Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      32 730


  2. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 911


  3. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 123


  4. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      14 534


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.10.2017 ve všech sekcích

  1. Ani já ne samozřejmě. To jen Pawouk jezdí vožralej se zamlženejma brejlema od lihových výparů, Stanmar s úsměvem drtil důchodce autobusem a Plačka blokuje stále pomalou jízdou po okresce provoz
    3 body
  2. Prdlajs, od 1. ledna 2018 Stuttgart zákaz dieselů až do normy EURO5 - mimo jiné i OIII, EURO6 bude evidentně následovat vzápětí. A pozor, toto nařídil soud, ne radnice! Což je velmi nebezpečné, s tím už nikdo nic neudělá. Soudce jaksi ve volbách nevyměníš.
    3 body
  3. Piráte. Kdy bude další Krušárna? Mám chuť na ten nakládaný hermelín.
    2 body
  4. Ten Tvůj Rapid z toho dostane takovej šok, že se mu z toho potká motor.
    2 body
  5. Němci začínají být ve všem ještě víc vyplatlaní než Ti Angláni. No ještě že nejezdím do Stuttgartu. Moment, já ale vlastně nemám dehet, tak můžu kdybych chtěl. Někteří si budou muset přesednout na metro a svého dehta nechat na předměstí čmoudům.
    2 body
  6. Děkuji všem za sraz,bylo jako vždy parádně Mičurinovi děkuji za přívěšek na klíče Před odjezdem zbytku aut jsme se domlouvali,že by to do zimy chtělo ještě jeden sraz,osobně bych ho rád uspořádal v sobotu 4.11. ve 14hod Chtěl bych ještě do zimy vzít na sraz Feldu Teda za předpokladu,že nenasype Přikládám pár fotek. PS: S pizzou v autě opravdu umím jezdit slušně a na spotřebu
    2 body
  7. ...a stojící před branami měst
    2 body
  8. 1 bod
  9. VŠEM co tady s turbem řeší kontrolku motoru a dokonce i kontrolku ASR (zřejmě kvuli zmatenosti tlaku v sání není ASR schopno omezovat výkon...) , škubání, díru v tahu, chod na 3 na volnoběh bych doporučil aby přiložili své velectěné ucho k měrce oleje (máničky pozor ať vás neskalpuje altík) biggrin.gif a budou možná překvapeni jako já - na auto 145 000km a 2003 bych problém v hadicích nečekal a to už je druhá.... Mě se to chovalo střídavě, je tam hromada hadiček a ventilů a podle toho jak je ten který otevřen či zavřen to pouští ten falešnej vzduch různě jinam a podle toho i ty projevy jsou různý..... Tak dnes jsem se do toho pustil a zde je popis pro ty co to čeká. Tímto zde děkuji všem kteří zde už o tomto problému hadic psali a navedli mne tím správným směrem. 1)sundejte dva plastové kryty motoru. 2)odpojte od filtru vzduchu vroubkovanou hadici (husí krk) co vede od čerpadla přídavného vzduchu. Je to rychlouzávěr jenom ho zmáčknete 3)odpojte druhou vroubkovanou hadici co vede od čerpadla přídavného vzduchu stejným rychloupínákem vedle přestavovače vačky. Obě hadice zůstávají připojeny k čerpadlu. 4)Obě hadice jsou uchyceny vpředu před sacím potrubím na černý plech (zespoda jsou na něm hromady drobných hadiček a ventilů) Povolte dvě matky které drží jednu z hadic a přivažte si ji k vzpěře kapoty 5)černý plech s hadičkami a ventily vespod odšroubujte od sacího potrubí - dva zelené šrouby na imbus 6) odpojte konektor co vede k jednomu z těch ventilů na černém plechu - je spíše vlevo 7)musíte stáhnout maličkou hadičku ze sacího potrubí - je uplně vpravo na konci sacího potrubí. Je příliš krátká a nedovolila by vám pohnout černým plechem a nikam by jste se nedostali 8)vytočte černý plech a odšroubujte jednu matku držící druhou vroubkovanou hadici od čerpadla dodatečného vzduchu - i tuto hadici si přivažte ke vzpěře kapoty. Obě mají tendenci se vracet na místo a potřebujete získat prostor pro ruce a taky tam vidět což je velmi velmi obtížné... 