Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Světlonoš

    Světlonoš

    Uživatel


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      132


  2. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      9 750


  3. Petr AMF

    Petr AMF

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      1 242


  4. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      32 675


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 21.3.2018 ve všech sekcích

  1. Zatím mám O III objednanou, takže jsem v naději. Než jsem se pro ni rozhodl, byl jsem prohlídnout a projet konkurenci. A to Ford Focus, Renault Megane, Peugeot 308, Seat Leon, Toyota Auris, VW Golf, Hyundai i30. Všechno kombíky, manuální převodovky. Možná bude někdo křičet, že tohle není pro Octavii konkurence, ale je. Žádné z těch aut nebylo špatné, každé bylo jiné. Je to prostě o osobních potřebách, pocitu z auta a i o finančním limitu. Takže mé subjektivní dojmy (vlastnil jsem cca 12 aut, x firemních nepočítám). Jsem už malinko starší pán, rád se občas svezu, ale dávám přednost pohodlnějším autům. Nechci a nemůžu hodnotit, jak bude které auto v průběhu let drahé na servis. Pokles ceny při dalším prodeji odhadne určitě každý sám. Úroveň přitažlivosti pro zloděje se dá předpokládat. Nepíšu to jako základ k nějaké polemice, opakuji, že jsou to jen mé subjektivní dojmy a sto lidí - sto chutí. O III - po zvážení všech pro a proti nakonec můj vítěz. Je z nich největší, ale také nejdražší (při srovnatelné konfiguraci výbavy), ale můžete si ji nejvíce poskládat podle sebe. Předváděčka byla 1.4 Tsi. Motor příjemný, výkon tak akorát, slabší bych nechtěl, podvozek pro mě také v pohodě. Celkový pocit proti konkurenci byl, takový dospělejší, že jedu ve větším autě. Octavie jistě všichni znáte, já ji jen okusil, nebudu ji dále komentovat, takže pár vět ke konkurenci. Ford Focus 1.5 eco - vynikající podvozek, velmi jistý, přitom v pohodě zvládá i vyloženě hnusnou cestu. Skvěle "maskuje rychlost". Motor ochotný, proti O III je zajímavější v o něco vyšších otáčkách. V Titanium výbavě skvělá přední sedadla, volant padne do ruky jak ulitý. Auto je trošku užší, kufr by mohl být větší. Letos bude nový model, takže morálně zastará, ale zase zajímavé cenové akce. Vynikající auto pro řidiče. Mě osobně na běžné ježdění víc vyhovuje to že 1.4 Tsi má lepší projev "dole", ty "charakterní vršky" 1.5 eco, bych využil jen občas. Renault Megane - dobrý dojem na mě udělala robustnost zpracování. Tablet na stojato mi nevadil. Ale jinak mi Megan moc nevyhovoval, na francouzské auto byl tvrdý jak prkno, jak podvozek, tak sedačky (pro někoho možná plus). Výhled vzad minimální. Na projížďku byla k dispozici bohužel jen 1.6 atmosféra. Nějak mi Renďa nesednul. Možná s tou 1.2 t by byl lepší. Peugeot 308 - tady zas byla k dispozici jen 1.6 Hdi. Podvozek už více francouzský, přesto se auto řídilo ne kormidlovalo. Zpracování slušné jak vně, tak uvnitř, na pohled kvalitní materiály. Kufr srovnatelný s O III , lepší sklápění sedadel (do roviny - sedák sám poklesne). Veškeré ovládání na středovém tabletu mi kupodivu nedělalo problém. Volant je ale až moc malý, je to asi o zvyku, ale bylo to skoro jak v motokáře. Seat Leon - k dispozici na test slabší 1.4 Tsi. Auto jízdně velmi