Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. cosby

    cosby

    Partner


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      8 307


  2. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      14 534


  3. Sabiza

    Sabiza

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 735


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 748


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 28.2.2018 ve všech sekcích

  1. Sorry Cosby, ale tady jde o to, že když se s tím budeš dvě hodiny srát, tak to máš mít nafakturovaný v práci a ne to látat tím, že budeš mít 200% marži na materiálu... Takže klidně si tam to pětikilo za nalití do kanystru dej. Vím, že to je trend dnešní doby, ale opravdu miluju fachmany, kteří ti něco udělají za 2 kila a materiál ti dají za trojnásobek ceny. Když jim pak řekneš Ok, ale materiál si koupím sám, tak jim málem rupne cévka a pošlou tě někam, že za 2 kila to dělat nebude... Přitom si za to může sám, že ze zákazníka dělá debila.
    3 body
  2. No ty jo, ty a chůze po městě [emoji23][emoji23][emoji23] To je nějakej novej díl Startreku či co?
    3 body
  3. Může mi někdo říct, co je tak nádherného na těchto odporných alu discích, že to vidím na každé třetí Octavii od O2 a dalších firem? Vždyť kurva vypadají, jako kdyby je někdo vyřezal z popelnice. http://www.autoforum.cz/tiskove-zpravy/hybridni-kola-alcar-maji-uspech/
    2 body
  4. No tentokrát se musím těch "sraček" zastat, byly alespoň domácí. Kdežto dnes je skoro vše Made in China....
    2 body
  5. to jsi byl z lepší rodiny, já měl přes bowden pouze Wartburg 353 sedan (ale v modrobílém provedení)
    2 body
  6. Auto-Hold mám dojem mají jen auta které jsou vybavena el.ruční brzdou.Takže budeš stát na brzdě.Bohužel. Nepléct auto-hold s asistentem rozjezdu v kopci :-)
    2 body
  7. Slovensko a německo dostali 1.5 TSI jako první,ale bez filtru pevných částic.V ČR bude od 27KT/18 ale s fitrem.
    2 body
  8. Přeložil jsem některé volby úprav, tedy ty co jsou přístupné na mém Yeti MR2017.
    2 body
  9. Hele s pribyvajicim vekem se meni priority .. kdyz jsem byl mladas tak jsem chtel rychly auto jezdil jsem bmw528i/535/740, Oct 1.8T20V, Peugeot 407 3.0l pak Superba 4x4 1.8benzin a ted mam Kodiaqa v nafte 110kw ;-) a vubec to neresim, proste pohodlny rodinny auto.
    1 bod
  10. mám OIII 1,8 DSG s adaptivním tempoušem :-) a věř,že to tak je
    1 bod
  11. Ta Mangusta je luxusní. Měl jsme ji na bowden s otvíracím kufrem a dveřmi.
    1 bod
  12. Neuváděj lidi v omyl.Automat je ten,kdy člověk nemusí řadit.Ty se pak dělí podle způsobu,jak pracují.Takže DSG je automatická převodovka pracující na principu....CVT je automat pracující na principu.....S-Tronic,Multitronic.... atd atd atd. Jinak k nám na servis jezdí suché DSG se 210.000 bez zásahu!!!krom přehrání SW.Můj Yeti má 7 st.suché DSG bez zásahu a má 176000 a podle měřených hodnot,které jsem posílal p.Sixtovi je v perf.kondici.Takže asi tak.
    1 bod
  13. Tak 15 % u oleje je zanedbatelných,to nemá cenu vůbec řešit.Ale když to Škodovacke servisy nakupuji v sudech za 100-160 kč litr a prodavají za 700-800 kč litr,tak to už je trochu lichva.Kdyby to stálo dejme tomu 300-350 litr tak člověk neřekne ani slovo,protože je si je vědom že se musi zaplatit lidi,energie,skladováni atd.Ale čeho je moc toho je příliš.Ten příklad s tim kanystřikem mi příjde trochu extrém,až jsem se tomu zasmal
    1 bod
  14. Ale znova píši,že s těmi maržemi nesouhlasím,jen jsem napsal,že výměna oleje nekončí nalitím někde,tak už si to konečně uvědomte. Dále ....autorizovaný servisu bude vždy dražší než garážista nebo malý servis-tím netvrdím,že bude lepší. Tak je to ve všem a mohu dát příklad.Noťas HP probook 4530S,mám 3 kusy.U dvou mi udešlo jedno USB.Jeden jsem poslal do HP-oprava 3280,-Kč. Druhý panu Macejkovi(mmopravy.cz)((nebo tak nějak)),oprava 480,-Kč,ta samá závada,jen jsem na něj přišel pozdě. Pořád podotýkám,že se nezastávám marží škoda servisů!!!!!A pokud si někdo donese olej vlastní do autorizáku?Souhlasím a řekl bych jim-nedivte se,když máte takové marže.Pokud to donese k živnostníkovi,který má marže 15%??Tak mu řeknu at jde jinde.