8)ted už můžete černý plech dát dolů k filtru - zůstane uchycen jen na asi třech hadicích vpravo... Můžete také zkontrolovat ty hadičky a ventily na tomto plechu, ale u AUM 2003 150 000km nejevily nejmenší známky stárnutí - asi by zde hrozilo něco jen u starších aut. 9)Na spodu sacího potrubí jsou dva náustky - přesně vedle měrky na olej. Z jednoho z nich vede jen hadice, z druhého spíš trubka s nějakým ventilem. Obě dve jsou spojeny tenkou gumovou páskou po délce cca 5cm - asi jako by jste na ty hadice natáhli 5cm duše z kola, Nemohl jsem najít žádnou prasklinu, nakonec jsem nůžkami odstřihl tuto páskua ta prostá hadice měla v místě styku s tou druhou puklinu taky asi 5cm. Je to hadice přesně z toho samého materiálu jako je ona známá trhací hadice co odvětrává víko ventilů. Tato hadice odvětrává spodek motoru. Její číslo je 06A103221BK. Všechny ostatní hadice jsou u 6letého auta ok. Prasklina v tomto případě znamenala přímou díru do sání kudy ufukoval vzduch natlačený turbem - takže čidlo tlaku registrovalo nižší tlak a zmatek v řízení... Hadice má vnitřní průměr cca 6mm a je na koncích 2x zahnutá. Rovnou hadici tam nedáte, protože vám bude páčit ventil a plastovou trubku s ním do strany a ta by časem tímto vychýlením asi praskla. Dá se to vyřešit nějakou trubkou (měď instalaterská) kterou naohybáte a na konce dáte krátké kousky hadic jako převlek z trubky na náhubek a zapáskovat. Pozor na materiál hadice, nějaká potravinářská to asi dlouho nepřežije. Samo nejlepší je použít origo, cenu podle starého ceníku eur odhaduji na 800-1000kč. Při rozebírání originálních spon na hadicích velký pozor! Jsou to jednoduché spony které se zacvakávají a utahují speciálními kleštěmi. Blbě se povolují a při použití násilí (kleště, šroubovák) hrozí že vám praskne plastová trubka na kterou je ta hadice nasazena. Existuje však jednoduchý a elegantní způsob jak sponu rozpojit bez násilí a prasknutí plastu - ostrý nůž. Tím podeberete vrchní vrstvu té spony, nadzvednete ji a spona se rozpojí. šroubovák je už moc tlustý, nedostanete se pod... Po výměně vše smontujete zpět, nezapomenout nic zapojit... Jak jsem viděl stav všech těch trubek u 2003 - vše v pohodě až na tuto. Všichni co tu u 1,8T řešíte kontrolku motoru a ASR, díru v plynu, cukavé rozjezdy, vysoký ale stabilní volnoběh nebo naopak kolísavý volnoběh až se auto klepe a pod dřív než začnete měnit váhy a lambdy rozeberte to a jděte po této hadici. Právě lambda vám bude házet chybu protože spalování bude s falešným vzduchem špatné. Také zde mnohokrát opakovaná chyba nedosažení plnícího tlaku načtená vagem... Bohužel bez rozebrání ji nezkotrolujete, ale kdo jí neměnil a má to nějaký pátek bude nejspíš špatná. Vodítkem vám může být stav té horní hadice snadno přístupné, obě jsou ze stejného matroše a obě plní fci odfuku mazacího prostoru. Přístup je k tomu jak k penězům a vidět je tam jak u proktologa... takže Enjoy
    1 bod
  10. Som najrýchlejší. Prvý v kolóne. A bola to AVIA, na 50 namerali 76 km/hod.
    1 bod
  11. 80,- Kčs v Uherském Hradišti za rýchlosť. Bločky mám odložené.
    1 bod
  12. já sem taky pirát, prej sem dělal překážku v cestě
    1 bod
  13. Plačka se konečně přiznal.... Elektro jde pomalu ke dnu, vítězí benzín, dneska jsem o tom četl článek. Nevěřte nesmyslům. Já věřím jen sobě a ropákovi Dneska jsem zase vyfásnul hoši pokutičku Přikázaný směr jízdy.....prej že můžu dostat až dva litry říkal policista. Ale nakonec jenom kilčo a bez bodů, byl na mě hodnej Snažil jsem se mu vysvětlit, že jsem je tam viděl stát (poldy), ale že jsem se k nim rozhodl jenom zajet a poradit se s nima, kudy mám jet....
