Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      8 645


  2. omicron

    omicron

    Uživatel


    • Body

      7

    • Počet příspěvků

      1 903


  3. Sabiza

    Sabiza

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      2 736


  4. Clerfayt

    Clerfayt

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      2 932


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 27.3.2018 ve všech sekcích

  1. Já bych to tak dramaticky rozhodně neviděl, několik důvodů. Zejména toto zcela stejné zde již jednou bylo, a to když nastupovaly xenony (HID), což většina z vás dle věku pamatovat pořádně nemůže, byl to konec osmdesátých/počátek devadesátých let, stejné nářky, stejné "objektivní" testy, stejné výhrady Dále, ta zmíněná studie (citovaná na tom českém auto bulváru) není vlastně vůbec žádná skutečná studie (tak jak jí obvykle chápeme), ale víceméně jen průzkum mezi nějakými respondenty, a to kdovíjak vybranými. Přesně takto, možná hůře se plebs vyjadřoval ke xenonům, když nastoupily. A to chudáci netušili, že se mezi nezodpovědnými idioty (a občas i místně příslušnými) o nějakou dobu později začnou šířit naprosto šílené, tzv. HID kity. V převážné většině se jedná o nezvyk na extrémně bílé a ostře ohraničené světlo, které může při stejných podmínkách osvětlení subjektivně působit jako oslňující, ačkoliv tomu tak není. Vývoj takového osvětlení prochází tak náročným výzkumem a testy, že to ani možné není. To je fakt k smíchu... A poslední, víceméně rýpnutí, kterému neodolám se týká, že u xenonů vždy nejvíce řvali ti, kteří je sami neměli, ať už měli důvody různé... To se ale týká v podstatě jakékoliv jiné podobné výbavy... Je tomu tak i u full LED ? To je můj názor. Doplnění - to byl názor k LED světlům, ne k různým asistentů přepínání světel, byť některé systémy (např. LED Matrix) jsou na principu právě LED svícení
    3 body
  2. Já jsem poctivá naplavenina, která v Praze jen maká, aby se měla dobře. <3
    3 body
  3. Já bych to téma uzavřel snad již sto let známou větou-sto lidí,sto chutí. Jen podotknu-mám doma obojí a s obojím rád jezdím.
    3 body
  4. Herdek, samej vyžírka to tady je
    2 body
  5. Jojo to samé já. To je nejlepší kombinace. Nejhorší kombinace je naopak bydlet v Praze a makat ve Chvalkách [emoji23]
    2 body
  6. V čem prosím byl nástup xenonů odlišný od LED (že by příznivěji ?), když to byl hloupý projektor, závislý na hloupém řidiči? Některé instalace byly tehdy ještě bez autonivelace... Naopak díky té kameře a inteligenci jsou LED daleko bezpečnější než xenony, stačí se někdy projet proti individuu s HID kitem... Ještě bych dodal, že auto s Matrix LED nikoho z principu oslnit nemůže, ale samozřejmě za nějakých běžných podmínek. Výjimky existují, ale to i pro normální ruční přepínání. Mnohokrát více mě oslní debil s HID kitem, nebo ignorantem, který se domnívá, že dálky vydržím, a často také "auty bez řidiče", jehož posádka ani netuší, že existuje něco jako potkávací světlo. Tzn. statisticky je to nezajímavé, a klidně to shazuji, s tím, že "si plebs zvykne", vraťme s k tomu klidně o pár let později. Já např. jezdím s trvale nastavenou přepínací automatikou svých full LED, případů že bych někoho oslnil je významně méně, než když to zapomenu či nestihnu přepnout ručně. Významně natolik, že automatice zcela věřím.
    2 body
  7. Pánové, jsme v technické sekci, takže debaty o zlodějích v servisech, které se tady na foru stále dokola opakují a z logiky věci k ničemu nevedou a nikdy nepovedou, si fakt nechte někam jinam.
    2 body
  8. Čečulák: Je to zlodějina, nezlob se na mě, každej nemá internet jako my a Heureku, hlavně starší ročníky.
    2 body
  9. No já mám naježděno 30 let s manuálem, posledních 6 let na firemní OIII s DSG7 asi 20 000km. DSG je nesrovnatelně komfortnější a pohodlnější, to je jasné. Jenže když vidím, jak mi to při 60km/h řadí 7st. apod., dále cena - kolik si za cenu DSG+servis koupím benzínu nebo nadstandardní výbavy, a že mne baví řadit a auto plně ovládat... na novou FIII jsem si koupil manuál. Nejsem z Prahy, takže větší zácpy mne tak netrápí. Zácpy zažívám spíše s tím služebním DSG na D1. Kdo chce pohodlí a neřeší peníze - DSG. Kdo zábavu (vč.výbavy), asi bude chtít manuál.
