Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      8 641


  2. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      14 534


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 723


  4. Ondrero

    Ondrero

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      8 074


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.9.2017 ve všech sekcích

  1. Kokta by závodil i ve formuli, ale když to zkoušel v Tescu u pc simulátoru, muselo ho deset dětí tahat za ruce ven, šprajcnul se v sedačce [emoji23]
    4 body
  2. Jo, poctivá nýtovačka na naftu. Jen u tohoto motoru s kódem BXE ráda vyletí ojnice z motoru.
    2 body
  3. 2 body
  4. Ty vole 225 tis km a 10 let starej srot a 160tis kc [emoji23] [emoji23] [emoji23] . Auto pred smrti.
    1 bod
  5. Teď mi zrovna říkala domácí, že souseda pozdravila na dálnici. Ojnice. Pro rejpaly. [emoji1] [emoji1] [emoji1]
    1 bod
  6. Jo, víme, Rapid RAM. kokto, a diagnostikou ESP nevypneš?
    1 bod
  7. Ja kokto nejsem zavodnik ale rozumim tvymu konicku, proc ne. Jen nesmis k tomu zavodeni vse nazorove vztahovat. Ja bych nejradeji poradnej velkej pohodlnej kocar pouzitelnej i do terenu, kde se podivam kam jini nedojdou ani pesky. No Kodiaq to neni [emoji23][emoji23][emoji23]. V aute, ve kterem se nebudu mackat, auto kde nemusim hlidat obrubniky nebo zmrazky na silnicich v zime atd. atd., auto kde clovek neni po 500km vyklepanej a rozlamanej jako startka. Dostatecne vykonny na predjeti a auto z ktereho kazdemu spadne celist a upadnou usi ze zvuku motoru. Ano vsichni vi co myslim. Je to Rapid a proto jej mam. Nenahraditelny to vuz. [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    1 bod
  8. A proč ho nemají v F1, moto GP, really atd. Dobré je jenom občas.
    1 bod
  9. Sundat kryt pod volantem. Drží do 4 šrouby, dva šrouby u pojistek, jedem nahoře v malé přihrádce, jeden ve velké vpravo. Po vyndání šroubů lehce vysuneš směrem k sedadlu, odpojíš kabely od ovladačů světel, vyndej diagnostickou zásuvku z krytu, potom už nic kryt nedrží.
    1 bod
  10. Relé box a druhé zľava, teda ak si to ešte pamätám, možno sa mýlim. Ale pomohla by ti dielenská príručka, tam nájdeš kopec dobrých info. Z netu sa dá stiahnuť.
    1 bod
  11. Jelikož tu stále není moc informací o tomto motoru, založil jsem toto téma, přikládám foto a odkazy na technické informace. Autorevue - třívalec VW Group 1.0 TSI ŠKODA Osobnosti: Nový motor 1.0 TSI s Martinem Hrdličkou v 60 vteřinách
    1 bod
  12. Aleš_BX: Tak trochu nechápu Tvojí připomínku. S Mirkovo nemám problém :-)
    1 bod
  13. Zdravím. V květnu 2017 jsem pořídil OIII kombi ( čtyřočko ) motor 1.4 tsi 110kW, kroutící moment 250Nm, v prostřední výbavě. Nyní nalítáno cca 6.000 km. Jednoduše jsem z motoru nadšený, konkrétně z pružnosti a spotřeby. Dlouhodobá spotřeba 5.8 l, ale jezdím většinou klidně dle limitů nebo mírně nad. Plzeň - K. Vary v jedné osobě 5,5 l a to se neloudám ( cca 110 km na tachometru ). Na dálnici 130-140km 6,5 l v plně obsazeném voze 5 osob s plným kufrem a rychlostech 130-140km - toto léto - Plzeň - Považská Bystrica. Skvělý motor na předjíždění běžných aut - Porsche 911 apod. nepředjíždím . Pro většinu běžných uživatelů bohatě stačí, je tam i výkonová rezerva. 