Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. skodovak99

    skodovak99

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      373


  2. Ekkar_z_Bastlírny

    Ekkar_z_Bastlírny

    Roomster Club


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      7 407


  3. Rypicong

    Rypicong

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 506


  4. kokta7

    kokta7

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      15 537


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.12.2014 ve všech sekcích

  1. pokud nepomůžou, říct jim na férovku že si jdeš teda najít servis, kde ti tu závadu odstraní a budeš jezdit tam...
    2 body
  2. když klint ani neví kam se ten olej ztrácí, tak na to aby poznal jestli mu čoudí vejfuk
    2 body
  3. Některé situace jsou v každodenním normálu (prostě se to děje) a máš s nima počítat. Shlédl jsem všechna tvá videa a u většiny to jsou prostě úsměvné situace, který každý normální řidič zvládne s přehledem a především s nadhledem. Nemyslím si, že si nějaký hovado, či tak, ale třeba ty kruháče, ty tam vlítneš jak hovádko (asi máš široký gumy a můžeš to proletět), ale ostatní prostě jezdí na kruháči pomalejší rychlostí (ono není ani příjemný, když ti lidi v autě lítají) a tak se nedivím, že ti tam vjedou, pokud tě ještě před vteřinou viděli, jak na ten kruháč vjíždíš. Jinak určitě i u vás platí, že řidič má předpovídat. V některých situací stačí dát nohu z plynu a vzít to s nadhledem. Ono je úplně jedno, jestli přijedeš o tu minutu později Ale jinak jsou videa dobrý Místo troubení se stačí pousmát
    1 bod
  4. Tak snad už bude krásnej předek aj zadek zároveň.
    1 bod
  5. Nalepka bohate staci nez kupovat novy airbag tak nalepka udela stejnou sluzbu bez problemu.
    1 bod
  6. Pěkná sesle, dosáhneš z ní na volant?
    1 bod
  7. Ahoj klubáci, tak díly a ceny máme za sebou a je potřeba se trochu rozepsat o montáži. Mám k tomu i pár obrázků, ale raději jsem víc dělal, než fotil Montáž jsem si rozfázoval do několika kroků 1) Montáž jednotky ESP zde jsem začal tím, že jsem si sundal kola a rozhýbal všechny čtyři ovzdušňovací šrouby na kolech, následovalo odšlapání brzdové kapaliny. Pak přišel na řadu motorový prostor abych vyměnil řídící jednotku brzd, kde bylo potřeba sundat: - vzduchový filtr - stěrače - šerný plast pod stěrači - motor stěračů - sundání ŘJ motoru a držáku ŘJ - protihlukovou deku na příčné stěně a příčnou stěnu - sundání ŘJ ABS vyndání držáku ŘJ ABS motorový prostor vypadal takto: - následovala výměna trubiček mezi hlavním brzdovým a ŘJ brzd, zde doporučuji výměnu, protože nové trubičky mají větší vnitřní průměr, sice to jde pěkně blbě vyměnit, ale je to lepší - výměna držáku ŘJ - na řídící jednotce ESP uřezat z boku plastové drážky - namontování nové ŘJ ESP a připojení trubiček porovnání držáků: porovnání ŘJ ABS a ESP: namontovaný nový držák pro ESP jednotku: uřezat plastové nálitky: namontovaná ŘJ ESP + připojené trubičky: Takže jednotka namontovaná a jde se do interiéru pro snažší protahování vodičů a dodělání Corrner funkce (když je podvolantový kroužek, tak stačí jen dotáhnout dva dráty z BCM k mlhovkám) jsem sundal palubní desku - sundat airbag řídiče a volant - sundat kryt A sloupků - sundat horní kryt sloupku řízení - sundat štít budíků - vyndat budíky - sundat spodní díl sloupku řízení - sundat páčky - demontovat pojistkový box - odpojit vypínač denních světel - vycnakout diag. konektor - vyndat přepínač světel a regulaci výšky světel - vyndat střední mřížku ofukovače a rozpojit svorkovnice od výstražných a kontrolky airbagu, pokud je - vyndat rádio - vyndat střední panel - vyndat ovládání klimy - vyndat spínače a odpojit (zadní okno) - sundat vrchní schránku spolujezdce - ve spodní schránce je pod krytkou schovaný šroub!!!! - sundat boční kryty - demontovat airbag spolujezdce - vyndat sluneční sensor - odpojit hadici ke schránce a světlo se spínačem - povolit všechny šrouby na přístrojovce a vyndat přístrojovku (to nejhorší je už na mnou) Takhle to pak asi vypadá: následně jsem ještě vyndal středový plast okolo řadící