Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. beuticek

    beuticek

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      3 980


  2. brrrrm

    brrrrm

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      4 632


  3. White_line

    White_line

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      278


  4. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      9 422


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 2.5.2018 ve všech sekcích

  1. Njn. Musíš přidat. Když budeš makat jako já s předsedou, tak budeš doma pořád.
    2 body
  2. Ehm Pawouk-a? Měli jsme doma pavouka. Když sem ho chytil, holka mi řekla že ho nemám zabíjet ale jít s ním ven. Trochu jsme pokecali v baru, byl celkem fajn. Studuje it a jednou by se rád stal správce sítě.
    2 body
  3. Malá ukázka mé práce: https://automix.cars.cz/zivot-ridice/superb-dokodovani-vybavy-20180501.html Asi by si pánové ze Škodovky měli zamést a ještě jednou si přečíst zákony EU o neautorizovaných servisech a o přístupu k informacím, který jim musí firma Škoda Auto poskytnout. Každý zásah provedený se znalostí věci je stejný jako kdyby jej nastavila přímo Škoda Auto a.s. Pokud tohle záměrně tahle firma popírá, poškozuje tím soukromé opravce a porušuje zákony Evropské Unie. Naopak se snaží vyhrožovat ztrátou záruky a nechápou, že moje auto je můj majetek a jejich postojem se snaží mi omezovat v mých právech a vyhrožují mi ztrátou záruky a přitom lze snadno doložit jen zásahy na mém voze, že kvalita servisní práce ve značkových servisech je katastrofální a ani přímo servisní centrum Škoda Auto a.s. není v žádném případě výjimkou, jen co předvedli na mém voze je ukázka nekvalitní a lajdácké práce, která poškodila můj vůz a můj majetek. Jen perlička pro představu - v ABS jednotkách je v adaptacích uložen stav, zda proběhlo plnění ABS jednotky v pořádku(tj. zda po naplnění brzdovou kapalinou nikde v tlakové části jednotky ABS nejsou vzduchové bubliny). U VW to vozy typu Passat mají vždy s hodnotou úspěšně naplněn. Všechny Škodovky tam mají zapsané, že nebylo úspěšně naplněno. Na dotaz technika v servisním centru mi sdělil, že Passat má úplně jinou elektriku. Tím popřel existenci platformy MQB, s takovým člověkem si nemám co dál povídat a je to jen pro mě další ukázka závadného přístupu této firmy k zákazníkům.
    1 bod
  4. Klidně jezdi. Není tam nic, co se pohybuje a kam by to mohlo spadnout. A rozvody jsou celé kryté i zespodu...
    1 bod
  5. Tie zadné kotúče naozaj nestoja za reč. Ja ich mám a pri intenzívnom brzdení aj tak máš pocit, ako keby sa zadné kolesá úplne odlepili od cesty. Samozrejme tomu tak nie je ale, Fabia má aj s kotúčmi prebrzdený predok. Reálne to ale ničomu nevadí, hlavné je, že to brzdí dobre. Ale zaujíma ma, že ako by to brzdilo keby sa aj tie zadné kotúče vymenili za väčšie. Tam je ale problém, že zo Škodoviek tam pasujú iba tie z O1 RS, prípadne identické z koncernu, len pod iným číslom. Tie na O1 RS sú myslím zelené, a preto majú iné číslo dielu a bez ETKY sa trochu ťažšie hľadajú kompatibilné čísla.
    1 bod
  6. jeden mal nejaký blbý program k tomu, vraj nová technológia a nepodarilo sa nainštalovať. prvý čo som mal bol starý a pre F3 nepoužiteľný. a jeden mi dorazil tesne pred tým, než som objednal origo, tak som daroval bratovi nech sa hraje ak mu pobeží. joo, a jeden bol omylom aktualizovaný pravdepodobne a nechcelo komunikovať s ničím HHC som nemal nikdy problém aktivovať. čo sa mi akurát pri číne nepodarilo, bolo nové auto, tesne po výrobe a kódovanie start-stop systému. skúšal som všetky metódy, no žiadna ho nevypla. s originálom som sa už k tomu autu nedostal, cestuje často na západ. pri HHC by som to riskol, išiel na voľnú cestu v