Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. jarino2

    jarino2

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      7


  2. kokta7

    kokta7

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 537


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      32 733


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 127


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 24.5.2016 ve všech sekcích

  1. Syn vám tam pridal pohyblivé obrázky
    9 bodů
  2. Máš tam elektrické dochlazovací čerpadlo pro turbodmychadlo při klasickém režimu jízdy, elektronika si hlídá zátěž motoru, režim jízdy. Když to prostě přehřeješ, tak se motor nevypne... Já nejsem příznivcem S-S, umím si ho vypnout, ale na auto to nemá žádný zásadní vliv. A v budoucnu už nebude ani tlačítko na vypnutí...Je to jen o řidiči a jeho mozku. Znám několik řidičů, kteří si zvykli a je jim to už vlastně v tuto dobu jedno.... Třeba režim prudké akcelerace, V tuto dobu je mimo provoz klimakompresor, alternátor. A alternátor? To je takový lenoch. Pracuje jen někdy. Většinu času jezdí auto na akumulátor. Jen v určitý čas, při splnění podmínek, začne dobíjet baterii. Palivo se šetří, kde se dá....A kdo bude chtít v budoucnu šetřit při výměně akumulátoru za klasický, těžce narazí. To se týká spouštěče, alternátoru,atd..-. Jak by se Ti líbilo, kdyby jsi bydlel u silnice a denně čichal emise typu Š120, TATRA 148, Atd??? Asi moc ne...Doba pokročila, vývoj šel dál a i emise se dají regulovat. Jde o to, jak to kdo dělá a jak je to kvalitní.... V budoucnu se už žádná nová auta bez S-S koupit nebudou dát. Automobilky to prostě tak dělat budou a nepřestanou...
    2 body
  3. FoFo je OK, myslel jsem to na ten umělý zvuk. To je fakt tuzing jak prase.
    2 body
  4. Ja se sem chodim bavit na foru jak se ty slupky rozpadaji. Clint uz zase meni neco, ale to je normalni a vsechno v naprostem poradku u auta za 700tis.. Skutecnost je ale takova ze sem chodim spis kvuli lidem na pokec atd. A kdyz se pri tom nahodou dozvim co se zase kde sere tim lepe. Nejak ani nesleduji nova vlakna atd. A forum neprochazim. Sleduji jen ta vlakna co mam ve sledovanych uz roky. Ono to za cas cloveka srejne prestane bavit, vsechno sd resi stale dokola jak pribyvaji novi majitele apod.
    2 body
  5. Tak co sem lezeš kopirkofile :-D Kvůli euru si nechám nechat kolenovrtat vole. Okno hradí pojistka ale musel bych asi něco doplatit už nevím na kolik mám okna pojištěný.
    2 body
  6. Milý klubáci, zde je popis celé montáže nezávislého topení! 1. Potřebné díly: komplet topení (topení s pumpou na vodu), sání s trubkou, výfuk s trubkou, palivové čerpadlo, palivová hadice, hadice na vodu s vnitřním průměrem 20 mm. spony na hadici, propojky na hadice Pak je důležitá zástavbová sada pro webasto. V mém případě to byla sada pod označením WEBASTO 1315237A. Ta zástavbová sada je teda pekelně drahá (cca 3 tis), protože tam toho moc není, kromě držáku na topení, hadice do nádrže a pár maličkostí tam nic jiného není. Sadu jsem zakoupil u firmy KÜBELBECK kontakt mám jen email vorisek@kublbeck.cz s dalšími díly mi pomohl eshop http://www.webasto-eshop.cz/. Nejlepší je projít si montážní manuál, který se nechá stáhnout na ruských stránkách. Odkaz jsem už psal v příspěvku víš. Pozor pro fabii FL jsem kombinoval dva návody a to návod na fabii 2010 a návod pro polo 2009!!!!! a to z toho důvodu, že v návodě pro fabii je trochu jiné topení a zástavba je taky trochu jiná. 2. Montáž: Montáž topení byl trochu porod. V každém případě jsem začal v motorovém prostoru, kde jsem hravě (cca 1,5 hodiny, protože není tak uplně přesný a chce to s ním trochu laborovat) přišrouboval držák pro topení. Následně jsem si dle návodu připravil topení k montáži, to zde nebudu rozepisovat, to najdete