Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      32 728


  2. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      14 534


  3. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 911


  4. milanxx

    milanxx

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      3 300


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 16.8.2017 ve všech sekcích

  1. Tobě vadí soudruh Vošický, mně zase ulhaný šéf vývoje agregátů ŠA. Tož tak. Naprostou většinu zákazníků toto vůbec nezajímá, stejně tak, jako je nezajímají technické parametry auta, na rozdíl od konektivity a různých přiblblých asistentů.
    5 bodů
  2. Ještě budu muset zrevidovat tu členskou základnu. Je tu hodně kecalů, co se neobtěžují ani ukázat na našem klubovém srazu a tady pindají o sto šest
    3 body
  3. jn, pravda pravdoucí.. takovej klint se prospí v práci a pak odpoledne může srazovat se svojí vysněnou dehetovou oktavíí včetně tyče na zadní nápravě
    2 body
  4. Na tebe Kokto sere bílej tesák, jednou to u tebe bylo tam na Ukrajině a od té doby na nás sereš. Moc si zlenivěl. Od té doby co montuješ ta tepelná čerpadla.
    2 body
  5. Nechapu co je na tom divného. Byla ta kola v TP? Nebyla. Tak auto neprošlo, oprávněně.
    2 body
  6. Sulfit: ODKAZ - Pro stropní středové světlo je třeba objednat 42 mm. Pro stropní zadní 39 mm. W5W: ODKAZ - Pro čtecí lampičky ve stropním středovém světle. W5W: ODKAZ - Pro kufr a přihrádku spolujezdce
    2 body
  7. To mas vsude, kdyz v Anglii dokazou sundat obrazy portretu vyznamnych osob dejin Anglie na univerzitach z duvodu, ze jsou moc bili a spojovani s kolonialismem te kazde doby a ze prichozi studujici cmoudici by se tam nemuseli citit dobre a byt traumatizovani, tak to by slak vzal me. Na druhou stranu, chteji to, maji to mit. Sem ale at to netahaj.
    2 body
  8. Parkat sa mi stalo,ze mi zacalo spatne fungovat prave scrolovacie tlacitko v multifunkcnom volante.Nevenoval som tomu pozornost.Az teraz pocas 10 dnovej dovolenky zacalo byt uz nepouzitelne.Ako som vsak pocas dovolenky zistil,zaruka na auto mi koncila prave v den,kedy som sa z dovolenky vracal.Reklamovat,alebo to spisat u dealera pocas dovolenky v Taliansku sa mi zdalo zbytocne,tak som to riesil az po prichode domov.Zaruka koncila 14.8.2017,kedy som o tom aj telefonicky dealera Skodovky informoval.Bohuzial neuspesne,pretoze zaruka skoncila a nemam narok na bezplatnu opravu,aj ked je to iba 1 den.Trosku sklamanie,pocut vyhovorky tipu..viete,aj na mixer ked Vam skonci,tak uz sa neda nic robit...alebo viete pane,auto je kupene v Cechach a vy ho chcete teraz den po zaruke reklamovat na Slovensku...to sa neda. Akoze da sa bez toho zit ale vyvalit teraz 140 eur za tlacitka+ vraj kodovanie a praca/to by sa tam fakt po vymene malo nieco kodovat?/,na to teda nemam chut. Takze ponaucenie dobuducna,ak sa nieco vyskytne,budem to hned spisovat a reklamovat aj na Honolulu:-)
