Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. wirer

    wirer

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      9 778


  2. Ondra16V

    Ondra16V

    Moderátor


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      15 091


  3. miklisek

    miklisek

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      5 760


  4. Clint

    Clint

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      14 534


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 9.5.2018 ve všech sekcích

  1. tak nakoniec sa myslím že podarilo celkom rozumne to zapojiť a umiestniť bohužiaľ, nedá sa to napojiť podľa schémy pre O3, aspoň u mojej jednotky na to chýbajú piny. preto náhradné riešenie. korekcia je možná cez diagnostiku, pri zatvorených dverách čiastočná korekcia cez infotainment (Swing a vyššie) spolu s osvetlením komplet prístrojovej dosky. iná možnosť ma zatiaľ nenapadla, ak na to niekto príde, nechám sa poučiť návod: http://wirer.sk/led_nohy/ video: foto:
    2 body
  2. Já bych taky plakal, kdybych se probudil v Brně
    2 body
  3. Tohle asi bude na internetu tisící návod na instalaci lampičky W8 s difůzními LEDkami do koncernového auta. V našem případě je to RAPID. Já jsem zvolil trochu jiný způsob připojení redukce, než se v návodech obvykle vyskytuje. Navíc u RAPIDa je ještě jedna odlišnost, kterou nikdo nejspíš neřešil a to připojení zadní stropní lampičky tak, aby šla vypnout/zapnout společně s přední lampičkou spínačem na přední lampičce. Můj zdroj lampičky byl alliexpress.com za slušných 55 USD : https://www.aliexpress.com/item/CHESHUNZAI-For-Passat-Lingyu-1-8-T-2009-2011-PASSAT-B5-Top-light-Interior-Dome-Light/32827365531.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.zR9sgF Je třeba ještě dokoupit zásuvku VW číslo 893 971 993 pro připojení původní 3 pinové svorkovnici. U mě opět zdroj alík https://www.aliexpress.com/item/5-30-100sets-3pin-2-8mm-auto-wire-harness-connector-893-971-993-893971993-for-VW/32800075130.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7eYv22 (kdo by chtěl realizovat úpravu, mám ještě 4 ks, za poštovné rád pošlu). Výhodou je, že součástí jsou i piny. První prací je ořezání lůžka pro 6 pinovou svorkovnici, jinak se lampička do stropu nevejde kvůli kaslíku na brýle. Doporučuji nejprve si označit, kde jsou piny 1 až 6. Protože jsem nechtěl použít redukci z prostorových důvodů (mám ve stropu kabelů už až až), využil jsem místa pro druhý mikrofon. Ve svorkovnici jsem vytvořil tři drážky pro vodiče, aby mohly jít směrem nahoru. Vodiče jsem zapojil klasicky jako ostatní (pořadí svorkovice -> piny na lampičce): 1->3; 2->5; 3->4. Vodiče jsem napájel na packy a zaizoloval smršťovací bužírkou. Na fotce je vidět i umístění 3 pinové svorkovnce v lůžku mikrofonu. Mechovou vložku, která je v lůžku, jsem ořízl na tloušťku asi 2 mm, aby svorkovnice zapadla co nejvíce dolů. A aby svorkovnice mezi zobáčky dobře držela, omotal jsem tělo svorkovnice 2x PVC elektrikářskou páskou. Žlutý vodič vpravo na fotce na pinu 1 lampičky je napájení osvětlení tlačítek. Vede do 2 pinového konektoru, který je společný pro tento žlutý vodič osvětlení tlačítek, vedoucí A sloupkem, a pro šecivý vodič připojení propojení se zadní lampičkou. Šedý vodič je připájen ke prostřednímu pinu pravého tlačítka čtecí lampičky. Mikrofon je zacvaknut v pravém lůžku, vodiče jsou vyvedeny směrem doleva. Finální podoba lampičky před instalací do stropu.... ....a po usazení do něj. Zbývá mi už jen doladit barvy LEDek vpředu (4xT10) a vzadu (sufitky) a hlavně předělat osvětlení tlačítek na zelené a připojit jejich napájení k ovladači světel.