v návodu na polo. Opět jsem to měl ztížený, protože nějaký umělec co se šťoural v topení utrhnul šroub na krytu řídící jednotky, takže za čas by se tam dostala voda a popravila jednotku, proto jsem si ještě s topením hrál a vytáhnul utržený šroub a nahradil ho. (cca další hodinka zpoždění) Připravený topení jsem umístil do držáku a pokusil přišroubovat k držáku je tam tak málo místa, že jsem musel použít dokonce endoskop, abych viděl jak, to tam je Šrouboval jsem to snad hodinu V dalším kroku jsem k topení připojil vlastní kabeláž, kterou jsem si udělal, aby montáž byla na profi úrovni a nebylo poznat, že topení je aftermarket. I s připojením konektorů byl problém, protože je to přesně v místě, kde je držák trubek od klimy, ale nakonec jsem to tam dostal. Ukostření jsem připojil na pravý podběh a následně jsem šel protáhnout palivovou hadici s kabeláží pro čerpadlo. Jako nejlepší je to protáhnout u stávajících hadic pro palivo. Zde jsem opět pěkně narazil, protože v určitém místě se hadice zasekla a nešla dál a zkoušel jsem to ze shora, ze spodu. Nakonec pomohlo na hadici nasadit a přilepit lepící páskou s čepičku od ventilku. Po protažení palivové hadice jsem se vrhnul na montáž palivového čerpadla, zde jsem opět čerpal z návodu pro fabii a umístil čerpadlo pod palivovou nádrž, ale musel jsem použít držáky dva, abych mohl čerpadlo posunout níž. Bylo tam na montáž málo místa. S tím následně souvisela i úprava zadní část krycího plastu co je na spodku vozu. Následovalo připojení hadice a elektriky do čerpadla. Jako poslední krok byl napojit čerpadlo na palivovou nádrž, zde jsem se nechal "inspirovat" řešením z pola. Na čerpadlu nádrže je zaslepený výstupek, tak jsem uříznul a nasadil trubičku, zde to bylo vše podle návodu z pola. Palivová soustava pro nezávislé bylo hotové a tak jsem se vrátil zpět do motorového prostoru abych připojil topení na stávající topící okruh v autě. Abych nemusel vypouštět celý chladící systém, tak mi táta vyrobil z páskoviny dva škrtící přípravky. Hadici přeříznul dle návodu z pola a připojil jednu větev, druhou prozatím volnou hadicí jsem nalil vodu a připojil k druhé části. Škrtící prvky jsem odstranil a výsledek bude vidět na následující fotce. Jako další krok volím nasazení výfuku. Bohužel nemám ten univerzální, ale pouze s pevnými vývody. Zde bych opět pokračoval dle návodu z pola, ale musím si zahrát na uměleckého kováře a trubky na výfuku naohýbat. (další velké zdržení) To "nejhorší" jsem měl snad za sebou a teď byla na řadě elektrika. Moje idea byla využít volné pozice v pojistových boxech a držáku relé. Od topení mi tedy vede celkem šest drátu plus ukostření topení a palivového čerpadla, které jsem již přidělal. Napájecí drát k palivovému čerpadlu už je taky natažen, takže mi zbývá pět drátů a to bylo hlavní napájení topení, diagnostika, spínání topení, drát pro letní mod a drát pro ovládání vnítřního ventilátoru. Protože jsem měl jednu volnou pozici s trvalým napětím 12V v malém pojistkovém boxu, tak jsem jí využil pro napájení topení. A nyní jsem se rozhodl udělat první zkoušku topení, zda všechno funguje. Nandal jsem provizorně baterii do auta a přes diagnostiku jsem se k topení připojil. (trochu mě ta diagnostika potrápila, ale kabel KKL z aliexpresu mne nakonec nezklamal) Jako první krok byla kontrola paměti závad v topení, druhý krok odzkoušení čerpadla na vodu, další krok čerpadla na palivo. V diagnostice je mod na zkoušku 60s, pro zaplavení palivového systému. Vše proběhlo v pořádku (neskrývám radost a dostávám zase chuť dokončit montáž) V dalším stupni montáže se vrhám do interiéru, pro snažší montáž volím opět sundání palubní desky, to jsem již popisoval v tomto vláknu http://forum.skodahome.cz/topic/130728-mont%C3%A1%C5%BE-esp-do-fabie-fl-rv-2010/ Po rozebrání