    2 body
  10. Ano jak píšeš, měl jsem tu možnost projet se o víkendu s několika škodovkami (Yeti, OIII + RS / RS 4x4, Kodiaq, Karoq - motory od 1,2 ti po 2,0 tsi + 2,0 tdi) a nikdy mě těch cca. 500 km s každým autem nepřesvědčilo tak, že bych automat chtěl. Prostě mě baví jezdit a nepotřebuji auto které samo řadí, které samo řídí, možná vlastně i brzdí (než se to vychytá).. Myslím že už mám jako řidič něco za sebou, navíc když bych to měl vztáhnout na práci jezdil jsem s busem kde meziplyn a dvojité vyšlápnutí spojky bylo jasnou nutností - tam automat beru. Jinak ne. Koupit auto s automatem jen proto, že ti jenž jej mají píšou jak je to super opravdu nemíním. Pokud bych měl jezdit často po městě a v kolonách tak bych asi mluvil jinak.
    2 body
  11. Mno, ale ani s OIII díru do světa neuděláš, hlavně na západ od SK. A jinak : nějak v poslední době přestávám chápat, proč se pořád strefujete do Petrrra (když to není Rapid, tak je to Venca). Připadá mi to poněkud trapné a o to víc, když si přisazujé lidé, kteří nikdy nebyli s námi na srazu... To už není žádné jiné téma ?
    2 body
  12. Nová Škodovka za 250tis. No nekupte to. ;-)
    1 bod
  13. Rady pro ženy - jak vycházet s mužem, aby to vedlo ke šťastnějšímu vztahu: Dej mu. Dej mu nažrat. Dej mu pokoj.
    1 bod
  14. Přesně tak, vyměn olej, nenuluj počitadlo a nic nikam nezapisuj. Já pro klid duše koupil i origo filtr, kdyby se náhodou do toho někdo chtěl šťourat. Mimochodem i já platil 800,-Kč za litr oleje, teď olej udělám jen až mi to nahlásí PP ale v půlce si udělám výměnu sám. Jakmile skončí záruka tak mne v ŠA neuvidí.
    1 bod
  15. @Pajaa-76 co to ? co ti brání v tom si olej v půlce intervalu vyměnit sám ? proč by jsi to musel někam zapisovat ? nějak nechápu
    1 bod
  16. HTP jsem měl taky 40 a 51kW a to se fakt nedá srovnávat s TSi. ale mně vadí ty 1.0 s turbem, jede to hezky, ale mechanicky je to hrůza, písty jako vršky od piva, regulace čerpadla oleje, odlehčený ojnice, to nechceš. ten motor se testuje na životnost 150 tis. a když funguje spolehlivě i nad, je to zázrak. já mám teda najeto za 5 let 90tis., takže i ten litr by mně na 6-7 let sloužil dobře, ale tak nějak tři válce už nechci. navíc teď budou ještě ty filtry penných částic...asi zkusím počkat na toho českýho golfa :-D
    1 bod
  17. Tak já objednal manželce 44 kW jako výměna za HTP 40kW. Jezdí pouze 2x8km a na těch 8km ještě 2x až 3x zastaví (vypne motor), takže MPI bylo jasný. Tady bude problém to i normálně zajet - asi si to pujčím na nějaký výlet
    1 bod
  18. Kluci, tak dnes dodělána funkce manévrovacího brzdění, díky @ferda25. Udělal jsem malé video manévrovacího brzdění přední části, a ukázku asistenta vyparkování. Fakt dobré, mohu doporučit. asistent vyparkování manévrovací brzdění
    1 bod
  19. Čečulák, všeobecne s tebou súhlasím, ale iba do momentu, kým nepríde na situáciu, že potrebujem vymeniť olej v aute ktoré je v záruke a servis neakceptuje vlastný olej. Potom sa dostávaš do situácie, že más "na výber", že buď prídeš o záruku, alebo zaplatíš za olej premrštenú cenu. Našťastie veľa servisov akceptuje aj vlastný olej, ale ešte aj tam zákazníka oberú o peniaze, lebo si naúčtujú napr. recykláciu starého oleja a podobné blbosti. Naposledy som takto čisto za výmenu oleja aj s výmenou jednej žiarovky v DLR nechal 25 €. Olej aj filter som dodal, účtovali si ale prácu, recykláciu oleja, a nejaký drobný materiál plus tú žiarovku za nejaké euro a drobné. A teraz úprimne, koľko hodín musí makať bežný majiteľ Fabie, aby zarobil tých 25 €? Takže v momente keď musím platiť servisu "výpalné" a som iba jeho dojnou kravou, a nemám reálne na výber, lebo v jednom autorizovanom servise stojí liter oleja 29 €, v druhom zase 35 €, tak sa môžeme kľudne baviť o zlodejine.
