Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. sk0d@

    sk0d@

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 243


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 723


  3. Galvi

    Galvi

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 649


  4. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      6 804


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.6.2016 ve všech sekcích

  1. Co by bylo. Sedím v hospodě a vzdělávám se...
    2 body
  2. A malokdo zabudne napisat tu dementnu vetu "a to nejsem zadna brzda provozu"
    2 body
  3. že vždycky do toho narvou, tu méně výkonou variantu motoru
    1 bod
  4. Tak jsem vyzkoušel jiný spínač a vše funguje jak má. Takže dnes koupen nový spínač stahování oken a okno zase frčí :-) Nakonec jsem koupil druhovýrobu, která je víc než o polovinu levnější než originál.. tak snad nezklame. Díky za reakce.
    1 bod
  5. Si nikdy nepřebral kofolu? Náhodou, když to propočítáš máš 1/2 litru zdarma. [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  6. Hoši, zapomněl jsem na jednu věc. Když mi měnili spojku, tak mi zjistili, že mám otočené pneu na liťákách (outside - inside). Tak jsem dnes jel do pneuservisu, aby mi to otočil a normálně nepříjemný, že kdybych přišel za týden, ale po čtvrt roce, že si to nemůže pamatovat (doklad jsem na to nechtěl....), tak brblal, že teda mám najet, že mi to přehodí. Během toho tam přišel nějaký pán a tak se s ním bavil a furt brblal, že on by to neudělal a že si ty kola vůbec nepamatuje. Tak jsem se nasral a řekl jsem mu, že tam jsem skoro každej rok, že mi ty kola dělal před 3 roky poprvé, když mi je v jiném servisu zmastili (dali mi tam ventilek na plecháče asi kilometr vysoký a závaží jsem tam měl asi 20ks na každém kole). A on, jo to si pamatuju, tak říkám, že tam za ním jezdím od té doby furt a on, že v pohodě, že mi nenadává. Říkám, že nemám potřebu si nic vymýšlet a že mi ty kola v březnu prostě dělal. No nakonec to otočil, když jsem teda chtěl (ne ty vole, normálně jsem zaplatil za na hovno práci). Nakonec si ještě zanadával na pneu, že to mají na hovno označené, tak jsem mu řekl, že zadní kola dělal před rokem naprosto v pohodě a on, že to dal asi kolegovi a že to zmastil. Mezitím se bavil s borcem nahlas abych to slyšel a doslova "frajeři si dovezou vlastní gumy z netu, se na to můžu vysrat, ať si to přezouvají doma". Pak že za ním jezdí lidi s vlastním olejem a že to taky může je*at. Zachoval jsem klidnou hlavu, protože s volama se výhradně nehádám, ale měl jsem sto chutí mu říct, že kdybyste si nedávali na jednu celou sadu gum 2000 Kč provizi, tak by s tím nikdo problém neměl. To samé s olejem, 350 Kč za litr oleje ti mr*á, ne? Berou si 4 stovky za hodinu a ještě jim je málo. Navíc papír dávat nechtěj, že to musí danit. To jen k tomu debilnímu přístupu servisů. Nedivím se, že klient co má autopůjčovnu si udělal i servis, protože poslouchat a ojebávat se od podobných nenažranců, .... chce se mi blejt.
    1 bod
  7. Ahoj všem. Jelikož jsem dostal od Ježíška krom jiného nové znaky na autí. Rozhodl jsem se Vám ukázat jak jsem postupoval při výměně předního znaku. Třeba se to bude hodit. Jdeme na to : Budeme potřebovat 1. ...........................Nový znak škoda : 5J0 853 621 AUL 2. ...........................Rybářský vlasec 3. ...........................Nůž na koberce 4. ...........................Fén nebo Horkovzdušnou pistoli 5. ...........................Ředidlo,líh,nebo Tech .Benzín 6. ........................... IRON Tak tohle je původní znak : Začneme tím že zvedneme kapotu. Pod kapotou je maska připevněna šroubkem TORX 27 a dále plastovýma cvočkama. Ty opravdu miluji. Rádi praskají. Odšroubujeme Torx 27 (taková ta hvězdička) Dalším krok bude fénem nebo horkovzdušnou pistolí nahřejeme cvočky co drží masku v kapotě. Opatrně je vymačkneme z kapoty třeba kleštičkami nebo jako já šroubováčkem vytlačit. Tak též tyto zobáčky opatrně stlačit proti sobě Chce to trošku zručnosti. Masku odneseme někam do tepla. Další foto auto bez masky. Masku omyjeme a připravíme k demontáži. Nahřejeme znak z obou stran Ze zadní strany opatrně odřízneme roztavené plastové výčnělky. Stále prohříváme z obou stran.Ale opatrně aby jsme nepoškodily chrom masku. Po prohřátí zatlačíme šroubovákem do volného prostoru ze zadní strany masky Znak se trošku nadzvedne Do této škvíry vložíme vlasec. Proti sobě zatáhneme oba konce a několikrát opakujeme než nám znak povolí.(Jako když řežete knedlíky.) A je to dole,teď dokonale očistit od zbytků oboustranné pásky původního znaku. V dalším kroku odmastíme ironem,lihem atd. A teď Nový znak .Nasadit není problém,pořádně přitisknout a je to. ze zadní strany jsem to ještě pro jistotu přilepil pružným lepidlem. Nechtěl jsem to roztavovat . Sedí perfektně. No a teď zpátky na Autíí zacvaknout a zašroubovat Torx 27. A je to ! Můůůj Milááášek!! HOTOVO. :-)
