Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      15

    • Počet příspěvků

      14 534


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      9

    • Počet příspěvků

      15 023


  3. Sir_Jarek

    Sir_Jarek

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      986


  4. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 911


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 26.11.2017 ve všech sekcích

  1. Mám manuál a adaptivní tempomat. Už skoro 4 roky a nemá to chybu. Řeknu dvě podstatné věci: - Na rozdíl od normálního tempomatu i brzdí. Tedy při nastavení 50 km/hod třeba v obci a při jízdě z kopce se nerozjede nad limit, ale drží pořád konstantu ať už plynem nebo brzdou. Pokud si najdu někoho, kdo dodržuje rychlost, tak si nastavím třeba 100 km/hod, správný odstup (dle mě optimum střed, tedy 2 sekundy) a jedu pořád za ním. A auto jede pořád za ním 2 sekundy a v obcích zpomaluje, mimo obec zrychluje .... . - Spojka ho nevypíná. Takže mohu dle potřeby řadit, aniž bych ho musel opakovaně zapínat. Já už bych si to bez něj nedokázal představit.
    3 body
  2. To se nebojím. Ještě dorazím jitrnice, tlačenku a kus flákoty. V úterý budu opět při síle....
    3 body
  3. Ahoj Klucí, co to tu řešíte a radíte lidem za postupy? Jaké adaptéry, držáky a pájení na nožičku pojistky? Když je něco potřeba připojit na pojistkovou skříň, dělá se to jinak. Najdete neobsazenou pozici ve skříni, která se Vám hodí (zpravidla buď napájení na přípojnici"15", nebo "30"). Napájení je v té pozici přítomno, kdežto druhý kontakt (pro druhou nožičku pojistky) je neosazena. Do tého neosazené pozice ze zadu z pojistkové skříně vsunete origoš nožovou dutinku s nalisovaným vodičem a je hotovo. Pak do pozice dáte normálně pojistku (raději menší než větší, na kameru by bohatě stačila 5A, možná i 2A). A máte řeššní originál, kdy nikdo na první pohled nepozná, že jste si ze skříně vzali další napájení.
    2 body
  4. Mne hneď v servise povedali daj tam viacej oleja. U mňa sa už radi aj ráno v pohode, už len to hučanie asi tej spojky.
    1 bod
  5. A podle výsledků jste asi nic nezkazili, naopak. Podle hluku ozubení I. a II. (zvuk jak zpátečka při rychlejší jízdě, jen ne tak nahlas) i rachtání studené převodovky po startu mi subjektivně připadá, že tam olej ani neni nebo je ho málo (nebo je tam místo něj ňáká "voda"). Taky se mi technicky víc zamlouvá 75W-90 než jen 75W - a to nejen kvůli hlučnosti, ale i kvůli opotřebení (řazení I. a zpátečky mi jde dobře; mám najeto 8tkm) - viskóznější olej vytváří silnější mazací film. EDIT: sorry - já trubka se tě ptal na ten olej už podruhý (zepomněl jsem žes to psal ty ) Každopádně dík za sdílení zkušenosti
    1 bod
  6. 1 bod
  7. Ano, jas lze nastavit i u mlhovky, resp. u kazdeho svetla, jen to musis dat na jinou dvojpozici, kde si nastavis jas....
    1 bod
  8. LPG je naprosty nesmysl. Na 3.6 nerealny. Kvuli chlazeni vstrikovacu. Jrdina moznost je kapalny LPG kde je instalace cca 110tkc. A hlavne proc to tam davat? Ta 3.6 ma krasnou spotrebu i na benzin. Lpg je nerentabipni. Navratnost nulova. Jak u kapalneho,tak u plynoveho. K antiradaru: mam ho na vsech autech najezdim 50-70tkm rocne. A za 7let 1 pokuta za rychlost za 500kc na 50tce ve 4hod rano 68kmh(vic to dobrzdit neslo). K opravam. Kapota,naraznik,blatnik, xenony,chladicovka 134000kc. Pan s 3.6 hodne jezdil. Jelikoz se hodne jezdi,tak je i vyssi riziko nehody. Soused najel za 40let 100000km no a neboural ani jednou!! A řídí příšerně! Zpet k 3.6fsi je to jeden z nejspolehlivejsich benzinu s krasnou spotrebou,ktera se da bez nejakyho omezovani ustalit kolem 9.5-10l MB-Chorvatsko bez problemu za 7l ve srovnani s 2.0tdi 125kw to je o cca 1l vic benzinu,nez nafty. Jediny auto,kde full LEDky sviti neskutecne je passat B8. Mel jsem moznost jezdit s Volvem XC90 a volvo v90 cross country,coz je auto za 2mil,tak ten passat je o hodne dal,ale jen co se tyce full led svetel. Superb III aby to stalo za to potrebuje chip. Z tech "280" koni to jede snad jen na 220koni..
    1 bod
  9. To přeci nejde. Vyhýbej se podezřelým zdrojům, používej danou specifikaci, výměny dělej s rozumem a nemusíš se patlat s tím jestli originál, Castrol, Shell atd. Výsledek bude stejnej.