    1 bod
  4. NO tady někdo taky pěkně rozmetl piču na okruhu
    1 bod
  5. Začalo se mluvit, že bys musel cvaknout dluh co? To ti nežereme, práce prej Tvl válí si šunky u kopírky a čeká, až dojde papír, aby ho vyměnil
    1 bod
  6. Jo, už jsem to v průběhu dne přečetl celé důkladněji. Nicméně to nic nemění na tom, že je to super provedené
    1 bod
  7. Nic si z toho nedělej Většina jízd byla ale po městě.
    1 bod
  8. Takhle já nesnáším Američany [emoji6] Oktávka pro chlapy, Rapida dětem [emoji1]
    1 bod
  9. To je krasny, ze SAFE se v zakladu nedodava. Zlaty casy dratku pod sklem a vuz je otevren. To je opravdu pokrok za od dob felicii!
    1 bod
  10. Mám za to, že Škoda Safe system již nějakou dobu do OIII “nemontuje”. Aktuálně přidal Karoqa, kde nakódoval fci troubení při odemknutí a zamknutí. Opět u auta bez továrního alarmu. Dosud to šlo myslím pouze u vozů s alarmem z výroby.
    1 bod
  11. [mention=512]Zdenek Pastorek[/mention] Upřesni “nastavení klaksonu”. Stáhnuté okna mají simulovat rozbité okno při pokusu krádeže. Jak jsem psal, OIII FL bliká vystražnýma, ale klakson netroubí, což bych řekl, že je důležitější než blinkry.
    1 bod
  12. Stringo ty chlapce jedna plzenska. Rusaci tady zpusobili svymi penezi skody ktere se budou dlouha leta napravovat. Pokud vubec. Jen namatkou. Rada nemovitosti RD za miliony po okoli Varu ve kterych nikdo nebydlel a nebydli. Rada bytu v samotnem centru, ve kterych nikdo nebydli a nikdo to nechce za ty jejich ceny koupit atd. Rusaci skoupili co mohli aby vyprali prachy ted jsou v prdeli a po nich prazdna zem, kterou ovsem nikdo nemuze vyuzivat. Existuje obec Depoltovice u Varu. Je tam jeden obrovsky rybnik rekreacni, kolem nej chatova oblast az na jedno misto. Velka plaz, kde se chatari schazeli, mala hospudka a vse super nez prisel Rusak, tuhle jedinou parcelu u vody koupil aby na ni postavil dve luxusni vily nebo chaty nebo jak to nazvat kazdou za 16mil. Objekty zeji prazdnotou je tam najaty jeden udrzbar co se o to stara a majitel tam byl jestli jednou. Takove je ruske podani. Jeden z mala duvodu proc Rusaky nesnasim a nejspis vzdy budu i kdyz verim, ze obycejni Rusove jsou nejspis jina sorta lidi odlisna od techto.
    1 bod
  13. Asi si ten slogan taky musím dát do podpisu .
    1 bod
  14. Takže jak jsem slíbil, tak dodávám poslední zkušenosti s řachtáním rozvodů po výměně oleje a předchozí výměně napínáku. Stále se občas u teplého i studeného motoru ozve po startu ono po 1-2 vteřiny charakteristické a známé zařachtání ( i když v podstatě docela menší frekvenci výskytu než dříve) , a tímto dále to nebudu již řešit a pokud se to nebude nijak rapidně zhoršovat, tak nic již měnit nebudu. Uvažuji o kompletní preventivní výměně rozvodů až po cca 10 letech provozu, nebo při nájezdu cca 120 000 km, podle toho co nastane dříve. Nyní mám najeto asi 46 000 km a auto mám v červenci 4 roky, takže zatím je čas. Holt jak někde výše to řekl Pawouk, lepší to už od Škodovky nebude, takže co? Výměna tedy zatím nebude, pokud se nebudou ozývat nějaké nové a hlasité zvuky z motoru !!!
    1 bod
  15. Znám křišťálovou studánku Kde nejhlubší je les Tam víly chodí tancovat A nahoře jsou bez Nahoře jsou bez A dole jenom tak Je mi to prd platný Neb mám slabý zrak
    1 bod
  16. A proc si teda kupuju motor co zere jako krava kdyz resim cenu paliva?
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...