Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      9 778


  2. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      6 804


  3. Boleslavák

    Boleslavák

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      2 138


  4. lumpo

    lumpo

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      821


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.2.2018 ve všech sekcích

  1. Já si myslím, že to bude asi takto: Přijde nový učitel do třídy a představuje se... Dobrý den žáci, jmenuji se Kot. Pro ty kdo koktají jsem Václav.....
    4 body
  2. Bohužel už to tak nějak přišlo a proto mě tady nebaví přispívat tak jako dřív. Ještě i se starým nickem jsem tady od roku 2006, tedy už 12 let (to je hrozné..). Vždy jsem si na SH vážil perfektní party lidí, znali jsme se většinou osobně a diskuze byly příjemné, milé, sem tam jsme si rejpli, ale každý věděl kdo to jak myslí, protože tam bylo to jisté osobní pouto. Proto se mi třeba nelíbilo sousední OC fórum, které bylo od začátku plné pro mě konfliktních a takových jakoby namyšlených lidí.Velmi mě mrzí, co se s tímto fórem děje v poslední době. Staří lidé kvůli tomu postupně odešli, většinou nově příchozí bez jakýchkoli historických vazeb začínají konflikty, v poslední době je to tady jen samá hádka a sračka, většina dotazů uživatelů už zůstává bez odpovědi, proč by si někdo dělal škodu. Každý má právo na svůj názor, od toho je to diskuzní fórum. Za mě jsou mnohem horší ti, kteří ustavičně někoho napadají, než ti, kteří mají názor, který se mi třeba nelíbí. Já třeba z posledních Škodovek pláču, někdo jiný to zase kvituje. Diskutujme, ale nenapadejme se navzájem. Pak to trošku ztrácí smysl, problémů a hnusných lidí má každý z nás denně v práci dost a fórum by mělo být o přátelství, pomoci a diskuzi, ne o neustálých hádkách a urážkách... Omlouvám se za OT.
    3 body
  3. chlapci trosku menej jesitnosti a viac sebakontroly, lebo zachvilku to tu bude ako v diskusiach na auto.cz...
    3 body
  4. Nadávali jste, když přišli 1.2TSI a nakonec se to uklidnilo a nikomu to moc nevadí. Nadáváte teď na 1.0TSI + GPF, vždyť si zase zvyknete. Český národ má vždycky potřebu nadávat na něco čemu moc nerozumí.
    3 body
  5. Jojo, to sedí, taky nahazuju každej válec zvlášť....
    2 body
  6. Máš pravdu Pane Rayx Nafta se v polsku nepouživa, když mluviš o palivě. Použivame : - olej napędowy - ropa Občas použivame taky diesel v smyslu jako nafta Benzina v česku = orlen v polsku U orlen shopu nekupite jabola ani wiśniówki . Tan naji dražši a kvalitnějši vina
    2 body
  7. Zase na druhou stranu mohli nechat nějaky 4-válec,když jsou na "výběr"pouze 3-válce tak vlastně žadna možnost volby není,leda odejit jinam.Mne nejvíc vadi ta nemožnost výběru.Vždyt to už je díky EU jak za komanču,pořád něco někomu vnucovat.A co se týče 1.0 TSi+GPF,tak to fakt nee.
    2 body
  8. odpocznij od drogi, wola jabola
    2 body
  9. No to se pak nediv, že s tím startér točí tak dlouho
    1 bod
  10. A takhle Clint startuje svého chrochtáka.
    1 bod
  11. Škoda Surround a Virtual Subwoofer - nutné mať zadné reproduktory, ináč to stráca zmysel Kódovanie: - Modul 5F – Information Electr. - Coding 07 – Long coding calculator - Byte 11 – Bit 0-7 zvoliť Sound_System, Sound_System_internal_individual (alebo prepísať hodnotu na 04) a ešte video. skladba je zo soundtracku Rýchlo a zbesilo 8, G-Eazy - Good Life, ak by si si to chcel porovnať u seba. veľký rozdiel v hlasitosti nie je. v jednom mieste som ju ručne pridal, lebo som nevedel ako to mobil nahraje (Huawei P9). vo videu máš aj nastavenie hĺbky/stredy/výšky, ako aj Fader. zatiaľ sa s tým iba hrajem a musím prísť na to, ako jednotlivé položky nastaviť, aby hrala dobre vo všetkých štýloch hudby
    1 bod
