Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Decibel ES

    Decibel ES

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      366


  2. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      9 501


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 023


  4. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 422


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.12.2016 ve všech sekcích

  1. Lidi, celé fórum je v poslední době plné sraček. Netvrdím, že jsem svatý, často píšu OT, či reaguji na OT taky, ale všichni jsou tady v poslední době na sebe navzájem hnusní, protivní, hádají se a hlavně je to tady nesmysl za nesmyslem. Paradox je ten, že ti z vás, kteří nejvíce kritizují neověřené informace k novým modelům, ti píší největší množství sraček a OT. A upřímně, pokud se toho zrovna neúčastním, 100x raději čtu dohady o tom, co se předpokládá, než to, co tu v poslední době všude je... Tak se všichni vzpamatujme a začněme se chovat jako lidi. Nebo radši ne, třeba jako slušnější a intelektuálně vyšší a bezelstný druh - jako zvířata...
    5 bodů
  2. No mít dva stoly se vyplatí. Mlaskající a chrochtající budou mít svůj vlastní stoleček. Čepička je připravená (odvšivená,vypraná,nažehlená ).
    2 body
  3. 1 stůl zrušen,už jsem mluvil telefonicky i s Michalem
    2 body
  4. Přidávám se na stranu Clinta. Hnůjday mi nesmí do baráku!
    2 body
  5. Dej prosím foto z té výstavy s těma 50mm podložkama. To, že ty na ty pneu nemáš, neznamená že na ně nebude mít majitel Kodiaqa.
    2 body
  6. To je zbytečné vysvětlovat, prostě někteří mají potřebu prosazovat si svou a když někdo napíše, či dokáže, že je to jinak, tak se máme nechat překvapit.. Už na první pohled jsem vpravo ten sloupec LED viděl a nechápu, že ho někdo nevidí..
    2 body
  7. Jo tu Slivovici jsem mel Zufanek nebo tak nejak. Jedna z nejlepsich co jsem pil. Taky ta cena neni standartne nejnizsi. Ja ji ovsem vyhral. Tedy dobra volba. A protoze toho mas tolik a ja mydlim na tva jatra, tak mi koukej aledpon dve flasky toho vina poslat. Letos se mi sesli jako presenty same Whiskey Jameson atd.
    1 bod
  8. 1 bod
  9. moc to obcas dost hrotis,clovek sem vetsinou chodi si odpocinout,neco se dozvedet a treba pomoct a ne aby tu resil jestli pise spisovne,a ver ze to o inteligenci nic moc nevypovida spis nad tim nikdo moc nepremysli,kdyby to melo neco vypovidat jak tu lidi pisou tak treba z tvych komentu a reakci by zas vypovidalo ze mas maleho bimbase a zlou zenu treba ale je to proste spatny usudek treba,chce to klid,dat si neco dobryho a uvolnit se snad to vemes normalne
    1 bod
  10. Do nejakeho octavia klubu nechodim. To je pro zoufalce co se spolu potrebuji ujistovat o tom jak maji perfektni auta a pritom se jim to sype jak cinskej caj. [emoji23]
    1 bod
  11. 1 bod
  12. Jak píše brácha, na tituly si já také nehraji, ostatně ani žádný nemám (a ani tu maturitu jsem zatím nedotáhnul do zdárného konce) - ale snažím se (většinou) psát co nejlépe dle pravidel ČJ. Nebo Ti připadá normální chovat se k mateřskému jazyku jako ignorant ?
    1 bod
  13. Nikdo si tady na tituly nehraje. Ovšem úprava, slovosled a v neposlední řadě gramatika, mají jistou vypovídající hodnotu o inteligenci dotyčného pisatele. Mimo jiné to však také svědčí o tom, že vlastně tady tímto pohrdáš ostatními, když ti nestojí za to si své příspěvky napsat srozumitelně a česky, a ne nějakou hotentotskou hatmatilkou, která zhusta nedává žádný smysl.
    1 bod