přístrojovky protahuji pohodlně čtyři kabely do interiéru. Kabel na diagnostiku, ovládání vnitřního větráku, mod léto a pouštění topení. Začínám s ovládáním větráku, protože má fábie klimatronik, musí tam být nejen relé pro silovou část, ale i modul IPCU pro generování signálu, který větrák ovládá. Zapojení je dle montážní návodu webasto pro fábii 2010. Připojuji kabel do diagnostického konektoru na pozici k line. A opět testuji. Zjištění bylo, že diagnostika funguje, takže kdyby nedej bože něco bylo s topením, tak ho můžu diagnostikovat z pohodlí automobilové diagnostické zásuvky, která je umístěné vedle pojistek v interiéru. Následné testuji, zda funguje i ovládání interiérového větráku a opět úspěch. Následuje připojení ovládací krabičky s názvem Thermo Call, která topení ovládá(SMS, voláním). Napájení pro krabičku a pro větrák opět volím z pojistkového boxu, který je umístěný v interéru. Teď už "jen" chybí ovládací tlačítko v interiéru. Zde jsem realizoval myšlenku to ovládat takovým tlačítkem, jako je tlačítko, které ovládá vyhřívání zadního okna. Je krásně podsvícené, takže ve tmě je vidět a při běhu topení svítí oranžovou barvou, taky podporuje různým blikáním i stav krabičky. Přikládám foto tlačítka. Prosím omluvte opracování krytky, které se mi teda vůbec nepovedlo a budu upravovat ještě jednu krytku, aby to mělo lepší vzhled. Pak už jen vrátit interiér do původního stavu, motorvý prostor taky tak plus ještě přidělání sání pro topení a je komplet hotovo!!!!!!! Fotky celku dodám později. Na konci tohoto příspěvku můžu jen napsat, že fabie mojí mamky je připravené na zimu Ale to nejdůležitější!!! Rád bych poděkoval svýmu bráchovi Pavlovi za trpělivost a pomoc při dodělání nezávislého topení! DĚKUJI brácho!!! PS: Snad to někoho inspiruje, že když se chce a je vůle, tak to dodělat jde. Kdo bude mít otázky rád poradím a pomůžu, když budu vědět. Jo a CENA co Počítejte tak 15-18 tis. Moc záleží, zda je klimatronic, kolik budete muset dokupovat věci a hlavně jak to budete ovládat. Existují aftermarkty za pár stovek a taky to funguje. Thermo call je prostě jiná liga za jinou cenu.
    2 body
  7. Sraz parádní a vyčerpávající Ale konečně taky vyšlo počasí a ne jako vždy. Kubovi díky za hlavní organizaci skrz ubytování, sme čučel že na těch kartičkách bylo dokonce i jméno a spz auta Spanilka co jsem plánoval mohla být klidně i delší, osobně projížďky dědinama mě moc bavily, ale v takovém počtu aut so to moc nedá aby jsme se nepotrhali. Byl jsem na drátě s klukama co byli na konci a když já vyjížděl z dědiny tak Luba mi říkal že tam ještě ani není Sprinty na letišti, to byl asi prvně nějaký adrenalinový zážitek na sraze, ale dobré, sme si porovnali jak ty naše kárky vůbec jedou Banda suprová, i novačci byli super takže o dobrou náladu nebyla nouze. Tak snad se toho brzo někdo ujme a může se naplánovat další sraz a já si zaškrtnout dovolenou v práci a pak se už jen těšit a do dalšího srazu na autě poladit pár věcí. Mám taky nějaké fotky, ty se pokusím během večer sem nějaké nahrát. A na závěr, děkuji že jsem díky tomuto autu poznal takovou bandu, je to paráda a stojí to za to
    2 body
  8. Nejlepsi zvuk dle meho maji Maserati. Ac maji motory Ferrari , zvuk maji TOP. Tuhle ve Varech jel taky MCStradale a driv nez jsem ho videl, jsem ho slysel a kdyz me predjel tak jsem si malem strikl do trenek..
    1 bod
  9. ani nic moc.... lepší to ovšem je, ale furt to je jenom 4 válec. Největší porno bylo minulej rok když sem jel z clintova srazu a potkal sem na D11 oranžového německého mclarena 650S. Když za to vzal z 240km za 300km protože mě mizel, tak mě doslova vibrovalo čelní sklo.
    1 bod
  10. Díky za další super sraz a Kubovi za organizaci. Video je perfektní, to je úplně jiný náhled na sraz.
    1 bod
