Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Sir_Jarek

    Sir_Jarek

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      986


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      15 083


  3. Galvi

    Galvi

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 649


  4. David C3

    David C3

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 299


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 1.11.2017 ve všech sekcích

  1. https://auto.bazos.cz/inzerat/81365724/Skoda-Felicia-13.php
    3 body
  2. a je to porad dokola,malo km za malo penez,neres ani tak ten stav na budiku jako spis celkovy stav auta to je si myslim nejdulezitejsi,muzes mit auto co ma 60tis a bude to dojebana vrana jak svina a taky uto co ma 250 a bude jak z fabriky stav auta je dulezitejsi nez stav km
    3 body
  3. Zajímavé, ale např. Cupra prdí do výfuku jen v režimu Sport nebo Cupra, v Comfort nebo Eco to nedělá.
    1 bod
  4. takova duchodkyne si muze ale myslet ze je to naposled kdy si muze strejchnout a da do toho maximum at to stoji za to
    1 bod
  5. Stale dookola to to iste, pre niektorych ludi su km stale Alfa a Omega... neda sa nesuhlasit s @CentriFUGA a @foxdivemaster ... kupoval som 2.0 125kw ked mal 240000 km a to auto teraz s 290000 vyzera a jazdi lepsie jak kadejaka mrdka s "garantovanymi 100 000km z nemecka".... samozrejme vyssi najazd pre mna zmanemal mierne nizsiu cenu, takze "usetrene" peniaze sli do servisu a viem, ze mam tie veci naozaj vymenene... vela stastia pri vybere
    1 bod
  6. Start stop tu sere každého, ne?
    1 bod
  7. Přesně tak.. Malta - prostě to pude a hotovo Také bych chtěl ať mi letos konečně vánoční placek vyjde
    1 bod
  8. @Wittmann Já třeba věřím tomu, že auto se 300.000km může být jako nové, je to o péči, majiteli ... jak se k tomu kdo chová. Poslal bych tě ke kamarádovi do firmy, tam mají octávky III s cca 30-70.000km, a auto nemá vždy jednoho uživatele, ale jezdí s tím kdo má ruce, nohy ... můžu tě ujistit, že můj superb vypadá, jako že má polovinu kilometrů než tyhle služebáky ... a pak to někdo naleští a vypadá to jako nové --- a o tom, že mi z každé druhé služebky kolega volá, jaký přijde do kterého motoru olej, protože tam furt není olej ... zrovna teď tu byla kamarádka s OIII, kterou má od novoty, je jediná uživatelka, auto dobré, ale po 18.000km minulý týden dolévala půl litru oleje ... já u superba ani při 270.000km nemusím dolévat od výměny do výměny ani kapku ... takže jasný, lepší koupit auto se 70.000km :-) jak tu bylo řečeno, nejde ani o kilometry jako o stav ...
    1 bod
  9. Tak hlavne to chce poradne vyfotit. Obe fotky co si sem dal jsou zaostreny uplne na neco jinyho a to podstatny ram nejde skoro poznat ;-)
    1 bod
  10. a dojmy si raději nenapsal co?
    1 bod
  11. Jak těžké je pozměnit hodnotu v jednotce DSG netuším, ale ten údaj tam je (nemusí být úplně totožný s km na palubáku....údajně by se neměl lišit více jak o 5%). Jevím jak u Superba, ale snad i počet motohodin by mohlo ledacos napovědět. (možná někdo z místních borců poradí víc). Jinak můj osobní pocit takhle na dálku z toho je, že to asi fake. Pokud s tím jezdí jeden majitel/firma, nájezd bývá +- podobný po celou dobu nájezdu (v rámci roku rozptyl několika tis km bych neřešil, takhle asi jo). Podle letmého výpočtu by jsi sám sobě měl dát otázku, jestli by ti vadilo, když by to auto mělo najeto třeba 160 tis km - odpovídá cca. 3300 km/ měsíc. Platí pravidlo, že drtivá většina TDi z německa má roční nájezd nejčastěji mezi 30-50 tis km/rok. S tím je potřeba počítat. Sehnat TDi z německa co má po letech najeto takhle málo je podle mě utopie. Vše ovšem záleží na ceně, za kterou to máš možnost koupit. Hodně štěstí.
    1 bod
  12. První funkční test zobrazování na MaxiDotu, ještě tak 1000 kroků a mám to :-D
    1 bod
  13. Budes muset holt neco vypalit a kropit to pres CD ... Ja jak jsem si dodelal multifunkci, tak je to ovldani lepsi, ale preskakovani slozek by se taky hodil o...ale ja jedu z SD, mam tam toho kupu a pokazde mam naladu an neco jineho ...
    1 bod
  14. Presne. Jinak co je na tom obrazku spatne ? Radsi bych i prepocital uzliky jestli nejakej neschazi :-D
    1 bod
  15. nic proti, ale nekdy zasnu, co vsechno jsou lidi schopni reklamovat...
    1 bod
  16. Z prodejců je viděly tak možná 3% - WDC je určeno primárně pro majitele :-)
    1 bod
  17. Po zkušenostech s webastem (jen příhřev) u tourana, kde nefungovalo a nový majitel šel do servisu, kde mu jej opravili za 15.000kc stylem pokus omyl, bych rozhodně zajel přímo do servisu Webasto, kde mají svou diagnostiku a přesně ví co s tím. Protože v servisu u mého bývalého kamaráda mu to opravoval tak že neměl pořádnou Webasto diagnostiku a vyměnil 3 díly, než "trefil" co je špatně. Díly do webasta jsou celkem drahé a je už jedno, zda-li jedeš do normálního servisu, nebo rovnou do origo webasta... ušetříš za opravy pokus omyl...
    1 bod
  18. měnil jsem to nedavno švárovi na OIII, princip bude nejspíš stejný i u SII. Stáhnout okno (kvůli lepšímu přístupu) demontovat těsnící gumu a povolit všechny (tuším 2-3) šroubky. Já osobně jsem škrábance u svého Superba minimalizoval rozleštěním tempo pastou. Škrábance sice nezmizeli zcela, ale je jich znatelně méně a jsou jemnější.
    1 bod
  19. u pred FL to krome oranzovyho napisu na Maxidotu zacne hodne hlasite piskat - slysim to i kdyz stojim za autem a vyndavam tridenej odpad z kufru. nechapu, jak si toho nekdo, kdo sedi v aute, muze nevsimnout.
    1 bod
  20. Podařilo se mi na netu najít stránku kde jsou jak TPI i konference v jednom, některé mi sice nejdou otevřít, ale i tak je to pomoc. Možná se to bude hodit takhle sjednocené nemusí alespoň prohlížet všechny 4 stránky tohoto threadu. http://tibi.servebeer.com/share/skoda/
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...