    1 bod
  15. V OIII se dá nastavit preventivní přibržďování zadních brz za deště tak, aby v případě potřeby rychleji a účinněji brzdili. Možná to bude řešit i tenhle problém. 170 tis. km je poměrně dost, zatím jsem o nikom, kdo by najel na jedny desky tolik, neslyšel. Mezi destičku a kotouč se kamínek určitě needostal, je tam minimální vůle, to spíš mezi kotouč a krycí plech na zadní straně kotouče.
    1 bod
  16. Hodne teraz mrzne,cesty su nasolene,auto je spinave a biele od soli,snimace nemaju vyhlad,blbne aj radar adaptivneho tempomatu/casto nema vyhlad/,aj cidla parkovacieho asistenta si pipu,ako disco hudba/pritom prekazka daleko.Je mozne,ze ti preto blbne aj blind spot detection.Za par dni sa otepli,mysli,ze sa to zlepsi,vymizne.
    1 bod
  17. Jasně, tou absencí AFS jsem myslel i to, že se pocitově nemění ani rozsvěcení/zhasínání modulů, jako je na obrázku, který tu někde koluje (static bending). Uvidím, co mi k tomu řeknou při předání. Přinejhorším přidělám na blatník gopro a zkusím se projet po okresce, to by asi mělo něco ukázat. Každopádně včerejší cesta z Chýnova na D3 byla hrozná, protože to svítilo 10 metrů před auto a veškerý široký kužel byl pryč.
    1 bod
  18. AFS může a nemusí mít nic společného s naklápěním světel... Ta nejlepší verze světel by to měla umět, ale O3 to neumí... Ale AFS to samozřejmě má.. Světla mají několik režimů... Město, Dálnice, Okreska... Světla svítí tak široce, že naklápění není potřeba :-)
    1 bod
  19. vynechanie zapalovania môže mať viac príčín : Vadná sviečka , vadná cievka , zlý stav motora mechanicky - kompresné tlaky , zakarbonovaný sací kanál , zakrabonovaný resp. odchádzajúci vstrekovač dajú sa v bloku diagnostiky pozerať koľko má ktorý valec výpadkov , prípadne ak hádže vynechanie toho 4 valca , hodiť cievku na prvý a naopak a voziť sa ... ak hodí chybu na prvý je vadná cievka , ak to bude robiť stále na štvorke tak pokračuj meraním kompresie všetkých valcov , prípadne pridanie koncernového aditíva na rozpustenie karbonu vo vstrekoch G001780M3 a rozumný benzín ideálne 100oktán /Slovnaft, omv / a pojazdiť ... uvidíš čo to spraví ... tiež by bolo po tejto procedúre vymazať učebné hodnoty v jednotke motora kde sú tie výpadky zaznamenané
    1 bod
  20. V rodině máme OIII, která má na zimu alu Ilias 16” a na nich zimní pneu Nokian. Vše bez problémů a to i s řetězy.
    1 bod
  21. I přes absenci AFS osvítí statické přídavné LED světlo daleko více prostoru oproti bi-xenonům s AFS.
    1 bod
  22. 1 bod
  23. Já mám rok výroby 2013 s Euro5, proto nemám ten dementní SS. Kód motoru je snad CKFC.
    1 bod
  24. Máš pravdu. Na O3 jsem venkovní anténu neměl. Neměl jsem Webasto, GPS ani DAB. Rádio Swing.
    1 bod
  25. Já bych jim tou vazelínou promazal prdel a strčil jim tam lešenářskou trubku. Prakticky nové auto a vrže jak stará vrána. Se docela podivuju nad vašim přístupem. "Příprava auta na zimu"... to si nemyslim, je to spíš konstrukční chyba, za kterou by zákazník neměl platil jak debil každou chvíli, kdy se vyplaví vazelína.
    1 bod
  26. Jo a s těmi řemeny je to nesmysl.Ano,jsou na to nové přípravky a nastavení je čím dál tím složitější,ale rozhodně se nekóduje řemen :-) :-)
    1 bod
  27. Mam to jinak...prvni kontrola jiz po roce, ale bez oleje...ten to pocita do 30 000 km nebo 2 roky.
    1 bod
  28. Kolik si těch motorů viděl, že tvrdíš, že 15 let starý motor je čistější než zánovní naftový motor? Asi málo, co?
    1 bod
  29. Webasto si vie zapamätať 3 ovládače. Ak máš 2 ovládače a tretí chceš odpárovať, tak nauč prvý ovládač, potom druhý a potom znova ten prvý. Ak máš len jeden ovládač, tak ho nauč trikrát za sebou. Mne to na Octavii 2 pomohlo.
    1 bod
  30. To už je na zákrok @Pawouk ... je tu hodně OT. Napíšu to znovu, jinak a píší jen zde co sám Ferda zjistil měřením akčních členů - ten dvojklik funguje tak, že dojde k zaslání povelu k 5. dveřím, aby na 0.x sekundy dal povel ke zvednutí dveří a následně za další 0.x sekundy opačným směrem...pokud takto zavíráte běžně, lze čekat, že tím ony elektrické vzpěry dost trpí, právě ony rázy jsou škodlivé. Je to jakobyste řadili zpětný chod, ale ještě jeli dopředu rychlostí 2km/hod...zkuste si to. Nikdo tady nemluví o situaci běžného zavírání a následného otevírání 5. dveří. Už nevím jak lépe to vysvětlit.