  12. ak by sa chcel niekto inšpirovať, tak výmena Swing za Swing s Bluetooth je úspešne za mnou viac v téme:
    1 bod
  13. Asi vidím špatně ale přesně tak to vidím 95 eurosuper = standardní benzín ON ekodiesel = standardní nafta VERVA 98 = lepší benzín VERVA ON = lepší nafta ON je jejich pěkná zkratka pro Olej napędowy ... No nedávno jsi pro legraci navrhoval tankovat benzín místo nafty, tak tohle by na to sedělo http://www.orlen.pl/EN/ForBusiness/Fuel/Pages/default.aspx
    1 bod
  14. Podle mě je panika spojená s filtry pevných částic neopodstatněná. Nejsem zastánce podobných řešení, navíc při spalování benzinu vzniká pevných částic zanedbatelný množství. Na druhou stranu u moderních naftových motorů se DPF neprojevily jako poruchové a nevidím důvod, proč by to mělo u benzinu být jinak. Podobně lidi před lety brojili proti katům, pak proti EGRům atd. Je to prostě trend. Až budou reálné zkušenosti, potom přijde čas na recenze. Ne dřív.
    1 bod
  15. Mňa by na 70 dní do postele nikto nedostal. Po 6. hodinách by som už viazal plachtu do povrazu.
    1 bod
  16. 70 dnů nic nedělání... Clint už to dělá několik let, ale dostane za to minimální mzdu.
    1 bod
  17. Habi001> ano zvykneme. Však EU ví, co je pro občana nejlepší. Díky za tvůj rozbor národa českého. Vidíš snad někde, mimo Evropu, nesmyslný downsizing? A nevím, jak moc si zvykli zákazníci prědchozí úspěšné řady TSI. Taky dle tebe v pořádku. Zaměstnanec Škoda Auto, chápu-li to správně?
    1 bod
  18. Clinte, ten svět jde do pr... Někdo má lepší práci, než my. https://viralitycz.tiscali.cz/spanek-nasa/#utm_source=facebook&utm_medium=facebook&utm_campaign=sarkasmus
    1 bod
  19. Tak jsem to dnes absolvoval a zdá se, že se teď Xenony "kalibrují" po zapnutí zcela jinak. Jinak je to opravdu servisní svolávačka 94K1 , Škoda to zveřejnila 26.1. 4B jednotku mám nicméně stále ve verzi 285. Control unit: 4B Multifunction Module System description: FCM MQB Low Software number: 3Q0907338 Software version: 0285 Hardware number: 3Q0907338 Hardware version: 001
    1 bod
  20. K těm renderům, protože se tím už nějaký ten rok zabývám.. Docela jsem se zasmál Když nic, je to snížené, kola vytažená a podle mě i rozměr disků přestřelený, o celkové (ne)kvalitě výstupu radši ani nemluvit. Jen pořád nerozumím tomu, proč nedělají takto atraktivní kombinaci i v reálu, když to pořád takto všude předvádějí.. Každé auto stojí jako koza a třeba takový Scout by mohl vyhrát Nobelovu cenu za nejvcuclejší kola..
    1 bod
  21. Good. Az se dostanu na 90tis, tak zas poreferuju... ale jeste mi to chvili potrva
    1 bod
  22. Zas nejake Radio Jerevan... Kdyz jsem to resil, zajel jsem prvne do autorizaku a tam mi rovnou rekli, ze oni to moc casto nemeni a je lepsi si zajet primo do autosklo servisu, kde to delaji kazdy den od rana do vecera a maji to v ruce. Tak jsem se spojil s pojistovnou, nechal si poradit nejblizsi takovy servis a zajel tam. Kdyz jsem tam dorazil, tak hnedka vedeli jaky typ presne tam ma prijit, ze se bude prelepovat destovy senzor a vinety. Samo, ze sklo je originalni dil - vsak to mate I na te fakture, co jsem sem daval... Bavime se o smluvnim servisu pojistovny - ne prvnim samodomo ze Zlatych stranek...
    1 bod
  23. Od drog jsem si samozřejmě odpočinul... Ale to je jen takový překladatelský oříšek.???
    1 bod
  24. Nechtelo, nechal bych to tak. Ty ruzne lakovany znaky ja osobne nemuzu.
    1 bod
  25. Ved aj 1,5 TSI uz ma/ dostane GPF A podobne aj 1,4 TSI (v Tiguane)...
    1 bod
  26. Tak jsem to zkoušel a funguje to v AA perfektně, jen některé speciální parametry z celkově 20ti nelze zobrazit. OBD2 adaptér už není tolik třeba, teď je to vše v jednom. Vidím třeba napětí baterie, 3 teploty, Točivý moment, tlaky v brzdách a turbu.
    1 bod
