Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. ELXEL

    ELXEL

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      338


  2. michal2009

    michal2009

    Moderátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      5 491


  3. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      9 501


  4. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      6 804


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 25.5.2016 ve všech sekcích

  1. S odstupem času musím říct, že největší "slabinou" adaptivního tempomatu je nemožnost zapnout ho jako klasický tempomat. Občas by se to hodilo, zvlášť na dálnici... (nebylo by to potřeba, kdyby ostatní jezdili vpravo tak, jak se sluší)
    2 body
  2. Máš tam elektrické dochlazovací čerpadlo pro turbodmychadlo při klasickém režimu jízdy, elektronika si hlídá zátěž motoru, režim jízdy. Když to prostě přehřeješ, tak se motor nevypne... Já nejsem příznivcem S-S, umím si ho vypnout, ale na auto to nemá žádný zásadní vliv. A v budoucnu už nebude ani tlačítko na vypnutí...Je to jen o řidiči a jeho mozku. Znám několik řidičů, kteří si zvykli a je jim to už vlastně v tuto dobu jedno.... Třeba režim prudké akcelerace, V tuto dobu je mimo provoz klimakompresor, alternátor. A alternátor? To je takový lenoch. Pracuje jen někdy. Většinu času jezdí auto na akumulátor. Jen v určitý čas, při splnění podmínek, začne dobíjet baterii. Palivo se šetří, kde se dá....A kdo bude chtít v budoucnu šetřit při výměně akumulátoru za klasický, těžce narazí. To se týká spouštěče, alternátoru,atd..-. Jak by se Ti líbilo, kdyby jsi bydlel u silnice a denně čichal emise typu Š120, TATRA 148, Atd??? Asi moc ne...Doba pokročila, vývoj šel dál a i emise se dají regulovat. Jde o to, jak to kdo dělá a jak je to kvalitní.... V budoucnu se už žádná nová auta bez S-S koupit nebudou dát. Automobilky to prostě tak dělat budou a nepřestanou...
    2 body
  3. Tak jen bych chtěl dodat, že cukání se od návštěvy Tukasu, kdy se mi na diagnostické jízdě už ani neobjevilo (jako na potvoru), neprojevilo. Zatím jsem opatrně optimistický, ale mám takovou teorii, že po výměně onoho termostatu na DSG se převodovka postupně zadaptovala. Po výměně to ještě škubalo, ale od druhého dne už týden úplný klid Tedy, pokud to někomu pocukává v nízkých otáčkách jen po dlouhém zahřátí, doporučuju výměnu termostatu na DSG - ještě doplním, že se mi dlouho zahřívalo mj. auto, což mě právě vedlo k té teorii, že se přehřívá DSG Jinak, zde šikovný odkaz, který mě na tezi navedl - http://supervag.com/wp-content/uploads/2016/02/DiagCON-prevodovky2-web.pdf
    1 bod
  4. Tak u mňa to bolo cvakanie nábojov a vyriešené podľa uvedeného pripisu. Prvá jazda OK. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
    1 bod
  5. Na Panchovo lak staci kdyz se pochcije moucha za letu. [emoji1]
    1 bod
  6. S tím jeho lakem stačí i když zaprší. :-)
    1 bod
  7. Zdravotní okénko: http://m.novinky.cz/articleDetails?aId=404384&sId=&mId=
    1 bod
  8. normalni cerne, kulate s ventilkama... jinak Nexeny - asi ty same, co kolega mpiotrovsky - nevim, neresim
    1 bod
  9. Padaly / kroupy ...se píše a proč je to škoda?
    1 bod
  10. to bude nějakej pan Bastlič, v jiném inzerátu hledá díly na předek O2 facelift
    1 bod
  11. Díky za další super sraz a Kubovi za organizaci. Video je perfektní, to je úplně jiný náhled na sraz.
    1 bod
  12. Ahoj, koukám, že vám vyšlo počasí. Škoda, že jsme se nemohli kůli rodinným záležitostem tentokrát účastnit. Nicméně už se s Luckou těšíme na podzimní sraz.
    1 bod
  13. Syn vám tam pridal pohyblivé obrázky
    1 bod
  14. Pánové a dámy, byli jste perfektní, jako vždy. Jsem sice "černá ovce", ale rád jsem Vás viděl. Přidávám jedno foto (tomuto pánovi velký obdiv, já bych to nepřežil)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...