    1 bod
  20. Tak jsem tam dnes byl... Zástěrky a kryt zadního nárazníku objednán - (platím sám a přidělám) - nalepím si to sám.... Dostal jsem ještě k tomu sadu gumových koberců jako bonus... Zítra poslat prachy, doladit pojistku, počkat až budu dopsán do TP a hurá domů....
    1 bod
  21. @los pakos s tim postovnym to chapu.Ja si vzdycky pockam do listopadu, kdy jsou dny postovneho zdarma a pak nakupuju
    1 bod
  22. 1 bod
  23. S tím souhlasím. S xenony problém nemám, ale některá LED světla hodně oslňují. Nejvíc mi vadí LED od BMW.
    1 bod
  24. přesně tak, zkusil bych jiný servis. Ale pokud soudíš auto podle jedné závady, tak nevím. Pořád to jsou jenom stroje, zlobit může i sebe lepší auto.
    1 bod
  25. To je oficiální distributor pro ČR, nemusíš mít strach. Když se podíváš na stránky dovozce, tento distributor tam bude a je to cajk
    1 bod
  26. No co dodat[emoji122]? Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
    1 bod
  27. @rudasn přesně, jak píše @pitrs78 na to neexistuje odpověd, který z nich je lepší..Shell je levnější :-) a je řidší protože je 0W, oproti Castrolu 5W..já zvolil na radu mechanika, který dělá motory celý život 0W, protože je řidší a mému vozu více vyhovuje, protože jezdím málo, tzvn kolem komína a v zimě často krátké trasy a studené starty a tento olej tím, že je řidší, tak se rychleji dostává na konkrétní místa a rychleji maže :-) @Martab těch 622,- je bez DPH, ale i z DPH těch 753,- za ty 4 litry je nyní super cena, protože to mají v akci
    1 bod
  28. Ale jdi ty brebto, já se tě na nic neptal...a ty máš DCC? Když pominu to, že ti opravdu nerozumím (čeština používá pojem "vyladěné"), tak jsem uváděl informace I od uživatelů jiných aut, např. Ferdy, kterého jistě zpochybňovat nebudeš... Nikde jsem také nepsal, že jsem "nejezdil u ostatních aut..", čemuž také nerozumím, asi by jsi měl zůstat poškole v českém jazyce... Citaci uvádím kvůli původnímu příspěvku, který ten pisatel mezitím změnil a promazal. A nezapomeň na minus ? Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
    1 bod
  29. To ti nikdo neřekne, protože to nikdo neví. Vyber si ten, který je ti více sympatický, nebo ten, který je pro tebe dostupnější.
    1 bod
  30. Pewag mne přesměroval na tyto stránky: http://www.oleje-shell.cz/index.php?k=1&k1=1 kde vidím Shell HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30,4L za 622 Kč jinak ceny tam mají celkem příznivé, ještě sehnat servis kde to vymění... @ski1961 Díky, to vypadá dobře jak cenově tak dostupností
    1 bod
  31. Předpokládaný termín objednávání 26KT/18. SOP-31KT/18 32 a 33KT/18-novinářské jízdy 34KT/18-zahájení prodeje v ČR a TV kampaň.
    1 bod
  32. @luban to kupoval oboje pokud správně chápu, takže oba díly pak k sobě ladí.
    1 bod
  33. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-23 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  34. Nerad bych aby to bylo špatně chápáno - osobně proti těm jenž chválí DSG nic nemám. Když jsou spokojeni tak je to jedině dobře. Nicméně právě proto, že jsem zkoušel několik vozů není většina z těch věcí níže mnou akceptovatelná a za DSG bych si nepřiplatil, zřejmě bych jej nevzal na milost ani bez příplatku. Mě ruční řazení opravdu neobtěžuje, naopak baví mě. Spotřebu neřeším, setiny při řazení také ne, 6 r u manuálu, nebo 6/7 u DSG moc neocením pokud jezdím v ČR a dle předpisů je rozdíl v ot. myslím minimální, couvat snad ještě umím a těch prudkých zas tolik není abych kvůli tomu musel mít automat, adaptivní tempomat mě moc nepřesvědčil sám o sobě (ovšem ve spojení s DSG je ideální protože nemusíš nic dělat). Ruce na volantu - když jsem zvládnul řadit a zároveň řídit i P V3S... pokud neřadíš pádly, tak stejně občas musíš dát ruku z volantu na řadičku. Jak už jsem psal pokud do řazení nesaháš tak je motor často podtočený a když to sešlápneš tak jde zase do červeného pole (a tam