Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. jozzi

    jozzi

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      14 580


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      32 678


  3. Reesha

    Reesha

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      891


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 023


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 5.5.2017 ve všech sekcích

  1. Tak erwinu jsou prezentace akorát z podzimní konference, jarní tam ještě není. Ale postahoval jsem nějaké TPI.. Tepelná oxidace chladící kapaliny: chlad_kapal.pdf Nefunkční stahování oken: okna.pdf Pomalé navíjení rolety zavazadlového prostoru: roleta.pdf Panel přístrojů indikuje problém s motorovým olejem: snimac oleje.pdf Vylomené vedení skla zadních bočních dveří: zadn okno.pdf
    3 body
  2. Pročistil jsem téma od množství všelijakých děkovných příspěvků, které ho jen prodlužují a znepřehledňují. Svůj dík Reeshovi za tuto záslužnou činnost může přece každý vyjádřit kliknutím na příslušné zelené tlačítko zvýšení reputace.
    2 body
  3. Vopred sa ospravedlňujem ak tu daná téma už niekde je, ale nenašiel som ju. Máte to už niekto namontované? http://www.milotec.net/plynove-vzpery-kapoty-motoru-skoda-fabia-iii-.htm
    1 bod
  4. Dnes som dostal naspať svoju fabču po 4 dňoch odlúčenia. Moja sivá quartz sa vrátila po výmene zadných 5 dverí domov zo servisu. Všetko ja fajn, teda tak to vyzerá, sľúbil som zamestnancovi pre záruky že najbližší mesiac budem tie dvere strážiť ako oko v hlave, nakoľko okno - sklo - nebolo dané nové ale bolo vyrezané a prelepené do nových dverí. Nerád by som objavil zatekanie. Ale k veci. Moja už nie je prvá s uvedeným problémom. Nechcem robiť poplach a paniku no už sa objavili ďalšie takéto prípady u F3 a už to nerieši posudzovaním regionálny garančný technik, ale rovno to riešia výmenou na úrovni predajcu/servisu. Na tie moje sa bol pozrieť osobne a vraj putujú "asi" do MB. Takže páni asi tak. Prikladám ešte raz ilustračne foto môjho už vyriešeného problému.
    1 bod
  5. Mám manuál. Jezdím převážně v Praze a to je to tak 8,5-9,0 (nejezdim pomalu). Když jsou zácpy a vic se za to bere, tak klidně atakuji 10. Naopak třeba Rakouské Alpy dávám přes Německo 7,0-7,5 a to v Německu kde mužů, jedu 200 a někdy i vic, jinde dle předpisů. Jde to samozřejmě i za méně, ale proto jsem si ten motor nekupoval. Dlouhodobý průměr mám 8,5.
    1 bod
  6. Bikes - neklekne, a i kdyby, tak máš záruku mobility. Stejně tak ti přece může kleknout i 1.4 TSI. To je tedy logika. 132 kW, maximální točivý moment dostupný ve větším rozsahu otáček, kultivovanější chod motoru a víceprvková zadní náprava ti nedostačuje jako argument? A kombinace přímého vstřiku s nepřímým je docela žádoucí - nejsou s tím žádné problémy a ještě ti zajistí minimum karbonu a usazenin na ventilech, což při pouze přímém vstřikování z principu nelze.
    1 bod
  7. Vím o jednom paneláku, kde se jim vysypaly Buderusy hned první zimu. A k tomu ještě nějaké další závady. Samozřejmě všechno ještě v záruce, ale i tak jsou z toho družstevníci poněkud nervózní.
    1 bod
