Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Trautenberk

    Trautenberk

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      6 639


  2. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 911


  3. Stringo

    Stringo

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      10 736


  4. jozzi

    jozzi

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      14 580


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 8.2.2016 ve všech sekcích

  1. fazol došel k závěru že se mám vykaslat na vlak, že mě na školení doveze sám
    2 body
  2. To znáš né? Sice ve 30 km/h a předjíždí tě babeta, ale to je fuk.
    2 body
  3. Do 9.2. je šance si ji prohlédnout, využil jsem šance
    1 bod
  4. Libor: to bude footwell je to v CE. Jan: ano jde
    1 bod
  5. 9 rokov denne sadam na perforovane sedadlo. Nic nie je upchate. Za ten cas som svoje sedadlo cistil raz. Nikdy som sa o nic nezahakol.
    1 bod
  6. Díky, Petrrr by mi zaspamoval dvacet stránek angličtinou, přitom neumí ani pořádně česky :D
    1 bod
  7. Všechny příspěvky jsou tam již smazány.
    1 bod
  8. Jinak vas zvu na Clintovo vlakno, tam se ted vyucuje anglictina a vsechny prispevky tam uz budou jen anglicky. [emoji23]
    1 bod
  9. Asi ti nejvíc vadí při vylézaní z auta,co? Jak říká Ondra,dobré palivo.
    1 bod
  10. No s Tebou už tak nějak počítám automaticky[emoji14]
    1 bod
  11. Občas skáčou i ty novější. Ale bude to rozhodně lepší, než ty z FI, kde navíc kvetou ventily.
    1 bod
  12. hlavně to chce tažné a tahat za tím koně
    1 bod
  13. Hlavně že Thálií se čtyřválcem 1,2 - 55kw a s kufrem 501 litrů opovrhuje a on vytáhne tohle. Navíc se strašně malým kufrem a tříválcem.
    1 bod
  14. A já myslel, že na tohle máš ultra-mega-giga-smart-phone
    1 bod
  15. Dvakrát denně šéfovi přebleskneš rákosku a prémie budou, dvojnásobné
    1 bod
  16. Průser, šéf se nakvartýroval ke mě do kanclu na 3 dny ( budou mu měnit okno). Tak, že kdybych nebyl ve spojení nemějte o mě obavy, jsem v pořádku se šéfem po pravém boku.
    1 bod
  17. Tak jeden pro ty starší: To se tak jednou ztratil Brežněv v lese. Hledá ho milice, armáda a nic. Tak se ptají v lese zajíce, jestli neviděl soudruha Brežněva. A ten říká: "Ne neviděl." Potkají lišku a ptají se, jestli neviděla soudruha Brežněva. A ta říká: "Ne, neviděla, ale zeptejte se medvěda, je teď doma, protože mu není dobře a celý týden sere medajle".
    1 bod
  18. Jsem se normálně lekl jestli jsem dobře když se tady řešili junioři jinak mám jednu novinku a to takovou že od února jsem se konečně dočkal vysněného parkování
    1 bod
  19. včera jsem se blížil pianko po vesnických cestách a dále po strakonické ku Praze, tak jsem si vynuloval počítadlo a jel chvíli economy run a měl jsem tam asi 6,4. rychlost 80 km takřka konstantní k tomu nějaký vesnice jako Zbraslav, Štěchovice. Pokud jedu na víkend a nehoním ho na dálnici nad 180, tak se v kombinaci dostávám na 10 - 10,5 litru.
    1 bod
  20. Dvakrát odpověď a ještě citace, přečti si pravidla, jinak tě admini vykostí
    1 bod
  21. To jsou magoři, ne piráti
    1 bod
  22. tady, to jsou piráti, jak mají být, ne jako tady my klub důchodců a TDíčkářů. http://www.autoforum.cz/bleskovky/takhle-to-vypada-kdyz-vam-ve-330-km-h-v-aute-ujizdi-motorkar-v-teniskach-video/
    1 bod
  23. Apple carplay taktéž bez problémů. Už i google maps pro iOS podporují offline mapy.
    1 bod
  24. 1 bod
  25. No já minulý týden pár rychlejších čistě dálničních přesunů v D (1400 km) s plným autem a spotřeba se ustálila na 7,4, pravda s průměrnou rychlostí 127 km/h ... Po Praze dlouhodobě kolem 6.0, okresky (+ dálnice do 120) kolem 5 - 5,5. Dlouhodobě 5,71 za 13,5 kkm. Naftu nikdy více.
    1 bod
  26. myslím že to bude tím,že to nemá povoleno,musí na vaga aby mu to někdo zpřístupnil
    1 bod
