Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      8 641


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      9 778


  3. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      6 804


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      32 723


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.10.2017 ve všech sekcích

  1. Já nevím. Ale když stávka, tak pořádná. Minimálně měsíc by neměli vyjet a zůstat doma.
    6 bodů
  2. Oficialni informace k nedavnemu dotazu ohledne odpadnuti BOLERA. Tak tady mate vyjadreni, nehledejte ve vsem hnedka vsechno spatny
    4 body
  3. OEM Svetelný senzor v palubnej doske Zoznam materiálu: - 6V0 907 451 A - fotosenzor v palubnej doske. POZOR ! dôležité je označenie A na konci. Pokiaľ je v aute automatická klíma, pravdepodobne už bude aj senzor, ale bez písmena A. - 1K0 972 704 C - konektor pre fotosenzor - 5E0 941 431 N - prepínač svetiel s funkciou AUTO - 000 979 009 E - 6ks - piny do konektora, BCM jednotky, prepínača svetiel - vodiče 4 m Potrebné náradie: - textilná izolačná páska - sťahovacie pásky - krimpovacie kliešte/kombinačky - úzky plochý skrutkovač / hrubšia ihla - torx 20 - notebook a diagnostika Schémy zapojenia: Pohľad na svetelný senzor a konektor: Senzor nie je nutné rozoberať, ide len o názornú ukážku. Káble som si prichystal vopred, senzor sa predáva zvyčajne bez nich. Postup: Rozobrať polovicu interiéru ... Možno to až také komplikované nebude. Ako stále, píšem ako som postupoval ja. Kedže sa potrebujeme dostať k svetelnému senzoru alebo k jeho krytu, nevyhol som sa demontáži okrasnej lišty, rádia, stredných výduchov kúrenia, prepínača svetiel (ten sa musí vymeniť tak či tak), BCM jednotky a budíkov (prístrojová doska). Okrasná lišta je nacvaknutá - odporúčam začať na strane vodiča, konkrétnejšie na pravej strane kde končia budíky. Vložiť plastové páčidlo, alebo jednoducho potiahnúť rukov. Následne povyťahovať po celej jej šírke smerom k spolujazdcovej strane. Odložíme si ju bokom, aby sa predišlo jej zničeniu. Na rádio sú nutné vyťahovacie prípravky, pliešky. Tie zasunieme do vyznačených otvorov a celé rádio vyberieme von. Odpojenie konektorov už necham na uvážení. Teoreticky tieto dva kroky je možné vynechať, ak si trúfnete vybrať priamo výduchy kúrenia a podarí sa vám prestrčiť potrebné dva vodiče od svetelného senzora k BCM jednotke. Výduchy kúrenia držia na myslím 4 či 5 plieškoch, prii vyberaní si pomôžeme oboma rukami - jednu do otvoru po rádiu, druhú z vonkajšej strany. Tou spodnou rukou vytlačíme výduchy von. Chce to trošku cviku, ale dá sa to hneď na prvýkrát. Pre demontáž budíkov skloňte volant do spodnej polohy a smerom k sebe. Odistite krytiu lištu dekoru potiahnutím k sebe, držať ju bude koženka. Tá môže ostať na svojom mieste. Pod budíkmi vyskrutlujeme dve torx skrutky, postačí skrutkovač od rezervy, torx č.20. Budíky vytiahneme nad volant a zatiaľ neriešime. Prepínač svetiel prepneme do polohy 0 (slovom nula), zatlačíme dnu a zároveň otočíme v smere ručičky hodiniek, čím sa uvoľnia západky a prepínač vytiahneme von, odpojíme konektor. BCM jednotka je nacvaknutá v svojom držiaku pod volantom, presnejšie za poistkami. Lepšie je najprv odpojiť všetky 3 konektory a až potom ju vyberať. A aby som nezabudol, na vybratie krytu