Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      3 980


  2. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 645


  3. Standis

    Standis

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      13 908


  4. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 126


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10.3.2018 ve všech sekcích

  1. Aniž bych chtěl jakkoli vyvolávat hádky, tak ten tvůj příspěvek dokonale vystihuje dnešní realitu. Dřív se lidi posmívali HTP a dneska je to pomalu luxus, mít tříválec.
    2 body
  2. @Martab a@Eric_ no postreh mam taky ze dnes som ju zachytil v plnej parade, rano sem pridam log/graf, bolo 10~11°C. Edit: https://uloz.to/!Lg43YoKsU4Xi/tracklog-2018-mar-08-15-17-41-xlsx
    2 body
  3. No to si piš. Zastává názor, že chlap má jít z baráku s prázdným pytlíkem a plným žaludkem .
    1 bod
  4. Dneska jsem měl nejkrásnějšího ptáka na světě + první letošní buřty .
    1 bod
  5. Druhej paradox je Plačka. Nemá co do huby, vymetá skládky, denně pět litrů krabičáku a vyžranej je jako zadní dveře u Rapida [emoji23]
    1 bod
  6. Spotřeba za víkend ze zapůjčené O III : (využito všech jízdních režimů + jízdy ve městě i mimo včetně dálnice).
    1 bod
  7. Na to aby bylo možno soudit 1,5 tsi je docela brzo nemyslíš ?
    1 bod
  8. Na displeji ti to napíše.... a spadne okamžitá spotřeba..
    1 bod
  9. Jestli si dobre pamatuju, tak je na to kontrolka
    1 bod
  10. Tak nevím, mám půjčenou na víkend 1,5 Tsi s DSG a zatím bych řekl, že město (Praha v plném provozu) jde na 2 válce ojediněle.
    1 bod
  11. U nás bylo kolem 8°C, ale také, rekuperace jede naplno...
    1 bod
  12. Víš ty co, já s tímto motorem jezdím někdy od května/června 2010. Jako jeden z prvních, nebo jako vůbec první z tohoto fora jsem zažil (a zažívám) a popsal jeho typické i netypické poruchy, závady a problémy, mám veškeré k němu dostupné příručky a různé informace, ale nic takového jako elektrický ohřev vody tam není. Pleteš si to s topným článkem (PTC), který je součástí topení, a ohřívá přívod vzduchu do kabiny - vodu ovšem ne. Ano, za nízkých venkovních teplot jsou zvýšené volnoběžné otáčky, ale to není nic neobvyklého. O vývoji koncernových motorů TSI si po zkušenostech s různými motory TSI myslím svoje, tam vůbec nejde o uživatele, ale o prachy. Tyto motory tady řešíme již skoro deset let. Takže nás laskavě tímto stylem nepoučuj, když o tom skoro nic nevíš a odkazuješ se pouze na jeden článek, kde může být napsáno cokoli. Čeho jsou novináři ze SM někdy schopni z praxe víme.
    1 bod
  13. Když vím že ten předemnou bude odbočovat tak minimálně sundám nohu z plynu a FA si pípne, pokud jede někdo blízko zamnou tak ze zkušenosti vím, že toho co jede před námi pořádně nevidí, proto lehce polechtám brzdu abych toho zamnou upozornil že se něco děje a má se taky připravit brzdit. Pokud je ten předemnou nebo i ten zamnou debil tak holt ať se třeba poserou ale nikdo nemá věšteckou kouli co se chystají během vteřiny udělat.
    1 bod
  14. To už by snad stačilo. Toto je téma o kódování a ne o užitečnosti či neužitečnosti páček.
    1 bod
  15. Co na to říci. Jsem mladý a ve vývinu?.....
    1 bod
  16. No to asi jo, páč jinak by musel bejt vyžranej víc než já
    1 bod
