Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Reesha

    Reesha

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      10

    • Počet příspěvků

      891


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 731


  3. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 778


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 126


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 4.5.2017 ve všech sekcích

  1. Tak erwinu jsou prezentace akorát z podzimní konference, jarní tam ještě není. Ale postahoval jsem nějaké TPI.. Tepelná oxidace chladící kapaliny: chlad_kapal.pdf Nefunkční stahování oken: okna.pdf Pomalé navíjení rolety zavazadlového prostoru: roleta.pdf Panel přístrojů indikuje problém s motorovým olejem: snimac oleje.pdf Vylomené vedení skla zadních bočních dveří: zadn okno.pdf
    10 bodů
  2. To je pouze teorie, řekl bych z vlastní zkušenosti, že již překonaná. TČ dokáže v pohodě vytopit panelák (samozřejmě kvalitně zateplený) s původním systémem radiátorů i v mrazech pod -10°C. Letos v lednu jsem toho byl svědkem. A to dokonce nebyl využit ani bivalentní zdroj, či vlastně v tomto případě zdroje - elektrický ohřev anebo CZT...
    2 body
  3. Čím, mě nová Fabia naštvala píšu tam, kam to patří. Čím mě potěšila? Tím, že motor 1,2 TSI 81 kW je velmi svižný a má příjemný průběh točivého momentu. Táhne už od 1600-1800 ot/min. a hlavně táhne bez negativních zvukových projevu, jako je dunění a hučení, které jsem znal u mého 5 let starého osobního VW Caddy (diesel 1,6TDI). Dále je to velmi příznivá spotřeba kolem 6,0 litrů a to převážně po městě, kde jsme rok objížděli zbouraný most několik kilometrů (mám najeto zatím cca jen 1200 km z toho asi 250 po dálnici). Asi bych jezdil i za míň, ale pravda, že spotřebu neřeším, přestože jsem důchodce, rád se pěkně "svezu" a na dálnici to nedusím na stodvaceti, ale mezi tacho 140-150. Zde na fóru jsem "junior", což mně lichotí, takže se mnou mějte moderátoři trpělivost. Občas se ozvu, protože mezitím řeším odhučnění a hlavně mě čeká vyřešit druhé (spodní těsnění dveří).
    2 body
  4. Dnes jsem si trochu hral a testoval sluzebni F3 ten antikolizni system kdy to zacne samo brzdit pred prekazkou resp. v predu jedouci vozidlo. Pud sebezachovy mi nikdy nedovolil brzdit pozdeji nez je to predkolizni varovne pipnuti. V podstate pri tom pipnuti jsem zaroven zacal vzdy brzdit sam. Slo o mestske rychosti 40-50km/h.
    1 bod
  5. Nekalá konkurence? Začíná se to objevovat i v panelácích.
    1 bod
  6. Taky začínám přemýšlet o novém železe. Přece jenom ten současný stroj mám už asi deset let. Frakturu? Tu vyřeším snadno - umožním ti kremaci zdarma, každou chvíli máme otevřený nějaký kotel.
    1 bod
  7. ...auto.jsem koupil skoro za 200 000tis v Esa...takže servisní knížka??? dušovali se certifikatem kvality....vozidlo bylo provozováno v Německu....najeto150 000...po 500 km praskl výměník...olej ve vodě...závadu uznali a téměř měsíc opravovali....pak najeto asi 6000tis km do té události....příznaky..auto zhruba v 80km/h divně se třáslo, ohnisko řekl bych že z pravé přední strany...bylo sjeté obložení...dal jsem nové desky....vibrace se přesunula do 90sátky...občas takové loupnuti při ubraní plynu...olej byl vyměněný hned po té první události....autem ale převážně jezdila "modelka" ...nestěžovala si rádio na plný pecky atd.....klika byla ale už prasklá déle....na lomu je jasně vidět starší praskliny tmavě zbarvené od oleje a čerstvé praskliny barvy skoro stříbrné....je to opravdu bomba a vraždíci stroj na kolech .......klika mi praskla způsobem ...že se okamžitě motor zastavil....zablokovali se kola následoval smyk a hodiny.....kdo bude další a štěstí bude zrovna jinde...???
    1 bod
  8. Mě potěší pokaždé, když si do ní sednu, zatím...
    1 bod
  9. Ve skutečnosti vypadají lépe než na přiložené fotce..
    1 bod
  10. No vidíš, ty né, já jo. Mám za podobný peníz z Autokelly a nemám snima vůbec žádný problém.
    1 bod
  11. Já čistím auto od barvy, nemám čas [emoji23] Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
    1 bod
  12. Hoj, koukám, že tady všichni netrpělivě hltaj, jestli dá socialistická vláda demisi prezidentské viróze. Jinak si to mrtvo tady nedokážu vysvětlit
    1 bod
  13. Jasne, proto rikam Danielovy, at si to vypne kdyz ho to otravuje, ono ne kazdy vi, ze se to da a nebo, ze kvuli vypnuti nebude mit pak problemy se zarukou
    1 bod
  14. Start Stop si klidne pres diagnostiku vypni, dokonce mi prodejce tvrdil, ze nepada zaruka kdyz to odstavim, ale ze mi to nerikal a ze to nikomu rikat nemam
    1 bod
