Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      11

    • Počet příspěvků

      9 422


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      32 731


  3. Jao

    Jao

    Uživatel


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      519


  4. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      8 645


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 7.2.2017 ve všech sekcích

  1. Clinte, rád by som sa usadil, no mám s tým trochu problém. Som už starší pán, takže viem, čo sa patrí a ako zápisné všetkým zatiaľ posielam virtuálneho panáka. V prípade osobného stretnutia to bude panák reálny. Teda len ak prijímate do klubu nových členov.
    5 bodů
  2. To nečti všechno - stačí ti přečíst tak tři stránky, abys věděl úplně všechno a o všech.
    4 body
  3. Jo dnes jsem jich na D10 viděl docela dost - sice jen v protisměru ( jak zkušebních tak už i těch na kamionech). Co jsem postřehl, v normálním provozu mi nepřišel předek tak výrazný, a ty čtyři světla se tam ztrácí. Až u ní budu mít možnost postát, tak nečekám, že by mě to nějak pobuřovalo. Pokud bych chtěl Octavii, nejspíš bych to neřešil. Takže asi tak.
    4 body
  4. Já stále řeším Oziho pomstu [emoji23]
    3 body
  5. Coby, koupí si něco jiného. Například Dacii.
    2 body
  6. A jestli přežijeme nápor Kabaňovic designu FL.
    2 body
  7. Dva tisíce příspěvků, to je krásný číslo. Musím slavnostně říci, že za to vděčíme hlavně našim spamerům BuziKoktovi a KinderPlačkovi .
    2 body
  8. Na narizeni se kasle, takze dnes napr. viden Kokodák na saloně a neodkrytý. V druhém saloně ho mají taky na place, ale pod plachtou. Vcelku zajímavá taktika rozvést auta a nechávat je pod plachtou pro vytvoření dojmu něčeho zvláštního. Mimochodem, naživo velké překvapení. Žádný arogantní vzhled, nejspíš i kvůli délce to vypadá jak zvýšený Superb Combi. Zezadu prakticky totožná světla i přímém srovnání vedle sebe stojících aut. Zepředu dělená světla překvapivě nevýrazná a nenásilná. Možná to bylo barvou, nevim. Takže suma sumárum - pokud klame tělem takhle na fotkách Kokodák, tak facelift Octavie naživo může vypadat jako perníková chaloupka. Na videích vypadá fakt děsně, zvlášť ta stříbrná, ale dokud neuvidím naživo, tak radši hodnotit nebudu.
    2 body
  9. Čtením se ale zavazuješ, že přijedeš na čaj o páté.
    2 body
  10. Vidam je na R10 a i jedna stala u benziny, vypada to stejne hnusne jako v realu. To superb 3 ma proti tomuhle krasny predek.
    2 body
  11. Nejake auta jsou pridelena primo ŠA, dale pak muze nejake objednat dealer. Prijdou ale samozrejme nejdriv auta vybrana ŠA, jsou temer v nejvyssich vybavach a takovych kombinacich, aby se co nejlepe nasledne prodali
    2 body
  12. Aleš_BX: ....... toto narizeni plati jen u Kodiaqu. O III. FL muze byt prezentovana hned resp. od pristiho tydne by mela byt k videni u prodejcu ci na salonech.
    2 body
  13. Pecka, takže to vypadá, že to půjde urvat, pilníkem dorovnat a dát tam třeba tupý růžový led pásek. Hned to zlepší vzhled.
    2 body
  14. No nebyl a doufam, ze nikdy nebudu!
    2 body
  15. Zkušenosti s OBDeleven: bez předchozích zkušeností jsem s pomocí návodu z fora (nevyužívám přednastavené aplikace - platí se zvlášť penězi či prohlížením reklamy) nastavil: vypnutí start stop protočení ručiček lap timer zadní světla s DRL parkovací funkce zrcátek s každým uzamčením vozu (nemusím držet tlačítko uzamčení) coming home leaving home corner mlhovky změna uvítacího loga infotainmentu chystám se na offroad menu (zobrazení natočení kol se hodí při zaparkování - chci mít kola rovně :-)) blikání společně s DRL .....
