Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. sk0d@

    sk0d@

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      2 243


  2. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      32 723


  3. j57

    j57

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      251


  4. Bikes

    Bikes

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      4 161


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 7.1.2018 ve všech sekcích

  1. Výbava L&K může někomu vyjít levněji, ale hodně věcí dostupných ve Style tam nejde vůbec objednat (kola, sportovní volant, sedadla, barva interiéru,...) to vše v cenové relaci, kdy už se možná vyplatí koupit i něco jiného. Z pohledu konfigurace je to něco podobného jako Fresh, ten taky vyjde v určitých kombinaích výbavy levněji. Ve skutečnosti je Style jediná "univerzálně" využitelná volba.
    5 bodů
  2. Předem upozorňuji, že zde nestrpím žádnou debatu o zbytečnosti, či nepostradatelnosti zadního stěrače u liftbacku, jak se to již několikrát stalo v jiných sekcích.
    3 body
  3. Vážení, vzpomeňte si na Yetiho Trumf, vzpomeňte si na Novgorod a na zprávu, že po 15 tis. kusů aut Yeti Trumf bude v roce 2018 vyrobeno 10 tisíc kusů Octavie. Ta auta se loni dovezla do ČR a odtud se rozvážela po Evropě. Proto stejně jako u Yetiho jiný vzorník barev, proto s výjimkou jednoho (resp. u Yetiho nakonec dvou) paketů žádná konfigurace.
    2 body
  4. Věnujte se už tématu. Měření pindíků kdo toho umí víc a kdo komu co psal na vedlejším fóru nás nezajímá. Pokud někdo potřebuje vědět kam znalosti dotyčného sahají, může využít SZ. Další OT bude bez varování odstraněno.
    2 body
  5. Jj, Pawouk lovi ty rostenky co maji radi filmy pro pametniky. On sam totiz pusobi jako Kristian. Zavrete Windowsy, odchazim. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  6. Desítky jsou po sedmičkách nejpovedenější Widle. Pawouk pochází z Kirgichstánu a prarodiče bydleli v Afgánu, takže o počítačích nemá šajna Stěží chápe počítadlo s barevnejma vlaštovkama a dodnes lituje, že mu venku zbourali před barákem telefonní budku s rotačním číselníkem To jsou ty jeho problémy v práci, o kterých mluví. Na všechno má notýsek a tužku s ořezávátkem a poštu posílá holubama. Proto se brání novým vozům, prostě jsou už nad jeho chápání. Ale to nevadí, s brejlema mu to sekne a házením patky přes vysoké čelo loví mladé sekretářky lépe než Motosman
    1 bod
  7. ˙nʌɐlɥ ɐu ǝuǝʌɐʇsod oʇ ǝɾ ǝlǝƆ
    1 bod
  8. @Tom.Gall pořid a budeš spokojený, taky ho mám sice starší verzi, ale na domácí použití naprosto dostačující za pár kaček :-)
    1 bod
  9. Udajne se ty nove potahy objevi na konci ledna s představením nove Audi A6. Otazka je, jak rychle se rozšíří do vyroby v ramci koncernu.
    1 bod
  10. Ahoj,také jsem řešil podobnou věc.Fábia 1.4MPi,r.v.2001,servořízení TRW.Za jízdy se rozsvěcela kontrolka serva a servo vynechávalo.Oleje v něm bylo dost a nikde netekl.Snímač polohy volantu vypadal také v pořádku.Zkusil jsem ho vyměnit za jiný z vrakoviště,chvíli vše fungovalo jak má,pak to začalo zase.Takže jsem přivezl z vrakoviště i TRW čerpadlo a vyměnil ho.Alespoň jsem si ho vybalil z toho drolícího se molitanu.Ale ouha,hned druhý den servo zase vynechávalo. Podle diagnostiky 00816-snímač servořízení přerušení/zkrat na plus,sporadická.Takže v konečném finále jsem objednal nový snímač polohy volantu,zamontoval ho a od té doby všechno funguje,jak má. Takže u těhle TRW systémů pozor na různé starší díly,kterými se to snažíte opravit.Pokud to jde,použijte raději nové.
