Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. LiveBomb

    LiveBomb

    Uživatel


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      1 758


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      5

    • Počet příspěvků

      15 100


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      32 724


  4. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 778


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 8.4.2018 ve všech sekcích

  1. No jinou odpověď jsem od tebe ani nečekal .
    2 body
  2. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-26 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku. P.S. rozsirili ponuku start stop, a rozdelili vynulovanie servisnej prehliadky a vymeny oleja.
    2 body
  3. A co třeba toto....
    1 bod
  4. Jo, sonax super, doposavad jsem ho také používal. Sprej jsem vždy vrazil rovnou do sání ventilátoru, aby šel proud přímo na výparník.
    1 bod
  5. Osvětlený je nožní prostor řidiče a spolujezdce, odkládací prostor mezi řadící pákou a klimatizací, schránka ve dveřích řidiče a spolujezdce a všechny 4 vnitřní kličky dveří.
    1 bod
  6. O spotřebě se diskutuje v sekci motor https://forum.skodahome.cz/topic/110343-octavia-ii-19-tdi-pd-spotreba/ a to že jsi viděl nějakou fotku, není nic směrodatného, kor po šesti stech km. Když jedu do Poreče, tak to udělám s průměrnou rychlosti kolem 115-120km/h za 4.1l/km. Je to přes 700km s příhodným terénem, a se čtyřkolkou, pokud to nebude pelech, by to za těch 5 mohlo být. Na spotřebu má vliv spousta veličin, třeba i to, jak přesně ukazuje PP, což může být i na tý zmiňovaný fotce důležitý činitel. V tom odkazu můžeš studovat.
    1 bod
  7. "Loni mi manželka nadělila peněženku. Mně, který nevidí ani korunu, a tak se jí chci letos pomstít.""Co jí koupíte?""Sedmičku podprsenku."
    1 bod
  8. Skandální zjištění, 8 Čechů z 10 žije ve stresu... Zbylí 2 žijí v zahraničí...
    1 bod
  9. Praha i Brno jsou metropole. Praha ma metro a Brno pole...
    1 bod
  10. Manželský pár, muži je 84 let, jeho manželce je 22. Po dvou letech manželství jedou do porodnice, kde se jim narodí první dítě. Porodní asistentka vyjde ze sálu a blahopřeje tatínkovi: „Skvělé, máte syna! Jak to ve vašem věku dokážete?“ Stařík odpoví: „Je třeba, aby motor pořád běžel.“ Za rok se situace opakuje, tatáž sestra vyjde ze sálu, blahopřeje letitému tatínkovi a ptá se, zda má pořád motor v chodu. „Samozřejmě,“ odpoví hrdě stařík. Sestra se k němu nakloní a říká: „Už byste měl ale vyměnit olej. Tenhle synek už je černý...“
    1 bod
  11. Chytá se plíseň a bakterie na radiátor/výměník. Proto se musí i desinfikovat, jen filtr nestačí.
    1 bod
  12. Zivotnost dnesnich motoru uz davno neni o tom, jestli je to tří-, čtyř- nebo vicevalec. Da se to sice pokladat za jakousi zakladni premisu, ale v dobe slozitych technickych reseni jsou mnohem kritictejsi jednotlive komponenty a jejich (pod)dimenzovani at uz z jakehokoliv duvodu, ktere dokazi v pripade spatne konstrukce znicit motor bez ohledu na to, kolik ma valcu nebo jakeho objemu je.
    1 bod