    1 bod
  8. Já si platím přeci za servis, proto si berou klidně 500 Kč na hodinu, protože to je servis. To je jak kdybych si já bral 700 Kč na hodinu za marketingové činnosti a k tomu ještě 35% ze zisku z práce, kterou jsem odvedl. To by mě asi každý poslal taky do prdele. Nejlepší pak je, když se servis hájí tím, že si bere 300 Kč na hodinu. Ale práci, která podle normo hodin Škodovky (a že to je nadhozený) zabere 6 hodin v autorizáku zabere v neautorizáku 11 hodin. Takže vlastně neautorizák má vyšší hodinovku než autorizák. Je to boj. Jinak musím podotknout, že jsem auto za poslední 2 dny docela projel a ty vibrace a to chvění ustálo (klep klep na dřevo)...
    1 bod
  9. Nepripadate si, hlavne pan moderator, trosku off topic? Spotreba se resi jinde
    1 bod
  10. Rado se stalo, pak dej foty jak to vypada...Ja je budu objednávat taky dneska , ale montaz , az budu mit auto :D ten matny se hodi proste na matnou barvu auto, ale na na metalizy, které jsou leskle. Prijde mi to jak zasly leskly znak prave ten mat
    1 bod
  11. Ja by som fakt rad videl tych strelcov, co chodia na dialnici 140 a zere im to 5 litrov. Ja som uz tiez isiel 150 so spotrebou 2.3 litra, ale na klesani o vyskovy kilometer pri Zadare
    1 bod
  12. ahoj dopadlo to celkem zajimave.... ale prijde mi ze s tema 16kama kolama uz je to celkem extrem co se tyce diry mezi kolem a blatnikem jinak komfort a jizdni vlastnosti jsou super i nastupovani a vyhled z auta je jak ze scouta dam sem fotky pred a po montazi prvni 3 jsou pred a zbytek po jeste sem poslu cisla tech dilu jak je najdu at vite co je to zac meril sem vysku blatniku od zeme po montazi ale melo by to byt bud 51cm nebo 61? nevim uz presne, zadek je o 2 cm vejs nez predek takze c.d. pruziny- 3c0411105f,3c0511115bk tlumice-3c0513049ar,3c0413031ab
    1 bod
  13. http://www.autoforum.cz/bleskovky/odkud-se-bere-bublani-osmivalcu-toto-video-odhali-cele-tajemstvi/
    1 bod
  14. tak kdyz na tom trvas... je to +- vycuc z tech 39 stranek tohoto tematu vypnuti start/stop corner mlhovky zavirani 5. dveri na dalku + tl. u radici paky vypnuti pipani pri otvirani 5. dveri asistent rozjezdu do kopce asistent dalkovych svetel svetelna houkacka s mlhovkama zadni LEDky pri dennim sviceni pohasinani LED pasku pri blinkru CH, LH pres mlhovky + LED pasky misto bixenonu montaz LED osvetleni RZ + kodovani 2.zadni mlhovka sklopeni zrcatka po zarazeni zpatecky rozeznavani znacek ukazatel sily ventilatoru klimy pri automatice prep. tl. ESC ON -> ESC sport ---> ESC OFF zpozdene ostriky svetlometu Columbus - odblokovani obrazu za jizdy Columbus - skryte setup menu moznost zamknout dvere pri nastartovanem motoru setreni kapek po ostriku celního skla zobrazeni mnozstvi paliva k dotankovani personalizace (nastaveni individ. profilu) + neco dalsiho, co mi nabidl na miste, ale nemam to zapsano co se nedalo (MR2017): zavreni oken pri desti (nejde nikomu od MR2014 tusim) zobrazeni stavu baterie odklopeni zrcatek az pri zapnuti zapalovani, nikoli hned po odemceni auta
    1 bod
  15. bi-xenony pro Rapida mohu potvrdit na 100% Jeho technika by se více pozvedne a bohužel příjde i 1.0TSI.
    1 bod
  16. A tu modrou D7D7 zřejmě odstřelili nadobro - nenabízí se už ani v Německu. No...budu mít (téměř) vyjímečné vozidlo...
    1 bod
  17. Proto jsem volil 17" a je klid cena dobra a na zimu staci bohate
    1 bod
  18. Ne, M+S v technicaku znamena, ze s timto rozmerem lze pouzit retezy. Zimni gumy muzete mit s libovolnym rozmerem z TP, ale jen u nekterych lze dat retezy. Jinak ty drahe pneu u S3 a take to, ze se neda sehnat s poradnou slevou a taky to, ze motoricky je to krome dvou nesilnejsich TSI zklamani, je to, co mne prozatim od S3 odrazuje a jeste chvili pojezdim sveho S2, s kterym jsem max spokojen a i pres najezd pres 200 tis km porad jezdi stejne jak kdyz to bylo nove auto.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...