Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      8 645


  2. titino

    titino

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      30


  3. Malta

    Malta

    Moderátor


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      16 929


  4. slapnahrabe

    slapnahrabe

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      1 265


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 25.4.2018 ve všech sekcích

  1. Ne. Pokut auto nevypne může, pokračovat v jízdě jak dluho chce. Nejlepší je dávat klíče do kovove krabičky a to ten signál odruší.
    2 body
  2. Nie, s naštartovaným autom môžeš ísť koľko chceš aj bez kľúča.. akurát ti to bude furt pípať, že kľúč od auta je mimo dosah. Aj kvôli tomuto sa snažím kľúče od auta dávať stále čo najďalej od okna a dverí.. čiže do úvahy pripadá jedine ak by sused nado/podo mnou mal na niečo zálusk. Taktiež sa spolieham, že expert s takýmto zariadením nie je taký debil, že bude kradnúť škodovky, ale radšej pôjde po luxusnejších značkách....
    1 bod
  3. Ale oni na dálku signal klíče zesílí a tím pádem přenesou na auto a odemknou a v pohodě nastartujou. Asi takto
    1 bod
  4. Chlapci zlatí, myslím, že přišel už ten správný čas začít chystat nějaký sraz. Proto očekávejte v nejbližší době nějaké termíny.
    1 bod
  5. no nevím, ale zatím kterékoliv emise, co jsem kdy absolvoval (pravda zatím ne s autem s S/S), tak probíhaly že se měřily na volnoběhu a na zvýšených otáčkách. U mně totéž pak ještě opakované na alternativním palivu. Tudíž S/S které bude aktivní při měření emisí bude kontraproduktivní, protože v okamžiku volnoběhu (motor bude zahřátý) tak auto vypíná, tím se měřicí cyklus přeruší a za hlasitého kur.ování technika se bude muset opakovat, tedy poté co systém deaktivuje tlačítkem, toť můj laický názor
    1 bod
  6. Kuwa, "typičtí" Nizozemci... "sportovci" bych to rovnou na hranicích
    1 bod
  7. Zdarec, tak jsem nakonec vážně vyměnit Yi Ultra za Viofo A119s. A i z nočních záběrů jsem nadšený - ne vždy sice jde přečíst RZ (na dálnici v noci nemožné prakticky), ale v noční Praze super :-) Wifi mi sice chybí, ale ta GPS v reálu je fajn, víc, než jsem čekal :-) Přidávám foto, jak vypadá umístěná kamerka - líbí se mi nenápadnost. Jen si zvykám na čudlíky, a od řidiče mačkám po hmatu jedině. Ale tak co bych do toho furt musel šťourat, že :-) Každopádně, rád bych se zeptal, jestli někdo nemá, např. na videu, postup k sundání obložení řidičova A sloupku. Vůbec to nemůžu dostat dolů, kabel bych rád protáhl souběžně s kabeláží, aby mi nekolidoval s airbagem. Video na YT jsem nikde nenašel, u jednoho to tam jen týpek zašoupl ten kabel zepředu, takže tam bych se bál právě kolize s airbagem. Díky moc :-)
    1 bod
  8. Není potřeba s tím cokoli delat. Servisum je to, ze jsi si vypnul start & stop naprosto sumafuk.
    1 bod
  9. A mrtvo tu fakt je. Náčelník s Motosem se někde flákají ma motorkách a vozí mladý holky na svých rámech, tak na nás čtyřkoláky kašlou...
    1 bod
  10. Jo, u karoqa je to tak.
    1 bod
  11. Kdo chce Kokodáka, nebo Zaroqa, musí být odvážný a trpělivý. To je jasný
    1 bod
  12. plno lidí mě tady přesvědčovalo, jak jsou na Škodovky díly Tak jeden pán boural s tím slavným Kodiaqem a už 3 měsíce čeká na karosářské díly
    1 bod
  13. https://cs.wiktionary.org/wiki/Korea
    1 bod
  14. nemyslím že by měl být problém na garančce ... aneb bych se ptal jaký je rozdíl mezi trvale deaktivovaným S/S a tím, které provedu manuálně po každém sednutí do auta a nastartování (jen nesmím zapomenout). Jestliže tam existuje tlačítko na deaktivaci a je možnost to udělat kdykoli, kolikrátkoli ručně, tak musí být šumák, když je to deaktivováno v jednotce a trvale
