Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Sir_Jarek

    Sir_Jarek

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      986


  2. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 265


  3. motosman

    motosman

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      6 804


  4. David C3

    David C3

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 299


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 31.3.2018 ve všech sekcích

  1. Našel jsem teď při přehazování kol v garáži "zajímavý" kanystr:
    5 bodů
  2. TWL, postaví si barák na Řípu a pak ho sere, že ja na kopci.[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
    4 body
  3. Volové... víte, co to je, doma poslouchat to, že na zahradě je kopeček, který tam být nemá a má se to odvozit do prdele? Odjelo mi z pozemku 35 plně naložených aut - každý 25 tun na korbě. Fakt masakr. Borec včera udělal 28 aut během dne, dneska odvozil zbytek. Prostě odebrat z pozemku 875 tun zeminy je brutální. Pak mě jako zázrakem obral bagrista o velký prachy a já zůstal s litrem v peněžence. Ale stálo to za to, hnusná jílovitá půda je pryč a já teď jen čekám na dokončovací práce od pana bagristy. Jako ještě, že se to dělá jen jednou u stavby. Protože nevím, zda bych na to měl nervy.
    2 body
  4. Výhoda značkového iOttie, že ten nemusíš nechávať nezaťažený 7 hodín, ale drží okamžite..
    1 bod
  5. Dnes ráno prevzatý na pošte a ihneď nalepený na svoje miesto, skúška nanič - ihneď po nalepení, 2 krát padol k zemi. Nechal som ho teda pripevnený bez "záťaže" cca 7 hodín. Popoludní test číslo 2 - prvých 60 km absolvoval neznačkový "iOttie Easy Flex" na 100%. Drží ako privarený. Dúfam minimálne na tak dlho ako brrrrm-ov. Na dlho.
    1 bod
  6. Ahoj Všechný Přeju Vám Veselé Velikonoce , v zdraví , štěsti a žeby Vám se dařilo
    1 bod
  7. 2,5 roku 62ti km s DSG a maximální spokojenost. ACC plus DSG náviková záležitost. Poruchovost - pokud se k DSGéčku řidič chová normálně není potřeba se obávat poruchy. 7st DSG jak psal Cosby suché spojky + převodovka + mechanotron. Za mě jednoznačně DSG i do příštího auta!
    1 bod
  8. barák? mě to přijde jak 2+1 a vidí sousedovi do okna. Klint každý den takto pozoruje sousedku jak leze z postele.
    1 bod
  9. Díky, vyzkoušeno. V nastavení jsou 3 nové položky. V sekci Lights přibila položka "Use daytime running lights as position lights when parked". Tak jsem zkusil dát disabled a denní světla nyní nesvítí, když vozidlo stojí. Buhužel nesvítí ani při zapnutém motoru, když vozidlo stojí, a ani pri jizde, jinak bych tu volbu využil, aby mi pri stani s vypnutym motorem denni svetla nesvitila. Tahle volba tedy nepracuje korektne, dal jsem info vyvojarum. V sekci Other přibily položky "Auto start/stop system (if equipped)" a "Auto start/stop system info display (if equipped)", takže jsem dal u první položky disabled a předpokládám, že SSS je deaktivován, protože když jsem nastartoval, popojel, vyřadil a zabrzdil, okamžitě na displeji v přístrojovém panelu vozidla proběhl text: START-STOP NENI MOZNY. Ta druhá položka u mě asi nic nedělá, protože ten text tam proběhne i když u ní zvolím volbu disabled. Díky za spolupráci.
    1 bod
  10. Při pohodlné jízdě s lehkou nohou se otáčky pohybují 1500-2500 v režimu D, v případě režimu S je to o 700-1000 otáček výše. Historky o řvoucím motoru v červeném poli považuji spíše za nesmysly, osobně jsem se s tím nesetkal (vlastně ani v situaci, kdy sešlápnete pedál až na podlahu). Při plynulé jízdě po rovině s prázdným autem okolo 50km/h převodovka řadí 5 (cca 1500ot) nebo 6 (cca 1250ot). Hodnota okolo 1250ot je nejnižší, kterou jsem vysledoval a motor v tomto režimu pracuje pouze prakticky bez tahu typicky při volné jízdě z kopce. Nikde nic neduní, neklepe, je slyšet jen aerodynamický hluk. Pokud nejedete s lehkou nohou, převodovka drží otáčky výše úměrně sešlápnutí pedálu.
    1 bod
  11. Jestli nebude lepší při dobíjení neodpojovat baterku. ;-)
    1 bod
  12. Nuže přátelé, kamarádi...když už jsem tu rozpoutal tento dialog, mám morální povinnost sdělit, jak věc dopadla. ANO....jsem vůl. Funguje. Mohl jsem na to jezdit už roky. Asi jsem to skutečně tenkrát neposlal do auta. Díkybohu jsem jen člověk, tvor omylný, budiž pro sebe taková moje malá útěcha. Takže zúčastněným díky
    1 bod
