Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      8 641


  2. Miroosek

    Miroosek

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      37


  3. _Denis_

    _Denis_

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      9 501


  4. KarelM

    KarelM

    Uživatel


    • Body

      1

    • Počet příspěvků

      608


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 1.7.2017 ve všech sekcích

  1. Kdyby jsi nedostal ránu zezadu, tak bys tady dodnes s naftou koktal...
    2 body
  2. Já vhledem k tomu jak krátkou dobu je vzduch ve styku s aktivním uhlím a jak nepatné množství uhlí vzhledem k objemu filtrovaného vzduchu je, filtrům s aktivním uhlím moc nevěřím.
    1 bod
  3. Tenhle modul Adaptiv jsem měl v posledním modelu Passatu a musím říct dobré,jednoduchá montáž plug in play,slot na SD,výstup na USB ze kterých jdou filmy v růchných formátech-více jako umí orig.columbusy a Discovery,navigace slušná
    1 bod
  4. Ztratil se Pitbull... Tomu,kdo ho najde, se moc omlouvám...
    1 bod
  5. Jinak jsou na update portálu Škoda již k dispozici nové mapy 2017/2018.... Odesláno z mého Xperia Z3C pomocí Tapatalk
    1 bod
  6. Kůň si to může dovolit ...a bez ztráty cti
    1 bod
  7. Rozšíření funkce DCC: https://forum.skodahome.cz/topic/139914-aktivace-rozšíření-nastavení-dcc-v-rámci-volby-individual/
    1 bod
  8. Jediné co musíš dodržet je specifikaci oleje a ta pro G-TEC je "VW 502 00" - s výměnou po každých 15.000km nebo každý rok (co nastane dřív). Najdeš to v každém návodu k obsluze ke stažení zde. Já osobně tam vždy dávám 5W-40
    1 bod
  9. Takze bol som na skusobnej jazde... najprv spaceback s motorom 1.0 81kW a potom s kratkou fabiou 1.0 70kW. Slabsi motor sa mi zdal byt citelne lenivejsi pri rozbiehani a celkovo sa mi zdalo ze viac resp. dlhsie "rozmyslal" pri pridani plynu.Ovela viac sa mi pacil priebeh 81kW motora a aj radenie prevodov. Auta boli este "surove"... na oboch najazd neakych 20km... Takze auto som objednal s 81kW a teraz mozem cakat a cakat... v priebehu septembra by malo prist :-) este jeden postreh. obe auta so skusobnej jazdy boli obute do 16 palcovych elektronov. spaceback na moj vkus dost plaval na ceste. Fabia ma neskutocne zvladnuty podvozok. klobuk dolu...
    1 bod
  10. Clinte, od kdy je thalie auto?
    1 bod
  11. Neřešil bych, ale proč bych měl podporovat zrovna servisy, které se ohánějí nějakými interními předpisy, když to SA legálně povoluje? Jde o princip. A finanční rozdíl více než 2000 Kč není zrovna malý. To je plná nádrž.
    1 bod
  12. Tady zřejmě relevantní odpověd na Tvůj problém nenajdeš. Poradím Ti..sám mám zkušenost, že někdy v autorizáku sami hned nevědí a sám víš, že jeden ti řekl, že ano, druhý zase že ne. Osobně mám stejnou zkušenost z jednoho AS, kde jsem chtěl informace ohlědně aplikace android auto a byli úplně vedle, ani vedoucí nic nevěděl a já jsem o tom věděl více než oni, protože mi říkali úplný bludy, protože už jsem měl info přímo ze škodovky. Takže zavolej si přímo do škodovky na oddělení infotaimentu a mobilních aplikací, tel. 800 160 606, pan Černohorský. Velice ochotný, mluvil jses ním několikrát. Nikoho znalejšího ve škodovce na tohle nenajdeš a prober to s ním a uvidíš, co ti řekne, hlavně měj připravený VIN vozu, který bude určitě chtít. Dej pak vědět, jak to vypadá, samotného mi to zajímá, protože mi pořád nejde do hlavy, že by u 8 měsíců starého auta s Bolerem to dodatečně aktivovat.