namiesto svetelného senzora, alebo pre jeho kontrolu využite plastové páčidlá, je uchytený iba dvoma pružnými sponami. Tým rozoberanie zatiaľ končí, začína elektronická časť. Celkovo je potrebné natiahnúť tri vodiče - dva idú medzi senzor a BCM jednotku, jeden medzi prepínač svetiel a BCM jednotku. Osadenie pinov: - svetelný senzor - pin 1 - smer BCM - T73a/13 - svetelný senzor - pin 4 - smer BCM - T73c/56 - prepínač svetiel - pin 2 - smer BCM - T73a/43 Vodiče som zapájal najprv do svetelného senzora, piny zakrimpujeme na vodiče a vložíme na správnu pozíciu do konektora, konektor zapojíme do senzora. Vodiče som ako zvyčajne omotal textilnou izolačnou páskou pre ochranu na dĺžke asi 120 cm, vodiče sú dlhšie asi o 20 cm smerom k BCM. Prestrčíme ich otvorom pre senzor a senzor osadíme na svoje miesto. Pre správne vedenie vodičov poslúžia otvory po výduchoch, rádiu, budíkoch. Vodiče natiahneme smerom k BCM jednotke priestorom za budíkmi a prichytíme o pôvodné káblové zväzky. Od prepínača svetiel je nutné natiahnúť jeden ďalší vodič priamo do BCM. Pin si nakrimpujeme na asi meter dlhý vodič, na konektore úzkym skrutkovačom alebo ihlou odistíme poistný plast a pin osadíme na správne miesto. Opäť prichytíme na vhodné miesto k pôvodnej kabeláži smerom k BCM jednotke a osadíme na správnu pozíciu. Tým by bolo doplnenie potrebných prepojov dokončené. Zloženie všetkých potrebných prístrojov na svoje miesto je otázkou pár minút, poradie nie je dôležité (prepínač svetiel, budíky, rádio, okrasná lišta, ...). Ako predposledný bod je nutné nakódovanie senzora, aby auto o ňom vôbec vedelo. Zároveň je možné nastaviť si coming/leaving home. Kódovanie: - Modul 09 – Central Electronics - Coding – Long coding calculator - Byte 6 - Bit 0-1 zmeniť na 01 Light Sensor installed [PR-8K3+8N4] - Byte 7 - Bit 0-1 zmeniť na 03 Coming/Leaving-Home Type: Seat/Skoda/Volkswagen - Byte 7 - Bit 5 zaškrtnúť Light Switch with Assistance Driving Light (ADL) installed [PR-8K3] - Adaptations 10 Comfort illumination-Coming Home Verbaustatus zmeniť na automatic Comfort illumination-Leaving-Home Verbausstatus zmeniť na Enabled Comfort illumination-Menuesteuerung Coming Home Werkseinstellung zmeniť na active Comfort illumination-Helligkeitsschwelle Infrarot-Messung zmeniť na 72.0 Comfort illumination-Helligkeitsschwelle Forward-Messung zmeniť na 100.0 Comfort illumination-lho_aktiviert zmeniť na active Comfort illumination-Coming Home Leuchten zmeniť na Fog light/Low Beam podľa požiadaviek Comfort illumination-Coming-home Einschaltereignis zmeniť na Driver door/Ignition (volí sa možnosť, odkedy má počítať nastavený čas coming home) Pri zvolení stretávacích svetiel: (5)-Leuchte6ABL LB44-Light_Function_B_6 zmeniť na Coming Home Leaving Home (5)-Leuchte7ABL RB5-Light_Function_B_7 zmeniť na Coming Home Leaving Home Pri zvolení hmloviek: Leuchte12NL LB40-Light_Function_C_12 zmeniť na Coming Home Leaving Home Leuchte13NL RB3-Light_Function_C_13 zmeniť na Coming Home Leaving Home Záverečný krok? Počkať si na zotmenie a otestovať funkčnosť automatického zapínania svetiel aj Coming/Leaving Home funkcie. Video coming/leaving home: V prípade problémov alebo nejasností ma neváhajte kontaktovať. Prípadne sa zastavte a namontujem . Odkaz na článok: http://wirer.sk/easy_light/