dobré, podvozkově podobné Focusu. Kabina ve předu pro řidiče perfektní. Bohužel prostor před zadními sedačkami je malý, jak na délku, tak na šířku. Vozím vzadu tři pasažéry, takže bohužel. Toyota Auris - pocitově precizní auto, bohužel celkově užší a vzadu pro mé potřeby malé, kufr velký dost. Motor sice také jen 1.6 atmosféra, ale úplně jiná než v Meganu, spokojenost. Podvozek spíše pohodlný, přesto jistý, pro mě další plus. Dobré zpracování. Blíží se nový model, takže zajímavé cenové nabídky. Negativa, jak jsem psal, místo vzadu, ten rozvor prostě nestačí, na mě už moc odvážný exteriér. Zkoušel jsem i hybrid. Do města určitě ano, na dálnici jsem byl nešťastný. Další generace má být výrazně silnější, tak třeba za pár let... VW Golf 1.4 Tsi - tak ten byl nejlepší ze všech zkoušených, materiály, zpracování, posaz, jízda. Jen tím místem vzadu to O III vyhrála. Vozil jsem ty své tři stále rostoucí pasažéry sebou, aby to na místě otestovali a bohužel. Cenově srovnatelný s O III (při mé konfiguraci výbavy). Tady jsem opravdu zamačkával slzu v oku. Hyundai i30 1.4 T-GDI - možná bude někdo polemizovat, ale tomu autu nic podstatného nechybí. Ano je o něco menší než O III, ale zase vzadu není tunel uprostřed, ale rovná podlaha. Pro tři cestující pohoda. Kufr má velice zajímavě a velmi prakticky řešené odkládací prostory. Podvozek bez zásadních připomínek, malinko odtažitý, laděný spíše na komfort. Motor mi přišel v O III o dost lepší. Co mi moc nesedlo je vzhled palubní desky. Na palubku se přece koukám celou dobu co sedím v autě, to spíš přehlédnu něco, co mi nesedí na exteriéru, takže potřebuju aby se mi uvnitř auta líbilo.
    10 bodů
  2. Prej malej, to tam ještě dali tažný aby na kárce mohl Dodi všechny ty dárky odvézt a on napíše malej, to byl naopak velkej Ježíšek, pěkný dárky!
    3 body
  3. 2 body
  4. Nemusíš mlátit dveřma, stačí to, že auto se při vystoupení/nastoupení malinko zvedne/klesne a už ty dveře o sebe dřou. Já tě vidět, že tohle děláš mně...
    1 bod
  5. Tak na jedné straně je uvnitř opravdu užší a v kombíku je kufr "jen" 490 litrů. Není to úplně špatná hodnota, ale teď mám 560 a v O III si ještě malinko polepším, dolů s objemem jít nechci. Už teď je to někdy tak tak. A potom žehrání uživatelů na Focus fóru. K motoru výtky nebyly, ale jinak něco k trvanlivosti podvozku, síle laku atd. a hlavně stará píseň - nářky na korozi. Měl jsem Mondeo I a Mondeo II (benzíny), byla to jízdně super auta, ale ta koroze mě hodně vadila. Předpokládám, že to bude lepší než dřív, ale nechci se s tím potýkat.
    1 bod
  6. Díky za pozitivní ohlasy. Já si na přelomu Listopadu a Prosince udělal turné po autosalonech, vždy tak dvě - tři auta týdně, abych je měl v čerstvé paměti kvůli porovnání. Už si ze mě kolega dělal srandu, že jsem fantom autosalonů. No a na závěr, před vánoci jsem využil akce u Hyundai a půjčil si na tři dny Tucson. Jen abych se ujistil, že SUV opravdu není můj šálek čaje. A vskutku není. A to nemůžu proti tomu autu nic říct, je prostorné, dobře se ovládá, dobře jezdí a v naftě ani moc nežere. Bydlet někde na Vysočině, tak o tom uvažuju. Ale ve městě to není tak obratné a na okreskách tak svižné jak Octavia a spol. Navíc tady mezi vinohrady je sníh tak tři dny v roce. Ale zkušenost to byla zajímavá.