  14. Zabit zakopat a hodne hluboko Ano ja to objednal jelikoz na tve odpovedi ohledne objednani jsem to vzal pod sva kridla. Takze co ted ? To jako budem mit dva stoly ?
    1 bod
  15. Já to řešil také a údajně to nebyl tlumič, ale cosi, co o nápravu bouchalo. Prý nějaký kus plechu. Minulý pátek to odstranili, o víkendu to vypadalo dobře (nejezdil jsem...:-)) a v pondělí se to projevilo znovu. Už jsem zaúkoloval servis, aby to řešili dále. A protože jsem byl i kvůli dalším věcem hnusný a poslal jejich řešení závad výše, tak mi přivezou náhradní auto domů, moje si odvezou, snad i opraví a zase si přijedou auta vyměnit. Akorát nechápu, proč nemohou normálně a bez bugru fungovat napoprvé.
    1 bod
  16. Kamca1: ....... Disky nejsou ještě oficialne zverejnene samozrejme. Cena je ale 7263 Kč.
    1 bod
  17. wirer.. spolieham na teba!
    1 bod
  18. stačí Arduino Nano predpokladám (alebo len napáliť cez Arduino Uno ATMega mikroprocesor), jeden vstup (signál od kľúča/spínacej skrinky), jeden výstup, ktorý riadi signál zopnutia tlačidla...a pár súčiastok k tomu + naprogramovať to. nápad nie zlý, budem musieť medzi sviatkami vytiahnúť nejaký modul už len zistiť, ako sa k tomu nabúrať, aby v prípade problémov nezrušili záruku
    1 bod
  19. Rádiusi, zapomeň už konečně, že si tady někdo z nás koupí Hnůj na ježdění. Tak nám ho už konečně nevnucuj. My víme, že sis nasral do bot, tak to nechtěj i po nás
    1 bod
  20. Ještě k názvosloví. Pro normálního člověka je to ta provozní. Pro firmu a stát při výpočtu náhrad je to normovaná. A tím je zaděláno na problém. A ten rozdíl je právě dán tou metodikou. A jelikož to je vymyšlené tak že to jde oblbnout fičurkama na motoru které v provozním stavu spotřebu zvyšují.
    1 bod
  21. Konečně rozumný názor na spotřebu,že spotřeba podle normy není provozní neví nikdo z novinářů.Ve všech testech operují se "spotřebou udávanou výrbcem" nebo "za kolik to má jezdit".Když jsem se jich ptal kde tento údaj berou,koukali na mě jako na blázna.
    1 bod
  22. jo jo, skoro ano, jsou trošičku jinaci, ale design skoro stejny kazdopadne na Kodiaq Sportline to bude fajn si myslim
    1 bod
  23. Učitel vykládá svým studentům o dobrých mravech a ptá se jednoho po druhém: „Tak Michaeli, kdybystebyl na schůzce s děvčetem a seděli byste v restauraci, jak byste jí řekl, že potřebujete na toaletu?”„No tak já bych jí řekl: Počkej, musím se jít vyčůrat.”„No, to by ale bylo velice nezdvořilé, řekl bych i hrubé, že? Co vy Honzo, co byste řekl vy?”„No, tak já bych řekl: Omlouvám se, ale opravdu musím na záchod.” „Tak to už je o hodně lepší, ale přece jen není vhodné používat slovo záchod u stolu, že? A co vy Petře, jak byste se zachoval vy?” „Řekl bych: Miláčku, prosím tě, můžeš mě na chvilku omluvit? Musím si jít potřást rukou se svým velice dobrým přítelem, se kterým se, jak doufám, po večeři seznámíš.”
    1 bod
  24. no vidis, zase tvrdis spatne a jak uz jsem ti jednou odpovidal, mas snad lepsi informace ? ...... tak se pochlub,...... skutek utek ale Pro nekoho i ta troska informaci je dost informaci, oproti tomu co tu nekteri jedinci produkuji
    1 bod
  25. Dnes jsem vkuchal do auta automatické vypínání start-stop. Úplně zablokovat tuto funkci jsem nechtěl, občas jí využívám při stání třeba u závor. Doteď jsem musel vždy vypínat ručně a občas jsem si zanadával když mě to na třetí křižovatce chcíplo motor (zapomněl jsem to vypnout). Použil jsem k tomu jednoduchý obvod s PICem naprogramovaným jako dvojitý časovač. Po zapnutí zapalování to vygeneruje za 8 sekund impulz který simuluje zmáčknutí tlačítka. Znovu zapnout případně vypnout funkci lze jako obvykle tlačítkem. Nejsem zrovna zastáncem této funkce jelikož počítám s dlouhodobým užívání Fábie. Naprostá spokojenost. Nemusím na to myslet.