už se nic krom hluku neděje). Ano možná se k tomu stavím poněkud humpolácky, ale je to právě z toho důvodu, že mám jiné nároky na jízdu. Abych si koupil auto s DSG a čekal až si na něj zvyknu to nehrozí. Nemám možnost dlouhodobějšího ježdění, takže mi musí stačit pouze občasné víkendové svezení. A to mě doposud nepřesvědčilo. A když uvážím, že běžná předváděcí jízda je jen pár desítek km... Ale abych jej jen nehanil - pokud jsem v rozpoložení a jedu klidně a chci jen tak plout tak je DSG to pravé. A máš pravdu jezdit s ním je určitě pohodlné respektive nemusíš nic moc dělat, jen točit volantem a šlapat jednou nohou na pedály.
    1 bod
  35. Chlapi, tak nás furt nepřesvědčujte a pochopte, že jsou tu ještě nějací, kteří prostě rádi řadí a automat, byť má svoje přednosti, považují za hračku pro holky. Já se k nim hrdě hlásím.
    1 bod
  36. V Polsku jsou nejake dalnice? Jo, vlastne jo. Neco jako jsou u nas okresky tak v Polsku to jsou dalnice. [emoji23]
    1 bod
  37. Do Insignie se vleze tolik, co do božské Octavie. Jen musí člověk pořádně tlačit do dveří a doufat, že něco nerozbije.
    1 bod
  38. Stafa, taky tu nejsem dlouho. Na srazu jsem byl jen jednou.... A z jiného soudku :-) : Děti mají ve čtvrtek prázdniny, jak jsem navrhl své kopretině rodinný výlet a souhlasila. Uděláme si pěkné odpoledne. Pojedeme se podívat do Bolky, kde se naše kára narodila . Uděláme si hezké odpoledne. Děti vezmeme do Škoda muzea a do zákaznického centra
    1 bod
  39. Dobře, tak mi napiš tedy ty výhody automatu oproti manuálu. Mě většinou dsg neřadilo v takovém režimu jaký bych si představoval, často jsem musel zasahovat pádly (nebo řadičkou), takže čím bys mě přesvědčil ty abych si jej koupil.
    1 bod
  40. Ne nepřijdeš pokud je namontuješ správně. O jediný co přijdeš je úcta od některých spoludiskutujících.
    1 bod
  41. těžký člověk, časté vylejzání, sedačka moc nízko a tím při vylejzání točení prdelí na bočnici... určitě zkusit reklamovat...
    1 bod
  42. Tak dnes jsem byl v servisu na výměně sedačky. Překvapilo mě, že sedák zůstal z původní sedačky, ale jinak opěrka a všechno ostatní je nové. Dokonce i ty lišty na podlaze. S vrzáním je konec. Snad to tak vydrží
    1 bod
  43. Váha za to nemůže. Vržou obě přední. Na jedné jezdím já. Na druhé přítelkyně, výrazně lehčí. Navíc vržou i některé kusy na salonu. Technik mě vzal na plac za salon, kde mají připravená nová auta a obešel to se mnou. Pokrčil rameny s komentářem, že je to smutné a bude muset řešit další reklamace, až to lidi vrátí (vše se ale zvesela lidem předá a počká se, kdo se ozve). Bylo to ale kus od kusu. Něco horší, něco lepší. Vše letošní auta teda. PS: Rapid FL v těch polokožených na salonu byl taky orchestr (tam to šlo z opěráku).
    1 bod
  44. Já mám 2. Fabii, zcela identická výbava (téměr full, style ceník 400), jedna vyrobená 2/2016, druhá 2/2017. U první za první rok/18k km v servise 5x tuším. Druhá najeto 9k km zatím a servis 4x. Zcela odlišné závady. Obojí pěkný sračky, ta aktuální se zdá horší. Vědět to, člověk si nechal původní a nedával ji do AAA na výkup. Sedačky jsou tragický na aktuální od cca 3t km. Ta minulá za celou dobu ani vrznutí. Auto jezdí téměř výhradně trasy 150km bez vysedání a nasedání (zcela totožný provoz obou aut). V lokálním salonu zkoušeli několik aut. Některý nový auta na vyzvednutí byly už taky pěkně rozvrzaný. Vše klasické sedačky. Jak jsou na tom Sport a MC nevím.
    1 bod
  45. Sice Golf, ale postup je stejny.
    1 bod
  46. Tohle dělá nejspíš zámek dveří, který drhne o úchyt na karoserii. Dveře si asi trochu sedly a dochází tam ke kontaktu kov na kov. Taky mi to dělalo když se křížila karoserie atd. Stačí na zkoušku to očko na karoserii omotat nějakou izolepou...
    1 bod
  47. Ne jen Malta je tu zmiňován..zapoměli na mě:-)))mám doma fabiii I 1.2 HTP 47 KW na LPG..fabie má najeto 298 000km bez problému a z toho většinu na LPG....
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...