  17. Takhle... Ono pokud 1.5 TSI jede většinu času na 2 válce, také o tomto motoru můžete tvrdit, že je dvouválcový. A 1.0 TSI jede pořád na 3 válce.
    1 bod
  18. Jj, to byl ten muj pripad. Mimochodem reci typu, ze ten za mnou si asi musel menit plinku. Co jako? Kdyz se nekomu lepim na prdel, tak musim pocitat se vsim. Cumet pred sebe, pripadne jeste pred toho pred sebou a mit pul nohy na brzde. Zadny "ja to necekal"...
    1 bod
  19. Spustily se závory a na kolejích uvázl vozíčkář. Ze zatáčky se řítí rychlík, vozíčkář vříská: "Závorář, závorář!!!".Když je vlak jen 100m daleko, vystrčí závorář nos z boudy: " Co je?"A vozíčkář: "Už nic, ale čum na tu pecku!"
    1 bod
  20. Odinštaluj a stiahni novú verziu cez apkmirror..
    1 bod
  21. 21.4.2018 si píšu do kalendáře. Ziklik už beztak bude mít zase jiné auto tak to aspoň omrknem. Kluci nechcete změnit datum? Pravděpodobně totiž pojedu zde: http://www.tuning-srazy.cz/2016/tuning-motor-party-vyskov_5977/
    1 bod
  22. Nič v zlom, ale tvoja slovenčina mi spôsobuje rakovinu očí a mám problém jej rozumieť. Ako tomu majú rozumieť českí kolegovia? To je ozaj tak ťažké prehnať si ten výplod korektorom, keď už nevieš ani základy pravopisu z hlavy? Ale k veci - nikto z nás tu nemá vešteckú guľu. Problémy by mohli indikovat zlý stav DPF filtra, ale môže to byť aj kadečo iné. Pre začiatok by bol vhodný výstup z diagnostiky.
    1 bod
  23. TPI k aktualizaci na poslední software u Columbusu - verze MIB2 u aut vyrobených od 05/2015 do 05/2017: 2047101_4.pdf Hodně lidí mi tvrdilo, že jim to nechce servis nahrát, protože se na něj nevztahuje... Pozor po této aktualizaci bude opět nefunkční VIM!!! K autorovi mám jednu poznámku - lépe provést: Konfigurace softwaru řídící jednotky!! Můžu jen spekulovat, že postup pomocí řízení funkce: výměna jednotky má možná důvod, že jednotky by se měli opravdu fyzicky měnit a tak se to vlastně papírově provede. V historii bude jasně dokazatelné, že je jednotka vyměněna. TPI se jen pak změní a je vyřešeno. To je však jen má spekulace. Tj. problém neleží jen v softwaru, ale i v nových datových souborech.
    1 bod
  24. Pak bych Ti sebral řidičák.Nezlobte se na mě,ale v první řadě má být ten řidič,který má dávat pozor!!!!!!Pak pár debilů spoléhá na asistenty a havárie jsou tady.Možná by bylo dobré vrátit časy,kdy nic nebylo. Pawouku,nech to chvíli viset a pak to smaž.
    1 bod
  25. Proc kupovat a instalovat bazmek s kabelama, kdyz stejne funkce lze docilit kodovanim? Jen se ptam, treba mi neco unika.
    1 bod
  26. I těch 605 Kč za litr je prostě hrozně moc... To je 2300 za výměnu. 4 litry, přičemž běžně kupuju kolem 1000 ten samý, co lejou v servisu. I Millers Oils stojí pod 600 za litr. Ano, je legrační řešit cenu oleje (měním každých 15 tisíc a dávám LL) u auta v ceně F3, ale je mi prostě proti srsti vyhazovat peníze jen tak zbytečně.
    1 bod
  27. V servisu, kam jezdím já, používají originální olej Škoda v originálních obalech. Vždy se platí celé litrové balení, pokud se tam celé nevejde, může si zákazník odvézt zbytek oleje na dolévání. Originální olej v originálním obalu je možné jakožto originální díl požadovat v každém Škoda servisu, pokud si zákazník přinese vlastní originální balení oleje Škoda, je servis povinen ho akceptovat, pokud ne, změňte dílnu. Pokud by někdo nevěřil, že ho tam opravdu nalijí, může být servisu přítomen, alespoň v mém servisu to možné je, byl jsem několikrát přítomen. Při tomto systému je okradení na oleji naprosto vyloučené. Výrobce neřeší viskozitu, rozlišuje pouze pevný (VW 502 00) a proměnlivý interval (VW 504 00) pro TSI motory. V mém případě 1,2TSI_66kW pevný interval v servisu 319 Kč / 1l, na skoda-dily 290 Kč/1l. Prodloužený interval stojí kupodivu podobně.