    1 bod
  13. Zdravím, FIII, 1.0,44kW, má za sebou první servis po dvou letech a 29 000 km + po roce při 19 000 km měněn olej pouze z preventivních důvodů, protože dva roky a 30000 je dle mého dost pozdě. Přechod na 15000 km interval (olej 5W-40). Cena servisu 3012 Kč (olej, olejový filtr, vzduchový filtr, garanční prohlídka). Jel jsem s FIII po roce delší trasu, protože s ní už rok jezdí jenom žena a zkoušel jsem jet na spotřebu průměrná rychlost po okrskách 63 km/h a výsledná spotřeba na 30 km 4,0 L, auto jezdí fakt krásně na spotřebu. Jinak žena měla teď v zimě průměrnou 5,5 - 6 a v létě 5. Jezdí 10 km do práce + rozvoz dětí po městě. Zatím žádná porucha, a nic měněno, dokonce ani žárovka do světla. Jediné co je fakt znát, že strašně všechno po dvou letech v tom autě vrže, plasty jsou opravdu hrozný. Doufám, že ještě bude dlouho sloužit a pořád s tak pěknou spotřebou. :-)
    1 bod
  14. Můžu jen potvrdit co píše Heini - Měl jem 5let Fabi I HTP 40kw, pak 6let Fábi II HTP 51kw. Nedávno jsem týden jezdil s FIII 1.0 MPI 55kw a motor byl příjemnější a o třídu tichší, než HTP, dále spotřeba famózní, v mrazu na rovné okresce klidně 4,5l. 1.0MPI je slabší než HTP, ale je prostě kultivovaný, válce se nehádají při rozjezdu a spotřeba potěší nejvíce. Na dálnci jsem vklidu jel 120km/h, nic mi nevadilo, na závodění to není, ale na denní ježdění do práce a nebo po městě fajn motor :-)
    1 bod
  15. Máme Fl 1,2 47kw combi a Flll 1,0 55kw HB a jezdí se mi pocitově lépe v Flll. Spotřeba o cca 1,5 l menší . Já vím, nedá se to úplně srovnat, ale je to tak. Jezdíme většinou ve dvou. Já jsem zatím spokojen, vím co si s oběmi auty můžu dovolit.
    1 bod
  16. Bude červená barva a jinak podle jiného prodejce je doba objednání fabie s TSI motorem 3 měsíce. Jinak od motoru MPI očekávám stejnou službu jako u stávajícího Opla Corsy 1,0 43kW, který má také 3 válce a krouťák má 85. V tomto ohledu by měl být motor fabie 1,0 55kW lepší o těch 10 Nm. Máme vnoučata, tak jsme chtěli 5-místné vozidlo, protože první volba byla Citigo, ale to je jen pro 4 osoby. Díval jsem se do statistik a tato motorizace se kupuje jedna z 20 (zbytek preferují TSI) tak snad motor bude oproti TSI více spolehlivý.
    1 bod
  17. Tak jsem dnes pro ženu objednal Fabii III s motorem 1,0 55kW. Bude dojíždet z vesnice do města cca 12 km a proto jsem vybíral klasickou atmosféru. Zvažovali jsme opel Corsa 1,2 51kW a Fabii. Předtím jsem prostudoval všechny recenze a to i na tomto skvělém webu. Zvítězila Fabie nad Oplem zejména kvůli desingu a proto, že všude servis a dostupné náhradní díly. Dal jsem přednost MPI před TSI, protože čím víc je věcí na motoru, tím více se jich časem pokazí. V tomto ohledu jsem konzervativní a osobně mám Octavii 1,6 na LPG, kterou si nechám hodně dlouho právě kvůli jednoduchému motoru. V mojem věku již závodit nepotřebuji.
    1 bod
  18. to ani s chrochtákama který mají 4 válce ,člověk aby si vzal sluchátka nebo špunty do ucha z toho hroznýho chrochtání
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...