    2 body
  16. Za mě je jedno velké zklamání: Že je to ošklivé píše dovolím si říct většina lidí všude pořád dokola, včetně mě. Fotogalerie na tomto nic nezměnila. Co mě mrzí je fakt, že jsem si dosud říkal, že je sice ošklivá, ale aspoň jiná a zajímavá. Fotogalerie ale bohužel ukázala, že je nejen ošklivá, ale naprosto nezajímavá tuctovka. Historicky vůbec nejhorší Octávka, jaká kdy byla.... Pořád jsem přemýšlel, zda využít možnosti a prosazovat si ve firmě nové auto. Teď už jsem rozhodnutý, že pokud to jen trošku půjde ovlivnit, ty 3-4 roky si raději počkám na nový model, horší to být stejně nemůže..
    2 body
  17. fuj tolik ošklivejch aut na jednom místě
    2 body
  18. To bohuzel neni souhrn. Je to soupis spekulaci odtud a z dalsich serveru.
    1 bod
  19. S tím panákem to nebude tak horké - my totiž pijeme točenou kofolu.... Ad. nový člen - když tady nebudeš hned jak budeš mít OIII fc plakat nad kvalitou škodovek, není problém, protože plačky a haniče už tu máme.
    1 bod
  20. No veď robím, čo môžem. Už som na 4. strane :-) Aj keď sa na fóre zatiaľ rozhliadam, Pawouk má pravdu. Štyri strany a už viem o všetkých všetko . Sabiza, čo s tým čajom o piatej. To v zmluve nebolo :-) Ale slivovicu mám. Domácu od Slušovíc.
    1 bod
  21. šoupej nohama chrochtale a místo slepic pěstuješ kuny pro Vašíka
    1 bod
  22. On se spletl i ohledně DCC. To už se dodává od konce května a nesouvisí s faceliftem. Dovolim si odvazne tvrzeni - zatim nikde se slovutni novinari nevyjadrili radne o zadni naprave. Vzhledem k tomu, ze jsem do konce ledna s OIII za cca 9 mesicu ujel 26 tis. km si troufam rict, ze minimalne varianta vlecena naprava byla velmi nachylna na vitr. A za kamionem se dokazala vlnit jako kdysi Felicia. Kdyz jsem si auto prebral, tak foukalo a byl jsem z toho dost rozcarovany. A jestli si nevsimli zvetseni rozchodu o 2 nebo 3 cm, tak at se na me nikdo nezlobi - bud si pri svych detailnich hodnocenich v jinych testech vymysli, protoze nemaji auta v pameti. A nemohou je hodnotit, a nebo je rozsireni rozchodu neznatelne. A to se mne nechce verit. Protoze jen kvuli designu to asi Skoda neupravovala. To je zasah, ktery, pokud se nemylim, v novodobe historii Skoda nepamatuje.
    1 bod
  23. Tak už tu máme skoro 50 tisíc příspěvků ovšem samých keců a výžblebtů. Je to dva tisíce stran čtení ale normálního nic v tom není....
    1 bod
  24. Bazar jako bazar - to si nevybereš.
    1 bod
  25. Cywe to je mazec tohle, kousek plechu asi tak 10x3 cm a je kolem toho humbuk jak kdyby to byl stroj zkázy
    1 bod
  26. Všichni novináři se pořád opakují.. Pořád totéž, hlavně s designem. Buď je za to Škodovka platí, nebo jsou připosraní napsat křivého slova. Asi se to někomu kdoví proč líbí, ale je prostě pitomost, aby se to zrovna všem novinářům tak hrozně líbilo, jak píší..
    1 bod
  27. Zachvíľu 2000 strán ? Pekne. Do konca roka mám čo čítať :-)
    1 bod
  28. Hele mě brala octa litr oleje na 1100km Takže ty máš ještě ekonomickou variantu a bud happy Jo a k tomu dolejvání.....určitě nechoď nad horní rysku, pak to fakt žere víc a motoru to vůbec nepomáhá.
    1 bod
  29. Prave si take myslim, ze to bude podobne jako vsude, ac verim ze asi opravdu lepsi vzit auto odsud nez nejaky bezny bazar. Nicmene ty stocene referentske vozy nekde musi mizet. Hold plati ze ne vzdy clovek kapne na dobry kus. Jsi mozna kapnul na to stoceny auto jak jsem psal. Jestli to nemelo treba 50tis km servis, tak to uz musi byt znat. Ja mel ze Skoda Plus Felicii a jako vsude, zaruky zadne, vlastne to snad ani nebylo pod jejich hlavickou, jen to bylo u nich vystaveny. Mozna nejaky zamestnanec jen vyuzil volnou plochu Jo v SA by te tak poslouchali, dokud lidi kupujou...