    3 body
  4. Jo. A auta dát na špalky.
    3 body
  5. Do te doby nez poletis na dovolenou a nekdo ti bude blokovat cestu na letisti. Koupit starej kamion, nalozit ho panelama a trochu si tam tu cestu skrz ty taxikare udelat. Mozna by se taky nejaky taxikar divil kdyby tam potreboval clen jeho rodiny zachranou a ta se tam diky teto akci nedostala vcas.
    3 body
  6. Já taxíkem nejel už několik let, takže jsou mi u ...
    3 body
  7. Ať dou do hajzlu, jsou samej pupínek, když se našla konkurence .
    3 body
  8. Spam spadl tam, kam patří, jeho autoři ovšem značně riskují.
    2 body
  9. Souhlas. Kdyby se chovali slušně, nemusejí se bát konkurence. Neříkám, že v něčem nemají pravdu, ale otloukat kvůli tomu konkurenční auta je ubohost prvního kalibru.
    2 body
  10. zatím jsem nic nekodoval, nemám s tím zkušenosti, prostě jsem to zkusil. Před montáží jsem si to jenom vyzkoušel na pravém světlometu. Odpojil jsem konektor a vytáhl jsem kabel, který je dost dlouhý do FL světla položeného na motoru a ono to svítilo.
    2 body
  11. Zdravím, chtě bych vas poprosit o radu. Dnes jsem namontoval faceliftované xenony na mého rapida (12/2013) a situace je následující: - po zapnutí zapalování LED denní svítí - LED blikačky blikají - potkávací světla fungují - dálkáče fungují - svítí mi kontrolka praské žárovky (to jsem čekal) Jediné, co nejde jsou parkovačky. Na rapidu 2018 se myslím jen sníží intenzita denního svícení. Mě ta bíla linka prostě zhasne. Myslíte, že to jde nějak softwarově udělat, aby ty parkovačky fungovaly? Dík
    2 body
  12. Úplně by stačilo s nimi nejezdit...
    1 bod
  13. Tak po nějakých 2 týdnech ježdění v nové "laurince" s Cantonem musím přiznat, že to vůbec nehraje špatně, a že strachy byly zbytečné. Není to sice Soundsystem z O2FL (i když vlastní přehrávač je jistě o míle dál), ale asi soudruzi udělali nějaký domácí úkol, a oproti předFL O3 to je docela pokrok. Jestli to je odlišným nastavením, či jinak zvolenými repro a jejich umístěním, také řešením dveří, to netuším. Jediným problém zůstává občasné zadrnčení něčeho, co je v kapse předních dveří a dostane se do rezonance. Začnu pomalu hledat někoho, kdo dveře profesionálně pořádně vytlumí, příp. i vypolstruje (má někdo ánung?). A asi přeci jen v autě vyzkouším muziku ve FLACu, ve kterém mám svou celou hudební databázi. Do O2ky jsem to musel vždy konvertovat do MP3, a tady jsem si říkal, že to asi nebude ani stát za to to zkoušet... Netuší někdo, jak velké SD jsou v O2FL maximálně možné, tím myslím otestováno ? Samostatnou kapitolou je integrovaný "noise cancellation" systém (a o němž se toho moc neví ). Při poslechu nějaké hudby (u mě takřka stále), kdy je umlčování hluku evidentně aktivní je vše OK, okolní hluk je celkem pryč, takřka není slyšet asi vlastní troubení, zní jako z jiného auta, hodně vzdáleně. Ale po ztišení či zastavení hudby (např. při telefonování) dochází k bizarnímu jevu, kdy když kolem mě třeba projede nějaké auto, mám pocit, jak kdyby byla okna otevřená (!), jak moc je to slyšet. Tak nevím, zda-li to je tím umlčováním hluku, které se někdy deaktivuje, a nebo mému uchu navyklému na ticho v O2FL se SunSafe skly... Bohužel je ke "Canton active noise cancellation" tak málo info...
