Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.11.2015 ve všech sekcích
-
Dneska jsme úspěšně se Scoutem absolvovali STK bez jediné závady povzbuzen dobrou náladou jsem se rozhodl v tomto krásném dni dopřát autům wellness tady je výsledek (akorát teda necítím ruce ) Můj mazlík Ženiné přibližovadlo3 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Už tu píši po "xté". Najděte a uveřejněte tu někdo graf měrné spotřeby paliva motoru 1,2 TSI a hned budete vědět spektrum optimálních otáček. To, co píšete, tak budí dojem, že jedete z kopce a necháte to na 1800-2000 otáčkách. Vážně? Městem jedete na rovině padesátkou na 2. RS a ještě k tomu přemýšlíte jestli to při 3. RS "nepodtočíte". Vážně se tak chováte? To mne baví, jak si tu přečtu, že někdo nejezdí pod tolik a tolik otáček, znásobí důvěryhodnost strojařským vzděláním nebo zkušenostmi rozborky a sborky motoru a vynechá mnoho dalších vstupních informací, které jsou důležité a rozhodné pro stanovení optimálního chodu motoru. Je ale fakt, že je každého věc, jak se k motoru chová. On se mu pak odvděčí.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo k oleji...olej jsem nedolíval naposledy jsem kontroloval na 10000 a pořad plno...mám LL, auto nehoním a budu měnit, jak výrobce doporučuje...2 roky nebo 30000...1 bod
-
S motorem jsem maximálně spokojen, má najeto 13000, auto mám od března, spotřeba je opravdu supr, na výkon nekoukam, kupoval jsem ho jako popojíždědlo do práce a manželka s ním jezdí po městě atd...proto jsem ani turbo nechtěl... zpřevodování je dobrý, akorad je taková větší díra mezi 2. a 3. stupněm asi 1100 otaček a pak už je zase nějakých 600 mezi 3. a 4. Jediná nedokonalost na tomto autě je převodovka, občasný bouchnutí při rychlejším puštěním spojky, jsem sám zvědav na životnost...ale to už jsem tady rozebíral v jiných vláknech...1 bod
-
Rok se s rokem sešel, a máme tady údaje o prodejích v ČR za říjen 2015 http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nejprodavanejsi-auta-v-cr-rijen-2015-100-modelu-46-znacek/obrazek/9 Fabia - 2.269 , Hnůjdé i20 - 208 , takže je jasné, když se Fabií prodá v ČR 11krát více než i20, že se musí Hnůjdé podbízet cenou a používat agresivní reklamní kampaně, naštěstí s opačným účinkem, zákazník ze sebe nenechá dělat hlupáka.1 bod
-
1 bod
-
Dobře děláš. Já se snažím nad 2000ot/min. a musím zatím zaklepat. Ťuk, ťuk, ťuk.1 bod
-
Mám detailní fotky zpracování Logana MCV ( mohu kdyžtak dát) když jsem v srpnu obcházek komkurenci. Sandero z částečně stejné. No kdo dá za to čtvrt mega a pouze 3 * je blázen nebo fakt fanda.1 bod
-
Ale prdek. Sandero na rozdíl od Fabie nemá páté dveře kompletně oplastované ani v prostoru pod platem, je tam jen menší plast uprostřed, co kreje střeva dveří, o oplastování kolem okna pátých dveří si může Sandero nechat jen zdát. Ještě větší průser je, že Sandero nemá ani oplastovanou nákladovou hranu...1 bod
-
No sice nemáš hypotéku, ale máš zase hovno Bydlíš určitě v kralikárně, nemůžeš si ani venku ugrilovat flákotu na uhlí. Posloucháš prdění sousedů na hajzlech, štěkot lizpičů, bouchání dveřma od výtahu a křik znásilňovaných sousedek K tomu tě jednou za rok někdo vytopí a když náhodou někdo škrtne pod tebou sirkou, vyhoříš jak papírovej čert. Já mám sice malou zahrádku, ale posezení, bazén se tam vejde. na blbnutí dětí je to taky dobrý, má prolejzačku a nemusí obíhat panelák a běhat mezi autama....Parkuju pěkně pod střechou a za vraty, nemusím večer hledat místo k zaparkování a řešit odřené nárazníky....Když si chci zatopit, zatopím, nemusím čekat, až mi to na podzim zapnou.1 bod
-
existuje tuším jenom do Spacebacku (5JJ061103A) do druhého dne ti ji objednají v každém ŠA pro ten Spaceback není potřeba žádná montáž - je to plug&play1 bod
-
Kolegovi se ten knoflík už podařilo ulomit, je to celkem neprakticky řešené. Navíc polohy pro štelování zrcátek jsou jen "cvakací", kdežto u rozmrazování se mi půl kolečka protočí někam pryč a pak ho zase musím točit o půl otáčky zpět, při jízdě celkem otravná věc navíc pro lidi, kteří nejsou leváci. Nechápu proč tímto nevyužili prostor slepých tlačítek vedle start/stop.1 bod
-