1.8 tsi bude o fous lepší, ale né o moc větší, mám zkušenosti se starší 1.8 tsi, s kterou jsem několikrát jel, ale nevlastnil ( tovární nastavení 110 kW později čipnuto na cca 132kW u Cimbu ) a rozdíl bude zejména v pružnosti ve větších rychlostech např. nad 140 km, kde se moc často nepohybuji a možná lepší zrychlení obecně. Jediné dvě věci, co mne trochu štve u nové octávky jsou přední boční okénka a start- stop systém. Pokud jsou pootevřená a zavřu dveře, tak se děsně rozklepají nebo spíš zarachotí. A teď jsem v září zjistil, že když padne mlha, tak přední boční okénka nesetřu běžným sjetím dolů. Nesetřou se ani menší kapky. Prostě je tam větší mezera než má být a ta prachovka je nesetře. Zadní okna jsou v pohodě. Zajedu do servisu zda s tím něco jde dělat, ale kurňa to uměl i favorit. Nemusím start-stop system, motoru to nedělá dobře ( startéru jistě ne ), okamžitě po nastartování vypínám z následujícího důvodu. Když mi to chcípne před kruhovým objezdem na 1 vteřinu, když zastavím, než se zařadím na kruháč, tak bych vylít z kůže. Sice to okamžitě opět nastartuje, ale stejně to takhle za životnost auta zbytečně chcípne nepočítaně. Kdyby to šlo alespoň vypnout napořád a ne vždy pokaždé před startem. Montují do aut něco co tam nechci nebo spíš nemůžu ovládat podle sebe. Stačí obrátit funkci zapínání, abych si to zapnul, když chci já ( v koloně nebo když vím, že červená bude svítit ještě dlouho ) a jsem se start-stop systémem naprosto spokojený. No ale to jsou fakt pouze dvě chybičky, co jsem zatím našel. Celkově ale jinak super vůz z pohledu vnitřního prostoru, vnějších proporcí, palubka, infotainment ( rádio Bolero ) atd. Pořád mně něco překvapuje. Koukal jsem na golfa a i30, to jsou prostě o něco menší auta ( a nebudou špatná ), ale kvůli velikosti a motoru jsem nakonec přihodil nějaký peníz navíc, v rodině je i OII a OIII je opravdu větší. Ale toto je na jiné vlákno.
    1 bod
  14. Oplbizovi se narodila malá Corsa [emoji23][emoji23]Tak blahopřeji [emoji39]
    1 bod
  15. dinosauři se bez ksichtoknihy obejdou, bo nemusí všici vědět o každém našim/mém prdu
    1 bod
  16. Pokud vím, tak někteří tady na té lesklé plasty aplikují keramiku. Zeptej se u svého detailera :-)
    1 bod
  17. Helmic, naprosto souhlasím, i když mi surround funguje, tak ho nepoužívám, osobně ho považuji za kurvítko zvuku, ale co si budeme povídat: 100 lidí - 100 chutí - 100 názorů...
    1 bod
  18. Je doporučeno nechtat to tak 1 minutu běžet a pak vypnout.
    1 bod
  19. Achjo, zbytečně to dramatizuješ, airbag ti nemůže "náhodně" vybuchnout.... krom tohoto čidla, je tam ještě čidlo zrychlení atd, vše musí vyhodnotit ŘJ.... V tom co jsi přiložil - část návodu, se řeší jen problém, aby čidlo airbagu neselhalo při nehodě... když ve dveřích nebude čalounění... Na stránkách téhle firmy www.ahifi.cz mají spousta referencí a to i složitějších vozů než je OIII, takže bych z toho opravdu takový strach neměl...
    1 bod
  20. Tak si na to máš pořídit vhodné auto, případně ho i upravit, a ne tady pořád skučet, jak zastydlý puberťák. Vždyť jsi tím skoro všem (a to nejenom tady) jen pro smích.
    0 bodů
  21. ESP je tam pro bezpečnost stejně tak jako ABS. Že jezdíš jako prase to my už dávno víme. Že ti to kurví brzdy je jen tvoje hloupost, když si pořád hraješ na závodníka.
    0 bodů
  22. V mém příspěvku jsem jen chtěl upozornit na fakt, že i dvě varianty upevnění víceprvku (pevná a pomocí pružných lůžek) se různě promítají do jízdních vlastností, přenosu hluku a kvality odpružení vozu. A o tom se vede diskuse v tomto vlákně.
    0 bodů
  23. Hlásim, že už aj ja mám nahodené lišty.. veľmi ich tam nevidno, ale mne sa to takto aj celkom páči!
    -1 bodů
  24. Obrázek víceprvku od Stanmara je pro modely O III s předním náhonem - pomocný rám je zde uchycen do karoserie (červeně označená místa) napevno pomocí šroubů. U modelů 4x4 rám oddělují od karoserie ještě pružná lůžka.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...