    1 bod
  14. Jo tak metro na letiště už asi těžko, to tam bude dříve TRAM, nebo i možná vlak. Když oni "odborníci " stočili metro z Petřin na Motol...
    1 bod
  15. A nebude to náhodou Spálek - ten co v práci spí ?
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Za mě tak na 50% v práci nebudu, ale povinností mam dost. Snad to vyjde.
    1 bod
  18. Já jo, pokud budu živ. Už jsem vás dlouho neviděl.
    1 bod
  19. XL -extra load,FR-ochrana ráfku.XL mají tvrdší bočnice
    1 bod
  20. Ano, 190 km/h nastavíš v infotainmentu.
    1 bod
  21. Taxikáře řadím mezy šmjdy. Sami mají máslo na hlavě. Už tu byly aféry, jak okrádají zákazníky... cinknutý tachograf, nebo nezapnutý, nebo záměrné prodlužování trasy, nebo EUR ke koruně 1:1 ... A když se najde konkurence můžou se posrat! Naschvál si vyberou letiště, kam se lidi prostě musejí dostat včas jinak mají děsný problém. Udělal bych s nimi krátký proces jak za Komanče. Nahnat do antonů, odvézt za město na pole, tam je seřezat obuškama a nechat je tam... Kua, už aby bylo to METRO na letiště! To bude teprve pořádná a zdravá konkurence. Pak jim nezbyde nic jiného, než vymslet nějakou jinou zlodějinu. Město mě taky dost sere. Vylezete v Praze z letadla a nevidíte žádné cedule typu "BUS to CENTER of TOWN" a pořádnou kvydlovu dopravu autobusy. Ale seřazených žlutých fakáčů před halou nespočet.....
    1 bod
  22. kdyztak me nekdo opravde, ale melo by to byt takto: 88H = 88 - hmotnostni index - ten musis zachovat (pripadne vyssi) H - rychlostni index - muze byt nizsi, ale musis mit v zornem poli upozorneni na nizsi maximalni rychlost - napr. tedy upozorneni na maxidotu tzn: 84T - nemuzes pouzit - 84 je mene nez 88 88T - muzes pouzit - 88 je zachovano, T je sice nizsi nez H, ale budes mit upozorneni 84H - nemuzes pouzit 84 je mene nez 88 88H - splnuje vse
    1 bod
  23. Samozřejmě, že trpím samomluvou.Člověk si rád vyslechne moudrou radu od odborníka.
    1 bod
  24. Předpokládám, že brzdovka nikde neteče. V tom případě myslím, že jediná možnost je, že se z hlavního brzdového válce vrací kapalina zpět do nádržky. Asi nějaká nečistota ve ventilu mezi válcem a nádobkou. Možná by pomohlo vyměnit brdovou kapalinum aby se brzdový válec propláchnul. Myslím, že už tady podobný dotaz byl že jsem už jednou takhle odpovídal. Nebo nějaké dežaví? :-)
    1 bod
  25. Před face měla auta bez panoramy anténu vepředu, s panoramou vzadu. Po face mají všechna auta anténu vzadu, případně druhou v čelním skle.