    1 bod
  7. Ano, po výměně bylo tehdy vše OK.
    1 bod
  8. Hm, interval výměny je 60 000 km. Není na co čekat.
    1 bod
  9. Bezva Ačkoliv je to o pocitech každého z nás, je rozhodně přínosnější takováto recenze, než plky od klávesnice aniž by si člověk na daný vůz alespoň sáhnul. Myslím si, že v cenové relaci ve které se pohybuje OIII je spousta vozů jiných značek které stojí minimálně za zvážení. Ovšem pokud je člověk srdcem škodovkář (nečti zaslepenec), těžko si najde něco jiného.
    1 bod
  10. Jestli je Tvůj dotaz ještě pořád aktuální, tak jsem na sbazaru teď viděl pár na liftback k prodeji za 4,4K.
    1 bod
  11. 20km/hod. nemusím všechno doslovně opisovat z příručky..
    1 bod
  12. Nastastie to nie je Hyundai 4...to by sa blbo pisalo, HIV (sorry, nedalo mi)
    1 bod
  13. EDIT3: Od verze 2.29.9 by měl VAG DPF korektně zobrazovat Oil Ash i u motorů CAY se starým SW. Prošel jsem screenshoty v tématu, vzorek je sice hodně malý, ale zatím to vypadá, že popílek skutečně nezobrazují CAY se starým SW (čím vyšší čtyřčíslí za lomítkem, tím novější SW): CAYC 03L906023AG/4618 - NE CAYD 03L906023PD/4868 - ano CAYC 03L906023B/5863 - NE (2x) CAYB 03L906023DL/7502 - NE CAYC 03L906023LP/8810 - ano (3x) CAYC 03L906023B/9381 - ano CAYC 03L906023LN/9970 - ano CAYC 30L906023AG/9970 - ano CAYC 03L906023LP/9972 - ano CAYC 03L906023LM/9972 - ano CAYD 03L906023TF/9978 - ano CAYC 03L906023LP/9978 - ano CAYC 03L906023MR/9978 - ano Abychom neplnili téma něčím, co může být pro "dvoulitrovou" většinu nezajímavé, prosím majitele CAY motorů (1.6 TDI řady EA189 v O2, F2, Room, Rapid) o screenshot z VAG DPF nebo aspoň info podle výše uvedeného vzoru do PM - budu to sem průběžně doplňovat. Snad se nám vzorek rozroste a hypotézu potvrdíme. EDIT1: Potvrzeno důvěryhodným zdrojem a podle popisu apky na Google Play o tom vývojáři nejspíš ví (" some of the engines above may be incompatible, it depends on the engine software version..." ), takže to tu můžeme uzavřít s tím, že u CAY za nefunkčností Oil Ash je skutečně verze SW motoru. Experimentálně jsme prokázali, že minimálně od verze 8810 je Oil Ash funkční. Díky za spolupráci. EDIT2: Ten 4868 nám zatím bezchybnou teorii trochu nabourává :
    1 bod
  14. A ještě jednou Hyundai vs OIII.
    1 bod
  15. Alesi, jses asi hodnej kluk, ale ze delaji mi napsali uz dve hodiny pred Tebou. Stejne dekuju, ze to pises podruhe, i kdyz jsem se na to zda je delaji nikdy neptal. Ptal jsem se jen na tloustku. Nevim co je delat ustepky. Mozna bude lepsi, kdyz na me nebudes v zadnem vlakne reagovat. Pokazde mi lidi dokazali odpovedet i bez Tebe za coz jim dekuji. Nejake minusy mi porad prijdou hodne detinske, proto Ti dam plus. Snad je na reklamacnim v SA bude jejich pocet zajimat a budes za hvezdu.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Takze hladove oko sa ukazalo. Tankoval som ked mi ukazovalo este dojazd 65km. Vliezlo sa tam 42l po cvaknutie a spotreba na PP bola 8.2 najazdene na nadrz 502km (vsetko jazdy po meste... vynimocne asi 4x mimo mesto... inak furt 50 max 70) . a este k tomu hodim vypocet z webu ktory neni o moc vela iny
    1 bod
  18. Tak si řádně prostuduj manuál k autu.
    1 bod
