Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. XJOHNNYX

    XJOHNNYX

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 169


  2. boban1108

    boban1108

    Facebook Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      505


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 679


  4. momogt

    momogt

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      577


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.2.2015 ve všech sekcích

  1. Neblbni, uz jen to, ze si je napises do tp ti zhorsi zrychleni :-P :-D
    4 body
  2. je to bůh jinak pawouku tohle můžeš ještě přidat na homepage. : https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=49D9FF091C92EAF7!1921&ithint=onenote%2C&app=OneNote&authkey=!AHp3f0GKe_KV48E
    2 body
  3. Tak tohle já všem už nastavuju při návštěvě u mě 2 měsíce jako pozornost....jen můj postup je malinko jiný.
    2 body
  4. Dobrej pohřebák :-)
    2 body
  5. Nevim člověče. Copak výbava i stačí, ale to auto se mi nezda. Je z autoesa za 90... museli ho vykoupit tak za 60-65 a to musi teda vypadat. Za tu cenu kup radsi oktavku nebo nachystej penize bokem. V 1,9tdi za turo cenu pocitej s vetsimi investicemi
    1 bod
  6. Takže vlastně jako ta A8 4.2 TDI.
    1 bod
  7. pavel63 : Samozrejme je rozidel aj v tom ako Fabia vyyzerá
    1 bod
  8. Stejný rozdělení mají i "jedničkový" fábule, tam je dělicím ročníkem 2003, stejěn tak i oktávie "jedničky" i "dvojky" - a dokonce mezi faceliftem dvojky a původním provedením byl takovej rozdíl, že bylo poměrně hodně častou chybou, když bazary a nejrůznější prodejci ND označovali faceliftovanou "dvojku" jako "octavia III" - i když do uvedení "pravý trojky" na trh bylo ještě spousta času...
    1 bod
  9. Poprvé po ujetí 185 000 km, když stala přes noc na mraze. Hladinka nepatrně klesla a sepnula signalizace. Po nastartování a krátkém ohřátí motoru hladina stoupla k min a stačilo vypnout, zapnout motor a porucha zmizela. Dolil jsem 1 dcl destilky. asi došlo k pomalému úniku kdesi ve spojích nebo těsnění.
    1 bod
  10. Michale tak ten je Topovej, krom přednich parkováků a výhŕevu čelního skla má snad vše. By mě zajímalo komu stál v garáži když má tak málo navrtěno, tomu se snad ješte zajíždí motor.
    1 bod
  11. Nie tak celkom. Svetielko AC začne svietiť, ale reálne klimatizácia nefunguje keď je menej ako nejaké 4 až 5°C. Keď bude pršať a budú vonku 2-3°C, tak zmeraj čas ako rýchlo dokážeš vysušiť čelné sklo. Trvá to večnosť. Keď je napr. 6°C, tak je to otázka pár sekúnd.
    1 bod
  12. vypilovat kousek v masce zevnitř, není to poznat. Páčku trochu nahnout do stany, aby vlezla do mřížky, je pod větším úhlem
    1 bod
  13. teď posílám mýho favorita :kol-28: http://www.skodaplus.cz/Car/836067/skoda-superb-t-1-8-110-kw-elegance?query=ord%3D6%26dir%3D0%26priceFrom%3D0%26inOperationTo%3D0%26speedometerFrom%3D0%26mark%255B0%255D%3D32%26model%255B0%255D%3D910%26fulltext%3D
    1 bod
  14. Jsem přesně ten případ,docenil jsem ho až po koupi.To co umí s prostorem jiný auto stejných rozměrů nedokáže.
    1 bod
  15. Žádná pojišťovna není solventní a "hodná" aby ti dala najednou slevu. Pokaždé, kdy dochází k prodloužení se cena zvyšuje nebo zůstává stejná. Zrušením pojistky a sjednání nové dostaneš lepší cenu a podmínky. Taková je praxe.
    1 bod
  16. No vidíš. Už jen aby nenapadal snížek. [emoji2] Jsme ti říkali, že se musíš teple oblékat. V naftě se moc neohřeješ a nastydneš.
    1 bod
  17. Tak já auto už mám - před chvílí mi volal prodejce, že mu před oknem stojí kamion a vidí, jak se leskne :-D
    1 bod
  18. Osobně si myslím, že vzít palubku z O3 a strčit jí do S3 a jen tam dát přes celou palubku ozdobnou lištu, aby zacpali pusy všem těm co říkají, že před spolujezdcem je to plastové království styl Fábie....to je pane práce designu. Pokud stavím vlajkovou loď značky mám ji postavit nejen zvenku, ale měl bych řešit i interiér, aby se lišil výrazně od ostatních modelů. Tak někdo postavil Superba2 a dle mého to je na tom autě znát. Překopat si všechny auta do svého stylu hlavně rychle, abych si udělat do svého životopisu poznámku, že jsem se podílel na designu celé jedné éry škodovky je sice pro toho konkrétního člověka zřejmě zajímavé, ale bohužel to je pak vidět. Před tím každé auto bylo trochu jiné, ať Fábie, Roomster, Octávie, Superb...a teď vše na jeden styl, který vlastně ve finále omezí jen zákaznickou poptávku, protože v rámci výběru je to vše stejné a zákazník si nemůže najít to své co se mu líbí(tj. jen to vede k omezení okruhu zákazníků a rozhodně nepřivede nikoho z jiné nekoncernové značky).
    1 bod
  19. Na současném Roomu mně imponuje především to, že na půdorysu v podstatě Fabie kombi, je výrazně větší užitný prostor a variabilita. Čili využívám výhod malého vozu, aniž bych trpěl nedostatkem prostoru. Postavit prostorný vůz velikosti jatečního býka není zas takové umění...
    1 bod
  20. No to je velká neznámá. Ale to co předvedli s O3 neznačí správný směr. Aby to auto byli schopní vyrobit za 150k a prodávali ho za 700k a tys tam pak řešil, že je to celý z pet flašek. Sám jsem na to zvědavej, jestli budu upgradovat, nebo ne. Do O3 nechci, máme je teď služební a za ty prachy je to cesta zpátky.
    1 bod
  21. Super, v Krušárně dáme kolínko a v Lánech zbytek prasete.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...