Ahoj, chcem sa podelit o skusenosti a veci, ktore mi na Skodovke trochu vadia, predtym som mal uplne inu znacku. Na vsetkych ostatnych autach sa vyhrievanie zrkadiel aj zadneho okna zapinalo jednym spinacom, ktory sa po 10 min, vypol. Takze v zamrznutom aute som tukol do vypinaca a o viac sa nestaral. V skodovke je vyhrievanie zrkadiel vyriesene dost blbo a hlavne za sera dost dobre nieje vidiet v akej je to polohe a nesmies to zabudnut vypnut inak ti hreju donekonecna. Nieje to sidce zavada, ale na druhej strane "nechcem byt hnidopich", ale jeden jednoduchy ukon musim v skodovke nahradit niektokymi nekomfortnymi a otravnymi. Inac vzdy mam pocit, ze ten knoflik utrhnem ....1 bod
-
Manžel nieje doma a manželka si medzitým užíva s milencom. Zrazu zarachotia kľúče, je počuť zámok, manželka schová milenca do skrine, zopne ruky k nebu a prosí: "Ó Bože, urob si so mnou čo chceš, len nech nás neobjaví môj muž. Je strašne žiarlivý a určite by zabil nielen mňa, ale i môjho milenca." Na to sa nebesá otvoria a ozve sa: "Dobre, bude to ako chceš, ale za tri roky ťa povolám k sebe lebo sa utopíš. "Dobre, dobre, len nech ho teraz nenájde." Všetko prebehne úplne hladko. Tri roky sa žena nekúpe, iba sa sprchuje. Nechodí na kúpalisko, vode sa zďaleka vyhýba. Tri roky ubehnú. Ubehnú štyri, päť rokov. Na svoj sľub už zabudla. Po piatich rokoch si kúpi zájazd na okružnú plavbu okolo sveta. Na lodi je veľká zábava, samé ženy, keď v tom sa začne loď potápať, žena si spomenie na svoj sľub. Kľakne, zopne ruky k nebesiam a volá: "Ó Bože, teraz ma chceš povolať k sebe? Pozri sa, koľko nevinných žien teraz zomrie spolu so mnou." Nebesá sa opäť otvoria a ozve sa: "Dva roky, dva roky mi trvalo, než som vás vy kurvy dostal na jednu loď!"1 bod
-
1 bod
-
Jako vychovaný řidič poučený interním nařízením naší firmy, jsem volal mysliveckou stráž, a ti srnu utratili a odvezli. Dostal jsem pozvání na guláš.1 bod
-
No asi ano Aut ma byt 14 osob taky ale nevime jestli prijedes sam nebo s rodinkou to pak nas bude vice1 bod
-
Jinak dneska byl produktivní den vyměněny komplet brzdy ve předu i v zadu, rychlý pokec s Jozzim a emise za námi. Bohužel STK až zítra neboť ta verbeš v pátek po obědě nemaká... má peněženka je lehčí o skoro pět tisíc1 bod
-
Škodovka už ani neoplastuje páté dveře, ne jen že šetří naměkých plastech ale ona už tam ani žádný nedá a je tam holý plech viz. FabiaIII a Rapid. Takový kufr když potom člověk otevře tak je to jak když otevřu plechovku1 bod
-
Epo... tak to je síla opravdu, každý, dá mi tady za pravdu... Mě úplně spadnul pysk, žes dal tam černou gumu a černý disk... Potěšilo by mě nejvíce, kdybys nasadil aspoň poklice,... Bude vypadat to jako auta kus, páč takhle? Takhle je to hnus! : :1 bod
-
1 bod
-
Ten dovoz přes bazar bych byl taky opatrnější. Mám stejnýho combi i v tý barvě, jen TDI, a taky z Německa ale hledal sem si ho sám a jelo se pro něj, mám tak jistotu že s tím u nás nikdo nešachoval, akorát vyřízení papírů sem nechal na pánovi co to dovezl, má s tím zkušenosti a já nemusel nikde lítat.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To snad ani ne. Rapid byl vylozene sockosedan, ktery mel konkurovat podobnym socialnim autum. Fabie je prece jen proste jen male auto, nikoliv socialni auto. Mekke plasty tam asi nebudou, ale takove vylozene ulety typu odkryte kolejnice sedacek nebo nepouzitelna elektricka okna snad ne. To by bylo uz opravdu mimo. A ani podle fotek to na to nevypada. Dokonce i ty plasty nevypadaji alespon na pohled tak vylozene lacine jako u Rapidu.1 bod
-
1 bod
-
Ceník jsem neměl čas nějak podrobně studovat. Ale je z něj vidět, že čím vyšší verze, tím atraktivnější cena. Dávám za pravdu bojlerovi: příplatky za vyšší verze jsou sympaticky nízké. F III 1,2 TSI v top výpavě jsem tipoval někde těsně pod 400 000 a ejhle ona je za 350 000Kč (320 000 za style + nějaký ten paket + 3000 na 16-ky kola). To výrazně předčilo moje očekávání. Myslím že ty celkem nízké příplatky budou privátní klienty motivovat sáhnout po výbavě Style. Mezi pro mě úplným základem (1,2TSi 66kW Active) a top výbavou (1,2TSi 81kw 6tikvalt Style) je rozdíl jen 50 000Kč. No když už investuju do auta, tak ten rozdíl je docela maslý v poměru k celkové PC.1 bod
-
Tento motor je hodně citlivý na způsob jízdy. Dlouhodobou spotřebu, kde mám i nějaký podíl města, mám 7.2. Trasy po okrskách s dodržováním rychlosti jezdím za 6.5l, někdy když si to hlídám tak už jsem jel i za i 5.5l , ale to už je pěkná otrava. Spotřeba oproti TDI se nedá srovnat, ale zase to svezení!1 bod