  19. zrovna čidla, která rozpoznávají jestli někdo sedí na sedadle spolupracují se systémem Ecall. Podle nich tísňová linka pozná, kolik je lidí ve voze a kolik sanitek bude potřeba vyslat.
    1 bod
  20. Sorry, ale z tvýho výčtu "nedostatků" je zhruba čtvrtina výstřelů do vzduchu a další čtvrtina trend většiny automobilek. Perly typu "dvouspojka místo měniče" nebo "měkké čelní sklo" ani nejde komentovat.
    1 bod
  21. Dakujeme za hodnotnu informaciu [emoji120]
    1 bod
  22. Rákosníci se snaží,ale nikdy Octavii nemůžou dohnat.Hold mají smůlu.A to je dobře.
    1 bod
  23. tak od včera to chodí, nedalo mi to a pátral jsem a zjistil, že je třeba ještě speciální CANovej převodník, kterej má speciální obvod (říkají tomu Diagnostics Error Protection )co hlídá aby rádio dostalo od repráků zpětnou informaci, protože když se připojí standardní HI/LO zesilovač, tak rádio repráky defacto nevidí a hází chyby i na VCDS Nevěděli to vůbec nikde, protože tenhle problém má zatím jen nová Fabia a nikdo moc zesilovače asi nedává. Prodejce byl hodně ochotnej a taky proaktivní a dokonce mi i zaplatil tam kde mi to montovali práci navíc co vznikla dodatečnou montáží, takže paráda. Teď už to běží jak má....mám ale zasílený zatim jen předky, zadky jsem nechal jak jsou, protože stejně v podstatě moc nebasujou a převodník je jen dvoukanálovej a při ceně 2 200ks za kus se mi 2 kupovat nechtělo. Myslím že časem bude víc značek co to bude nabízet a bude to i levnější, tohle umí zatim jen Helix a jeho sesterský produkty a tak je to dost drahý....takže asi tak :-)
    1 bod
  24. UMÍSTĚNÍ / OZNAČENÍ DLE ŠKODOVKY / OZNAČENÍ DLE PRODEJCŮ / POTŘEBNÝ POČET KUSŮ ODKAZ KDE JSEM KUPOVAL (pouze pro informaci o ceně a jak vypadají - mnou odzkoušené a osazení na autě - viz.galerie) 1. přední obrysová světla / W5W / LED can-bus T10 / 2ks LED jsem vyndal a dal ke xenonům klasické žárovky od Philips https://www.f2tuning.cz/tuning-shop/Zarovky-PHILIPS-BLUE-VISION-XENON-W5W-d6363.htm 2. osvětlení registrační značky / C5W / LED can-bus sufit 36mm / 2ks https://www.aliexpress.com/item/1PC-White-36mm-39mm-41mm-5730-9-SMD-Canbus-NO-Error-Car-Festoon-Dome-Reading-LED/32596245865.html?spm=2114.13010608.0.0.kHpvt4 3. osvětlení zavazadlového prostoru / W5W / LED osvětlení kufru / sada 2ks http://www.spoilerce...d-svetla-kufru/ 4. vnitřní osvětlení vpředu a vzadu / C10W / LED can-bus sufit 42mm / 2ks https://www.aliexpress.com/item/hot-B39-Newest-White-42mm-12LED-5730-SMD-Car-Festoon-Dome-Light-Map-Interior-LED-Lamp/32603959371.html UPOZORŇUJI na sadu LEDpanelu přední lampičky - tu nebrat, měl jsem ji také a zůstává také svítit lehce po zamknutí auta!!! 5. světla pro čtení / W5W / LED can-bus T10 / 2ks https://www.aliexpress.com/item/4pcs-Super-Bright-10-SMD-168-194-5730-LED-warm-white-Bulbs-Car-License-Plate-Lights/32559951378.html 6. osvětlení nástupního prostoru ve zpětných zrcátkách / W5W / LED can-bus T10 / 2ks řeším náhradu - doplním až budu mít aktuální 7. dveřní varovné svítilny / C5W / LED can-bus sufit 36mm / 2ks https://www.aliexpress.com/item/1PC-White-36mm-39mm-41mm-5730-9-SMD-Canbus-NO-Error-Car-Festoon-Dome-Reading-LED/32596245865.html?spm=2114.13010608.0.0.kHpvt4 8. osvětlení schránky spolujezdce / C3W / LED sufit 31mm / 1ks / ZDE odkaz pro případ že byste rozložili světýlko a nevěděli, jak ho dát dohromady