Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      9 501


  2. rarach89

    rarach89

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 377


  3. Galvi

    Galvi

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      4 649


  4. wén@

    wén@

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      503


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.5.2016 ve všech sekcích

  1. Osobně si myslím, že to za to stojí. Pokud to udělám správně, tak na nic nepříjdou a mám jistotu, že je olej a filtr OK. Nemusím stresovat jestli mi vyměnili filtr (dělat si značky) a kolik je v náplni nového oleje... V servisech dělají jen lidi a každý chce nějak vydělat. Když tomu nerozumím, tak do toho nehrabu a mám jistotu záruky, pokud ŠA nepříjde na nějakou kličku.
    2 body
  2. Protože taky mnohem míň brzdí. Stačí se podívat, v jakém stavu byly vždy zadní kotouče na OI. Přední OK, zadní orezlé. Když méně brzdí -> méně se zahřívají, sůl na ně má horší vliv, hůře se očistí od rzi.
    2 body
  3. Zdravím, Nečíst i konkureční fórum, přiznám se, ani bych si této estetické vady nevšiml. Najeto 55tis.km. Zkusím reklamovat, ale asi zbytečně. Jednomu to neuznali s odpovědí, že je to špatnou manipulací s pásem... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  4. Noju, poslední dobou sem to tady nějak flákal
    1 bod
  5. 1 bod
  6. To je právě ono. Jako by jsi neměl lékárnu. Přestupek rovný vraždě. Auto se musí zabavit a pokuta minimálně 100.000,- Kč.
    1 bod
  7. Hehe, už prohrávají 2:0. Dostat gól při naší přesilovce...
    1 bod
  8. dnes provedena výměna hydrolůžek - potvrzuji - klepání odstraněno - hurá!
    1 bod
  9. Dobrá otázka, tuto maličkost jsem zapomněl uvést. Lisovali jsme to s kámošem ve velkém svěráku, který také dělá do aut. Je k tomu zapotřebí mít vhodné 3 kroužky vytočené na soustruhu. A ty on samozřejmě z předchozích akcí už měl. Silentbloček se trošku máznul a do ramena šel dobře. Dvě ramena 20 min. i s kecáním o všem možném... PS: Taky jsem začal tím, že by ten kolega vzal ty mé ramena do škodovky, kde má známé a tam by mi silenbl. nalisovali na přípravcích, jak popisuje DP. A víte co mi maník ze škodovky vzkázal? "co že si myslím, jak to dělají oni, no ve svěráku přece!" Tak jsem jen zakroutil hlavou nad tím, že DP machruje, jaký jsou na vše přesně stanovený postupy a jejich mechoši to stejně dělají, jako já v domácích podmínkách. Tak si kladu otázku, kua, za co tedy chtějí cca 500 - 600 za hodinu servisu????
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Na Allroadu, a dalších autech to mám stejné jak píšeš.
    1 bod
  12. No vidíš, já si to doma sám dělám a zase nepochopím, jak se nad těmi 6 stránkami blábolů dá strávit spoustu času.
    1 bod
  13. ...tohle by jsi měl vyprávět těm co se ten zázračný motor potkal a nebo s rozvody mají do dnes starosti (a že jich není málo) ....navíc staré těsnění pod filtrem dokáže zanechat i AS ;-) Osobně si myslím, že domací výměnu oleje AS nepozná, protože nemá důvod to při běžném servisu zjišťovat. Ale pokud se řeší reklamace, která má aspoň částečnou vazbu na motor, tak AS proleze všechno a upozorní ŠA na každou nesrovnalost. Vlastní zkušenost! A tady už by mohl vzniknout problém, takže záleží zda ten risk v době záruky podstoupit.
    1 bod
  14. Ale vyndavat kvuli spotrebe zarovky, to je extrem... Jinak pokud jsi mel tech 110 km/h tachometrovych (takze u me by to bylo cca 104 km/h), tak bych ja s 1.9 mel spotrebu tak o pul litru mensi. To jen pro srovnani (i kdyz na dvou pripadech se tezko neco prokazuje).
    1 bod
  15. Neblázni, proč by jsi měl kupovat celý ramena za velký tisíce, když koupíš jen dva silentbloky po cca 170,- a k tomu dva šrouby po 190,- i s matkama po 32,-. Přesně tohle jsem dělal v únoru. Jeden excentr byl zarezlý a nešlo s ním potočit. Silentblok je širší, než prsten pro samotný silbl. Opatrně jsem flexou 150 mm s tenkým kotoučem přeřízl jen rozpěrnou hliníkovou trubku silentbl. i se šroubem. Rameno jsem odpojil od těhlice a vyndal z nápravnice ven. Gumu sibl. jsem rozvrtal 6 mm vrtákem, abych vyndal zbytek středové trubky. Následně pilovým plátkem jsem zase opatrně rozřízl hliníkový prsten sibl. který je nalisován v rameni. Koupit si dva kusy silbl. LEMFÖRDER 29917 01 a nalisovat je nazpět do ramen (vždy v páru, i když u mě byl KO jen jeden). Já jsem si celičkou nápravu rozebral, opískoval, znovu poctivě nalakoval a ještě poctivěji s namazanými excentry složil. Tak že i zase a několik let půjde odklon seřídit, jak nic... Zdraví Milan.
    1 bod
  16. Pawouku, tezko se to vysvetluje kdyz nevis o co go. Az ho budes mit treba rok a uznas ze to pto tebe neni, pak nereknu ani popel. Nejsem buh vi jaky zastance socialnich siti. Napsal jsem jen duvody z meho pohledu. Pred 150 lety lide take jezdili na konich a dopravili se kam potrebovali, tak proc jsou dnes auta ze? To same mobily atd. k cemu mobil kdyz sel poslat telegraf ze? Takhle to nejde brat.
    1 bod
  17. Kdo neni na FB, jako by nebyl. A kdyz uz neco na FB je, tak to musi byt pravda.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...