    1 bod
  9. Klasika, takže to už v tomto tématu nebudeme dále rozvádět.
    1 bod
  10. kufor a schránka spolujazdca ma päticu T10 (W5W) ak sa nemýlim. akurát lepšie pozerať s bočným vyžarovaním svetla, čiže iné ako sú v linku vyššie
    1 bod
  11. Ahojte. Chcem vam len v skratke predstavit svoju novu karlitu. vyber padol na 1.2 TSI aj vdaka radam z tohto fora. je to 63 kw monte carlo rv. zaciatok 2011. najazdene 112000km. auto ma okna komplet v elektrike maxidot a auto klimu, tak ako som si zelal, taktiez ma sportove sedacky-tak ako som chcel. naviac ma klimatizovanu priehradku a laktovku, tempomat a defend hook, chyba mi hlavne parkovaci senzor a mozno vyhrievanie sedaciek ale to sa casom dorobi. Zamrzi ze karlita nema elektrony, tie majitelovi ukradli-ale tie opat casom poriesim-nejake pekne v ciernej farbe. Auto ma inak jemne oskrety zadny naraznik a to je asi tak jediny neduh exterieru, samozrejme nejaky mini skrabancek sa najde este niekde. Interier vyzera byt zatial velmi pekny. Nemam ani cas sa venovat autu lebo mam vela inej prace co ma mrzi. Jedina velka chyba na je vyskakujuca kontrolka EPC-porucha motora zajdide do servisu-majitel mi to oznamil. Podla toho co som rano dnes rychlo pogooglil to moze byt brzdovym cidlom-to by som bol aj rad ale to moj pripad asi nebude lebo brzdove svetlo funguje a ani nesvieti stale. Cize ostava priamo elektronicky pedal plynu-co nei je brutalne draha zalezitost. horsie by bolo keby je to skrtiaca klapka-ta je origo brutalne draha-jedine od ineho vyrobcu sa da zohnat cca za 130 eur. Najhorsi pripad by bol asi "skorodovany konektor kablovacky motora". Raz ta kontrolka chvilu po jazdeni nabehne inokedy nie. Pokial sa rozsvieti, zda sa mi ze auto padne akoby do nejakeho nudzoveho rezimu alebo co, proste ma slabsi vykon, pomalsie akceleruje....Trochu mam z tohto obavy ale pojdem do servisu a uvidim. Ked to vyriesim a nebudem mat vela roboty, zalozim si aj vlastne vlakno. A inak este raz vdaka za rady pri rozhodovani
    1 bod
  12. Popelařina je taky užitečná práce a Kokta si tam vydělá na starý Porsche [emoji23]
    1 bod
  13. Kokto, to je závist. Ses měl líp učit
    1 bod
  14. Aha, no my jsme měli dříve "klasické" srazy v sobotu odpoledne, ale pro nezájem a neúčast a hlavně pro ignoranci lidí, kteří něco slíbí a pak nepřijedou bez jediného slůvka omluvy, se to zrušilo.
    1 bod
  15. Tak Plačka jezdí z Varů a zvládá. Kokta dokonce jezdil z Hradce Králové, ještě v dobách, kdy měl škodovky rád. Teď jsme mu to zakázali, pač jezdil podřadnými, nebo starými vozy a měli jsme strach o jeho bezpečnost Termín??? Pokaždé jinak, jen ve stejnou dobu. A táhne se to kolikrát až do jedenácti večer....řekl bych skoro pokaždé. To není sraz typu "sežer bramborák a za hodinu vypadni"
    1 bod
  16. neřeš viskozní třídu, ta ti správný olej negarantuje. Řeš celkovou specifikaci, v tomto případě VW 507.00. Jakýkoliv olej, který ji plní, je OK
    1 bod
  17. já sem něco občas jenom špitnu rozhodně bych si nedovolil vám tady do toho pindat
    1 bod
  18. Nojo, konektivitu, to plačka miluje, připojit pračku, mikrovlnku a mixér k Rapidu bezdrátově je jeho sen
    1 bod
  19. No mě se teda nová i30 taky líbí a nemyslím si ze Octavia je daleko hezčí(Zvlášť FL a před FL s halogenama), ale CZ zastoupeni je opravdu k smíchu. Myslím, že kdyby měli normální vedení, ještě by se to lépe prodávalo.
    1 bod
  20. Nenosí to tady pár jedinců, které stihl Kinderplačka zvyklat brekotem a reklamacemi hloupostí Já mám taky Škodu rád, i když bych měl nadávat, do minulého auta jsem zahučel. Tohle ale jezdí a nezlobí. No a jestli sem tam nějaká závada, je to stroj a spousta elektronických sraček, takže se holt něco pokazit může, je to stejné jako všude. Nicméně dobře se mi v tom sedí, má to velký kufr, mám dost místa, ovládání jak to mám rád a jak jsem zvyklej, nežere a nerezne. Prostě spokojenost. A servis za rohem. Jo a ještě něco, to auto se mi líbí
    1 bod
  21. Je to lenost a někdy zbytečnost. To je celé. Nechápu, jak někdo může myslet na to, že když nezabliká, že ušetří. Já taky vždy neblikám, když třeba předjedu auto, nazpátek vždy blinkr nedávám, je snad jasné, že nepojedu dál v protisměru Nebo když odbočuji a kolem mě není živáčka, nebudu přece blikat zajícům, aby se smáli
    1 bod
  22. Kupuju auto a servis minimálně po dobu garance. A, "známý" díky tomu co se v H děje v loni zaplatil na účet dealera a auto nedostal, teprve po velkých tahanicích, to co bylo vidět v tv a styl jednání ... Jasně, tvrdý je to všude, ale všechno má své meze, a i kdyby byla věc technicky navýši, hodně dlouho bych přemýšlel, jestli dát prachy někomu, kde se mi něco nelíbí. Ale, tisíc lidí, tisíc názorů.