    1 bod
  14. To budu taky naposledy vykouřenej až dokonce.
    1 bod
  15. Chlumec, zkoušíš moji trpělivost? Tak ta je u konce.
    1 bod
  16. Zkus tam natlouc tisicihran a povolit pokud nepůjde tak dej imbus přivař a povol...
    1 bod
  17. Tak tak. Budoucnost je elektrodebilita....
    1 bod
  18. Brno-Prygl Na molu u půjčovny šlapadel stojí chlapík a volá megafonem: "Devítko,devítko.Už Vám vypršel čas,vraťte se!" ... "Vraťte se zpět,slyšíte mně?" Příjde k němu kolega a říká: "Počkej,vždyť my máme jenom 7 šlapadel" A ten první říká: "Nojo,sakra... šestko,šestko,máte problém?"
    1 bod
  19. Dobrá zpráva je, že ta firma umí nachipovat i jachtu či bagr :-)
    1 bod
  20. Za sebe obecně ze zkušenosti: 1) Pokud někdo slibuje "akční cenu", je to přesně ten typ firem, kterým je dobré se vyhnout. Jestlipak víš, proč je sleva náhle pod hranicí 5.000,- Kč? No protože už nejde o trestný čin, ale jen o přestupek, kdybys je chtěl třeba nahlásit za podvod (neříkám že to tak tato firma má, je to spíše obecný trend řekněme "nečestných" firem, takže bacha na to) 2) Dělit úpravy na spotřebu, výkon a další je ptákovina, správná optimalizace je jen jedna a buď ji dělám správně, nebo ne. Neexistuje několik správných cest pro tentýž motor... 3) Výkon jako takový je OK, díval jsem se třeba na 1.6TDI a 99kW je úplně v pohodě, jde to i lépe (a bezpečně). Spíše krouťák je už vyšší, než jaký je limit od výrobce pro zachování životnosti, proto soudím, že to bude spíše zase typicky natlakované turbo pro co největší zátah a pak nic, tedy za předpokladu, že je společnost aspoň trochu seriózní a opravdu auta čipuje a jen to nepředstírá (protože podobných firem bylo a je stále hodně a placebo efekt důvěřivého zákazníka dělá divy). ...a obecně. Pokud se koukneš na ověřené a kvalitní lidi (TDI Fun, Motorpower a další), nikdo z nich nedělá čip za pár Korun. Mají své know-how a kdo chce kvalitu, ten si ji rád zaplatí. Kolem a dokola, abych nikoho z ničeho nenařkl, o té firmě nevím nic a třeba opravdu dělají kvalitní úpravy. Osobně ale tomu ani za mák nevěřím, já bych k nim nejel.
    1 bod
  21. Základem při jízdě je audio ON Jednu dobu to bylo dost slyšet a nyní již při vypnutém rádiu není skoro slyšet. To větší rambajs mi dělají ramínka se stěrači, tam je asi nějaká vůle a pořádnej rachot. U FI to bylo tichounký jen to svištělo po skle.
    1 bod
  22. Ano může se stát i za hustého snažení lepivým sněhem.
    1 bod
  23. Potrebuješ mobil s lízatkom 5.0 alebo vyššie.. a podporované apky nájdeš tu: https://play.google.com/store/apps/collection/promotion_3001303_android_auto_all Viac info o AA tu: https://www.android.com/auto/
    1 bod
  24. Oficialne nie je podporovane. Tj. ked pojdes do play.google, tak tam aplikaciu maximalne najdes a vypise ti ze nie je podporovana, alebo take nieco. Normalne si ju stiahnes ako *.apk a nainstalujes a voalá funguje.
    1 bod
  25. Clinte ty optimisto. [emoji23] [emoji23] [emoji23] Skutecnost je takova, ze ta tva kralovna bude na tom vrakaci fungovat jako podstavec pro Rapida. [emoji23]
    1 bod
  26. Rád bych tě upozornil, že sis koupil SUPERBa, tak pokud tam ty krytky chceš a jsou pro tebe tak důležité (já je na krátkém taky neměl a neřešil jsem to), tak prostě vezmeš 280kč a koupíš ... aneb opět jak to je když si někdo koupí ojetého superba nebo passata a pak se diví - kdo má na opici, musí mít na banány ...