  8. Zdroj s tepelnými čerpadly AC Heating Convert AW byl instalován v roce 2016. - tepelná ztráta domu – 152 kW (-12 °C) - 2 vchody, 12 podlaží, 90 bytů, 230 osob - spotřeba TUV za rok – 3807 m3 - výkon kaskády tepelných čerpadel vzduch-voda AC Heating Convert AW - 224 kW (A2/W35) - bivalentní zdroj – elektrokotel/CZT - průměrná spotřeba tepla na vytápění a TUV z CZT 2068 GJ - předpokládané celkové úspory ve vytápění a ohřevu užitkové vody jsou 61 %. Návratnost investice 5 miliónů Kč je 5 roků. Tihle používají kompresory Toshiba, co to vydrží, netuším.
    1 bod
  9. Na dodatecny dotaz na pana Jandu, jak dlouho trva update software a kolik aut soucasne muze delat, jsem dostal odpoved: samotné vyčtení dat a nahrání je otázkou cca 30 min, ale mezi tím je třeba 2 hodinová pauza. Takže ideální stav by byl všechna auta najednou a doufejme, že jich co nejvíce bude se stejným programem...
    1 bod
  10. Zdálo se mi, že to jde ještě trochu více zprava..zkus někoho svést, ať Ti to točí za Tebe ;-)
    1 bod
  11. Dnešní info ze servisu: ŠA povolila výměnu kompresoru na garanci, je na to prý TPI.
    1 bod
  12. Pak jsi tady ovšem za obecního blbečka. To se s tebou potáhne už navždy.
    1 bod
  13. Na foru píšu krátce, stručně a třeba i debilně pro někoho. Není důvod se tady rozepisovat dlouze a psát romány.
    1 bod
  14. Ondro , chtěl bych mit teto porsche
    1 bod
  15. Dnes jsem měl příležitost tak jsem prohnal Caristou služební F3 (2015) a kolegyně Rapida (2016) a vše funguje. Nabídla mi více položek k upravení. Takže jsi měl pravdu. Zřejmě mám "příliš nové auto".
    1 bod
  16. Odstraněno. Teklo panoramou na několika místech. Špatná, údajně kratší, některá těsnění.
    1 bod
  17. Hučet ložisko může při přendání kola,bohužel.Občas se s tím v servisu setkáme.Prostě se nadlehčí jelikož jsou dvouřadé tak se uvolní a pak hučí,bohužel. Jinak u škodovek a hodně u fordu se stává,že kola nejdou sundat,u škodovek kolikrát ani povolit šrouby a to byly dotažené na moment.prostě si někdy slitina hliníku a železo nesednou.
    1 bod
  18. Zdravím příznivce 1.2 MPI. Koupil jsem Toledo s touto motorizací na transport dětiček do a ze školky. Zatím spokojen. pravda ze je jich málo. Dokavad byl motor k dispozici, lidé ho bohužel neuměli docenit. ... Jedna z drobných výhod : když měním olej, lepší přístup k olej. Filtru si ani neumím představit
    1 bod
  19. To bych az tak nerekl. Za prve ta folie umi byt pri spravne zvolenem typu pekne houzevnata a zaroven (skoro) neviditelna - mam ji jako ochranu na nakladaci hrane zadniho narazniku a kdybych nevedel, ze tam je, nevsimnul bych si ji. A za druhe, kdyby precejen doslo k viditelnemu poskozeni, neni problem ji vymenit.
    1 bod
  20. Prezentace z podzimní technické konference: konference.rar (heslo: skodahome) TPI k reklamací volantů: TPI_volanty.pdf TPI nový SW pro infotainment systémy: TPI_SW MIB.pdf
    1 bod
  21. To je nejjednodušší postup. Tak se má začínat....
    1 bod
  22. zdarec ,vypada to pěkně .ale ta led sviti do bodu to je škoda .měl jsi kopuit jinači ledky
    1 bod
  23. základ je psát nesmysly a omáčky, to je první pravidlo 2 pravidlo - nepsat přehledně a stručně já třeba nechápu tolik věcí, jako že třeba Andrej je nejlepší a nic nikdy neudělal "nebo o sobě to říká alespoň teď"
    -1 bodů
  24. Co to tady řešíte za chujoviny pinďouři? [emoji3] Přemýšlím nad termínem srazu, ale snad až koncem května. Budu pár dní v Portugalsku a tak to musím nějak skloubit.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...