Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      15 911


  2. LukášCBR

    LukášCBR

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      3 377


  3. Martin Rušaj

    Martin Rušaj

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 187


  4. sk0d@

    sk0d@

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      2 243


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.2.2018 ve všech sekcích

  1. Clinte Tvoje auto nesplňuje 7ku ani omylem, když 7ka ještě není v platnosti, zatím má vejít v platnost EU 6c co já vím. Ale třeba první rapidy splňují EU5 a ty už budou mít smolíka v podstatě zánovní auta.
    3 body
  2. Přeložil jsem některé volby úprav, tedy ty co jsou přístupné na mém Yeti MR2017.
    3 body
  3. od dubna zavede regulovaný vjezd pro všechna vozidla neplnící normu EURO 6 (VI) Hamburg v městské části Altona na dvou dopravních tepnách, které jsou kamiony směřujícími do přístavu často využívány jako objízdné a zkracující trasy. Ještě se čeká na další města, např. Stuttgart (kvůli kterému se celý tenhle kolotoč rozjel), Karlsruhe a další města v Porůří. Jen by mě zajímalo, jak to fakt chtějí vyřešit, když většina měst má flotilu autobusů ještě z velké většiny s emisní normou EURO 5... to kluci zatím moc nedomysleli
    2 body
  4. Po dlouhé době trochu poezie: Po stěně se plazil hlen, byl jsem z něho okouzlen. Ach ta zeleň, ach ta žluť, dostal jsem hned na něj chuť. Jak byl krásně zelený, slízl jsem ho ze stěny. A po krátké přeměně byl hlen zpátky na stěně. “Nepochybuj ani na setinu vteřiny.” Ester Ledecká Venku je taková zima, že i Andrej Babiš byl prý spatřen s rukama ve vlastních kapsách.
    2 body
  5. Horký to nebude. Ono to už vře. Honza+číslo o tom píše u sebe na FB. Zatím Hamburk a do konce týdne budou další.
    2 body
  6. Ale Němci jsou poslední dobou vypatlanej národ a samou rozežraností už neví co by vymýšleli za hovadiny. Na hranicích s Německem bych odštípal dráty vysokého napětí a když by to udělali všechny okolní země, chtěl bych vidět jak by byli Němci najedou Eco.
    2 body
  7. Tohle mi stále vrtá v hlavě. To jich prodávají u nás tak málo, nebo je tolik prachatých lidí, že vymáznou za krabici mega plus? To je takový hlad po těchto vozech? Než rok čekat jako pako, zajdu si někam pro Jeepa a třeba ne nového.
    2 body
  8. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-19 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    2 body
  9. Cetl jsem na nemeckych forech o moznosti aktivace zobrazeni rychlosti nastavene tempomatem. Zkousel jsem VAG, ale neuspesne, slo to aktivovat snad jen do MY2010, na MY2012 bohuzel aktivace pres VAG nefunguje. Nevite nekdo co s tim? Celkem mi tato vlastnosti chybi...Passat, A4, A5+, vsichni rychlost ukazuji, tak proc ne SII:) Diky za rady:)
    1 bod
  10. HONZA+CISLO ZIJE !!! A ja se kolikrat divil, kde je mu konec. [emoji23] jojo dobri dehtovi holubi se vraceji. [emoji23]
    1 bod
  11. Clinte, ty už máš Euro6, tak můžeš bejt v klidu. Já mám Euro5, takže se mě to může týkat. Ale s.ru na ně.
    1 bod
  12. Ano ano, proste je to zvuk ze vstriku... Ale podle mechanika normalni. Pokus bys s tim jel do servisu, dej se prosim vedet výsledek... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  13. Sice drzi hubu a krok.... ale maj se fajn a funguje to a nesnazi se kazdy hledat cestu jak vsechno ochcat. Teda - snazi, ale je jich vyrazne mene jak u nas. Sice na dalnici jezdi jak hlemyzdi (i kdyz maj tu radoby neomezenou rychlost) a jezdit z prahy do essenu je peklo na zemi... ale kdybych si mohl vybrat... tak tu asi zustanu
    1 bod
  14. Ještě, že nemám důvod jezdit k Helmutům. Ať se tam zadusí Arabákama místo kouře.
    1 bod
  15. Clint je už o krok ďalej, miesto močoviny pridáva metán...
    1 bod
  16. Nic nového pod sluncem, něco podobného dávno existuje u vstřikovacích ventilů některých dieselových motorů.
    1 bod
  17. Jak se smějí mimozemšťani? Od ufa k ufu.
    1 bod