    1 bod
  30. Já měl tři auta ze ŠkodaPlus (referentské) a bez problému. Ale je to už několik let. Co jsi měl za auto a jaké problémy to byly ?
    1 bod
  31. Je to pochopitelne jen Photoshop, zapomente. Nebo si myslite, ze by ca 2 roky pred uvedenim nekde jezdila nemaskovana auta?
    1 bod
  32. To právě Kokta rád [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  33. Tak, tak, psalo se o tom hned od začátku, je to i logické - jedno upevnění světla, jedna elektrika ve světle, jeden levnější díl světla. 100% to bude v tom "mezibodě" hnusné, tedy nejen vyhloubené, ale i s divnou strukturou, či neprůhledností.. Takže bohužel ani uříznout kus nárazníku by nic neřešilo..
    1 bod
  34. Martine, to je tak i u Kodiaqu. Pro vyrobce (Hellu) by byl nesmysl to rozdelovat [emoji4]
    1 bod
  35. vyborny Pr a marketing, ale co jineho cekat
    1 bod
  36. Ja som už stratil nervy a jednoducho som vytiahol koncovku a v nej prepojil kablikom tie dva kontakty a hotovo... Ved to je nekonečný príbeh...
    1 bod
  37. Říkal, že to zkouší u stojícího vozu.
    1 bod
  38. Už vím kam nás pozve Petrrr : Ano šéfe ! Teď je to zrovna v TV...
    1 bod
  39. Tím bych si tak jistý nebyl.. I běžná OIII byla hrůza a to se líbí rozhodně více lidem, než toto..
    1 bod
  40. hlavně ta červená, to je úplně na zeblití. to bych radši jezdil hnujdajem než tímhle hovnem
    1 bod
  41. odkaz na nová pravidla, resp. jejich přečtení a potvrzení jsi dostal při prvotní registraci, ale pokud jsi to jen odbrnkl, tak tady to máš pro jistotu znovu
    1 bod
  42. Problém je především v Tvojí základní neznalosti u věci, která je všeobecně známa a učí se to i v autoškole Mluvíš tady o internetu - najdeš tam milion odkazů, jak se má postupovat, pokud se omylem do auta natankuje jiné palivo Víš co je tandemové čerpadlo, ale nevíš, co dělat, když do nafťáka natankuješ benzin. Samozřejmě špatné palivo způsobilo, resp.zásadně se podepsalo, na tom čerpadle. P.S. Nediv se v tom případě všem za takové reakce
    1 bod
  43. Jirko, máme.... https://drive.google.com/folderview?id=0B1G0E-eAWTtMY2k1SC10a1lIcnM&usp=sharing
    1 bod
  44. Tak jsem asi 1. pokusný králík..:-) včera mi přišli pružiny od firmi Penta EDM zvolil jsem červenou pružinu kuli váze kufrového víka označení 8030 průměr 20mm(vnitřní 10mm) s délkou 64mm obě dvě pružiny vyšli na 356 Kč i s poštovnym. Tato pružina má ve stlačeném stavu délku 39 mm a na vzpěře k tlumiči je mezera 48mm. Tak jsem tam dal pro jistotu 3 podložky o tloušťce 2mm a jednu gumovou podložku (4mm) aby se neotlačila pístnice. Tlumiče začnou víko zvedat až v 88mm tak jsem měl obavy aby ho zvedli. Celá montáž je jednoduchá. Na každé straně tlumiče jsou 2 pojistky, které stačí povytáhnout šroubovákem a pak jde tlumič vytáhnout z kloubu. Pozor! jakmile vytáhnete tlumič z víka, tak víko začne padat! Bacha na prsty. Potom jsem obalil kloub na tlumiči do hadru aby jsem ho nepoškodil a upnul ho do svěráku. A v místě kde vzpěra nezajíždí do pístnice, jsem začal kombinačkama vzpěru povolovat z kloubu. Potom jsem to všechno nasadil. Nejdříve gumovou podložku, aby pružina nejezdila po vzpěře a nepoškrábala jí, 3 podložky a ještě jednu gumovou podložku, aby se neotlačoval kloub. No a nasadil jsem to. Práce zabrala maximálně 10 minut. Věchno sedí jako předtím. A tady je výsledek :-) http://www.youtube.com/watch?v=Hcl8VDo_Aqs
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...