  11. Když vidím podobné auto, vždy vypínám rádio a otevírám okno. To taky je tuzing...
    1 bod
  12. njn co naděláš, je to něco za něco. Lehčí auto, s oturbeným 4 válcem. Bohužel se to dohání těmahle píčovinama, vypnout diagnostikou nebo vytáhnout z konektoru. ale za ty peníze co ten focus a podobny hot hatche dokáží je super.... jasně že že Ferrari s V12, nebo různé V8 bi turbo od merglu, maserati apod budou lepší..
    1 bod
  13. Prej řeže zatáčky - ale jako důchodce. Ať žijí napodobeniny! http://www.autoforum.cz/bleskovky/i-ford-focus-rs-uz-ma-falesny-zvuk-takhle-smutny-part-hraje-bez-motoru-videa/
    1 bod
  14. Sem psal že to bude tím že je mám jenom vzadu. A vepředu mám lepidla. Věřím ti že jsi s nima spokojenej ale to nic nemění na tom že vypadají jako zimáky ;-)
    1 bod
  15. Však to co měním jsou malichernosti, měním je jen tak z nudy, když už je to v záruce, tak ať to využiji [emoji6] Jo kapitáne, Ultrasmyky jsou úplně super, řežu zatáčky jako nikdy předtím a stále čekám na to, kdy se to utrhne, jak jsi psal a ono to drží na asfaltu jak přibité. Jsou i krásně tiché. Musím říci, že super koupě a příště zase Barum.
    1 bod
  16. Tak to jsou dobré zprávy s těma foliema, bravo STK
    1 bod
  17. nevadí.. šak autá sú stále cca tie isté.. až na tie dve rozobraté octávky a nejaké túlajúce sa sedačky po parkovisku aj tak nebolo moc čo fotiť..
    1 bod
  18. Takže vyriešim cely tento problem Riešenie je uplne jednoduche kebyže viem už davno to tak spravím Ako prve musite si kupit niekte na vrakovsiku tento vypinač svetiel mna vyšiel 30eu krok 1 : Kupit vypinač svetiel Krok 2 : Vytiahnut ten stary Je to lahke vybrat len to zatlačite a otočite doprava a vytiahnete po pravde ja som tomuto obrazku nechapem hnet takže len zatlačit otočit do prava a vytiahnut Krok 2 Prerusit kontakt sedo zeleny a iba ho zaizolujte ale nak je prerušeny nemože byt spojeny neviem prečo krok 3 ked ho mame prerušeny a zapezpečny vsetko dame spet A malo by to fungovat na moje prekvapenie velmi lahke Ale stahuje to vsetko okna klimu adt vsetko Dufam že toto niekomu pomože mne to trvalo velmi dlho a skusal som diody a robil uplne odveci veci aby som stišil diody a stačilo len toto Inak tie diody som kupoval Keyba poslal mi to na slovensko to 2 dni to prišlo uplna spokojnost
    1 bod
  19. Ahoj, koukám, že vám vyšlo počasí. Škoda, že jsme se nemohli kůli rodinným záležitostem tentokrát účastnit. Nicméně už se s Luckou těšíme na podzimní sraz.
    1 bod
  20. S "oblibou" neargumentuji mazivářskou poradnou, většinou jsem na ni jen odkazoval a i to jen v několika málo případech. Tak si laskavě nevymýšlej.
    1 bod
  21. Tak přikládám i já nějaké fotky z mobilu
    1 bod
  22. Radio-Mám v zadku co za to berou v čr a nebo dávají v Německu jsem totiž v Belgii a tady vládne totální anarchie. Ještě přemýšlím že to nechám udělat tady, už je to prasklý napříč celým oknem a docela mám obavu že se to rozjede v totálního pavouka.
    1 bod
  23. Chladivo uniká i přes stěny hliníku a dokonalá, respektive 100% těsnost taky neexistuje
    1 bod
  24. Pani problem so startovanim vyrieseny, aktualizacia softu pomohla
    1 bod
  25. Preklopit na VW verzi a komu by vadial startovaci VW obrazovka, pak i nize navod na startovaci obr., diky tvurci ... http://www.briskoda.net/forums/topic/278962-how-to-get-think-blue-trainer-for-citigo-mii/
    1 bod
  26. A nebude to třeba i tím, že v tom Ésterajchu mají kolem silnic dost pečlivě vysekáno právě proto, aby v takovýhle situaci bylo líp vidět?
    1 bod
  27. Při vypínání nehrozí nebezpečí (mechanického) poškození. Je ale dobrý zvyk vypnout klimatizaci pár minut před dojezdem, aby se vysušila vlhkost zkondenzovaná na výparníku a tím se omezil vznik plísní a zápachu. A taky není zdravé vystupovat z vychlazeného auta do venkovního horka.