  27. Jinak mám tip na ty dosedové plochy - už léta je na všem, co jsem měl natírám barvou Konkor nebo Resistinem (je to podobné, stejně se to chová, stejně to i smrdí, Konkor je lesklejší) - barva je natolik měkká, že řádným utažením kola se z místa spoje vytlačí, takže kolo dosedne na kotouč/buben kov na kov (což je patrné z prázdných míst při příští demontáži), přitom ale tyto styčné body obepne a nepustí vlhkost. Při každé další montáži už natřu jen ty styčné body, barva se opět vytlačí, obepne... Líp se to natírá na mírně zrezlej povrch. Podobně jí dávám mezi kotouč/buben a náboj kola - zde ale méně, jen tak "umazat" - hlavně u bubnů, aby to barvu nevytlačilo na brzdné plochy. Koroze má pak utrum provádět své oblíbené reje, spoj je po léta tak novej Krom toho to dávám do závitů různých šroubových spojů (ne na šrouby kol!), který by mohly zareznout - spoj jednak nezarezne a navíc to má samojistící účinek - po povolení jde vyšroubovat mírně ztuha.
    1 bod
  28. To neříkej. Pro Koktu je Cupra vlhkej sen, brácha mu jí půjčuje a Kokta s ní lítá po dálnici 300 Už mu vybíráme na věnec
    1 bod
  29. ani bych combi nechtěl. Samozřejmě je ta cena o dost vyšší, než u Cupry, ale ten rozdíl je diametrální. Cupra je proti tomu jak šlapací autíčko.
    1 bod
  30. Ja som to hovoril ...
    1 bod
  31. Jaký máš modelový rok? Swing u MR2015 tuhle možnost nemá, má jí jen MR2016.
    1 bod
  32. Tak hlavně aby to tak zůstalo
    1 bod
  33. Samozřejmě že rychlostí okolo 62 km/h nejezdím snad nikde. V obci mezi 50-60 a to pobírá pětka v pohodě. Mimo obec 80-100. Je pravda že ve velkém městě je těch 70 a 80 hodně, takže tam se ta šestka taky pěkně chytá. Nikde jsem nenapsal, že zdržuju provoz, v drtivé většině případů mám dost času na cestu a nikam nespěchám, jedu plynule, pouštím, ale často se setkám s primitivem, který se mi lepí na prdel na 50, kde jedeme oba 70. Samozřejmě že jakmile mě předjede, tak i po sérii křižovatek ve městě jsme na posledním semaforu stále vedle sebe, tam ho ještě nechám nasucho polknout poslední hořkou slinu, když jeho hjundéji zamávám zadním stěračem a nazdar. Když to shrnu, pokud člověk nespěchá a nechce zdržovat, v klidu se může dostat na 4,5 l/100 při jízdě nad 50 km, pokud jezdí po městě, krátkou trasu do 10 km, dostane se pod 6 s rozumnou jízdou. Samozřejmě že lze jet i mimo tyto čísla, to už ale nemá smysl bavit se o spotřebě
    1 bod
  34. Pak by mohl dát fotku natřených předních třmenů, to může být zajímavé
    1 bod
  35. Tak konečně jsem se rozhoupal a mám objednáno Octavia 3 v barvě modrá Denim, motor 1,4 TSI 110 kW, výbava STYLE, navíc jen litá kola Denom 17", Bi- xenonové světlomety s paketem LIGHT ASIST s DAY LIGHT a gumový koberec do kufru. Termín dodání začátek května
    1 bod
  36. Zbytečný vymýšlet nějaký blbosti, Alkyton a štětec. Na předchozí F2 jsem to dělal po půl roce nového a 6 let a lak stále dobrý, zítra vyhrabu někdy fotku. Zrovna dnes jsem barvil u nového, 3 měsíce jsem to nechal, lehce přejel jemným mosazným kartáčem a natřel 2 slabé vrstvy. Žádný základ, lak, spec. sprej. Bude to držet opět. Přední udělám zítra, stejný postup.
    1 bod
  37. Nevim jestli to tady není - KLIK K čemu tam je ten dlouhý seznam u FIII kde je Leuchte a nějaké označení?
    1 bod
  38. e1.: Že by se při neprodloužených intervalech a olejích VW 502.00 nemusely zkracovat výměnné intervaly při ztížených podmínkách se mně nějak nezdá. Pravda, že v manuálu se to nepíše. Hlavně aby to nebyla odpověď na otázku: "Tak kde se v tom motoru sakra bere ten karbon??" Že je VW 502.00 kvalitnější než LL nevěřím ani trochu. Většina je stejně SM, tak se SAPS jsou na tom stejně jako LL. Jen se o obsahu SAPS u benzinových olejů tak nemluví a nesleduje se to. Fosfor se v olejích omezuje od roku 1995. U API SH byl obsah fosforu limitován na max. 0,12 hm.% viz příloha. fosfor a katalyzátory.pdf
    1 bod
  39. Appl tam není proto, protože by za své aplikace chtěl po zákaznících platit. Jako u všech ostatních produktů...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...