    1 bod
  15. Motor, kromě vadné vodní pumpy, snad ano, ale jinak to rozhodně nemá bez závad.
    1 bod
  16. Jsou 3 typy nehod motorkářů. 1. Není to motorkář, ale vypnutá potencionální zbraň 2. Je to motorkář, který měl tu smůlu, že narazil na blbce, který nevnímá okolní provoz 3. Je to motorkář, který měl smůlu a něco mu vběhlo pod kola (stačí posraná veverka a je vymalováno)
    1 bod
  17. No, pokud vycházím z příspěvku "Obsthyk" tak psal, že se vyndává přední náprava. DPF Filtr potřebuje pro vypalování - regeneraci co možná nejvyšší teplotu, u tohoto vozu je DPF filtr blízko motoru a jeho ohřev je řešen dovstřikem paliva do spalovacího prostoru při výstupu spalin, což dle mého právě kazí EGR ventil a další věci na výstupu z motoru, vedle ředění oleje naftou. Jiné motory mají DPF dále od motoru a speciální vstřikovač až přímo před DPF filtrem, tj. za EGR ventilem atd., což dle mého motoru a agregátům na výstupu spalin méně škodí. Jenže tohle nám vymysleli "soudruzi soukmenovci" v koncernu takto. Takže mi nějak uniká poznámka ohledně pohonu 4x4, pokud by ještě nezavazela část převodovky rozdělující pohon na zadní nápravu, nebo Haldex spojka. Nicméně je to smutné, pokud bych ještě při výběru a volbě vozu musel při nákupu znát všechny jeho konstrukční nedostatky, tedy stát se expertem v oboru motorových vozidel, abych špatně nekoupil, případně omezovat se ve volbě provedení vozu. A na závěr, pokud si kolega "Cleyfart" myslí, že s benzinem je vyhráno, tak do budoucna určitě ne, protože se bude dávat DPF filtr i do benzinových motorů, protože, pokud se nemýlím, tak zplodiny z přímovstřikových benzinových motorů jsou snad ještě horší něž z dieselů....
    1 bod
  18. Toto je z Tvé strany legitimní. Prostě jezdíš a nic neřešíš. Až nastane problém, máš tam kontrolku. Pak je otázka, jestli na technickém vláknu o DPF neztrácíš jen čas. Sem prostě chodí lidé, kteří něco navíc ohledně aut řešit chtějí :-). Osobně jsem auto při probíhající regeneraci nikdy nechcípnul. Dal jsem si ještě 5km "kolem komína" a další 2 km aby se vychladil spalinový trakt. S tím souvící, že jsem řešil jak tu probíhající regeneraci poznat. Zcela chápu, že pro někoho jsem byl píčus, který řeší to co on by neřešil nikdy. Holt každý má nějaký koníček.
    1 bod
  19. Tak konecne to mam doladene "black and white". Uvidime ako dlho to tam vydrzi.
    1 bod
  20. Ano vetsina lidi ji nepozna :-)
    1 bod
  21. To je jen tvůj momentální subjektivní dojem.Když se podíváš,jakou dynamiku má proti tomuto motoru 125 kw ,motor 74 kw,tak je to dost markantní rozdíl ve prospěch 125 kw. To ti to zrychlení nestačí ? A kolik by jsi chtěl? 7,5 s jako RS ? Tak to si nekupuj SUV.
    1 bod
  22. Auto sa nekupuje každý deň ( teda aspoň ja nie ) Papierové predpoklady sú naozaj slušné ale chcel som vedieť ako je to v reále na asfalte. Podľa Škodovky yeti s týmto motorom zrýchli 0-100 za 8,4 čo je oproti porovnateľnej konkurencii lepšie. Myslím že za to môže hlavne nízka pohotovostná hmotnosť 1535kg konkurencia je o 100-200kg ťažšia. Koniec koncov už je to jedno objednal som 125kW a niet cesty späť teraz už len čakať...
    1 bod
  23. rozhodně... jestli ty peníze máš, tak ber 125 kW
    1 bod
  24. to neplatí ani zdaleka - ma O2 1.9 jsem ten rozdil lital oběma smery - nekdy byla realna nižší, nez PP, nekdy byla vyssi nez PP. Nekdy o desetinku, nekdy o pulku. Neda se rozhodne rict, ze je to zrovna 0.5. "Sledovanim" mi prislo, ze hodne záviselo na tom, jak clovek jezdil, a jaky druh "provozu" na dane tankovani prevladal.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...