  13. Prave mi ju aktualizovalo. Ked nezaspim pri uspavani krpca tak ju uploadnem. Hlavne nech nikto nic neprezradi vyvojarom. Edit @osobne skus teda to vypnutie start stopu: Nech sa paci, Carista 3.7 beta-24 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  14. Jezdím hodně po dálnici a po úpravě SW s novými vstřikovačema se mi nepustila regenerace dřív jak po 500km kdy kalkulované množství vždy dojde na 24g (100%) a započne regenerace bez ohledu na styl jízdy. SooT mass je celkem jasný je to prostě reálný odpočet z čidla diferečního tlaku a ten mi tedy počítá při skončené regeneraci většinou cca -3/4G. Oil Ash mám kalkulovaně 57g takže odhaduji že reálně by tam mohlo být 53g. Když jsem naposledy dal v tahu 500 km při 140 km/h cca. tak tato hodnota při započaté regeneraci byla 6g. Při zahřátem motoru a jízdě 140/h prakticky nedochází k reálnému plnění filtru. Čím víc mám studených startů a čim víc jezdím po městě tím je ta hodnota vyšší. Nejvíc jsem měl zatím 18g. Před úpravou SW a s původními vstřiky, jsem se už ani při dálničních rychlostech nedokázal dostat na 100 % zaplněné kalkulované množství a vždy první doběhl Soot mass na 24g kde se neprodleně pustila regenerace. Většinou se to pouštělo mezi 600 a 700 km (kalkulované množství mělo plný filtr kolem 750 km) ale nebylo nic zvláštního když jsem měl ježdění po městě že se soot mass na 24g dostalo už při 250 ujetých km, navíc když jsem tomu šlapal na krk tak se filtr velmi rychle plnil (150 km/h+) s novými vstřiky a se SW dieselgate když jedu 150 km/h+ tak dochází dokonce k ubývání soot mass i kalkulovaného množství. Nedokážu říct jestli za menším plnění DPF filtru může dieselgate SW nebo nové vstřikovače, protože SW používám od 170K km kdy už ty vstřikovače byly z kondice ale skoro bych si vsadil že to dělali vstřiky, takže jestli má někdo problém se soot mass a regenerací častější než 350km tak doporučuji vyměnit všechny 4 vstřikovače. Ten screen co jsi postnul má vysoký soot mass brzo mu bude zlobit kontrolka DPF ten filtr se špatně vypaluje. má 52g oil ash to už se ten vůz pohybuje na hranici 200K km to už jsou vstřiky v drtivé většina na odpis všechny 4.
    1 bod
  15. 4. Cibuľové - pozrieš, vidíš a zaplačeš. Ale je toho ešte viac, len pamäť neslúži ....
    1 bod
  16. Jake máme prsa... 1. Sportovni - rozepne se podprsenka a oni vyskočí 2. Pobožná - rozepne se podprsenka a jdou na kolena 3. Kouzelná - rozepne se podprsenka a oni zmizí...
    1 bod
  17. Ano, diskuse dopadne vždycky stejně, protože se vždy objeví buďto takovýhle příspěvek. Většinou jde ale na tři fáze. V první je vysvětleno, že manuál chce jenom ten, kdo s DSG nejel, popř. s ním nejezdil aspoň čtyři roky. Ve druhé pak, že DSG lidi nechtějí jen proto, že na to nemají. Ti nejlepší z nejlepších pak vykouzlí formulku, že automat přece řadí mnohem rychleji než člověk a dá se řadit pod volantem. S částí lidí se ale diskutovat dá. Třeba jsou schopní pochopit, že automat všem nemusí úplně vyhovovat svým chováním. Protože na D motor převodovka podtáčí a duní. Na S zase drží otáčky moc vysoko. A při jízdě se chová úplně jinak, než by se choval řidič. 90% lidí to neřeší, mně by pak ale řízení nebavilo. Libil by se mně automat, který by prvních 1500km jen sledoval co se děje a pak podle toho jezdil. A neřadil na šestku v 1200 otáčkách.
    1 bod
  18. Vzhledem k tomu, ze jsem nedavno mel moznost tyden jezdit s O3FL v motorizaci 1.6TDI/DSG (která ma "jen" vlecenou napravu), mam s cim srovnávat, a mohu potvrdit, ze me v tom aute pripadala o dost hlucnejsi, slysitelnejsi, je-li to tak mozne napsat. Urcite me pripada jizda s multiprvkem tak nejak jina, tissi asi ano, mozna nejak klidnejsi (viz dale). Rozhodne to je pozorovatelne, na horsim povrchu silnice, třeba na dlazbe je to vyrazne. Jenze ja mam multiprvek prave s DCC (byt s 18"), takze to nemusi byt objektivni, to auto s obyčejnou napravou naopak DCC nemelo (a mělo myslim pouze 16-17"). Dost jsem se tesil na navrat do svého auta. Ale je to i o zvyku, a take o naladeni tlumicu (i bez DCC) v ruznych motorizacích, jak tvrdi automobilka.
    1 bod
  19. Mám navigaci už několik let a proto jsem vybíral držák podle navigace. Respektive - můj držák (sedadlo spolujezdce) je plně kompatibilní s mou navigací (manželka). Vybíral jsem dlouho a pečlivě, někteří mi radili, ať zvolím jiný model, že tento mívá problémy - někdy svévolně napadá fyzicky řidiče, někdy zase mlčí a jindy si plete směr vlevo a vpravo. V každém případě jsem si už zvykl a vždy jsem dojel, kde jsem potřeboval.
    1 bod
  20. Pro zajímavost foto detailu zavěšení kola s DCC při zimním přezouvání, možná to bude nezasvěcené zajímat
    1 bod
  21. A ty si kto ,ze ma sudis najprv si obuj moje pantofle a potom sud.Inak ok.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...