    1 bod
  10. měl jsem ten stejný problém co popisuješ. Použil jsem toto https://www.detailingshop.cz/cistice-laku-a-clay/gyeon-q2m-tar-500ml-odstranovac-asfaltu-a-organickych-necistot-2/ a udělal jsem pak komplet ošetření laku a pohoda.
    1 bod
  11. Chci olej v převodovce vyměnit na jaře také. Nevíte, jakou specifikaci musí olej splňovat? Ten Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 má VW 501.50 a stojí 280 Kč/l. Originál na škoda díly (pro Citigo) stojí necelých 1600 Kč/l, má normu G 052 527 A2, je určen pro Yeti, Octavia III a Fabia III. Do převodovky ho přijde 1,1 l. takže je to na dvě flašky.
    1 bod
  12. Myslis neco takoveho ? https://www.bmshop.eu/p/pojistkove-pouzdro-s-odbockou-12-24v-mini?gclid=EAIaIQobChMI94zD6fHb1wIVRV8ZCh1x8w2VEAQYASABEgJM6vD_BwE
    1 bod
  13. Nemohu uvěřit tvým slovům [emoji23]
    1 bod
  14. Já ti nechám ohryzat kostečku, s Motosem počítat, že by něco zbylo, nemůžeš. To je ti snad jasné. Vzpomeň si, jak vždycky ostatním kouká do talíře, jestli něco nezbylo a ještě nezapomene se podívat pod stůl, jestli něco nespadlo [emoji23] Jo jsou to Doksy, ne Doksi, abys nejel jinam [emoji23]
    1 bod
  15. Sid se stihl vyléčit, měl jen víkendovou lehkou nákazu, toho si do obětí nepočítej, oktávku má rád Ty jsi sice zrozenej při zatmění, ne však měsíce, ale mysli To když se tvému fotrovi chtělo tak nějak divně chcát a nakonec to bylo uplně jinak
    1 bod
  16. Hoši jen tak pro info.. dělám ve firmě kde se dělají elektro kabeláž pro světla aut snad pro všechny značky.. takže pokud by někdo chtěl nějaký konektor těsnění atd.. stačí se ozvat :-D popřípadě bych mohl udělat i kabel s nalisovanym kontaktem i s tesnenim klidně ..
    1 bod
  17. "Hele, ty prej máš novou ženskou, ale prej ne Češku!""Fifinku.""Tu fenku ze Čtyřlístku?""Tyty vovole, neneser!"
    1 bod
  18. Jo, to bude asi zase motor 0,5 litru se 4 turby a spotřebou dle NEDC -1,5 litru = auto bude už benzín generovat samo.
    1 bod
  19. Napisal som to prispevok pred tebou. Ak vies co kde tak za hodinu nemas co robit. Ak nevies tak mozno aj pol dna, ktovie Nemyslim to zle, ale co chces pocut, ze "ano, je to zlozite" alebo "nie, nieje to zlozite"? Ako ma clovek vediet aky si zrucny? Su ludia jak McGaywer ktory zo zapalky spravia bombu a su ludia, ktori tu zapalku ani nevedia zapalit (obrazne) Ano, cerpadlo je cca 2200 lacnejsie v nasich koncinach nezozenies. Ja som to vymenil doma na heveri, prave koleso+plast z podbehu dole, zasvorkovat hadice, poodpajat, vysrobovat, trochu nanic pristup ale da sa... skus uvidis, ak nie tak kazdy priemerny mechanik to musi vymenit bez problemov
    1 bod
  20. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-2 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  21. Nech sa paci, Carista 3.6 beta-15 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  22. Nech sa paci, Carista 3.6 beta-12 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  23. Mne sa to chovalo rovnako (sice ina motorizacia), ale bola chyba v cerpadle na webaste. Webasto nabehlo, ale tym, ze cerpadlo netocilo vodu, ta sa ihned zohriala a plamen zhasol (asi ochrana pred nezelanym zavarenim vody). Vsetko ostatne sa chovalo ako keby webasto bezalo dalej, cize sa tocil ventilator na webaste (vhananie vzduchu) a tiez climatronic bezal, len fukal studeny vzduch... Cerpadlo sa neda sa diagnostikovat, ma len + a -, takze jedine vymontovat a pripojit na +12V a uvidis, ci sa toci ci nie. Ma to v sebe plosak sa ten proste odchadza... Neda sa opravit, iba vymenit. Cena cca 2200 CZK. Inak vymena doma asi 1 hodinu ked clovek vie co kde (nieje to zlozite). V Skodovke ti moc neporadia, zalezi od servisu, ale moc sa im do webasta nechce a skor ti odporucia niekoho, kto sa zaobera nezavyslim kurenim.
    1 bod
  24. Nech sa paci, Carista 3.6 beta-4 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  25. Ahoj. Mam problém se vstřikovačem. 2.0 TDI RS BMN 2007 (jsem druhý majitel) Byl jsem v autorizáku zeptat se jestli to bylo na svolávačce. Řekli mi že jo a že já tam tu vadnou sérii neměl.(proběhla pouze kontrola). je to možný? Nebo se mě chtěj zbavit? Každopádně mi auto dva dny stojí na parkáči a vymejšlim co s tim. Pokud by to tak bylo je výměna složitá? Radši bych to udělal sám než to dávat nějakejm chytrákům. Známej se mi totiž ptal v nějakym diselservise a tam na něj hned rozjeli, že vstřik 11000 a musí se tam měnit i nějaká kabeláž 3000 a bla bla bla se všim všudy 17000. To mi přijde jako nesmysl. Předem díky za rady