    1 bod
  31. Je mi někdy k blití,jak někteří z vás uvažují a jen počítají a počítají,chtějí si nosit kanystřík,ať tam vypustí olej.Nezlob se,naúčtoval bych Ti 500,-Kč za to,že se budu srát s tím,abych Ti to vypustil do tvého kanystříku. Nic ve zlém hoši,taky nerad vyhazuji peníze,nezastávám se servisu Škoda,mohli by ty marže malinko snížit,ale to co tady někteří umělci píšou,mě docela vytáčí. Zkus si vypustit olej do kanystříku?Jen to zkus.Budeš zcákaný,pak všechno kolem,budeš potřebovat kopu hader aby jsi vše kolem očistil. Navíc.jasně,ty si koupíš kanystřík oleje,který ti na poličce zabere 30x30cm.Ano,my v servisech tím,že to bereme ve velkém máme lepší ceny,ale hochu,zas se musí skladovat,musíš vést tzv.olejové hospodářství,takže agendu,o které vy nemáte ani ponětí,platíte za to,že Vám tu agendu někdo zpracovává,musíte mít sólo místnost na tyhle odpady,sólo nádoby na olej.filtry,na olej,na hadry.Tak už si doprdele uvědomte,že offiko servisy musí splňovat toho opravdu hodně,aby to mohli officiálně dělat výměnu oleje a jsou na tohle dost kontolované,takže to není tak jednoduché.opravdu mám rád takové......prostě co ví o tom houby a jen melou.
    0 bodů
  32. Dávám sem pro info možnosti aplikace Carista ohledně kódování pro Yeti MR2017, plus jsem ty volby úprav přeložil.
    -1 bodů
  33. jj člověk jde ráno po městě a smrad to je hrozný....nejhorší jsou ty nafty s DPF za studena... Celkem už chápu Němce, proč to chtějí vymýtit...
    -1 bodů
  34. Ahoj, nepleteš dvě věci dohromady? Blind Spot Detect je asistenční systém, který pomáhá řidiči hlídat mrtvý bod vozidla - místo za vozidlem, které není viditelné ve zpětných zrcátcích. Systém využívá radarová čidla v zadní části vozidla a na základě algoritmů vyhodnocuje nejen pozici ale i rychlost ostatních vozidel. Systém je aktivní nad 15 km/h a snímá prostor do vzdálenosti 20m po stranách a za vozidlem. Pakliže je předjíždějící vozidlo rychlejší o více než 10 km/h, neupozorňuje řidiče. Systém řidiče upozorní na přítomnost jiného vozidla prostřednictvím rozsvícení LED diody v bočním zpětném zrcátku na dané straně vozidla. Pakliže řidič začne odbočovat i přes varování, začne LED dioda blikat. Asistenční systém Lane Assist využívá multifunkční kamery umístěné v patce vnitřního zpětného zrcátka a dokáže pomoci řidiči odvrátit blížící se havárii v důsledku vyjetí z pruhu. Systém je předurčen k využití na dálnicích, rychlostních silnicích nebo silnicích s kvalitním pozemním dopravním značením. Jeho primárním cílem je aktivně udržet vozidlo v jízdním pruhu, nikoliv varovat řidiče před vyjetím z pruhu. V případě přiblížení se k jedné z čar aktivně drží vozidlo v pruhu zásahem do řízení, čímž udržuje vozidlo v jízdním pruhu. Zároveň s tím se na sdruženém panelu přístrojů zobrazuje aktuální stav systému. Jestli máš čistá čidla i kameru, tak to asi bez servisu nevyřešíš.
    -1 bodů
  35. Po 130 tis.v autorizáku...chci mít komplet servisní historii...vše jsem si vyměnil...oil, filtry, pil, vzduch, svíce...a pak v servisu cena 800,- Kč včetně DPH se záznamem v Bolce atd............. Ano, po známostech...ale že na to nato 95% běžných zákazníků nedosáhne sere pes.......a víc teček ať se Pawouk vztekne........jednou mi je totiž vyčetl....
    -1 bodů
  36. Asi bydlíš někde v rozvojové zemi. v ČR bude OIII s 1.5 rovnou s GPF
    -2 bodů
  37. Na Kodiaqovi nebo O3? Na O3 podle slov přijímacího technika AFS není vůbec. Nepřišlo mi, že by se tok a kužel světla jakkoli měnil při naklopení volantu.
    -2 bodů
  38. No...pane Mistře Fóra, asi to, že xx majitelů jen slepě platí a platí v autor.servisech když to jde i jinak...nemusí být slevy jen u známích po servisech ale prostě tím že servisu nenechám volné ruce ...tvoje reakce mi připomíná první základí...Mistře...tyhle poznatky jsou tady xx let...ach jo...
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...