    1 bod
  23. Kupuješ auto nebo jakési žvásty? Já vždy a pouze auto, u kterého mě zajímají jiné parametry, než tlachání nějakých managerů.
    1 bod
  24. Vypadá to solidně, a fastback ještě líp. Uvidím, co za něj budou chtít.
    1 bod
  25. když si nekoupíte nejlepší kombík v ČR vaše škoda
    1 bod
  26. To je hnus, velebnosti, co se to v tom světě děje...
    1 bod
  27. Korektností pomatení idioti (nejspíš nějaké místní levicová lůza) řádí jako bolševici. A to si říkají svobodná země??? Tfuj.
    1 bod
  28. Hledej, někde asi bude netěsnost palivového soustavy. Ale moc bych to neodkládal, taky by ti to mohlo shořet.
    1 bod
  29. Zdroj niekde na nete : Kapitalizmus je lepší než socializmus. V socializme zlodeji kradli toaletný papier, mydlo, ceruzky. V kapitalizme zlodeji kradnú fabriky vyrábajúce toaletný papier, mydlá, ceruzky. V socializme robotnici dostávali prebytky. V kapitalizme sú robotnici prebytkom sami o sebe. V socializme kradlo veľa ľudí, ale málo. V kapitalizme kradne málo ľudí, ale zato veľa. V socializme sa o zlodejoch písalo v čiernej kronike a sedeli v base. V kapitalizme sa o zlodejoch píše ako o celebritách a sedia v daňových rajoch…
    1 bod
  30. Ano - na zážehový přeplňovaný dvoulitrový motor jsou tyto parametry v dnešní době u škodovky celkem slabota. 132 kW měla 1.4 TSI v FII RS. A má je také současná generace 1.8 TSI.
    1 bod
  31. Pro klidnou jízdu dostačující, na závody to není to je snad jasné. Zatím jsem s motorem velmi spokojen. Dle měření z aplikace jsem jel maximálkou 207, zrychlení 0-100 za 8,84 s. Údaje z PP ohledně spotřeby dlouhodobá 6,9 na počátku byla 8,3. Teď mám najeto 5000 km a zatím vše v naprostém pořádku. Motor je tichý, start-stop systém funguje překvapivě svižně oproti předchozímu autu, takže mi to ani neštve. Jen v kolonách ho vypínám jinak na běžné stání na křižovatce mi nevadí. Pružnost mi přijde slušná když vezmu v potaz váhu a velikost auta. Mody fungují asi tak, že eco - jen pro důchodce a spořivky jinak teda pružnost a dynamika nula... normal - pro pohodovou plynulou jízdu absolutně v pohodě ve své podstatě využívám nejvíce, režim sport - víc točí klidně i do omezovače a nikdy se automatu nepodařilo zařadit šestku, pružnost a dynamika fakt slušná, opět upozorňuji na váhu a velikost vozidla. Mám tedy jen předokolku v automatu a na 4x4 bych volil dvoulitr, protože u tohoto motoru by předpokládám narostla spotřeba na úroveň dvoulitru a kroutící moment je zde také menší. Pokud chceš tažné zařízení pro vozík tak to půjde v pohodě, ale pokud třeba na loď či obytný přívěs tak si troufám tvrdit, že by to byl opruz s tím jet. Při plném zatížení vozu je to v pohodě pro plynulou jízdu, "závodit" jde jen tak ve dvou lidech na režim sport. Jezdím v pěti lidech dva dospělí tři adolescenti a v kufru tašky pro čtyři holky.... a nějaké mé svršky a úplně v pohodě, samozřejmě v tu chvíli je spotřeba tak o litr až litr a půl větší než je průměr. Jinak můj jízdní styl je klidný a rychlostně se pohybuji na vrchní hranici povolených limitů v ČR, maximálku jsem zkoušel v Německu. Výkonově tedy v pohodě a co se týče poruchovosti a technického života to ukáže čas, protože řeči typu to bude utahaný a celý se to rozsype jsou jen keci dokud to nebude empiricky ověřeno. Máme doma ještě Tiguan se stejným motorem takže jsem volil podle zkušenosti a předchozí auto byla Honda CRV 4x4 2,2 diesel 110kW. Dle záznamů jsem využil čtyřkolku jen ze 4 procent, proto vím že ji nepotřebuji a také vím kolik byla její spotřeba. Teď mohu s klidným svědomím říct, že jsem udělal dobře a pokud nebude motor závadový tak si příště klidně koupím jeho nástupce. Mimochodem benzín už budu mít vždy ta kultivovanost mi prostě dostala na kolena. Přeji pěkného dne všem.