    1 bod
  28. @epo nic v zlom, ale zober si tu marzu na tom oleji... to je uz vyslovene ojebabravanie zakaznika. Na to by mal existovat zakon o neprimeranom zisku z tovaru. Normalne kupil 1l oleja povedzme za 7€... oni tam maju urcite mnozstevnu zlavu, mozno beru v sudoch a maju zazmluvneneho dodavatela... to su vsetky aspekty na nizsiu cenu nakupu oleja... Oni kupuju olej mozno za 5€/l a tebe ho potom predaju za 20€/l a to neviem ci som aj malo nepovedal. Keby mali cenu povedzme 10€/l, tak vela ludi by ani nevymyslalo s vlastnym olejom.
    1 bod
  29. Minimálně první případ je opravdu mimo. Každý normální člověk, pokud jde na plánovanou operaci, si před ní nechá odebrat krev, kterou mu při operaci vrátí. Zamezí se tak naprosto všem nežádoucím reakcím. Ale dost OT. Na nošení vlastního oleje nevidím nic špatného. Pokud si totiž servis za běžně prodávaný Shell LL olej (4 litry za 1000 Kč) řekne 3200 Kč, je to opravdu šílenost. To mi pak vyjde lépe kupovat Millers Oils za 500 litr. K otázce nevráceného 0,4 litru - není možné, že servis motor propláchne trochou oleje než zašpuntuje vanu?
    1 bod
  30. To jsem rád, že mi věříš, prt. sem nemám v úmyslu psát žádné nesmysly a honit si tu triko. Poslední půlrok jezdím 1/3 okresky +2/3 německé dálnice běžně s průměrem za 1000 km cestu nad 110 km/h, viz. třeba posledně těch asi 123 km/h. Někdy do toho vlítne hodinové popojíždění v zácpě ve Frankfurtu a další hodina v Kolíně, ale obecně moc města jako Praha atd, nejezdím. A kdyby mi to nezvedali v servisu při řešení reklamací (třeba těch 13), tak bych byl první :-D
    1 bod
  31. Zdravíčko mám pro vás lahůdku dohromady 3 týdny jsem dával do kupy Angel Eyes na škodu octavii r.v.2001 foto vidíte jak vypadaj na autě už v konečné fázi a jak vypadala jej výroba dá se říct že to jsou první angel eyes na škodě octavii zatim jsem žádny neviděl, když už jsem měl rozdělany světla tak jsem se dal do práce a hodil do laku okolí mlhovky a rámeček světel a pak to nakonec všechno slepil silikonem kdyby se někdo chtěl na cokoliv zeptat má možnost a ať mi nikdo neříká že světla nejdou rozdělat dá se to a kdyžtak negativní příspěvky si nechte pro sebe nejsem na to zvědav vím co to obnáší s Policií. Jinak domácí výroba ale vypadaj suprově a hlavně svítí suprově :palec2: :palec2: + jsem ještě zatmavoval zadní optiku cena cca 500,- a máte perfektní zadní optiku která se k autu hodí.
    1 bod
  32. Zdravím všechny, i pro mě by bylo prodloužení tohoto intervalu zásadní a vůbec bych neváhal jej prodloužit na zmíněných 15 vteřin, nebo i více. Poznal jsem tento rozdíl při řízení jiného auta v husté koloně na D1 a bylo to vážně moc fajn. Přiznám se, že kolikrát v koloně nedávám úplně pozor, koukám kde co lítá, mobil v ruce, zvláště když je stupeň 5, a vytvářím pak zbytečné rozestupy...
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...