    1 bod
  26. Soot Mass Calc./Measured - množství sazí vypočtené/měřené Regen. Duration - doba trvání aktivní regenerace (pokud probíhá) Distance/Time Since Last Regen. - vzdálenost/čas od ukončení poslední aktivní regenerace Oil Ash - množství olejového popela (prakticky životnost DPF) Low Press. EGR Closing - na kolik % je uzavřen EGR ventil DPF Input/Output Gas Temp. - teplota spalin na vstupu/výstupu DPF Post Injection 1/2/3 - množství paliva v 1./2./3. dodatečném vstřiku (pokud probíhá) Pavel 5: Ten jeden dodatečný vstřik bych přičítal studenému motoru a snaze ECU o rychlejší zahřátí eko hejblátek ve výfuku. Měřené a vypočtené množství sazí se může trochu lišit. Kdyby byl rozdíl velký, něco je špatně a auto nejspíš vyhodí chybu, ale to není tvůj případ. Jak píše Clerfayt, všechno vypadá být ok a podle zaplnění filtru popílkem vypadá být motor vzhledem k nájezdu v dobré kondici. lojzik76: Předpokládám, že vypočtené (calculated) množství sazí počítá ECU z hmotnosti vstřikovaného paliva, teploty a zátěže motoru atd. - je to teoretická hondota, jak moc by měl motor kouřit. Změřené (measured) množství sazí se hádám počítá se změny diferenčního tlaku DPF - je to praktické ověření, že teorie nelže. Ve starší cracknuté verzi se zřejmě zobrazují měřené saze jako rozdíl od vypočtených (tudíž mohou být i záporné), zatímco u novější verze aplikace (viz Pavel 5) jako absolutní hodnota.
    1 bod
  27. Záleží ovšem na tom, co se jim ukáže na regloskopu, a ne na tom, že Ti připadá špatný osvit a že to tedy chceš nastavit na svícení více nahoru. Nevím jaké jsou referenční hodnoty pro FullLED AFS světla.
    1 bod
  28. Zdravím, chtěl jsem se zeptat, zda je možné přes Caristu nastavit denní svícení tak aby zůstalo zapnuté i po automatickém rozsvícení potkávacích světel. Mám Superb II combi z roku 2011. Potkávací světla jsou xenony. Předem díky.
    1 bod
  29. Však jsem taky do SM psal, že takto udělaný test nemá vypovídající hodnotu. A že za tím vidím reklamu pro ŠA potažmo VW. Je mě jasné, že na muj mail nebudou reagovat, ale já si aspoň "ulevil"
    1 bod
  30. A nemají facelift náhodou jiný konektor? Já měnil včera za nefacetlift, zítra nahraji fotky z průběhu výměny (mohlo by někoho zajímat).
    1 bod
  31. Delam na tom kazdou volnou chvilku ale pocitam tak horizont 1. mesice
    1 bod
  32. Tak tam nejde zajet autem, tam Pawouk nechodí Tady je hezči
    1 bod
  33. Všiml jsem si změny u OIII FL v konfigurátoru konkrétně u výbavy Fresh. Nyní již není možné objednat 8" infotainment Bolero a k tomu SmartLink. Touto kombinací se dalo výrazně ušetřit pokud by jste využili navigaci z mobilního telefonu. Nyní zbývá varianta zůstat u menšího 6.5" Swingu a připlatit si 3500,- za SmartLink a nebo zvolit 8" Amundsen s navigací (vč. integrovaného SmartLinku) za 17800,-
    1 bod
  34. Prodejce z Amazonu posílá přes US Postage, v Česku to přebirá ČP. Teď naposledy mě to šlo asi týden.
    1 bod
  35. Aj ja prikladám neake info co som nedavno zozbieral pre priaznivcov a hlavne majtelov,,1,0tsi,, kedže aj ja som majtelom tohto motoru.Hádam to niekomu pomože najst čo hladal tak ako mne. 16648.pdf
    1 bod
  36. Maly tip pre tych, co maju niekoho v UK - originalny adapter Carista za 10£ https://www.amazon.co.uk/Carista-Bluetooth-OBD2-Adapter-App/dp/B00YVHGTBM
    1 bod
  37. No hovoril som. Uz vyliezaju. Edit: a maju plne vrecka minusiek ako pubertaci
    1 bod
  38. ahojte aku zlavu sa vam podarilo vybavit na octaviu ? dakujem
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...