páky a ručky, abych tam mohl dát tlačítko na SET pneu následovalo natažení kabeláže k tlačítkům ESP, SET pneu a zapojení dle schématu do ŘJ jednotky zapojení kabelů pro podvolantový kroužek (sensor natočení volantu) nakodování brzd a gateway naplnění a ovzdušnění brzd nádledně všechno zamontovat do interiéru a pak do motorového prostoru Tramtadadá a ESP se všemi ostatními systémy funguje. A kdo bude říkat, že to nemá cenu, tak je na omylu cenu to má Jo a čas. celkový čas byl 16 hodin, dělal jsem to poprvé, takže jsem postupoval pomalu, abych něco nezkurvil. Zároveň jsem k ESP dodělal i corner funkci a dotáhnul kabely k sesoru hladiny v nádobce na ostřikovačích. Kdyby se někdo do toho pustil, tak doporučuji udělat případně i přípravu pro tempomat Tak snad to někomu pomůže
    1 bod
  8. mu budou lítat z vejfuku hranolky se šponama....
    1 bod
  9. jj, teď už začíná bejt u prdele, jakej olej tam leju, brzo přejdu na slunečnicovej.....
    1 bod
  10. Covece, ja rano prijdu k autu, venku kosa a auto rozmrazeny, vevnitr krasne teplo a to jsem ani nenastartoval :-D :-P
    1 bod
  11. Jo, přesně vo tomhle to je - Janák tady měl skoro 30km monopol, žádná konkurence, ceny jak za cara. A s těma km - nemáš pravdu, já byl objednanej, jenže když před objednanou prohlídkou přijde nutnost v rámci rodiny ve svátek vyjet, taky bys nevolal taxi nebo autopůjčovnu. Ujetí 200km nad údaj o kontrole není důvod ke kritice zákoše = je to jen 1,33% z intervalu a oni nemůžou vědět, co mne k tomu vedlo. Přeci auto neodstavím na půl cesty k rodičům (bydlí přes půl republiky) jenom proto, že mi dojelo na 15 000 od poslední výměny - to je nesmysl. Prostě dojedu a při nejbližší příležitosti to dám vyměnit... Můžou to napsat do servisky, ale mají držet pysk - JÁ JSEM VLASTNÍK VOZIDLA A JÁ PLATÍM, jim hovno po tom. Oni jsou SERVIS - a najdi si ve výkladovým slovníku (oni by měli taky), co to slovo znamená - je to SLUŽBA. A jako SLUŽBA nemají co klafat a mají dělat. Já jim do blbců nenadával, prostě jsem přijel s autem, který mělo o pár km přetaženou lhůtu. Málem za zločince se mě snažil označit ten "takytechnik". A nemysli si, že jsem se nepídil po hotový opravě - jenže furt "ještě nebylo hotovo" - až když jsem poukázal na to, že odjelo auto, přijmutý taky na olej až po mým, tak se uráčil pan technik optat mechoše. Prostě přístup na kokot, ochota na dva, chování k zákazníkovi na kokot na druhou - vůbec se nedivím, že od nich lidi utíkají a že je nad vodou drží jen údržba flotil, kde je vlastníkovi v podstatě jedno, kolik zacáluje - bo všecko odepíše z daní...
    1 bod
  12. JirkaŠalingrad - chybí ti tam další možnost = autorizák, kde mě nervózní přejímací technik vyjebe za to, že jsem o 200km nebo o tejden přetáhnul výměnnej interval, na mou námitku že byly svátky a já potřeboval jezdit jen vyvrátí oči k nebesům, na donesenej olej se zatváří jako bych mu podával kanystr s yperitem a rozhořčeně na mě vybafne, že to v žádným případě nepadá do úvahy, že oni žádnou donesenou věc dávat nebudou, protože mají smlouvu a musejí ji dodržovat, tudíž mi nalejou jedině to, co oni lejou každýmu a co uznají za vhodný pro moje auto, o různým výrobci filtrů nebo dalších volbách taky odmítne diskutovat, shrábne klíče, kategoricky zamítne možnost přístupu k autu na dílně, načež mi doporučí si na auto počkat - na lavici ve vestibulu společným se šaurůmem, kde kolem chodí všichni zákoši a já tam mám 3 hodiny sedět jak chudej příbuznej. Po 4 hodinách čekání, když už vidím odjíždět i auta lidí co přišli až po mně se technik na dotaz kdy už jako bude hotovej ten můj olej zatváří jako by hryznul do švába v chlebu, zahuláká do chodby "Jardo, ten růmstr už je hotovej?", dostane odpověď "Dávno, já nevím proč tady ty dvě hodiny ještě stojí?", načež milostivě vypíše fakturu a zakázkovej list s cenou, že u maloservisáka za tu samou částku měním olej dva roky po sobě... Moje osobní zkušenost se servisem Auto Janák Ústí nad Orlicí, stará skoro přesně 5 let - jestli se od tý doby něco naučili, nevím, já tam už nepáchnul...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...