    1 bod
  11. Sranda je, že Combi a deriváty včetně 4x4 se vozí do Ruska. No a z Ruska se zase bude vozit Trumf. Souhrn informací
    1 bod
  12. To je stejné jako u Fabie, tam je taky na výběr snad jen tažné...
    1 bod
  13. Zlatý Linux. Ještě že nám v práci jede všechno na kvalitním systému, který dělá přesně to co chce. [emoji3] Windows 10 mám doma a nemůžu si na něj stěžovat. Vypnul jsem veškeré vymoženosti, které do toho MS narval a v rámci možností ten systém poslouchá. @Pawouk: A jak se dělá na 27" obrazovce? Doma mám jednu, v práci tři a už bych nechtěl menší. Člověk si na to velice rychle zvykne.
    1 bod
  14. Když jsem to kupoval, tak ten Lamax byl dost často na eshopech rozbalen, tak jsem z toho vydedukoval, že tam bude nějaký důvod, proč to ty lidi vrací, ale myslím si, že v tom moc velký rozdíl nebude... Na Yutubu jsem viděl porovnání videa těchto kamer a to rozhodlo...více jsem to neřešil.
    1 bod
  15. Stačí použít google: https://www.google.cz/search?rls=com.microsoft%3Acs-CZ%3AIE-SearchBox&dcr=0&biw=1920&bih=909&ei=OO5RWvP_EoK6kwWDprCQAQ&q=front+wiper+teardrop+wipe&oq=front+wiper+teardrop+wipe&gs_l=psy-ab.3..0i19k1.7584.9838.0.11740.2.2.0.0.0.0.86.150.2.2.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.2.150...33i160k1.0.fe7m2epFXx4 výsledek: https://www.briskoda.net/forums/topic/321245-wiper-question-teardrop-wipe/?do=findComment&comment=4543589 Nebo můžeš napsat sz.....
    1 bod
  16. Skoro ses trefil - měl jsem původně Visty (skoro všichni na ně nadávali, já neměl proč, pro běžného Frantu uživatele to naprosto dostačovalo), pak W7, ale jel jsem na AMD. Neustálé inovace pro inovace, jsou mi nepochopitelné a neuchopitelné. Proto se držím zavedeného co možná nejdéle. Jenže teď už byl komp hardwarově skoro nepoužitelný - nedostatečný výkon, málo kapacitní úložiště atd. No a když nové PC, tak i aktuální soft. Takže teď mám CPU Intel Core i5-7500, RAM 16GB, GPU 4GB, SSD 240 GB, HDD 1TB, atd. No a 27" LED LCD monitor. Prostě jsem se odměnil za úspěšné dokončení studia, jak jsem si předsevzal. Tak teď jen doufám, že všechna ta střeva v plechové krabici, vydrží běžet alespoň pár let, starý PC jsem měl asi osm, nebo devět let - měnila se jen vypalovačka a zdroj, ale ten jen kvůli hlučnému ventilátoru, jinak to všechno běželo bez závad.
    1 bod
  17. Ak sa niekto rád chváli svojimi jazdami na sociálnych sietiach, pre neho je GPSko vítané.. okrem prekročenej rýchlosti sa pri niektorých kamerách vieš pochváliť aj trasou zaznamenanou priamo v Google Mapách. Avšak v prípade poskytnutia videozáznamu polícii už GPS nemusí byť žiadna výhra práve kvôli tej rýchlosti..
    1 bod
  18. Nebo je to zboží na míru pro @wirer aby mohl montovat nádržky i těm co nemají ostřik světel
    1 bod