    1 bod
  32. 1 bod
  33. Od tebe jsem tady na foru neviděl žádný pozitivní názor, pouze negativistický nálady. Na Alu možná ale z druhé ruky jako mám já..
    1 bod
  34. Tady přidávám fotku podběhu pro e-Up koupeny podle čísla (12E....) v návodu od Sir_Jarek - Tedy podběhu se "zvukovou izolací" Která vypadá že moc izolovat nebude Každopádně díky za skvělý návod, na montáž se chystám.
    1 bod
  35. Přidávám můj fotonávod na montáž zadních plastových podběhů - snažil jsem se podrobně popsat, aby se toho i méně zkušení či nejistí nebáli. Montáž zadních plastových podběhů UP! Citigo Mii.pdf Výhody originálních dílů - podběhů a upevňovacího materiálu: - perfektně pasují, celá zadní část vozu je zkonstruována pro jejich použití - skvěle chrání zadní partie skeletu karoserie před abrazí kaménky, posypovou solí a následnou korozí (zejména nejzadnější choulostivou část a také partii kolem hrdla palivové nádrže), před vnikáním vody kam nemá - včetně elektroinstalace - snížení hlučnosti od odletujících kaménků - kdykoli snadná demntáž (třeba kvůli případným opravárenským úkonům) Připomínám, že je třeba se na začátku rozhodnout, zda použijete podběhy z modelu Cross up! nebo e-up! a také to, že zadní držáky podběhu nemusí být kompatibilní se zadními zástěrkami - podběhy lze ale namontovat i tak, bez zadních držáků - řešilo se to na angl. fóru.
    1 bod
  36. Origo obrázek, položky 24 až 29 z této stránky http://volkswagen.7zap.com/en/rdw/up!+e-up!/up/2016-772/8/809-809070/ by mohlo jít opsat čísla a zeptat se u VW - chystám se na to, a jestli nezapomenu... (pokud se vám neotevře odkaz, tak ho zkraťte a doklikejte se k up! -> klikněte na obrázek karoserie a až uvidíte stejný obrázek jako výše tak rozkliknout) Pro pohodlí jsem vypsal čísla dílů, počet kusů a doplnil cenu zjištěnou od VW Teplice: 24 - 12E 810 429 - bracket wheel housing liner - left rear - 1ks - držák - 200,12 CZK (24) - 12E 810 430 - bracket wheel housing liner - right rear - 1ks - držák - 200,12 CZK 25 - 1S0 810 971 - wheel housing liner, plastic - left rear - 1ks - podbeh holy-umela hmota - 834,94 CZK (25) - 1S0 810 972 - wheel housing liner, plastic - right rear - 1ks - podbeh holy-umela hmota - 834,94 CZK [Nebo - alternativa dílů 25 (25) - díly 1S0... jsou z Cross up! díly 12E... z e(lektro)-up! - liší se tím, že Cross up! má díky lemům blatníků u nárazníku větší přesah podběhu, (lze zkrátit, upravit pro nárazník Citigo), zatímco e-up! má plast přesně k nárazníku klasického up! + prý navíc na podbězích nalepenou zvukovou izolaci, takže bude ještě lepší odhlučnění (asi filc, já bych to tam nechtěl kvůli držení se vlkosti): 25 - 12E 810 969 - wheel housing liner, plastic - left rear - 1ks - podbeh holy-umela hmota - 834,94 CZK (25) - 12E 810 970 - wheel housing liner, plastic - right rear - 1ks - podbeh holy-umela hmota - 834,94 CZK] 26 - N 10621301 - expanding nut - 5X13,2 - 4ks - PR-2JK - matice rozpínací - 53,20 CZK (cena za 4ks) 27 - N 90833801 - expanding nut - 4,8 - 6ks - PR-2JK - matice rozpínací - 58,86 CZK (cena za 6ks) 28 - N 90974701 - hexagon socket head panel bolt - 5X16 -18ks - PR-2JK - šroub do plechu s vnitřním šestihranem - 56,88 CZK (za 18ks) 29 - 811 807 577 C - insert nut - 2ks - matice stavěcí - 20,28 CZK (cena za 4ks) Mezisoučet bez DPH (podběhy z e-up!) 2259,34 + DPH 474,46 = 2733,80 CZK s DPH _______________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________ AKTUALIZACE! seznamu dílů: Dále je třeba objednat ještě tyto díly: 5 - 1S0 810987 9B9 - adaptér - levý - 1ks - 132,98 CZK (5) - 1S0 810988 9B9 - adaptér - pravý - 1ks - 132,98 CZK Cena celkem tedy bez DPH 2525,30 + DPH 530,31 = 3055,61 CZK s DPH Adaptér je položka 5 z tohoto náhledu: Adaptér (v Etce se to může česky jmenovat jinak) slouží k uchycení plastového podběhu v přední části - šrouby k nim netřeba dokupovat, neboť se použijí ty samé po odmontování podobného menšího dílu, který je namontován místo adaptéru (takovej ten kus plastu na konci prahu před zadním kolem). Vlevo je nový adaptér, vpravo původní díl (už nepotřebný) Zde namontovaný nový díl: Není to prý vyloženě nutné (podběh drží i bez toho), ale rozhodně to líp vypadá: ...než takto: (fota z níže uvedeného angl. fóra)
    1 bod
  37. Má ta modrá ještě nějaký jiný smysl, než jako znesnadnění nitrožilní aplikace drog?
    1 bod
  38. To určitě, design korejců byl, je a bude vždycky hnusnej (jediná vyjímka byla Kia sportage, ale tu už teď dojebali taky)
    0 bodů
  39. Mluvíš mi z duše. S tím rozdílem, že mně zatím všechny škodovky šlapaly jako hodinky, závady pouze běžné. A líbí se mi daleko víc než korejec.
    0 bodů
  40. Teď jsem to sem chtěl taky dát. Velebnosti, jdu blejt
    0 bodů
  41. kdepááák, nová I30 je pěkné auto.
    0 bodů
  42. Je to hnus ten korejec...
    0 bodů
  43. Nemáš chodit do servisů nějakého Pepíka z Horní dolní. Tento problém je znám už snad 4 roky, dokonce se to měnilo v záruce... měli to dokonce v těch svých čtvrtletních blábolech, ve kterých si sdělují problémy aut. Hučí všechny. Každá 1.6 TDi, do které sem sedl a nebyla opravená, tak hučela jak dementní. A smutné je, že to hučelo i u auta, která bylo vyrobeno rok a půl poté, co na chybu došli a dokázali ji v servisech odstranit.
    -1 bodů
  44. @sTebliczek tak trochu oživím tohle již skoro rok a půl mrtvé vlákno :-) s mojí zkušeostí z loňského jara. Přítelkyně si koupila z Německa dovozovou F2..jel jsem s ní na evidenční kontrolu na STK,aby mohla být zaregistrována a nestačil jsem se divit soudruhu technikovi na STK a jeho aktivitě..auto obíhal se zrcátkem a dlouze hledal z vnitřní strany disku hodnotu ET. Vůbec jsem netušil, že by tam bylo něco jiného než v TP a hle ono opravdu bylo..auto bylo obuto na alu, které mělo o 2mm jiný ET než byl zapsaný v TP, takže s úsměvem na tváři mi sdělil, že vozidlo žádnou evidenčku nedostane. Musel jsem se držet,abych ho neposlal k zemi..:-)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...