  13. Na co proboha půl milionu? Já jsem 1.0 TSI 81 KW koupil, protože se mi lbí že tam ten výkon je. Jede to, je to tiché a spotřeba do 6 litrů. Trubo chlazené vodou. Není tam dvouhmoťák atd. A koupil jsem to právě proto, že najedu ročně max 12 tisíc. Do práce to mám 3 zastáky tramvají a auto mám pro zábavu, víkendy a dovolené. Mám v plánu to mít max 8 let a 100 tisíc km a pak to prodat na protiúčet škodě. Takže mně ani prodejnost TSI netrápí. Škoda na protiúčet to koupí hned a vždy. A kdo najede s autem běžně 500 tisíc a i tak si koupí TSI benál, tak to je idiot :-D Na nájezd více než 150 tisíc bych to asi nebral. Výrobce udává že je to testované ne 250, ale víme jak to je.
    1 bod
  14. to jste to spíše blbě změřili - akustický tlak je logaritmická veličina, takže pokles o 8 db je dost brutální - rozdíl ve výkonu se téměř blíží desetinásobku.
    1 bod
  15. 96 Octavia III - představení vozidla 1.část.pdf 97 Octavia III - představení vozu 2.část.pdf 98 Octavia III - elektronické systémy.pdf 99 Motory 1.8 TSI a 2.0 TSI EA888.pdf 100 Motory 1.6 TDI a 2.0 TDI EA288.pdf 102 Systém CNG ve vozech Škoda.pdf Motory EA211.pdf Motory EA288.pdf Motory EA888 III gen..pdf Octavia III RS.pdf Octavia III Scout.pdf OIII - Bezpečnost.pdf OIII - Motory.pdf OIII - Novinky elektroinstalace.pdf SSP 510 Das Aktive Zylindermanagement ACT beim 1,4l-103kw-TSI-Motor.pdf SSP 511 Die neue Ottomotoren-Baureihe EA211.pdf SSP 514 Die neue Dieselmotoren-Baureihe EA288.pdf
    1 bod
  16. Dílenské učební pomůcky (zatím k 5/2014 je to 102 článků) Vydalo Škoda Service na https://portal.skoda-auto.com portál B2B pro zaměstnance a servis nebo na placeném: https://erwin.skoda-auto.cz/erwin/showArticleSearchByTopic1.do Pro Octavii III jsou hlavně tyto: 96 ŠKODA Octavia III – představení vozidla – I. Část Bohužel zatím nemám (pouze v tištěné podobě), no aspoň rusky(viz dole) 97 ŠKODA Octavia III – představení vozidla – II. část http://www.uloz.to/xYexFcPh/skoda-octavia-iii-predstaveni-vozu-2-cast-pdf 98 ŠKODA Octavia III – Elektronické systémy http://www.uloz.to/xHbujXNf/octavia-iii-elektronicke-systemy-pdf 99 Motory 1,8 l TFSI 132 kW a 2,0 l TFSI 162 kW - EA888 http://www.uloz.to/xiFGZnPD/motory-1-8-l-a-2-0-l-tfsi-rada-ea888-pdf 100 Motory 1,6l TDI a 2,0l TDI se systémem vstřikování Common Rail - konstrukční řada EA288 101 Zážehové motory EA211 102 Systém CNG ve vozech Škoda Octavia III a Citigo Editováno: některé odkazy na uloz.to už nefungovaly 97 Škoda-Octavia-III-představení­-vozu-2.část.pdf 98 Octavia-III---elektronické-systémy.pdf 99 Motory-1.8-l-a-2.0-l-TFSI-(řada-EA888).pdf 102 System CNG pro vozy Škoda Octavia III a Citigo.pdf 96_skoda_octavia_III_pradstaveni vozu 1.cast_rus.pdf
    1 bod
  17. Samozřejmě, že ti kapalina myzne i po opravě. Drobnej únik zkrz pumpu je úmyslnej a žádoucí -tak se maže. Zkus jednu věc-vykašli se na dolejvání na MAX nebo i přes max a spíš měj hladinu pod půlkou. Nám u OII 2.0TSFI při dolití na MAX zmizne půl nádobky cca do 3 000 km, ale když to necháš, tak pak už tak rychle nemizne a na minimum to trvá cca 15 000 - 20 000 km. Nevím proč, ale je to tak. Mám to tak i Fabie 1.4 MPi a u firemního traktůrku FII 1.4 TDI.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...