    1 bod
  26. Pár postřehů k právě vrácené FIII Combi Style 1.4 TDI 77 kW: Motor - Nehodný 21. století, hlučný, vibrující, nevhodné zpřevodování pro městský provoz, vysoká spotřeba v městském provozu, otravný S/S vypínající studený motor, občas zmateně startující a vzápětí zhasínající motor, občas se ozýval podivný plechový zvuk na volnoběh. + Slušný zátah, tam je těch 250 Nm nastupujících někde kolem 1800 ot. docela znát. Podvozek - Citlivý na sebemenší boční vítr, na můj vkus až příliš lehké řízení. + Slušně tlumí nerovnosti (pneu 185/60 R15). Interiér - Levné plasty na dveřních výplních a jak jsem zjistil i snadno poškrábatelné, to stejné platí i pro krycí plexi přístrojového štítu, při vypnutí motoru tlačítkem se nerozsvítí vnitřní osvětlení, nepoužitelná loketní opěrka vadící při řazení a použití ruční brzdy, hluk při stahování okének a chybějící dojezdy, Climatronic v automatickém režimu málo topí do prostoru nohou, nutný manuální zásah, po 20 000 km ošoupaná hlavice řadící páky. + Design palubní desky, ergonomie ovládacích prvků, samozatmavitelné vnitřní zpětné zrcátko, slušně hrající rádio Swing. Ostatní - Pomatený Front Assistant, který nejde defaultně vypnout. + Líbivý design karoserie v kombinaci se zelenou metalízou.
    1 bod
  27. Posuďte sami zjevné nedostatky ve stavu setrvačníku.....dále jsem ho nepitval...neb se vydal na šroťák...
    1 bod
  28. No mi dnes jeden známý "od zdroje" říkal, že šéfdesignér dostal od Škodovky interní pokárání za to, co s autem provedl, či přesněji za ty neustávající negativní reakce, i když všechny přesvědčoval, že se tento design bude líbit. Měl by dostat nakopáno do..
    1 bod
  29. Ako clovek pracujuci v IT sa k takymto systemom staviam skor skepticky. Cim viac sa toho bude dat ovladat vzdialene, tym vacsia sanca, ze o auto velmi lahko pridete. To uz zlodeji prestanu pouzivat pacidla a rusicky signalu a zacnu pouzivat notebook a GSM modul. Preto aj vacsina kritickych systemov velkych firiem nie je napojena do internetu, pripadne su za hodne striktnym firewallom. Pokial to bude ukazovat len aktualny status vozidla, preco nie. Horsie, ak sa bude dat vzdialene vozidlo ovladat (odomykat, startovat apod.)
    1 bod
  30. Taky jsem se konečně stal majitelem Yetíka a právě teď objednávám zástěrky. Půjdou na auto okamžitě, jelikož se auto šíleně špiní. Měl jsem zástěrky na autě vždycky, myslím si že je to částečně ochrana auta a taky je to i ohleduplnost k ostatním řidičům. Jet za autem bez zástěrek je utrpení, ale lidi jsou dnes k ostatním lhostejní,
    1 bod
  31. No, pokud by jsi znal alespoň zaklady fyziky, mozna by jsi vedel, proc nejsou nadrze pro CNG "hranate" :-)
    1 bod
  32. Přesně tak pokud se jezdí víc ve špíně rozdíl se zástěrkama a bez je značný.
    1 bod
  33. Přední mají určitě význam. Než jsem je namontoval nemohl jsem občas najít ani kliku od dveří. Asi málo kdo z vás si koupil toto auto do práce. Já sním vymetám kde jaké staveníště, cihelny nebo lomy. Boční přesah předních zástěrek má něco do sebe.
    1 bod
  34. Tím jsem chtěl tedy říci že jsem namontoval všechny 4 zástěrky bez sundání 16" kol.
    1 bod
  35. Se 16" koly přední a zadní my šli v pohodě namontovat. Nevim jak to ale půjde u 17". Určitě bude méně místa. Nejdříve bych tedy raději vyzkoušel než zbytečně sundával kola. Jinak přední i zadní zástěrky super. spokojenost. Yeti už neni tolik ohozený tak jak býval dříve.