    1 bod
  28. Dle počasí. Když budou venku padat trakaře, tak bych přijel.
    1 bod
  29. 1 bod
  30. Návštěva u maminky na zahradě- Rozhodl jsem se, že se cestou z práce stavím za matkou na zahrádce : dojedu k zahrádce, odemykám branku (matka má utkvělou představu, že ji tam někdo přepadne, okrade a znásilní, tak se zamyká. Ale aby nemusela každé návštěvě chodit odemykat, tak má klíč od branky v zámku), a ozve se z lehátka od chaty milé uvítání: „Kdo to sem leze???“ Volám.„To su já, mami!!!“ a z lehátka se ozve: „Tož než dojdeš sem, napumpuj mě vodu!!!“ Napumpuju ručně dva kubíkové balony na nožičkách, a su zpocený jak prase... Hlásím: „Hotovo!!!“a z lehátka se ozve: „Tož napumpuj aj bečku a studňovicu!!!“ volám“ „Ve studni už néni voda!!!“ „Leda hovno, pumpuj!!! Eště sem neslyšela srk!!!!“ Tož sem napumpoval, a jdu pozdravit matinku. Ta je na lehátku aříká:„Dáš si štamprlu?“ já na to: „Mami, nedám, je horko a su zpocený!!!“ „A cos kurva dělal, že sa potíš???“ „Napumpoval tři kubíky vody!!!“ „Tož, aby saspřestal potit, mosíš si dal štamprlu!!“ Tak zmožen tímto argumentem řikám: „Tož nalej!“A ona:„Běž natahnůt do sklepa, umyj štamprle a podej ně to!!“ tak natahnu, naleju, cvakneme si. A matka se ptá: „A co chceš??“ já: „No chtěl sem tě vidět, napumpovat ti vodu a dat si štaprlu!!!“ „A chceš erteple??“ „Nechcu, mami, na víkend jedu pryč, až v pondělí bych si dojel...„ „A CHCEŠ ERTEPLE????“ „… nechcu mami...„ „ A CHCEŠ ERTEPLE?!?!?!?!?!?!?!“ „…tak jo, mami, trošku si jich veznu!“ Matka se zvedá, podává mi motyku, kýbl, a násadou hrobjí jak maršálskou holí ukazuje: „…. tamten důlek, ten důlek, kurva ten né, tam je naťovisko eště zelené....„ Jak mě chytá nerv, řikám:„A nechceš si to nakopat sama????“ „Né, mám nové nechty,zitra idu pařit se starcama!!!! (má sraz spolužáků, 70 roků)a doufám, kurva, že negdo bude tancovat, né jak minule, kdy sem mosela poprosit o tanec kuchařa!!!!“ No tak sem nakopal kýbl erteplí, a matka:„A hrášek chceš??? „…..jasně, toho bych si vzal!!!“ „Nasrat, už je zavařený, měls dojít dřív!!!“ „… a pivo by sis dal???“ „…. ne!!!!“ „…..ale já ano, tak mě pro něho zajdi do sklepa!!!“ Tak jsem donesl ze sklepa PETku Zlatopramenu, vypili sme to. A matka : „Dopils, doneseš, a vezni celý balík!! „….tak mě na to dej peníze!!!“ „JÁ, UBOHÁ DŮCHODKYNĚ?????“ Polkl jsem hořkou slinu... a matka „Chceš cukety?“……….„jasně, morčata to pokřůpů!!!“ „Já ti dám morčata, cuketovů buchtu upečeš a cuketové zelí uděláš!„ To už sem enom přikyvoval... A naráz máti : „Poslůchej, za tři týdny by otec slavil narozeniny. Nechceš dojít aj s tů tvojů kamošků, že bych kačeny upékla, zeliska nadělala, bramborové šiše navařila???“ „Jasně mami, dojdeme!!!“ „To su ráda, už ty kačeny sů v mražáku od loňska, že to negdo konečně zežere....„ sem polkl nasucho a matka: „Nedáme si pohárek vína??? „Nemám chuť, mami!!!“ „Sa ťa, kurva,neptám, esli máš chuť!!!! Nalej!!!!“ Odjíždím, a řikám: „Nejak máš tu branku nahlů...“ „No šak to čeká na tebe, abys to spravil!!!!“ Fakt , návštěva u maminky na zahradě dodá člověku elán, optimismu a chuť do života
    1 bod
  31. Tak nám to sem nepíš!
    1 bod
  32. Luxusní téma toto, proč jste Lukfovi hned na začátku neřekli, že napájecí konektor ISO A pozice 5 (modrý vodič) je obsazená z důvodu zapojení diagnostického vodiče ŠKODA pro originální autorádio Symphony a že v případě zapojení neoriginálního autorádia je potřeba na tuto pozici zapojit napájení pro anténní zesilovač, rovněž modrý vodič, který se prodává jako redukce ke koaxiálnímu kabelu co vede na anténu. Původní vodič je potřeba pečlivě zaizolovat nebo zapojit na prázdnou pozici což bych nedoporučoval pro případnou další výměnu autorádia nebo změnu majitele auta.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...