    1 bod
  27. Clintova tenka cervena linie. Vite co to je? Najezd 100tis km nebo 4 roky, dle toho, co nastane drive. [emoji23]
    1 bod
  28. Asi celkom nerozumiem, čo očakávaš od auta typu SUV. Mne všetky moje očakávania splnilo: -máš v ňom väčší rozhľad -keď cestuješ s rodinou, cítiš sa v ňom bezpečnejšie -máš obrovký priestor pre batožinu na dovolenky a cestujúci majú vnútri priestor na úrovni Superba -v zime hodíš do vnutúrného vaku lyže a neriešiš nahadzovanie reťazí v polke zasneženého kopca -s výkonom na bežné cestovanie ozaj nemáš problém, dokonca keď mám vzadu na nosiči bicykle, tak o nich neviem, čo sa pri Swifte s nosičom na piatych dverách, kvôli zmene aerodynamiky, nedalo povedať. -predbiehať sa s 110 kW dá bez problémov, pričom TSI bude voči TDI ešte lepšie, keďže je ľahšie -ísť po dialnici je lahoda, auto je tiché, ide ľahko a ani sa nenazdáš a máš na tachometri 150 km/h (to samozrejme nerobím). Schválne si skús porovnať Kodiaq 110 kW s iným SUV podobnej kategórie, napr typu Mitshubishi Outlander alebo Subaru Outback - tam sa pod 10 sekúnd na 100 km/h neodstaneš. Inými slovami, na SUV má to auto nadpriemerné dynamické vlastnosti aj so 110 kW motorom.
    1 bod
  29. Zavolej motorpowerovi.... on ti vysvetli proc auta i s cernou koncovkou maj DPF OK. Tohle je dano hltanim clanku na internetu. Pokud jsou v DPF praskliny,tak cidlo to rozpozna kvuli zmenam mezi 1. Cidlem a 2.cidlem. na emisich to projde,ale jak komu bezny smrtelnik bude vyhozen za spatne DPF,ten co tam jezdi casto bude upozornen a emise udela. Driv umre motor u 2.0tdi CBBB 125kw,nez DPF..... DPF umiraj nejcasteji u citroenu a renaultu,ale tam je uplne jine DPF. Citroen ma i mokre DPF,ktery ma dokonce i superb 2.0tdi 103kw... ALE jen motor BSS,ktery se v SII nevyskytuje.. me se regenerace spousti kolem 500-800km. Jak kdy. Ale auto ma najeto skoro 500 000km na puvodni vstriky,spojku,Turbo,DPF. A tankuju naftu u zemedelcu. Zadna verma,maxmotion apod.. VIF to videlo jen asi 10x,kdyz jsem dostal lahvicku s VIFem.
    1 bod
  30. Netusite nekdo jestli od pristiho roku bude mozne v Kodiaqu mit el. budiky jak to ma Karoq?
    1 bod
  31. Ales_Bx: Ne kazdy ma casu cist jako Vy Pane Alesi ... Na co je forum? ... Jinak k zaruce mobility ... Ja vim co to je a naco to je a k cemu to je ... Jen me ten dotaz trochu zmatl... A kdyz Pane Alesi nemate odpoved k danemu tematu tak na me nereagujte ... Vsiml jsem si uz co jsem tu regly, ze si vtom vyzivate a honite ego, kdyz nekdo neco nevi a nebo neni tak moudry jak TY ... Timto debatu s tebou ukoncuji...
    1 bod
  32. Tak jsem v rychlosti "spáchal" jednu poklici (měla malou kosmetickou vadu, tak je zní pokusnej králík). Nejsem žádnej lakýrník ani umělec, takže na provedení nehleďte, jde o myšlenku. Poklici jsem stříknul základem na plasty, pak jsem revell barvičkou napatlal toho indiána a nakonec to přestříknul bezbarvým lakem. Zblízka je to nic moc(jsem patlal a finální realizaci asi zadám nějakému odborníkovi), ale celkově si myslím že to nevypadá zle. Na léto mám černý liťáky, kde je taky indián ve stříbře, tak mi přišlo celkem fajn mít něco takovýho i na těch zimních plecháčích... Jinak poklička pasuje, jen je potřeba začít nasazovat od bezpečnostního šroubu bo je krapet širší. Takže co vy na to?
    1 bod
  33. 799 stáhnutí

    Dílenská učební pomůcka pro vůz ŠKODA Rapid
    1 bod
  34. Jo, ale lepší než nějaký bzučící sršeň. Aspoň to má motor. Já to stejně řešit nemusím, protože na služební nemám nárok a soukromá oktávka mi naprosto vyhovuje. Viď, Clinte?
    -1 bodů
  35. To ještě dlouho nehrozí. To jsou jen kecy a zatím si to nikdo nedovolí. Nevěřím tomu.
    -1 bodů
  36. Jaká realita? Nesmí tam jen staré vojeté dýmovnice
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...