  19. Na tlumení vibrací není nutně třeba, aby se něco někde opíralo nebo zpevňovalo. Pokud je např. potřeba trochu posunout rezonanční frekvenci, stačí na správném místě přidat/ubrat trochu hmoty, což bude nejspíš tento případ. Mně se to líbí, je to elegantní, jednoduché řešení skoro zadarmo. Pokud to bude i dlouhodobě funkční, tak... To je jako tvrdit, že přecházející lidi nebo vítr nemohou shodit most vážící stovky tun. Přesto v r. 1886 shodila jednotka pochodujících vojáků most v Ostravě a v r. 1940 sfouknul vítr, který nedosahoval ani síly vichřice, Tacoma Narrows Bridge v USA, což bylo i nafilmováno. Myslet si samozřejmě můžeš, co chceš, ale fyziku tím nezměníš. Tady je na místě známé pořekadlo o ševci a kopytu. Nic ve zlém, já zase nevím zdaleka tolik o autech. Navíc jsem evidentně mimo s tím, že za těmi gumičkami není třeba hledat žádnou vědu. Edit: Teď teprve koukám, že McMatěje už ta rezonance napadla. Nu což, třeba někomu aspoň přijdou zajímavé ty odkazy...
    1 bod
  20. Zvykneš si. Lepší než osmičky.
    1 bod
  21. https://m.aliexpress.com/s/item/32838334279.html?spm=a2g0n.search-cache.0.0.7a72bb721Nvnz2
    1 bod
  22. Pěkně napsané.Já Igorovi moc děkuji za jeho rady a jiné :-)
    1 bod
  23. Dovolím si po niekoľkých rokoch absencie na tomto fóre zapojiť sa do diskusie, keď už som teda bol spomenutý: Ďakujem za kompliment, porovanie mňa a Jirku (ferda25) ale nie je na mieste. Ja sa autám venujem ako svoje hobby, on si tým zarába na živobytie. Je logické, že ak sa niekto niečomu venuje 8 a viac hodín denne, robí toho viac, než nejaký hobby nadšenec. Ja sa výsledkami svojej práce nikde verejne neprezentujem, nepotrebujem to. To čo robím, robím preto, lebo ma to baví. Z časových dôvodov však nerobím žiadne veľké prestavby a nerobím ani úpravy kilometrov, ani deaktivácie imobilizérov a ani chiptuning. Kvality Jirku vôbec nespochybňujem, je macher v tom čo robí. Nie celkom sa stotožňujem jedine s jeho prístupom, kedy častokrát kvôli bežným veciam presviedča ľudí, aby k nemu merali cestu cez celú republiku. Miesto toho, aby odporučil niekoho bližšieho, čo sa bežne robí medzi nami ostatnými... Ale to je môj súkromný názor, s ktorým pochopiteľne nemusí nikto iný súhlasiť - dovolil som si ho ale zverejniť. Strabag, ak si dobre pamätám tak Tomáš, že? Tvoje auto je dosť špecifické, už pred mojou návštevou si mal porobené väčšinu toho, čo sa na ňom dalo spraviť. Každé auto má svoje limity, ktoré niekde končia. Nemôžeš sa teda čudovať, že v tom tvojom jednoducho viac bez fyzického zásahu spojeného s výmenou/dorábkou niektorých jednotiek viac urobiť nebolo možné a logicky som ti nemal čo viac ponúknuť. Len VCDS kódovač ale rozhodne nie som, a pri všetkej úcte si zaradenie do tejto kategórie "majstrov" vyprosím. Ešte sa vyjadrím aj k hlavnej téme o možnostiach kódovania, aby som nebol celkom offtopic: Veľa ľudí pýta presné návody na určité kódovania. Časy, keď na každé auto fungoval rovnaký postup, sú už dávno preč. Čo funguje na jednom aute, nemusí fungovať na druhom. Častokrát v priebehu modelového roka sa mení softvér v jednotkách za novší, veľakrát aj hardvér a dochádza k zmenám v kódovaní a adaptácií. Stačí malá zmena z jedného bitu/bajtu na iný, alebo len zmena názvu adaptácie a návod už nefunguje. Preto sa univerzálne návody