    1 bod
  36. Ja som Yetiho kupoval v lete z druhej ruky. Povodny majitel ho kupil 12/2009, pricom predne zasterky uz mal. Pochodil som na nom jeden mesiac a na zadnom narazniku som zacal badat skrabance od kamienkov... hned som navstivil autosalon a objednal som aj zadne zasterky. Auto je krajsie s oboma zastierkami (moj subjektivny pohlad) a samozrejme, ze tie zasterky nie su na paradu ale maju ochranny charakter. Ked som kupoval este Fabiu, tak ta mala len zadne zastierky. Po paru dnoch som dokupoval predne, lebo som mal obcas blato az na prednych a zadnych oknach... Zastierky? Jednoznacne ANO a to predne aj zadne
    1 bod
  37. Jednoznačně zástěrky " A N O " !
    1 bod
  38. já jsem zastánce zástěrek....je to praktické a mě si to auto i s nima víc líbí....
    1 bod
  39. spis bych to tam nedaval, zbytecne si budes zasirat a vahu a bude to hovno prinos.
    1 bod
  40. Celohliníkáč by uč měl vydržet
    1 bod
  41. A proto se tento rozměr disků montuje na Tiguana, že? Protože je to naprostá blbost, hloupost a ŠA je plná debilů, kteří tomu nerozumí. Tak ještě že tě tady na fóru máme. Bez Tebe bychom to netušili. 235/50R19 je dostačující velikost, šířka a průměr. Pokud taková kola nechceš, můžeš si vybrat jiná. Své kupce si to najde, stejně jako u O3 nebo Tiguana.
    0 bodů
  42. Promiň, ale kdo Ti brání v tom, aby sis koupil pouze disky a narval na to své Barum Polaris 3 sám? Když na to nechceš pneumatiky, stačí se u dealera ozvat.
    0 bodů
  43. zas spousta blábolů, polopravd, subjektivních názorů na něco, co nikdo pořádně neviděl, otázky bez odpovědí a hromada tlachání mimo téma... Říkám to znovu, tohle je hospoda
    0 bodů
  44. Mohli být hranaté, čímž by lépe zapadly a taky by měli větší obsah, který se už teď kritizuje. Ale ten tvar má asi nějaký účel.
    -1 bodů
  45. nudle s velkým obvodem a zálisem 43... pak není divu, že to v reálu vypadá jak tramvaj a na výstavách tam jsou 50 mm podložky Nemluvě o pneumatikách, v takovém rozměru je výběr fakt žalostný a ceny mimo mísu, protože to je extrémní nestandard. To zas vymyslel inženýr.
    -1 bodů
  46. @Voice přesvědč se sám
    -1 bodů
  47. @Sabiza Četls to vůbec celé? Rozumíš tomu, co jsem psal, nebo jen tak píšeš rádobychytrý koment nereflektující podstatu mého příspěvku? Ta šířka ku průměru disku je prostě blbost a díky tomu je úplná blbost i rozměr pneumatik. Mimochodem, kdyby sis dal aspoň tu chvilku práce, tak bys zjistil, že ani ty blbý Barumky v tomhle rozměru nedělají, takže i kdybych fakt chtěl, tak to nejde. Takže až budeš chtít příště dělat chytrýho, přečti si to raději dvakrát, pořádně se nad tím zamysli, zjisti si fakta a pak komentuj, ty komediante.
    -2 bodů
  48. a já tvrdím, že snad ne? Tak neplácej... Stejná blbost je rozměr pneumatik u Superbu a Passatu. Minulé generace se nějakého standardu držely, nyní už ne. Stačí se podívat, jaká je pro daný rozměr nabídka a je to hned jasné. Bohužel trend je teď jen zvětšovat průměr kol za účelem lepšího vzhledu, ale zároveň se musí šetřit na odhlučnění a na tabulkových spotřebách, čemuž by větší šířka pneumatik neprospěla. Jízdní vlastnoti jsou u těchto mainstreamových aut v první řadě vlastně stejně subjektivní a navíc druhořadé, tak proč se tím trápit. Většina lidí to objedná, aniž by v tom jela nebo je jim to fuk. A zákazníci chtějí hlavně velká kola, tak jim je dáme
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...