https://www.aliexpress.com/item/1X-Auto-Dome-Festoon-10SMD-5730-31mm-Step-Light-Festoon-1-25-10-xenon-White-5730/32241319366.html?spm=2114.01010208.3.109.StREwN&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10065_10068_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10037_10054_10033_10059_10032_10099_10078_10079_10077_10103_10073_10102_10096_10052_10050_10051,searchweb201603_2&btsid=1644d6cc-dbdb-4a03-b6b7-9daef8b2448d 9. osvětlení popelníku - vyrobit samostatně = odpor (je jedno jakou packu) připájet na "+" LEDky (delší nožka), zaizolovat smšťovačkou, aby se LED nezkratovala a vyměnit za původní doutnavku = odpojit konektor, pořádně zatáhnout za váleček (je jen nalisovaný) a vytáhnout z objímky, potom z válečku vatáhnout packy a vypadne doutnavka. Vsadit packu od odporu (horní část kam zapadne protikus od konektoru - tam je přivedeno "+") a do dolní dírky packu od LED "-", nasadit pacičky, zasunout váleček do objímky (odpor bude na horní straně objímky, kam se zacvakává protikus v autě), pohrát si s polohou LEDky - musí směřovat dolů aby svítila do sklíčka v popelníku, je tam dost málo místa a poloha LED by měla být co nejblíž k válečku, jak bude dál, nebude v místě sklíčka a bude svítit do prostoru za ním... připojit konektor a pokud máte správně polaritu, bude to svítit Kdyby se do toho někomu nechtělo, můžeme se domluvit, pošlete mi v obálce konektor a 2x známku na dopis, já to udělám a pošlu zpátky - LED 5mm, 3.3V, 20mA, 50°-90° úhel osvětlení http://www.gme.cz/le...00-60-p511-611/ - Odpor 470 Ohm - dle specifikace v odkazu! http://www.gme.cz/me...-470r-p110-065/ 10. LED denní svícení v mlhovkách u před-faceliftové octavie II LED žárovka H8 Rezistor pro LED žárovku H8 (nehlásí chybu na palubním počítači) 11. LED do zpátečních světel u před-faceliftové octavie II https://www.aliexpress.com/item/Osram-50W-1156-LED-Reverse-Lights-P21W-Turn-Signals-Light-Super-Bright-Car-Rear-Lights-Bulbs/1894961303.html?spm=2114.01010208.3.18.C0TmZl&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10065_10068_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10061_10062_10056_10055_10037_10054_10059_10032_10099_10078_10079_10077_10103_10073_10102_10096_10052_10050_10051-10050,searchweb201603_2&btsid=3b7131b6-092d-49ca-880c-178ffafc0abf foto pro představu je ZDE
    1 bod
  25. Holcicka si hraje na pisecku a krici na maminku, ktera si opodal cte casopis: "Mamiiii, tady suka peeees!" ... Maminka nehne brvou a dceri odpovida: "Tak si ho nevsimej" ... Holcicka na to: "Ale kdyz to boliiiii"
    1 bod
  26. Při těžké autohavárii někdě v kotěhůlkách nebo v noci můžeš umřít na banální zranění, protože Tě prostě včas nikdo nenajde. Ecall je dobrá věc a věř, že pokud máš mobil, tak si stejně stále "dohledatelný" :-) Jinak 1.0 TSI jsem nezkoušel, ale Fordí 1.0 Ecoboost jo a ten jede velmi dobře, dokonce má rychlejší reakce na plyn, než 1.2 TSI.
    -1 bodů
  27. Jojo Kokodák i Zaraoq mají v ČR takovou auru vyjímečnosti asi jako Aston Martin z 60. let. Znám lidi co se chovaj dle hesla Kodiaq dude i kdyby na chleba nebylo. Ať se píčusové svezou v OIII s 1.4 TSI a Kokodákem s 1.4 TSI a uvidí zač je toho velké těžké a o 250000 dražší auto s kardanem a velkými 31kg vážícími koly :-).
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...