    1 bod
  26. něco málo doplněno deaktivace spálených žárovek
    1 bod
  27. Pozri si obrazok-cervena sipka.
    1 bod
  28. Takže pro ty méně chápavé jako je jindrouš zde plánek. JIndrousi nic nesroubujes zadny tapec nesundavas , zadny sloupek nedemontujes vse jsem popsal na predchozi strance i jak to provliknout zkrz palubovku dolu. Tak si to nastuduj. Jinak ten konektor si myslim ze ma dva vstupy na pojistku proto, kdyby si ji zapojil na obsazenou pojistku. Podle mne jedna pozice spoji puvodni pozici a druha pozizce je tvuj vyvod pres pojistku. Takze pokud to zapojis na puvodni pozici je traba konektor osadit puvodni pojitkou a pak tou tvoji. Na konektoru si taky musis zjistit ktera pozice pro pojistku vede na drat. Ale dle obrazku mas ten velky konektor, ten ti na tu pozici co mam ja v navodu nepujde. Potrebujes ten co jsem se daval o prizpevky vyse. Jinak 20A je tedy zbytecne moc. staci 5A. Pokud to zapojis na volnou pozici pojistkove skrine jen tam lupnes ten konektor s pojistkou musis ho akorad zapojit spravnym smerem aby tudy prochazelo napeti na drat, hlavne pres pojistku, pokud by si hodal obracene, napeti ti tam pujde ale ne pres pojistku. Ty volny pozice v pojistkove skrini maji v konektoru jen jeden pin. Jinak pripdane pres SZ
    -1 bodů
  29. Ozzy Torento, ten tvuj drzacek na pojistku z GESu nic neresi. Ty potrebujes drat pripojit do pojistkovy skrine, Coz jde tak, ze drat pripajis primo k nozice pojistky a tu pak strcis do pojistkove skrine, nebo si koupis takovy drzak ktery ma nozicky a do ktereho pak das pojistku viz ebay, To ten drzak z GESu neresi, Porad dratek budes muset pripajet na nejaky kus plišku ktery by si pak s pocitem ze to vypadne das na pin v pojistkove skrini. Ten bazmek z GESu je dobry pokud by si se chtel pripojit na nejaky 12V drat nekde uplne jinde.
    -1 bodů
  30. Prdel ale je ze ten novej olej do 2.0TSI lejt musis, zatim co do 2.0 TDI nesmis pro nej furt 5w30. To bude v servisech hokej.
    -1 bodů
  31. Já vím že to není odpověď na dotaz, ale já už jsem aktualizaci vzdal. Mám SII 2010 a navigačka z té doby v porovnání s dnešním Googlem je úplně k ničemu! To že nemá dopravu bych pochopil. Ale i na blbé cestě Strakonice-Praha mi to ukazuje naprosto nesmyslně místo hodiny a čtvrt třeba o půl hodiny i víc navíc. Párkrát jsem to použil k navigování po městě v cizině, ale jinak.. K ničemu.
    -1 bodů
  32. s motorsportem Tak tos mě pobavil
    -1 bodů
  33. Návody na aktivaci funkcí v rapidu. Seznam budu doplňovat, jak se objeví něco nového 1,Protočení ručicek: funční VCDS --> Instruments --> Adaptation --> indicator_celebration --> change it to "On" and "Do It!" 2,Asistent rozjezdu do kopce: funční • [VCDS] Hill Hold Assist--> Controller 03(ABS)-->Coding 07-->long code helper-->Byte 16-->Bit 0 enable (tick box) 3,Běh stěračů v závislosti na rychlosti : nepotvrzeno 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 7 4,Povolení dodatečného setření kapek předních stěrařů: funkční 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 14 -> bit 4 5,Vyhřívání zrcátek společně se zadním oknem: funkční 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 15 -> bit 3 6, Menu v maxidotu-dotankování v litrech: funkční 17 - Přístroj deska - 10 přizpůsobení- Dodatečný objem k načerpání - povolit 7, XDS : nejspíš nefunkční 03 ABS -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 16 -> bit 2 8, Vypnutí pípání + kontrolky nezapnutého bezpečnostního pásu: funkční 17 - přístrojová deska - 07 kódování - v byte 1 vypnout bit 1 (zrušit fajfku) 9 Změna řízení na sport: funkční Kanál 44, mění se kód nastavení z light (11250) na sport (11220). 10 Dokodování parkovaček (bez osvětlení SPZ) k dennímu svícení: 09 Cent. Elect. -> Kódování -> Dlouhé kódování Helper -> Byte 12 -> bit 0 Veškeré úpravy a změny v kódování jsou na vlastní odpovědnost a nebezpečí každého uživatele!!!
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...