  27. O Karkulce? Oki, klidně, tak třeba tady - https://www.express.co.uk/life-style/cars/885216/relay-car-theft-keyless-entry-advice-faraday-cage nebo tady https://www.express.co.uk/life-style/cars/866987/car-theft-hack-keyless-entry-video-BMW-stolen
    1 bod
  28. what? co to meleš za nesmysly, měl si někdy vůbec auto s tímhle dementním systémem?
    1 bod
  29. Tak 5let a 100tis pokryje prodloužená záruka, takže z tohoto pohledu pokud to tak plánuješ se netřeba bát až tak
    1 bod
  30. Ukludni sa. Olej odporucam vyberat z oficialneho zoznamu, a kupovat ho u overeneho predajcu Oleje 50200+50500-2feb2018.pdf ski1961 aj bikes ti dobre radia.
    1 bod
  31. Mezi aplikacemi v Carplay je appka Skoda, ve ktere muzes spojeni deaktivovat. Carplay se ti pak nespusti ani po opetovnem pripojeni.
    1 bod
  32. Novackove se tady nejak rozjeli. Na to ze nevi s kym maji tu cest. Asi chteji predvest Uhersky Brod v tom novem pajzlu kde bude ted caj. S jejich auty. Postrelene slepice se stanou opravdu postrelene. Clint nez stihne 2x nazhavit ten jeho dehet a nastartovat tak bude mit hned nekolik novych der sani v motoru. A Slovaky tady na zapade pouzivame misto tercu ( ocelovych poperu) protoze jsou levnejsi a je jich tu plno. Kdyz umi rychle behat nechame si je jako donasece tercu a nebo jako trenazer strelby na vysokou. Akorad nekdy moc nevydrzi. Zarvou kolikrat uz pri prvni rane. No co by jste chteli. Kvalita ze Slovenska jako ty VW co tam u nich montuji. No jeste ze maji ty Tatry a zivi je Cesti turisti. Nejak si nevzpominam ze by jinak Slovaci neco umeli. Auto prumysl zadny, zbranovy a strojni prumysl zadny, potravinarsky prumysl brinzu a halusky maximalne. Tedy jen ovce a zemedelstvi a chov ciganu. Rozvojova feudalni zeme. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  33. Souhlas, Zlé, co furt vymejšlej za voloviny. By me zajímalo, kolik zákazníků by si do svého motoru tento systém objednalo kdyby melo na výběr. 1.0 TSI mě osobě neuráží ani to ze jde o tříválec. Ale ty voloviny okolo, proměnné časování všech ventilů, řízené mazání a chlazení, ultratenké pistni kroužky, nizké písty. všude nano povlakování. poddimenzované převodovky , start stopy a rekuperace, odlehčené ojnice, plechové nápravnice, vysokotlaké přímé vstřiky . ... to VŠE vzbuzuje nechuť a nedůvěru. Potřebuji aby motor vydržel, nemusel jsem jezdit po servisech. ..a ne aby mě to žralo kvůli Bruselu o 0.4 l/100 km méně.
    1 bod
  34. Keyless v slepici mám. Funguje cca na meter. Keď systém zistí aktívny klúč, tak má všetky práva a teda aj na štartovanie. Tak na čo čakal ten v aute s otvorenými dverami a tí snehuláci tam ešte šaškovali ? Ďalšia vec, keď auto prijme signál ,rozsvieti sa osvetlenie. Na videu sa rozsvietilo pri otvorení dverí, takže auto bolo odomknuté. Jasný poisťovací podvod.
    0 bodů
  35. Souhlas s Patrik1971. Nevím proč to tady lidi píšou. Zda vůbec mají zkušenosti. Pokud mám otáčky motoru pod 1500-1800, tak jedu z mírného kopečka a motor netáhne a je zařazena 7. Pokud příjde kopeček, tak DSG si odřadí dolů a otáčky se navýší. Taky mám 1,2 Tsi a 81 kW. U stupně 6D se prakticky nikdy nevyskytlo!!!! Pokud bych měl potřebu zvýšit otáčky, tak si mohu ručně orřadit. Já se k těmto BLÁBOLŮM o podtáčení nechci VYJADŘOVAT, protože nevím, zda má BLÁBOLÍCÍ nějaké zkušenosti. Já si před koupí DSG objednal zkušebí jízdu a pobavil se s prodejcem. DSG jsem si nakonec koupil a NELITUJI. Komu jsem auto půjčil aby vyzkoušel DSG, tak každý řekl, že jde s příštím autem do automatu. Ať mladý nebo starý.
    -1 bodů
  36. 1.0 trivalec s DPF, automatem a na 18 tkach.. to chces..
    -1 bodů
  37. Protože většinou mají druhovýrobu, v horším případě druhovýrobu z číny.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...