moje pracovní hnízdo
    1 bod
  23. Když tady tolik píšete o "hlubokým sněhu", uvědomte si, co to je "hlubokej sníh" - je to vrstva, která je obecně vyšší než je světlost vašeho auta, takže pokud do ní najedete, dojde k určitýmu proboření kol a ke stlačení sněhu pod běhoun a může docházet až k zachycování spodku auta o vršek vrstvy. Co je menší, je jen "vrstva neprojetýho sněhu". O kolik se kola proboří a o vejšce škrtání nebo až pluhování záleží na vlastnostech sněhu (teplota, vlhkost, "čerstvost" atd) i na měrným tlaku gumy na povrch - a tady jednoznačně mluví ve prospěch širších gum to, že mají i když o maličko, tak přeci jen na stejným autě MENŠÍ měrnej tlak na podklad = míň se boří. Jedná se o milimetrový rozdíly, ale v situaci kdy je celá situace o projetí kritickýho úseku nebo o uvíznutí v něm jsem rád za širší pneu - stačí se podívat, co dělají vojáci na blátě nebo sněhu nebo jezdci v pouštních podmínkách PROTI zapadnutí - určitě nepoužívají užší gumy, ale naopak gumy co nejširší nebo těm užším "pomůžou" rozčápnout se vypuštěním části tlaku - v takový situaci už se totiž vůbec nejedná o nějakým záběru vzorku (ten je beznadějně ucpanej materiálem "nabraným" z podkladu takže opravdu zabírají jen a jen hrany figur a lamel), ale právě o schopnosti povrchu gumy přenýst na podklad tangenciální sílu = točivej moment kola a tím dosáhnout pohybu vozidla (nebo brzdnýho efektu) - a tam je to bohužel pro všecky vyznavače "prořezávání se úzkou gumou až na podklad" jen a jen o velikosti styčný plochy kola s podkladem a o přímý úměře týhle plochy s přenesenou sílou...
    1 bod
  24. Zde jeden graf z českých luhů a hájů (naladění na 95 oktanový benzín)
    1 bod
  25. Išou Macek do Malacek, retazečku ménit , zabudol si sadu doma moseu sa pon vrátit eeeeeeeeeeeej maaaacejko macejkoooo ko ko ko ko retaz je na ceenko ko ko ko ko teeenka jak struuna na na na na chrci jak svina na na na na... (mala kulturna vlozka) , pawouku nenaser se
    1 bod
  26. Děkuji , ja si už postupně zařizuju čas , jinak ručičky mam dvě hlavně mě štve ukazatel teploty vody ale co se da dělat, jinak jak jsi poslal ty z rooma , tak ty mi zuztanou takove v tuto chvili vlastnim
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...