  15. zdražila stála 70 kč, ale tak stejně... kilo... proč ne. Kdyby za to chtěli litr tak neřeknu půl slova...
    1 bod
  16. Abych řekl pravdu nekoukal jsem kolik stojí. No u nás by to bylo asi 7 (17,- 12°), ale tak pujdu jen v sobotu a pátek vynechám
    1 bod
  17. OK, zkusím až bude 3.5 b10 k dispozici
    1 bod
  18. nech sa paci, Carista 3.5 beta-9 je TU Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku
    1 bod
  19. SS vypinam ihned po nastartovani uz je to takovej reflex:) proste nastartuju a hned saham po tlacitku :))
    1 bod
  20. A co ti jeste ten MEKÁNIK vykecal do hlavy, misto ty diry co ti tam teda hezky udelal On s temito motory ma uz zkusenosti ? uz delal repas motoru ? ........ Jeste jsem za celou dobu nevidel auto, kde bybyl prave potkany motor u teto nove konstrukce motoru !!!!! Pan mekanik v tom ma mozna trochu bordel. Ja osobne tem motorum duveruji. Dneska To neni ve smyslu nesmrtelne rotacky 1.9 TDI 66kw, ze si nalil klidne i fritovaci olej a jezdil si, dneska si volis auto podle velikosti, do ktereho auta de v podstate obleknes. Kdyz budeme mluvit o motorech, jak by smet. Vse ma u vsech automobilek navaznost, jen to proste lidi furt nedokazou pochopuit. Ano, dnesni auta jsou jeste vetsi spotrebni zbozi, ale urcite to nedelaji automobilky naschval. Jaka je poptavka takova je nabidka..... chcete levny auto,.... dobre, budete mit levny auto,.... s vybavou ? ..... dobre,... ale na ukor ceho to bude,... samozrejme na ukor materialu a ruznych zmen. Zacina to tisickrat diskutovanymi tvrdymi plastamy a konci to treba u chybejici decky kapoty Vse si delame jen a jen sami, stejne tak krasny muze byt priklad i kvalita potravin. Tohle jsou proste nesmrtelna temata a nikdo s tim stejne proste nic neudela. Tak to je, tak to bude
    1 bod
  21. Neresit, jezdit! Vzdyt i tady na foru - resil tu uz nekdo neco zasadniho? Zatim nikdo. Vsechno jen tukance, vrzajici plasty, nefungujici MirrorLink nebo Surround, ruzne pazvuky, ale zatim snad nebyl nikdo, komu by odesel motor, prevodovka nebo brzdy. Ani s kastli krome krome tukancu nikdo zadny problem nemel. Je pravda, ze najezdove tu mame vsichni jeste rezervy, ale par uzivatelu uz pres 50tis je a nekteri i po 2. garancce. Vetsina je s autem spis spokojena nez nespokojena. Remcalove se najdou vzdy a vsude a 100% bezchybny vyrobek jeste nikdo nevyrobil...
    1 bod
  22. Že jsou horší než staré TSI... zase hospodské kecy. Tyhle motory jezdí roky v OIII, Golfu VII, Leonu, Audi A3 a dalších koncernových variantách a až na pár případů s rozpadlým přestavovačem vačky s nimi žádné problémy nejsou. Nebo vám snad příjde pískající hadice od palivového filtru jako zásadní problém? Mám najeto 50 tisíc km za necelé dva roky, olej měním po 15 tisících km (přes to dávám LL), mezi výměnami nemusím dolívat (tedy ani báchorky o problémech se žravostí oleje u mne neplatí), jezdím asi podstatně dynamičtěji než zbytek fóra (dlouhodobý průměr za 50 tis. km je u mne 6,95 l/100km), a s autem (motorem) nejsou žádné problémy (vrzající pedál plynu a pískající trubku nepočítám).
    1 bod
  23. Pochopitelne zdrojem informaci by na zaklade dat znackovych servisu a pripadnych partneru mela vydat skoda auto servisni dopis nebo bulletin a u techto motoru vymenit klikove hridele. Chudaky kterym to.uz prasklo repasovat motor. Znackove servisy tuto informaci nepodaji a Skoda auto ze znamych duvodu take ne. Chovaji se v tomto pripade neobchodne a predevsim neprofesionalne. Kdyz budes patrat tak ti to neda velky problem a zjistis jak velky pruser fabriky to je. Mlci. Probrat by je mohla zaloba jako to udelali v Americe na VW. Poskozeni by se meli prostrednictvim.jednoho pravnika dat dohromady. Tecka. Myslim ze i media by to prevzala. Nepodcenujte tuto vec. Muze se stat ze ti to.praskne v Chorvatsku na dalnici nebo na tech nasich a kvuli lajdactvi fabriky jinych okolnosti te smete a zabije auto nebo kamion. I to se muze stat. To co tu pise autor tematu je i.o zdravi a bezpecnosti kdyz nad tim premyslim.
    1 bod
  24. A víte o tom, že v návodu je uvedené, že ACC slouží především k jízdě po dálnici?
    1 bod
  25. Super, to je přesně ono, moc díky!!
    -1 bodů
  26. Upřímně... já tohle moc nechápu! Pokud bych už chtěl něco na střeše vézt (v mém případě kolo popř. rakev), tak na "nosič" z Lidlu v akci za 999 Kč bych to opravdu nepřidělal, i kdyby to nebyla cena za sadu, ale jen za 1ks. Ne jen z důvodu, že bych o to kolo nechtěl přijít, ale že když by mi to někde ulítlo ze střechy, tak můžu někoho klidně i zabít...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...