  18. Moc si nedokážu představit jízdní styl, při kterém by zůstávaly mokré kotouče (působení odstředivé síly, tepla od náboje kola, tepla z brzd). Korozi kotoučů se moc zabránit nedá, což je patrné ze stavu okraje, kde nepůsobí destička. Když ale pravidelně jezdíš a používáš brzdy, tak si ji nevšimneš, protože ji hned "vybrousíš". Pokud auto na pár týdnů odstavíš, tak se to krásně rozjede. Destičky se po okrajích nadměrně sjíždějí, pokud se málo brzdí (mám s tím velmi bohaté osobní zkušenosti) - po kraji kotouče nedochá k "odleštění" rzi, hrubý povrch způsobuje větší úbytek destičky a ta pak na daném segmentu nepřiléhá a tím více to tam rezne - výsledkem je vystouplý tmavý prstenec vyleštěných produktů koroze na kotouči. S tím už se pak nedá nic dělat
    1 bod
  19. https://byznys.ihned.cz/c1-66062470-soud-rozhodl-nemecka-mesta-mohou-zakazat-vjezd-dieselovych-automobilu-prvni-zakazy-mohou-prijit-uz-letos
    1 bod
  20. Já jsem četl ty hloupé články o Německu a jak zakazou diesly a jak spadnou na ceně a že po nich bude u nás hlad atd....píčovina samozřejmě, lživé články médií, asi se blbě prodávají benzíny [emoji23] A i kdyby, mě to vůbec nemrzí. Dojezdím stejně auto co to dá. Měnit už nic nebudu. Nebaví mě to furt něco prodávat a kupovat. Jsem rád že nemusim vyhazovat do paliva zbytečně peníze. No a Německo s těma negrama mě fakt nemzí [emoji23]
    1 bod
  21. Dávám sem pro info možnosti aplikace Carista ohledně kódování pro Yeti MR2017, plus jsem ty volby úprav přeložil.
    1 bod
  22. koktovo sen na Nordschleiffe
    1 bod
  23. Tak a je to schváleno. Clint se do Německa už nepodívá. Cena auta klesla rázem na cenu Fábie.
    1 bod
  24. Aha, takže tie ryhy koldokola sú pitting? No vida...
    1 bod
  25. Už toto omezení lze obejít, postup na instalaci aplikací bokem v AA 3.xxxx je na https://pastebin.com/q4Hicev1 Nutno před updatem všechny tyto aplikace mít odinstalované!
    1 bod
  26. A není konkurencí tvé Kie spíše Octavia než Rapid ?
    1 bod
  27. Zdravím ,mám F III, 2016 kde jsou 3 couvací senzory, chci si namontovat tažné "napevno" , ...senzor je uprostřed a bude v podstatě kousek nad ( koulí) - nebude to neustále ovliňovat činost couvacích senzorů? Nebo se bude muset namontovat sundávací tažné?? Díky za info
    1 bod
  28. Ahoj, máme rovnaký motor, tiež od marca a minulý týždeň som mal rovnaký problém so štartovaním - kvôli takmer vybitej baterke. To že je baterka vybitá sa začalo objavovať aj na displeji a auto sa preplo do režimu, že sa napr. večer nezapínali "welcome light". Po nabití auto začalo štartovať normálne. Pri štartovaní so slabou baterkou som vypozoroval, že auto sa najlepšie štartovalo dvoma cyklami - prvý som nechal cca 20s auto štartovať, potom som štartovanie vypol a chvíľu počkal. Pri druhom cykle motor naskočil prakticky hneď.
    1 bod
  29. U starého auta jsem něco podobného řešil 2x, jednou to vyřešilo vyčištění škrtící klapky a podruhé povolení lanka od plynu. Bylo to taky až po zahřátí motoru (nad 50 km a více).
    1 bod
  30. Jak psal Pawouk. NESKUTECNY SHITY na radiich. CD chapu, ze snad uz ani nikdo nepousti. Za chvilku to bude v technickem muzeu .. jestli uz to teda neni. Poustim co mozna nejpomalejsi pisnicky, ale ne zas az takovy abych do 2 minut usnul Rychlejsi a agresivnejsi me tak nejak "nuti" jezdit rychleji a agresivneji. Jednou jsem si pustil tohle a malem jsem usnul.
    1 bod
  31. Mám obavu, že to nebude tím, že by německý národ jako takový byl vypatlaný, ale že to bude spíše tím, že oni to mají jaksi v krvi v posledních 100 letech držet hubu a poslouchat vrchnost ať už vymyslí cokoliv. Bohužel. Navíc idiotů je hromada po celém světě a to nejen západním směrem....
    0 bodů
  32. Jistě,jenomže to tam má každá a zloději to dávno ví. Prostě jinou někam jinam,tak,aby byla vidět.Někam nad rádio... Zloděj pak neví,co v tom autě vlastně máte a pokud mu nejde konkrétně o to vaše,tak raději ukradne to vedle.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...