kopci a otestoval. zastaviť, vyradiť, stáť na brzde. zaradiť a pustiť brzdu. ak ostane stáť, tak je aktívny. alebo ako píše galaxy, skontrolovať uhol a dobu držania, resp. reakcie. čo iné vám k tomu napísať? kontakty na mňa sú verejné, príručka tiež. možno je iba vadný kábel, možno niekto omylom niečo aktualizoval, alebo len chyba v medzičlánkoch. takto od netbooku sa mi to hodnotí ťažko a keď sa chystáte robiť kontrolu kódovania, tak dajte autu čas, kým sa spamätá. vypnúť program, odpojiť od auta, zamknúť auto aby sa uspalo, otvoriť, napojiť skontrolovať. niektoré veci chcú čas, iné odlišný prístup či nástroj...a keď nejde na prvýkrát, dám tomu chvíľu čas a skúsim znovu. čína ostane čínou... navyše toto je téma o výbere kábla, nie o chybe kódovania
    1 bod
  7. Podtaceni resit nebudu … tady se neshodneme, a je to dost subjektivni pocit. ohledne druhé casti - no, mam dsg ve druhem aute . jedno bylo nafta, ted mam benzin . zadne takove chovani tedy nesleduji ani nyní, a nesledoval jsem ho ani u minulého auta. nicmene podle toho co popisuješ, to vypada, ze jsi matlak a doted jsi se nenaucil s DSG jezdit. způsob, jakym dsg radi krom jiného zavisi na tom, jakym zpusobem tlacis na pedal. pokud jedes osmdesat na estku , a zadupnes pedal do podlahy vsi silou tak ano - dsg zacne podrazovat a az pak to auto jede. pokud ten pedal mackas ale pomalu a nezatlacis ho az do podlahy, tak DSG zadne podrazovani neresi a auto zacne uplne normalne zrychlovat na sestku. ohledne toho, ze nekde radi 12x - no, nevim. nepises, jaky je profil silnice, a co delas s plynem - spis to opet odpovida tomu, ze jezdis stylem brzda plyn.
    1 bod
  8. Na napravnici usi bohuzel nejsou. Ja budu doufat, ze to brzdit v pohode U me Octavie jsem menil kotouce 288mm za 312mm, zadek jsem nechaval a brzdi to v pohode. Budu doufat, ze tady to bude stejne tak Navic si myslim, ze bubny proti 232mm zadnim kotoucum nejsou o tolik horsi, aby se to pak nejak vlnilo...
    1 bod
  9. Stringo, normální lidi jsou v týdnu zaměstnání a odpoledne už dávno doma [emoji23] A o víkendu jezdíme s rodinou na výlety. Odesláno z mého H3113 pomocí Tapatalk
    1 bod
  10. Mám ho v O3 … podtáčení jsem si nějak moc nevšiml.... na tom, že když jedu po rovině plnymule 60 a on točí sotva 1500 nevidim nic špatného.... a potrhle? v čem ta potrhlost spočívá? za ty tři roky zkušeností s DSG jsem si žádné potrhlosti nevšiml …
    1 bod
  11. Mě vadí že dnešní automaty lodtáčejí motor a vůbec řadějí dost potrhle.
    1 bod
  12. Kdy vyberete nějaký normální den pro NEPražáky, normální lidé v týdnu pracují! Co pátek???
    1 bod
  13. Nové info o výrobě Karoqu ZDE. Částečný přesun výroby do Německa pro příští rok.
    1 bod
  14. Výměna jednotky kamery + natažení CANu + její softwarové nastavení a základní nastavení.
    1 bod
  15. Znám křišťálovou studánku Kde nejhlubší je les Tam víly chodí tancovat A nahoře jsou bez Nahoře jsou bez A dole jenom tak Je mi to prd platný Neb mám slabý zrak
    1 bod
  16. Ja som si vyrátal, že DSG vs manuál je rozdiel 50000 Kč, pri mojom plánovanom držaní auta cca 5 rokov je to zhruba 1000 kč/mes len za automatickú prevodovku. A za tisíc korún mesačne teda budem ochotne kvaltovať
    1 bod
  17. Ten tunel jsem reklamoval a uspesne. AS to vytlumil, udajne na to pouzili 1.5m2 molitanu... :))
    1 bod
  18. Zajimavy, jak se meni doba a s ni nahled na problemy. Kdyz jsem mel pri mych studiich Favorita, jednoho dne mi hever udelal diru do prahu. Favoritu v tu dobu bylo 10 let a do te doby byl dost opecovavanej. Ted mate FI, kterym tahne (nebo uz je) 15 let a resite vicemene kosmetickou rez...
    1 bod
  19. Na volnoběh myslím, že byly hodnoty v normě.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...