ťažko píšu a ja osobne som s tým prestal. Fungujem/fungoval som na viacerých aj zahraničných fórach, veľa konkrétnych zverejnených postupov pochádza odo mňa a boli platné a funkčné v čase zverejnenia. Niektoré platia dodnes aj na novšie autá, ale u množstva z nich záleží na konkrétnom modelovom roku, na kombinácii viacerých použitých jednotiek, rôznemu sw v nich a toto sa nijakým univerzálnym návodom pre začiatočníkov podchytiť nedá. Veľa ľudí pokúpi lacné VCDS káble z Číny, pozrie návody trebárs na Stemei a ide "kódovať". Pred týmto dôrazne varujem všetkých nadšencov, dať do pôvodného stavu nefunkčné auto nemusí byť celkom jednoduché, hlavne po zásahu cez čínske VCP. Na to obzvlášť pozor, VCP patrí do ruky len tomu, kto vie čo robí! Minimálne raz týždenne riešim takéto lahôdky a veruže ich už zopár prišlo aj na podvalníku alebo odťahovke... P.S. Moje telefónne číslo prosím nedávajte nikam verejne, sľubujem však, že z času na čas budem chodiť aj sem na ŠkodaHome. Takže kľudne píšte správy, nastavil som si notifikácie do mailu.
    1 bod
  24. Třeba netlumí svojí pevností, ale svojí hmotností - posouvají rezonanční kmitočet. Že vám to tak leží v hlavě.
    1 bod
  25. radši se podívejte jak se skládá pořádnej stroj (GT3 991.2), 9000 otáček a atmoška.
    1 bod
  26. https://auto.bazos.cz/inzerat/82286458/Skoda-Fabia-III.php Doufám že jsou všichni zdraví
    1 bod
  27. 1 bod
  28. Tak ja som napriklad vcera tankoval. Myslis, ze to niekoho zaujima?
    1 bod
  29. Klucí, co blázníte? Jaký vyhřívaný volant? To bych si nikdy do auta neobjednal..... Vy chcete držet v ruce něco asi takhle tlustého, koženého a teplého?
    1 bod
  30. Kupuju si mnou ověřené kapaliny do ostřikovačů bez právě těchto "rain off" přísad právě z důvodu, že mi pokaždé potom skákaly stěrače. Musel jsem potom doma důkladně omývat okno aby byl klid.
    1 bod
  31. Akční model Octavia Trumf - snížená cena a rozšířená výbava rozsah výbavy vychází z verze Ambiton Fresh, nad rámec které přibývá: dešťový a světelný senzor Smartlink+ pouze verze liftback výhradně motorizace 1.4TSI/110kW s mechanickou převodovkou cena je oproti snížené ceně AM Fresh snížena dodatečně o 39 000Kč a je tak o 2 000Kč nižší než AM Fresh s motorem 1.0/85kW příplatkové výbavy: prodloužená záruka na 5 let/100 000km za 2 000Kč paket Trumf Plus za 49 900Kč, který obsahuje výbavu v hodnotě 53 400Kč automatickou dvouzonovou klimatizaci Climatronic LED přední světla zadní "top" variantu LED světel se zatmavením KESSY - bezklíčové odemykání a startování barevný sortiment bez příplatku uni barva bílá Pure namísto modré Pacific (u ostatních verzí uni barva bílá Candy za příplatek 4 600Kč) ostatní barvy za příplatek 15 300Kč navíc oproti českému vzorníku modrá Storm (dříve k dispozici i u nás) šedá Platin (dříve k dispozici i u nás) červená Ruby modrá Reef dále k dispozici béžová Cappuccino stříbrná Brilliant
    0 bodů
  32. Zo stranky http://www.motordiag.cz/info/software link to nejde stiahnut.Kde by sa to dalo este stiahnut?
    -1 bodů
  33. Ježíš jde možná oto ze stěrače nejdřív vezmou prach či jiný bordel a pak pustí vodu. Kdo by jel ze spinavim oknem.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...